• VAMPIRES
    I bite. You bleed.
    You may fight, but I must feed.


    WEREWOLVES
    The tiger and the lion may be powerful,
    but the wolf does not perform in the circus.


    HUNTERS
    The hunt never ends.


    Rollentopic 1
    Praattopic 1
    Speeltopic [url=]1[/url]
    Rollenstory


         
    • Bedacht door Sonder
    • 16+ wegens zwaar geweld & seksuele handelingen


    New Chamita, USA, 2015. Een stad als geen ander.
    Hoewel het moeizaam gaat, leven vampiers, weerwolven en jagers in een kwetsbaar evenwicht samen. De normale mens heeft geen flauw benul van hun bestaan. Op wat kleine akkefietjes na, gaat het al jaren goed. Totdat er een bruusk einde komt aan de vrede. Vampiers en weerwolven vallen bij bosjes neer, en iedereen wordt achterdochtig. Wie vermoordt wie? Wanneer de eerste jager valt, wordt het duidelijk: Er is een nieuwe groep jagers gearriveerd, met maar één doel voor ogen: Elke weerwolf en elke vampier voorgoed van deze aardbol vegen. En ze worden liever niet tegengewerkt. Hoe gaat dit eindigen? Slaan de wezens hun handen ineen, of draait het uit op één groot bloedbad? Welke kant kiezen de jagers? Wie overleeft?

    GEBIED



    ROLLEN
    Thorne (Vampier) ~ Liesje (Sonder)
    Helias (Vampier) ~ Marthe (Rivetra)
    Emma (Vampier) ~ Nikki (Heavenlyy)
    Destina (Vampier) ~ Denize (Cotrona)
    Anne (Vampier) ~ Lene (Greedling)
    Jaleesa "Jay" (Vampier) ~ Noë (Merchantson)
    Josephine "Jo" (Vampier) ~ Ilona (WeasIey)
    Fox (Weerwolf) ~ Liesje (Sonder)
    Jason (Weerwolf) ~ Amber (Markey)
    Rozy (Weerwolf) ~ Noëlle (Kenopsia)
    Milo (Jager) ~ Lene (Greedling)
    Clark Jager) ~ Xanthe (Firestorm)
    Cain (Jager) ~ Ellen (Vastly)
    Willow (Jager) ~ Liesje (Sonder)
    Freya (Jager) ~ Marthe (Rivetra)
    Bethany (Jager) ~ Jente (Towns)
    Alyx (Jager) ~ Cheryl (Rhysre)


    HERKENNEN

          Jagers: Jagers zijn enkel te herkennen als ze hun wapens zichtbaar dragen. Een zilveren sieraad is ook een indicatie, maar normale mensen durven dit ook te dragen. Moest hun bloed in aanraking komen met zilver, wordt dat bloed zwart. Dit is voor niemand schadelijk.
          Weerwolven: Weerwolven zijn vooral door vampiers te herkennen aan hun geur. Het is niet zo aangenaam voor vampiers, en doet wat aan natte hond denken. Sommige mensen kunnen het ook opmerken als ze er op letten, of als de weerwolf nat is. Jagers kunnen weerwolven herkennen aan hun ogen.
          Vampiers: Vampiers zijn door Jagers aan hun spiegelbeeld te herkennen, en door weerwolven aan hun geur. Ze ruiken naar een mengeling van regen en metaal, wat een beetje aan bloed doet denken.


    VERJAARDAGEN

    14 / 01: Josephine
    28 / 02: Cain
    14 / 03: Fox
    23 / 04: Willow
    03 / 05: Anne
    14 / 05: Alyx
    27 / 07: Jason
    03 / 08: Bethany & Milo
    06 / 08: Freya
    14 / 12: Rozy
    30 / 12: Clark

    Lente: Thorne
    Zomer: Destina
    Juni: Jaleesa "Jay"
    ??: Helias, Emma


    LEEFTIJDEN
    Vampiers:
    Thorne: 810 (D: 15j.)
    Destina: 760 (D: 16j.)
    Josephine: 759 (D: 18j.)
    Helias: 626 (D: 21j.)
    Emma: 591 (D: 21j.)
    Anne: 340 (D: 13j.)
    Jaleesa "Jay": 227 (D: 17j.)

