• Naar aanleiding van dit topic kreeg ik het idee om een verhaal te schrijven over Q’ers op Zweinstein.
    Leah/Laleah zal daaraan meewerken, maar we hebben jullie hulp ook heel hard nodig!

    Het idee is dat wij met twee fictieve personages gaan schrijven en dat de rollen van de andere studenten of docenten door jullie worden ingevuld. Gezien het hoge aantal dames hier op Quizlet, hopen we dat sommigen even een mannelijke versie van zichzelf willen opgeven :P.

    Wil je mee met deze reis naar Zweinstein, vul dan onderstaand lijstje in en wie weet ontvang jij binnenkort je eerste brief van Zweinstein in je inbox. Het zou het leukst zijn als jullie onderstaand lijstje een beetje naar waarheid proberen in te vullen, maar voel je daartoe niet verplicht. Je mag ook een fictieve naam opgeven, evenals een foto die niet van jou is, maar waar je jezelf op vindt lijken.

    Basis
    Volledige aam:
    Leeftijd:
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie?
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je?
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.

    Tot slot vergt dit idee veel tijd om helemaal uit te werken. Nu de zomervakantie voorbij is, hebben Laleah en ik het allebei erg druk, waardoor we waarschijnlijk pas op zijn vroegst op één oktober zullen gaan schrijven, hewel het proloogje misschien wel eerder zal verschijnen. We hopen dat jullie dat begrijpen. (:


    Leerlingen

    Griffoendor
    Livia Lucie (Hexagon)
    Fanny Simmons (Aire)
    Sanne Cadwell (Coliver)
    Nichelle Elwyn (Fukari)
    (Monteriggioni)
    Erieka (Perdition )
    Xander Donnell (Flash)
    Anna Waterford (Alohamora)
    Nathaniel "Nate" Finn Silverstone (Chantilly)
    Ava Tara Annicka (Mikko)
    Luna Solain Lynne Mei (lunapotter)
    Severide Wolfswater (Aserah)
    Elisa Bladerlich. (Elis)
    Lotte van den Bos (Remo)

    Zwadderich
    Jip Irene (Wiarda)
    Eva van der Sterren (CreepyPastaElz)
    Lisanne Imani Misyakova (Polovina)
    Jente Anna Jones (Sonorous)
    Jarne Debbaut (Debbaut)
    Nickita Kimberly Sykes (Kauwgomjunky)
    Nicole Maria Wiseflaw (Bastaard)
    Roald Felix (Caracalla)
    Ashallayne Darkmyr (Ashallynn)
    Evi Marthali (Blaeu)
    Kelly Mentzij (Penoza)
    Davon Calbaith (Aeacus)

    Huffelpuf
    Eva Emerald (glitterdonut)
    Nina Louwe (Callidora)
    Amellica Morsche (Wieneke)
    Auster Dina Augusta Bluijs (Legolas_)
    Nicola Rood (animelover96)
    Elisa Sharay Palmer (Bastaard)
    Ryan Navarro (Enara)
    Demy Smit (BonnieFazbear)
    Levi Caelan Stone (Altaria)

    Ravenklauw
    Ingrid Gustafson (Ymir)
    Felix Couldron (Anzu)
    Thomas Filion (_Harry_Potter_)
    Evelien Upland (Margherita)
    Elske Stout (Elsketjee)
    Faeryn "Fae" Esquire (Lathgertha)
    Amber Navins (Mayakovski)
    Rowena Madson (Voldemortx)
    Alea Amy Faux (IrisElizabeth)
    Liam Condro ()Asil98
    Menora (Nora) Caithlyn Evans (xGinnyWemel)
    ? (Plottwist)
    Annemarije (Disgust)
    Marlies Reid (Spotgaai)
    Isabella Rosalynn Delaney (Yaviera)
    Goitske Zeillemaker (TheSmartIdiot)
    Marit McAdams (MaritMalik)

    Docenten
    Vanity Young (Antichrist), Ravenklauw (Leer Der Oude Runen)
    Daniël la Loutre (SecondStar), Ravenklauw (Kruidenkunde)
    Alex Ferne (Rikiah), Zwaddericht (Verweer tegen de Zwarte Kunsten))
    Linda Ivanov (Voiles, Huffelpuf (Verzorging van Fabeldieren)
    Manon (Patholoog), Zwadderich (Toverdranken)
    Lucca (Nebthet), Zwadderich (Transfiguratie)
    Michael (Pinkett), Zwaddericht (Bezweringen)
    Sarah Claesner (Hooverphonic), Huffelpuf (Dreuzelkunde)


    BELANGRIJK!
    Op dit moment zijn de inschrijvingen gesloten! We kunnen niet op voorhand zeggen of ze nog eens open zullen gaan, maar als dat wel zo is, zullen we het laten weten!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 12:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hey ik sta hier al wel tussen, maar zag me nog niet bij de inschrijvingen staan. Zover ik weet heb ik het hele lijstje wel ingevuld...


