• Ik hou niet van fanfics of dat soort dingen haha, maar ik zoek een aantal nieuwe verhalen met onbekende personen!! Het liefst verhalen die nog niet afgelopen zijn! Ben ook gek van drama's enz, dus als je nog een weet of zelf een hebt, let me know!

    Kijk maar op mijn profiel, daar zijn er een paar aanwezig. Die wie ik aangeef op mijn profiel zelf zijn de nieuwe.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 13:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb momenteel twee Engelse verhalen lopend. Allebei Onbekende personen. (:
    The Paper Girl: http://www.quizlet.nl/stories/151832/the-paper-girl/
    Into the darkest night: http://www.quizlet.nl/stories/152158/into-the-darkest-night/
    Misschien vind je het wat. (:


    The truth is out there.

    Verkeerde knop

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 13:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Houd je ook van 16/18+ (bdsm/misbruik) ? Of heb je er liever helemaal geen 16+ in zitten?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 13:27 ]

    Geen idee of je van avontuur/thriller houdt? Zo ja, dan zou je mijn story kunnen proberen: Schimmenspel || SOTY





    De drieëntwintigjarige Iwo is al bijna vier maanden afgestudeerd en werkeloos, als hij plots gebeld wordt door zijn oom in India. De jongste broer van zijn moeder, reisleider van beroep, verzoekt hem dringend het eerste vliegtuig naar New Delhi te nemen. De dochter van zijn beste vriend is ontvoerd en volgens hem is vreemd genoeg Iwo de enige die hen kan helpen. Hij heeft zijn redenen om te geloven dat de roof iets te maken heeft met een oude epos waar Iwo werkelijk alles over beweert te weten: De Ramayana. Na enig twijfelen stemt Iwo ermee in, familie help je immers altijd. Iwo weet alleen niet dat deze roep om hulp slechts het begin is van een bloedstollende race tegen de klok vol raadsels, mysteriën en met een geduchte psychopaat als tegenstander, iets waar de wereldvreemde Iwo helemaal niet naar op zoek was en wat zijn idee over wat feit en wat fictie is compleet zal veranderen.




    Een avontuurlijke thriller die je uitnodigt de oosterse geheimen van India en Sri Lanka te ontrafelen.






    Het riskante aan mythen is dat je geen idee hebt wat waar is en wat niet. Er zijn cruciale dingen aan toegevoegd en verloren gegaan. Eigenlijk zijn ze vergelijkbaar met het schimmenspel. Je ziet de schimmen, maar het zijn slechts schaduwen van de werkelijkheid. Misleidend en ongrijpbaar.





    ~Copyrights van de Ramayana behoren Valmiki toe
    ~Doet mee aan SOTY 2015
    ~Cover grotendeels gemaakt door Merchantson
    ~Gestart op: 25-01-2015
    ~Beëindigd op: ??-??-2015


    Happy Birthday my Potter!

    Dit zijn mijn OP's.

    Guil

    Dit verhaal begint niet al te best naar mijn idee, maar wordt gaanderweg een stuk volwassener met de nodige dosis drama. (Vooral het tweede deel, dus die zou je ook apart kunnen lezen.)
    Elles’ eerste schooldag tekent haar verdere schoolcarrière. Met haar spontaniteit maakt ze direct vrienden voor het leven, maar ze roept even snel een aartsvijand in het leven… een vijand die haar koste wat het kost kapot wil maken en steeds verder gaat.
    Elles’ nieuwe vrienden doen er alles aan om haar te beschermen, maar hoever kunnen ze gaan? Elles voelt zich almaar schuldiger omdat anderen door haar in de problemen komen en er is niemand bij wie ze haar ei kwijt kan: het gros van de leraren ziet haar als de meest vervelend leerling door haar brutaliteit en bijdehante opmerkingen en haar ouders worden haar puberale, opstandige gedrag spuugzat en kunnen haar slechte schoolprestaties niet verkroppen. Haar problemen met de leraren, slechte schoolprestaties, gespannen thuissituatie en een hevige verliefdheid, geven Elles een onstabiele situatie waarin ze zichzelf moet zien te handhaven.

    Leviathan
    Nadat de vrome, vredelievende Maerwynn haar ouders aan de dood heeft moeten afstaan, staat haar lang vermiste broer opeens voor haar neus. Na al die jaren wil hij opeens de grote broer uithangen en vertrouwt hij haar zijn grootste geheim toe: hij is een zeerover.

    Hij neemt Maerwynn mee op avontuur, waar ze omringd wordt door mannen die alle mogelijke Godsgeboden overtreden. Tijdens haar reis komt ze angstaanjagende gevaren onder ogen, kost het haar de grootste moeite om haar onschuld te bewaren en verliest ze haar hart aan een man die niet bepaald godvrezend is… Lukt het haar om een weg te vinden tussen alle tegenstrijdige moralen of verliest ze zichzelf in een wereld van bloeddorst, hebzucht en wellust?