    Allemaal (uiterlijk):
    Clark - 32
    Echo - 28
    Fox - 26
    Emma - 25
    Jason - 24
    Thorne - 22
    Anne - 22
    Rozy - 22
    Helias - 21
    Destina - 21
    Bethany - 20/21
    Milo - 20/21
    Willow - 20
    Jaleesa "Jay" - 19
    Cain - 19
    Alyx - 19
    Josephine - 18
    Freya - 16


    WIE WOONT WAAR ETC

    WEZENS


    Weerwolven:
    (923)
    Grote roedel:
    Kleine roedels:
    Loners:

    Vampiers:
    (856)
    Kolonie:
    Loners:

    Jagers:
    (138)
    Grote Families:
    Nieuwe groep:
    Loners:
    WOODSTON


    Weerwolven:
    (176)
    /
    L: 123 D:
    L: 53 D:

    Vampiers:
    (133)
    /
    L: 133 D:

    Jagers:
    (12)
    /
    /
    L: 12 D:
    UPPERTOP


    Weerwolven:
    (210)
    L: 60 D:
    L: 89 D:
    L: 61 D:

    Vampiers:
    (53)
    /
    L: 53 D:

    Jagers:
    (25)
    L: 20 D:
    /
    L: 5 D:
    NORTHRIVER


    Weerwolven:
    (195)
    L: 54 D:
    L: 127 D:
    L: 14 D:

    Vampiers:
    (105)
    /
    L: 105 D:

    Jagers:
    (32)
    L: 23 D:
    /
    L: 9 D:
    SEASIDE


    Weerwolven:
    (188)
    L: 51 D:
    L: 71 D:
    L: 66 D:

    Vampiers:
    (87)
    /
    L: 87 D:

    Jagers:
    (13)
    /
    /
    L: 13 D:
    SOUTHRIVER


    Weerwolven:
    (91)
    /
    /
    L: 91 D:

    Vampiers:
    (320)
    L: 237 D:
    L: 93 D:

    Jagers:
    (49)
    L: 12 D:
    L: 30 D:
    L: 7 D:
    MISTBANE


    Weerwolven:
    (63)
    /
    /
    L: 63 D:

    Vampiers:
    (148)
    /
    L: 148 D:

    Jagers:
    (11)
    /
    /
    L: 11 D:


    L = Levend
    D = Dood

    TOTAAL # WEZENS: 1779
    ROEDELS

    Woodston:
    Kleine roedels (namen Alfa's): David (25), James (23), Maddox (29), Alice (31), Juliet (20) = 5
    Uppertop:
    Kleine roedels (namen Alfa's): Cameron (24), Aiden (24), Liam (33), Chiara (25) = 4
    Grote roedel: ALFA: Rozy (22), BETA: George (27) & Aiden (27) , OMEGA: Lizzy (17)
    North River:
    Kleine roedels (namen Alfa's): Lucas (27), Chase (25), Ethan (24), Chloé (27), Abbygail (28) = 5
    Grote Roedel: ALFA:Fox (26), BETA: Echo (28), OMEGA: Hannah (15)
    Seaside:
    Kleine roedels (namen Alfa's): Sawyer (25), Dexter (31), Avalon (23) = 3
    Grote roedel: ALFA: Jonathan (28), BETA: Morgan (24), Trish (23), OMEGA: Ruby (17)
    KOLONIE

    Leider (1): , Destina
    Tweede rang (4): Stephan, Alexander, Jo, Bethany
    Derde rang (4): Lisander, Beau, Madeline, Evangeline
    VAMPIERS: WIE WOONT WAAR

    Thorne: Woodston & Mistbane
    Helias: Mistbane & South River
    Emma: Woodston, South River & Mistbane
    Destina: South River & Mistbane
    Anne: Mistbane
    Jaleesa:
    Jo: South River
    JAGERS

    Nieuwe Jagersgroep: Leiders: Milo, Bethany
    Anderen: Alyx

    Families: Uppertop (3): Royster, St. Laurent, Preston
    North River (1): Ackerman (Clark & Freya)
    South River (2): Case, Greenhill