    In the end everything will be okay. If it's not okay, it's not the end.

    Mijn rol is af (:


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Oh, die van mij ook trouwens, ha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Monteriggioni -> Ratonhnhake

    En ik ga er even een jongen van maken, want ik geloof dat daar wel behoefte aan is haha

    Basis
    Volledige naam: Jacob West
    Leeftijd: 17
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent? nvt.
    Karakterbeschrijving: Jacob is op het eerste oog een vrij stil persoon. Hij heeft er moeite mee een eerste stap te zetten, maar zodra hij eenmaal losgekomen is, kan hij een behoorlijk druk persoon zijn dat urenlang over van alles en nog wat kan praten. Ook is hij redelijk leergierig. Hij vindt het leuk nieuwe dingen te leren en hij wilt ook graag tot de top leerlingen behoren. Toch kan hij het ook wel naast zich neerleggen wanneer dit niet lukt. Verder vindt hij het belangrijk om iets voor zijn medemens te kunnen doen. Hij is ervan overtuigd dat iedereen hier is met een bepaald doel en hij wilt dan ook graag op zijn manier zijn steentje bij hebben kunnen dragen aan de mensheid, omdat hij zijn leven anders als nutteloos beschouwd. Een slechte eigenschap van Jacob is dat hij soms dingen enorm uit kan stellen, waardoor hij bijvoorbeeld op het allerlaatst nog een geheel werkstuk in elkaar moet zetten. Dit komt meestal doordat hij de lat voor zichzelf te hoog legt en dan tegen het werk op gaat kijken.
    Hobby’s: lezen, sporten, gamen

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? niet per se
    Heb jij een relatie? nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? vrouwen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Jacob neemt zich steeds voor met het persoon in kwestie een gesprekje aan te gaan, maar zodra de mogelijkheid er is, durft hij niet meer en gaat hij het uit de weg.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? geen van beide. Jacob kan wel omgaan met een beetje aandacht, maar het is niet dat hij zelf een enorme flirt is.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Gryffindor
    Welk huisdier heb je? een (sneeuw)uil
    Welk vak lijkt jou leuk? transfiguratie en bezweringen
    Welk vak lijkt jou niet leuk? kruidenkunde en dreuzelkunde
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? rondvliegen op een bezem

    Foto


    (random van inet geplukt)

    Ik vind het niet erg als hij dood zou gaan

    [ bericht aangepast op 16 nov 2015 - 1:30 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oeps, ik was dit volledig vergeten, sorry. Hier alsnog die Hufflepuff die ik had beloofd. (krul)

    Basis
    Volledige naam: Inge Ingo Schipper (Wat niet mijn echte achternaam is, maar een willekeurige uit de top 100, dus voel je vrij die door iets anders te vervangen. Als jullie nog een enorm gebrek aan jongens hebben, mogen jullie ook best een Ingo van me maken.)
    Leeftijd: 19
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent? Maakt me op zich niet uit, maar jullie hadden Hufflepuffs nodig, toch? Student, dan.
    Karakterbeschrijving: Ik doe altijd mijn best om de positieve kant aan een situatie te zien. Ik ben zonder twijfel een introvert en ik ben geen fan van grote feesten, want kleine groepjes vind ik veel prettig om rond te hangen. Ook dat houd ik echter niet eindeloos vol, want na een bepaalde periode van sociaal contact moet ik echt een moment voor mezelf hebben. Ik ben super geïnteresseerd in van alles en nog wat en ik haal over het algemeen goede cijfers, dus ik dacht altijd dat ik een Ravenclaw zou zijn. Recent beweerden tests echter dat ik in Hufflepuff zou zitten, en om eerlijk te zijn past dat tegenwoordig inderdaad wel beter. Vriendelijkheid en tolerantie zijn in mijn ogen belangrijker dan intelligentie en een zoektocht naar kennis. Ik ben ook absoluut iemand die confrontaties uit de weg probeert te gaan. Er zijn dingen waar ik wel een sterke mening over heb, maar ik accepteer dat andere mensen er anders over kunnen denken. Discussies vind ik erg leuk, maar in ruzies ben ik verschrikkelijk slecht, tot op het punt waarop ik me vaak verontschuldig voor dingen die totaal niet mijn schuld zijn. Ik probeer mensen te helpen waar mogelijk en ik houd van het tevreden gevoel als je resultaten ziet na hard werk (al heb ik soms wat moeite om mezelf te motiveren, want er zijn zeker dingen waar ik meer aan zou kunnen doen).
    Hobby’s: Lezen (niet alleen verhalen, maar echt alles), schrijven, talen, vermoedelijk tekenen als ik geen computer had

