• Anzu!
    Zoals ik al zei, opnieuw een dinosaurusnaam.




    Anzu is een dinosaurus, die deel uitmaakt van de therapod familie, ofwel de dinos die op twee poten liepen (en waar ook vogels deel van uitmaken). Hun volledige naam is Anzu wyliei. Ze leefden in Noord-Amerika, tijdens het einde van de Krijt periode. Ze maakten dus het einde van de dinosaurussen mee.


    Mijn vorige naam was Liopleurodon, een marine dinosaurus. Nu ben ik gegaan voor een therapod! I'm collecting my dinosaur army!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 22:28 ]


    What would Emma do?

    I like it c;

    (deze naam is trouwens makkelijker te onthouden dan die andere, haha)


    26 - 02 - '16

    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Awesome! Toen ik zag dat je je username had veranderd (echt een minuut ofzo geleden), dacht ik eigenlijk: "Hm, nice, maar wel een beetje jammer, Liopleurodon is zo leuk! Al heb ik geen idee wat Anzu betekent..." ...En vervolgens komt dit topic! Hoera! Lang leve de dinosaurussen :3 Me likes!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik vind het echt heel erg van mezelf dat ik deze dino niet ken :C
    Of is ie redelijk recent ontdekt? Dan vind ik het iets minder erg, hahaha.
    But nice nice ^^


    Stenenlikker

    Dino! Yay! Ik vind 'm tof! (:


    The truth is out there.

    Oeh, I like it!


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Dawnguard schreef:
    Ik vind het echt heel erg van mezelf dat ik deze dino niet ken :C
    Of is ie redelijk recent ontdekt? Dan vind ik het iets minder erg, hahaha.
    But nice nice ^^


    Dinosaur lesson continues!

    Anzu Wyliei werd voor het eerst in 1998 gevonden, maar verkeer geclassificeerd onder een verwante soort. Na debat is er besloten dat de soort een eigen naam verdiende. In 2014 werd voor het eerst de naam Anzu Wyliei gebruikte. De naam is dus inderdaad nog relatief recent.

    Fun fact: Anzu komt eigenlijk van een gevleugelde demon met de naam Anzû. Het had de vorm van een adelaar en de kop van een leeuw. Daarom dat de naam ook zo leuk klinkt en lekker kort is! :p


    What would Emma do?

    Leuk! Als magie ooit echt blijkt te zijn en een of andere spreuk ervoor zorgt dat we in een post-apocalyptische wereld allemaal moeten zien te overleven met een leger bestaande uit onze oude usernames op Q, maak jij in ieder geval een hele goede kans. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Leuk! Als magie ooit echt blijkt te zijn en een of andere spreuk ervoor zorgt dat we in een post-apocalyptische wereld allemaal moeten zien te overleven met een leger bestaande uit onze oude usernames op Q, maak jij in ieder geval een hele goede kans. :Y)


    Tenzij als de plek geen water heeft, dan heb ik maar een bruikbare dino (cat)


    What would Emma do?

    Anzu schreef:
    (...)

    Tenzij als de plek geen water heeft, dan heb ik maar een bruikbare dino (cat)


    Één dino is beter dan geen dino! En zeker beter dan een Engels vierkant en een versie van jezelf die niet kan spellen (Ikkehh), dus je zult het vermoedelijk langer volhouden dan ik. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Leuk! Als magie ooit echt blijkt te zijn en een of andere spreuk ervoor zorgt dat we in een post-apocalyptische wereld allemaal moeten zien te overleven met een leger bestaande uit onze oude usernames op Q, maak jij in ieder geval een hele goede kans. :Y)


    Dan zit ik goed, en ben jij flink fucked hahah : P

    Het zou zeker een interessant scenario zijn :'D Je weet nooit waar Engelse vierkanten goed voor zijn!


    What would Emma do?

    Anzu schreef:
    (...)

    Dinosaur lesson continues!

    Anzu Wyliei werd voor het eerst in 1998 gevonden, maar verkeer geclassificeerd onder een verwante soort. Na debat is er besloten dat de soort een eigen naam verdiende. In 2014 werd voor het eerst de naam Anzu Wyliei gebruikte. De naam is dus inderdaad nog relatief recent.

    Fun fact: Anzu komt eigenlijk van een gevleugelde demon met de naam Anzû. Het had de vorm van een adelaar en de kop van een leeuw. Daarom dat de naam ook zo leuk klinkt en lekker kort is! :p


    Okay, ik heb het mezelf vergeven x'D
    Ik denk dat het tijd is mezelf weer in de dinosauriërs te storten ^^

    @square In dat scenario ga ik me ook goed redden met een stel krijgers en een tank divisie x'D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2015 - 23:24 ]


    Stenenlikker

    Dawnguard schreef:
    (...)

    Okay, ik heb het mezelf vergeven x'D
    Ik denk dat het tijd is mezelf weer in de dinosauriërs te storten ^^

    @square In dat scenario ga ik me ook goed redden met een stel krijgers en een tank divisie x'D


    Stiekem heb ik eigenlijk een dino of een demon, ik kan kiezen :D


    What would Emma do?

    Anzu schreef:
    (...)

    Stiekem heb ik eigenlijk een dino of een demon, ik kan kiezen :D

    Of een dinodemoon! That would be awesome O.o

    Trouwens, in dat scenario zit ik ook wel goed! Met onder andere drie goede vechters, een rotkat, brand en de TARDIS moet ik wel ergens komen! Alleen jammer dat ik ook een mislukking of "het falen" bij me heb... XD


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…