    Loners: Cain: Woodston
    Silene: Uppertop
    Willow: South River


    REGELS
    • Derde persoon, Verleden tijd
    • Geen min/max woordenaantal
    • Geen letterlijke herhalingen uit vorige posts
    • Naamsveranderingen doorgeven
    • Om de twee dagen posten. Als ik een week niets van je hoor, lig je er uit.
    • De huisregels van Q. gelden ook hier
    • 16+ Is toegestaan, maar probeer het niet te platvloers te maken. Zet een waarschuwing aan het begin van je post!
    • Een opmaak hoeft niet, maar zet wel de naam van je rol in het begin van de post voor het overzicht.

    SITUATIE & DATUM

    2 augustus 2015, een warme en zonnige feestdag in New Chamita. Ter ere van de stichting van de stad, is heel de kade in Mistbane in feeststemming gehuld. Mensen, weerwolven en vampiers van over heel de stad komen af om te feesten in de vele clubs. 's Avonds is er een prachtig vuurwerk, dat de nacht samen met de volle maan verlicht. Is dit geen perfecte setting om de strijdbijl voor even te begraven? Of gebeurt juist het tegenovergestelde en is de jacht geopend? De vraag is dan nog: wie jaagt op wie?


    • 2 augustus 2015
    • 11u 's avonds: het is donker.
    • Het is een volle maan
    • Het speelt zich af aan Mistbane, aan de oceaan zelf, bij de drie grootste clubs die naast elkaar liggen (Algeria, Seven Oaks, Bar Nine) .



    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 1:31 ]


    Mhm?

    Clarkson 'Clark' James Ackerman-Raeken ~ Hunter ~ On Duty


    Clark keek toe hoe Echo haar spierballen begon te showen, voor de grap dat was duidelijk, maar hij trok toch een sarcastische wenkbrauw op.
    "Ik ben wel in voor een drankje, met iets meer dan nul procent om eerlijk te zijn, het zou me kalmeren, maar eerst"; zei hij geheimzinnig voor hij haar in een houdgreep nam. Het was totaal onverwacht voor haar, dus Clark had een voordeel, ook een reden dat ze niet meteen terugvocht.
    "Je mag jezelf dan wel kunnen beschermen, maar niet tegen mij, Era", zei hij grijnzend en deed toen het ladies first teken.
    "Ik denk trouwens dat jij het liefst naar je werk moet gaan om al je collega's te showen dat jij niet moet werken en zij wel?" zei hij toen vragen den keek haar grijnzend aan.
    [Post but shitpost :'D]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque


    Alexandra "Alyx" Kalani Hamilton
    Hunter

    Just because I'm smiling, doesn't mean I don't want to hit you in the face

          Thorne's reactie op het bloedende meisje was Alyx niet ontgaan en ze besefte zich dat ze wel echt op haar hoede moest blijven. Meer dan één glas alcohol kon ze echt niet nemen.
          'Je bent wel erg geïnteresseerd in hem,' grinnikte ze. 'Maar goed, zijn naam is Finn.' Ze besloot dat het handiger was om Thorne niet Milo's eerste naam te vertellen en gezien ze hem nu de verkorting van Milo's tweede naam verteld had, had ze technisch gezien niet gelogen. 'Maar ik moet helaas je teleurstellen. Hij valt enkel op meisjes, dus je maakt geen schijn van kans.' Alyx klopte hem quasi-troostend op zijn been, waarna ze een kleine slok van haar whiskey nam. Ondertussen vroeg ze zich af waar Milo bleef, gezien hij nu al wel een tijdje weg was. Ergens voelde ze zich best wel schuldig, dat zij hier wat van een whiskey zat te sippen, terwijl hij buiten aan het jagen was. Ze besefte zich wel dat hij haar waarschijnlijk met opzet niet meegenomen had, gezien hij wel weet dat ze niet zo'n fan is van élke vampier en weerwolf omleggen. Ze twijfelde of ze hem een sms zal sturen, maar misschien zou het hem wel afleiden.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 23:17 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Thorne Madison ~ Vampier; Loner
    "It's been eighthundred years
    and I'm still surrounded with idiots."