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Er zijn een heleboel mensen die ik wel bij (user)naam ken of weleens heb gesproken, maar als ik namen ga noemen zal ik vast iemand vergeten. Ik sta open voor vriendschappen met iedereen, zeker ook mensen uit andere huizen.
    Heb jij een relatie? Nee.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Ik gok geen van beide? Of beide een klein beetje? Ik weet het niet, sorry.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Ook geen idee, eigenlijk. Zo normaal mogelijk? Ik zou in ieder geval niet zomaar op ze af stappen.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Haha, ik ben definitief geen flirt, nope. Ik zou ook niet per se dichtslaan, want vaak merk ik dat soort dingen gewoon helemaal niet op. :'D

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Hufflepuff. :Y)
    Welk huisdier heb je? Het liefst zou ik een rat willen, maar aangezien dat eigenlijk niet mag en Ron (en Percy en Charlie) die blijkbaar illegaal mee had gesmokkeld, wil ik wel een pad. Dat lijkt me een heerlijk nutteloos huisdier.
    Welk vak lijkt jou leuk? Muggle Studies en Ancient Runes.
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Ik gok dat Care of Magical Creatures niet zo mijn ding zou zijn. Ik houd wel erg veel van dieren, maar niet als ik zo dichtbij moet komen dat ze misschien mijn hand eraf bijten.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Een boekenwinkel opzoeken! Ik heb zoveel vragen over hoe die wereld in elkaar zit. Hoeveel tovenaars zijn er op de wereld? Waarom hebben sommige mensen magie en andere niet? Waarom vinden ze die onhandige geheimhouding van hun wereld zo belangrijk en is daar geen debat over? Hoeveel toverscholen zijn er en waar bevinden die zich? Hoe zit het met basisschoolonderwijs voor tovenaars? Wat is de kijk van de algemene tovermaatschappij op LGBTQ+ tovenaars en hun rechten? Een boekenwinkel of bibliotheek lijkt me een goede plek om te beginnen, voordat ik iemand de oren van het hoofd klets. :'D
    Plaats hier een foto van jezelf.



    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Nee.

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Ja hoor, ik vind het prima als jullie me om zeep willen helpen. :'D

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 16:34 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Oeps, ik was dit volledig vergeten, sorry. Hier alsnog die Hufflepuff die ik had beloofd. (krul)

    Basis
    Volledige naam: Inge Schipper (Wat niet mijn echte achternaam is, maar een willekeurige uit de top 100, dus voel je vrij die door iets anders te vervangen. Als jullie nog een enorm gebrek aan jongens hebben, mogen jullie ook best een Ingo van me maken.)
    Leeftijd: 19
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent? Maakt me op zich niet uit, maar jullie hadden Hufflepuffs nodig, toch? Student, dan.
    Karakterbeschrijving: Ik doe altijd mijn best om de positieve kant aan een situatie te zien. Ik ben zonder twijfel een introvert en ik ben geen fan van grote feesten, want kleine groepjes vind ik veel prettig om rond te hangen. Ook dat houd ik echter niet eindeloos vol, want na een bepaalde periode van sociaal contact moet ik echt een moment voor mezelf hebben. Ik ben super geïnteresseerd in van alles en nog wat en ik haal over het algemeen goede cijfers, dus ik dacht altijd dat ik een Ravenclaw zou zijn. Recent beweerden tests echter dat ik in Hufflepuff zou zitten, en om eerlijk te zijn past dat tegenwoordig inderdaad wel beter. Vriendelijkheid en tolerantie zijn in mijn ogen belangrijker dan intelligentie en een zoektocht naar kennis. Ik ben ook absoluut iemand die confrontaties uit de weg probeert te gaan. Er zijn dingen waar ik wel een sterke mening over heb, maar ik accepteer dat andere mensen er anders over kunnen denken. Discussies vind ik erg leuk, maar in ruzies ben ik verschrikkelijk slecht, tot op het punt waarop ik me vaak verontschuldig voor dingen die totaal niet mijn schuld zijn. Ik probeer mensen te helpen waar mogelijk en ik houd van het tevreden gevoel als je resultaten ziet na hard werk (al heb ik soms wat moeite om mezelf te motiveren, want er zijn zeker dingen waar ik meer aan zou kunnen doen).
    Hobby’s: Lezen (niet alleen verhalen, maar echt alles), schrijven, talen, vermoedelijk tekenen als ik geen computer had

