• Ik hou niet van fanfics of dat soort dingen haha, maar ik zoek een aantal nieuwe verhalen met onbekende personen!! Het liefst verhalen die nog niet afgelopen zijn! Ben ook gek van drama's enz, dus als je nog een weet of zelf een hebt, let me know!

    Antichrist schreef:
    (...)

    Klopt ja, ik had ook een 3 jaar pauze voor ik weer begon en zin had om te schrijven haha, soms lukt het gewoon niet he


    Ik heb wel zin om te schrijven, maar dan zit ik even en dan is het net alsof mijn hersenen blokkeren. Zo vervelend.


    26 - 02 - '16

    The question is not if, because I will

    Stay low, move fast
    Shoot first, die last
    One shot, one kill
    No luck, pure skill


    'Cause don't you know baby - looks do kill

    - Femme Fatale



    [Femme Fatale zal per 1 september starten. Het is een OP-story.
    Femme Fatale is een OP-story. Het verhaal is nog niet van start gegaan, maar op de eerste van september komt het eerste hoofdstuk online, dus wie weet vind je het leuk om in de gaten te houden. :)


    She's imperfect but she tries

    ^ Ik hou niet zo van schieten enz. actie, maar ik heb een abo genomen, want ik ben benieuwd!

    Kilig schreef:
    (...)

    Ik heb wel zin om te schrijven, maar dan zit ik even en dan is het net alsof mijn hersenen blokkeren. Zo vervelend.


    Ooh op die fiets. Nouja ik ben geduldig hoor!

    Antichrist schreef:
    Ik ga ze allemaal lezen! En ja Suku daar houdt ik wel van als het ook maar een goed verhaal heeft!

    Hahaa, ik hoop dat je het een goed verhaal vindt. Het is een romantische drama met een vleugje thriller en mysterie.

    Plaatje is aanklikbaar.


    ~ Reading at own risk ~
    ~ Not safe for work ~
    ~ Sex ~
    ~ Love ~
    ~ Dominance ~
    ~ Rape ~
    ~ Abuse ~
    ~ Forcing ~
    ~ Sadomasochism ~
    ~ Bondage ~
    ~ 18+ ~

    ^ Heb abo genomen! Ga straks helemaal lezen.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Ik hou niet zo van een verhaal waar meerderen aan schrijven. Heb liever 1 schrijfstijl, maar alsnog bedankt voor de tip!


    Ik denk eerlijk gezegd niet dat je het zult merken, maar er zijn wel veel verschillende personages dus daar moet je inderdaad wel echt tegen kunnen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Antichrist schreef:
    (...)

    Ooh op die fiets. Nouja ik ben geduldig hoor!


    Je hebt me zojuist geïnspireerd om weer een hoofdstuk te schrijven c;


    26 - 02 - '16

    Kilig schreef:
    (...)

    Je hebt me zojuist geïnspireerd om weer een hoofdstuk te schrijven c;


    Ik heb het gezien!

    Ik ben net een komedie begonnen die aan Story of the Year meedoet! Hopelijk vind je het leuk ^^ .
    Five kids in a bottle || SOTY

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 23:27 ]


    I wanna be a wizard!

    Vervaagd in Duisternis, een verhaal over vermissingen, radeloze ouders, en de politie die op jacht is naar degene die dit op zijn geweten heeft...


    • Soms wordt het idee om van een hoge flat omlaag te flikkeren wel erg verleidelijk •