          "Daar gaan mijn plannen voor de avond," grinnikte hij. Toen hij haar aankeek, merkte hij dat ze ietwat bedrukt keek. Ze leek er niet helemaal bij te zijn, wat hem lichtelijk irriteerd.
          "Alles in orde?" vroeg hij quasi-ongerust. Hij nam nog een slok, en glimlachte toen hij zag dat zijn glas heel wat leger was dan de hare. Hopelijk zou ze het leeg drinken, misschien dat hij haar dan de dansvloer op kreeg. In die massa zou de afstand tussen hen in heel wat kleiner worden, waardoor ze wat minder op haar woorden zou letten. Dit gold echter ook voor hemzelf, maar goed, dat was een risico dat hij graag wilde nemen.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 22:42 ]


    Mhm?


    Alexandra "Alyx" Kalani Hamilton
    Hunter

    Just because I'm smiling, doesn't mean I don't want to hit you in the face

          Alyx besloot om Milo voorlopig nog geen bericht te sturen, omdat ze bang was dat ze hem af zou leiden. Of misschien zat hij wel net op een schuilplek, en zou die plek verraadden worden door het geluid van een binnenkomend berichtje. Ze hoopte gewoon dat hij zelf een berichtje zou sturen eenmaal hij klaar was met de missie. Milo was verreweg een van de beste jagers van de groep, dus het zou vast goed komen. Hoopte ze maar. Ze zou niet weten wat ze zou moeten doen als ze Milo kwijt zou raken. Hij was praktisch de enige reden waarom ze nog bij de jagersgroep bleef.
          Ze schrok op uit haar gedachten toen Thorne haar plots iets vroeg. 'Oh, ja hoor. Alles gaat prima,' glimlachte ze, waarna ze een wat grotere slok van haar drankje nam. 'Ik was gewoon even aan het nadenken over iets. Ik bedacht me dat mijn vriend die er zonet vandoor is gegaan vanavond de bob is, maar ik vroeg me af of hij nog terug zou komen, gezien ik anders niet thuis kom,' verzon ze. 'En ik heb niet bepaald de behoefte om op het strand te slapen,' grinnikte ze er achteraan. 'Je weet wel, zand op de meest ongemakkelijke plekken.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Helias Albright —— Vampire


    Helias trok even zijn wenkbrauw op naar Jo die vlak bij hen op een barkruk ging zitten en een biertje bestelde.
          "Wat een genoegen je weer te zien, Jo. Even fleurig als altijd, zie ik." Hij richtte zich daarna weer op Bethany, die niet de moeite had genomen om hem naar zijn naam te vragen. Jammer voor haar dan; hij was niet van plan het haar spontaan zelf te zeggen. Het meisje was knap, dat kon een blinde waarschijnlijk ook wel zien; maar al hield Helias wel van vrouwelijk gezelschap, hij sprong niet zoals Thorne op alles dat leefde om er een spectaculaire nacht mee te beleven.
          "Seven Oaks heeft één van de beste bartenders van dit gebied en u wilt een cola?" vroeg hij toen maar met een frons. Jaeger. Was dat niet die tweeling die een nieuwe jagersgroep had opgericht? Toen Helias het gezicht van Bethany bestudeerde, kwam hij tot de conclusie dat zij niet die moordmachine was waar hij geruchten over had gehoord. Ze kon waarschijnlijk wel haar mannetje staan, maar als ze dacht dat ze Helias zomaar eens te boven kon komen, had ze het flink mis. Een kleine glimlach speelde rond zijn mondhoeken bij die gedachte.


    help


    Thorne Madison ~ Vampier; Loner
    "It's been eighthundred years
    and I'm still surrounded with idiots."