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Er zijn een heleboel mensen die ik wel bij (user)naam ken of weleens heb gesproken, maar als ik namen ga noemen zal ik vast iemand vergeten. Ik sta open voor vriendschappen met iedereen, zeker ook mensen uit andere huizen.
    Heb jij een relatie? Nee.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Ik gok geen van beide? Of beide een klein beetje? Ik weet het niet, sorry.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Ook geen idee, eigenlijk. Zo normaal mogelijk? Ik zou in ieder geval niet zomaar op ze af stappen.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Haha, ik ben definitief geen flirt, nope. Ik zou ook niet per se dichtslaan, want vaak merk ik dat soort dingen gewoon helemaal niet op. :'D

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Hufflepuff. :Y)
    Welk huisdier heb je? Het liefst zou ik een rat willen, maar aangezien dat eigenlijk niet mag en Ron (en Percy en Charlie) die blijkbaar illegaal mee had gesmokkeld, wil ik wel een pad. Dat lijkt me een heerlijk nutteloos huisdier.
    Welk vak lijkt jou leuk? Muggle Studies en Ancient Runes.
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Ik gok dat Care of Magical Creatures niet zo mijn ding zou zijn. Ik houd wel erg veel van dieren, maar niet als ik zo dichtbij moet komen dat ze misschien mijn hand eraf bijten.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Een boekenwinkel opzoeken! Ik heb zoveel vragen over hoe die wereld in elkaar zit. Hoeveel tovenaars zijn er op de wereld? Waarom hebben sommige mensen magie en andere niet? Waarom vinden ze die onhandige geheimhouding van hun wereld zo belangrijk en is daar geen debat over? Hoeveel toverscholen zijn er en waar bevinden die zich? Hoe zit het met basisschoolonderwijs voor tovenaars? Wat is de kijk van de algemene tovermaatschappij op LGBTQ+ tovenaars en hun rechten? Een boekenwinkel of bibliotheek lijkt me een goede plek om te beginnen, voordat ik iemand de oren van het hoofd klets. :'D
    Plaats hier een foto van jezelf.



    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Nee.

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Ja hoor, ik vind het prima als jullie me om zeep willen helpen. :'D



    Hay hay! We hebben inderdaad een gebrek aan jongens XD Zeker in Huffelpuf! Dus wil je dat dan? Dan moet je even een faceclaim zoeken en zet ik je in de archieven ^^

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 16:28 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)


    Hay hay! We hebben inderdaad een gebrek aan jongens XD Zeker in Huffelpuf! Dus wil je dat dan?


    Ja hoor, ik vind het prima. :Y)
    Edit: Oh, ik zal wel een foto zoeken. Een momentje.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 16:29 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb een willekeurige foto van Google geplukt. :'D Is het zo goed?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb een willekeurige foto van Google geplukt. :'D Is het zo goed?


    Primaaaa

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 16:38 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb mezelf ook klaar. ^,^ Ik heb nu de foto's erbij gedaan (pagina 3).


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik heb mijn fotos veranderd(Pagina 8) omdat ik(alweer... hehe) mijn haar heb geverfd en het ook zelfs geknipt is, haha


    Little do you know

    Dit is mijn volledige inzending, als in het verhaal gevraagd is, zet ik de hele inzending hier neer:
    Leerkracht


    Alex Chard Ferne
    19, leraar dus ^
    Foto:
    Karakterbeschrijving: Het is moeilijk om bij hem binnen te komen, hij laat mensen namelijk niet snel zien wie hij echt is of wat hij voelt. Hij vertrouwt niet zomaar iedereen en heeft een gek gevoel voor humor. Dit is deels sarcasme, wat vooral naar voren komt als Alex zich bedreigd voelt of als mensen iets heel erg stoms zeggen. Je kunt met hem praten over andere zichtpunten op situaties of dingen, maar hij veranderd niet snel van standpunt. Hij zou nooit een belofte breken of iemand voortrekken en is ook erg ambitieus.
    Hobby’s: Lezen, schrijven, zingen. gitaar spelen, scooter rijden, tattoo's ontwerpen.
    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Mte iedereen die hierin voorkomt evenveel geloof ik.
    Heb jij een relatie? laten we het in dit verhaal houden op Nee.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Op alles, geslacht speelt voor mij geen rol.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Ik kijk er naar van afstand, en wil wel eens dingen opzoeken/fantaseren, maar echt op pad, ga ik niet zomaar..
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Ik klap dicht bij de minste aandacht, maakt niet uit van wie. Al is dat niet zo als ik op podia sta.
    Zweinstein
    Zwadderich
    Welk huisdier heb je? Een Egyptische Mau.
    Welk vak lijkt jou leuk? Vliegen/DADA
    Welk vak lijkt jou niet leuk? History of magic
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Vliegen, animagus worden en spreuken leren, niets tegen Ootions, wat ook leuk kan zijn.


    Extra:
    Extra: X
    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig? Hier sta ik voor open.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 20:50 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn



    De foto( Roald Felix, pagina 1)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    De inschrijvingen zijn vanaf nu gesloten!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 22:42 ]