    Orks
    Dit verhaal heeft twee vervolgen. Alle zijn al afgelopen.
    Een leerzame reis voor jongeren verandert in een nachtmerrie wanneer ze het schip op een ochtend verlaten aantreffen. Ze stranden in een onbekend gebied, waar ze niet alleen elkaar moeten zien te overleven, maar zich ook moeten wapenen tegen een groep inheemsen die zich ’s nachts verplaatst en geen indringers duldt: gewelddadige Orks. Weten ze zich te wapenen tegen deze moordlustige vijanden terwijl ze zich op onbekend gebied bevinden of zullen ze stuk voor stuk ten prooi vallen? En zijn de Orks wel hun hoogste prioriteit of is het wantrouwen binnen de groep een tweede gevaar dat uiteindelijk fataal zal blijken?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb er een paar, maar ik schrijf momenteel niet heel actief. Ik zal ze hier later even neerzetten ^^


    26 - 02 - '16

    Ik heb een verhaal voor je. Iron Fists. Ik kan nu even geen linkje plaatsen maar het is min of meer mijn enige verhaal dus makkelijk te vinden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik ga ze allemaal lezen! En ja Suku daar houdt ik wel van als het ook maar een goed verhaal heeft!

    Oh, dit verhaal heb ik ook nog. Ik vergeet het vaak omdat ik er met anderen aan schrijf, maar het is één groot dramal. (':

    Vendetta
    Wanneer een groep jongeren elkaar ontmoet op een jongerencamping in Griekenland, ontstaat er al snel een hechte vriendschap. Ze krijgen te maken met de gewone problemen die zich daar voordoen: liefdes, overmatig drankgebruik en ongelukken. En dan is er nog een jaloerse ex, die van plan is hen het leven zuur te maken en zelfs in staat is over lijken te gaan om hun vakantie in het honderd te laten lopen. Is hun vriendschap hecht genoeg om dit alles te doorstaan?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jotunheim schreef:
    Oh, dit verhaal heb ik ook nog. Ik vergeet het vaak omdat ik er met anderen aan schrijf, maar het is één groot dramal. (':

    Vendetta
    Wanneer een groep jongeren elkaar ontmoet op een jongerencamping in Griekenland, ontstaat er al snel een hechte vriendschap. Ze krijgen te maken met de gewone problemen die zich daar voordoen: liefdes, overmatig drankgebruik en ongelukken. En dan is er nog een jaloerse ex, die van plan is hen het leven zuur te maken en zelfs in staat is over lijken te gaan om hun vakantie in het honderd te laten lopen. Is hun vriendschap hecht genoeg om dit alles te doorstaan?


    Ik hou niet zo van een verhaal waar meerderen aan schrijven. Heb liever 1 schrijfstijl, maar alsnog bedankt voor de tip!



    Verscheidene detectives waren op een dorp afgestuurd, na een heel aantal mysterieuze verdwijningen. De detectives kwamen niet terug en uiteindelijk durfde men er niemand meer heen te sturen. Jaren gingen voorbij het en mysterie verdween in grote, grijze archiefkasten. Maar op een dag blijkt het dat het niet terecht was om het in de archiefkasten te laten verdwijnen. De twintig jaar oude Eliza wordt op een dag wakker in een kamer met een telefoon en de deuren zitten op slot. Wat zal er met haar gebeuren?

    Je leest het in Case 159!


    ~ In dit verhaal kan mogelijk heftige content komen; moord, heftige angsten/fobieën. Lees dit op eigen risico.







    ESTHER



    "Kijk uit met wat je wenst. Voor je het weet wordt het de keiharde realiteit waarvan je hoopte dat het een fantasieverhaal was."

    Gebaseerd op het Bijbelverhaal 'Esther' met eigen fantasie.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 18:40 ]


    26 - 02 - '16

    ^ Leuk idee!! Heb een abo genomen (: !

    Antichrist schreef:
    ^ Leuk idee!! Heb een abo genomen (: !


    Dankjewel c;
    Zal 'ns kijken wanneer ik verder ga schrijven. Ik weet wel wat ik ongeveer wil, maar dan moet het wel uit m'n vingers komen natuurlijk, hahaha


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    (...)

    Dankjewel c;
    Zal 'ns kijken wanneer ik verder ga schrijven. Ik weet wel wat ik ongeveer wil, maar dan moet het wel uit m'n vingers komen natuurlijk, hahaha


    Klopt ja, ik had ook een 3 jaar pauze voor ik weer begon en zin had om te schrijven haha, soms lukt het gewoon niet he