          Hij fronste lichtjes, waarna zijn gezicht zich weer in een charmante glimlach plooide. Hij keek toe hoe ze nog een slok van haar drankje nam, alvorens zijn mond open te doen.
          "Wel, ik heb geen auto, maar eventueel wel een andere slaapplek dan die zandbak buiten. Moest het nodig zijn, natuurlijk," zei hij zo onschuldig mogelijk. Thorne knipoogde naar Alyx en bedacht zich dat het misschien niet zo geweldig slim was om een jager mee naar huis te nemen. Anderzijds hadden Helias en hij nog genoeg andere woonplaatsen. Hij leunde een stukje naar achter en rekte zich uit, waarbij hij bijna een voorbijganger in het gezicht sloeg. hij grijnsde schaapachtig naar de boze man en draaide zich weer naar Alyx.
          "Ik denk dat ik een beetje beweging nodig heb," begon hij, waarna hij van zijn stoel afgleed en galant zijn hand uitstak. "Wilt u mij vergezellen naar de dansvloer?"

    [ bericht aangepast op 29 sep 2015 - 23:50 ]


    Mhm?


    Alexandra "Alyx" Kalani Hamilton
    Hunter

    Just because I'm smiling, doesn't mean I don't want to hit you in the face

          Alyx rolde met haar ogen. 'Yeah, mocht je willen,' grinnikte ze. Ze bedacht zich echter dat het ergens niet eens zo gek idee zou zijn om met een vampier mee naar huis te gaan, gezien ze dan achter zijn woonplaats zou komen. Alleen Milo zou dan waarschijnlijk alsnog ontzettend pissed worden. Bovendien was Milo morgen jarig, en ze wilde hem graag al in de ochtend verrassen met haar cadeau's en haar taart voor hem.
          'Maar natuurlijk,' antwoordde ze, toen Thorne vroeg of ze wilde dansen. Ze nam vluchtig nog enkele slokken van haar whiskey, waarna ze van haar barkruk afgleed, Thorne's hand vastpakte en hem mee naar de dansvloer trok. De jongeman was zeker een kop groter als haar, maar who cares?
          Bij de dansvloer aangekomen liet Alyx zijn hand los en ze bewoog haar lichaam mee met de muziek. Gaan dansen met een pistool aan de binnenkant van haar dij was een risk, maar ze ging er vanuit dat niemand met zijn of haar hand daar zou komen, dus ze vond dat het prima kon.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Thorne Madison ~ Vampier; Loner
    "It's been eighthundred years
    and I'm still surrounded with idiots."


          "Misschien," mompelde hij een vaag antwoord. Zijn ogen volgden elke beweging van het meisje, en hij glimlachte tevreden toen ze snel nog wat whiskey naar binnen kapte. Hij volgde haar zonder te protesteren en genoot zelfs van de warmte van haar hand. De dansvloer was warm, druk en broeide van leven. Thorne genoot van het gevoel en bewoog vanzelf lenig mee op de muziek. Hij moest toegeven dat de laatste decennia niet helemaal zijn smaak was, wat betreft muziek, maar goed. De mensen maakten het helemaal goed.
          Toch kon hij het niet laten om even terug te denken. Het leek zo bizar dat ze van de volksdansen waarmee hij was opgegroeid, naar de grote ballen in de zoveelste eeuw, naar dit waren geëvolueerd. Wat vroeger schandelijk gedrag was op de dansvloer, werd nu als preuts beschouwd. Alyx was daar een mooi voorbeeld van.
          Haar schouders, buik, heupen... Haar hele lichaam danste zwoel mee op het ritme. Ze wist duidelijk wat te doen met haar lichaam, zonder ordinair over te komen, iets waar hij maar al te graag naar keek. Subtiel schoof hij dichterbij - al was dat niet helemaal gepland, de mensen om hen heen hielpen ook wel - zodat hij haar nog beter in zich kon opnemen. Er waren slechts enkele centimeters tussen hen in en hij kon haar blote huid zien glinsteren van het zweet.
          Godzijdank had hij al gegeten, want anders had dit meisje een probleem gehad. Jager of geen jager.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 0:13 ]


    Mhm?

    Allrighty: Ik ga dit OPNIEUW BEGINNEN, Aangezien er best wel wat rollen zijn weggevallen en dat is verschrikkelijk irritant, dus eventjes een reset. Ik ga een nieuw rollentopic ergens deze week openen. ALS JE JE ROL WIL BEHOUDEN, OF EEN NIEUWE MAKEN, zeg het me dan, dan hou ik dat eventjes bij.


    Mhm?