• Naar aanleiding van dit topic kreeg ik het idee om een verhaal te schrijven over Q’ers op Zweinstein.
    Leah/Laleah zal daaraan meewerken, maar we hebben jullie hulp ook heel hard nodig!

    Het idee is dat wij met twee fictieve personages gaan schrijven en dat de rollen van de andere studenten of docenten door jullie worden ingevuld. Gezien het hoge aantal dames hier op Quizlet, hopen we dat sommigen even een mannelijke versie van zichzelf willen opgeven :P.

    Wil je mee met deze reis naar Zweinstein, vul dan onderstaand lijstje in en wie weet ontvang jij binnenkort je eerste brief van Zweinstein in je inbox. Het zou het leukst zijn als jullie onderstaand lijstje een beetje naar waarheid proberen in te vullen, maar voel je daartoe niet verplicht. Je mag ook een fictieve naam opgeven, evenals een foto die niet van jou is, maar waar je jezelf op vindt lijken.

    Basis
    Volledige aam:
    Leeftijd:
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie?
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je?
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.

    Tot slot vergt dit idee veel tijd om helemaal uit te werken. Nu de zomervakantie voorbij is, hebben Laleah en ik het allebei erg druk, waardoor we waarschijnlijk pas op zijn vroegst op één oktober zullen gaan schrijven, hewel het proloogje misschien wel eerder zal verschijnen. We hopen dat jullie dat begrijpen. (:


    Leerlingen

    Griffoendor
    Livia Lucie (Hexagon)
    Fanny Simmons (Aire)
    Sanne Cadwell (Coliver)
    Nichelle Elwyn (Fukari)
    (Monteriggioni)
    Erieka (Perdition )
    Xander Donnell (Flash)
    Anna Waterford (Alohamora)
    Nathaniel "Nate" Finn Silverstone (Chantilly)
    Ava Tara Annicka (Mikko)
    Luna Solain Lynne Mei (lunapotter)
    Severide Wolfswater (Aserah)
    Elisa Bladerlich. (Elis)
    Lotte van den Bos (Remo)

    Zwadderich
    Jip Irene (Wiarda)
    Eva van der Sterren (CreepyPastaElz)
    Lisanne Imani Misyakova (Polovina)
    Jente Anna Jones (Sonorous)
    Jarne Debbaut (Debbaut)
    Nickita Kimberly Sykes (Kauwgomjunky)
    Nicole Maria Wiseflaw (Bastaard)
    Roald Felix (Caracalla)
    Ashallayne Darkmyr (Ashallynn)
    Evi Marthali (Blaeu)
    Kelly Mentzij (Penoza)
    Davon Calbaith (Aeacus)

    Huffelpuf
    Eva Emerald (glitterdonut)
    Nina Louwe (Callidora)
    Amellica Morsche (Wieneke)
    Auster Dina Augusta Bluijs (Legolas_)
    Nicola Rood (animelover96)
    Elisa Sharay Palmer (Bastaard)
    Ryan Navarro (Enara)
    Demy Smit (BonnieFazbear)
    Levi Caelan Stone (Altaria)

    Ravenklauw
    Ingrid Gustafson (Ymir)
    Felix Couldron (Anzu)
    Thomas Filion (_Harry_Potter_)
    Evelien Upland (Margherita)
    Elske Stout (Elsketjee)
    Faeryn "Fae" Esquire (Lathgertha)
    Amber Navins (Mayakovski)
    Rowena Madson (Voldemortx)
    Alea Amy Faux (IrisElizabeth)
    Liam Condro ()Asil98
    Menora (Nora) Caithlyn Evans (xGinnyWemel)
    ? (Plottwist)
    Annemarije (Disgust)
    Marlies Reid (Spotgaai)
    Isabella Rosalynn Delaney (Yaviera)
    Goitske Zeillemaker (TheSmartIdiot)
    Marit McAdams (MaritMalik)

    Docenten
    Vanity Young (Antichrist), Ravenklauw (Leer Der Oude Runen)
    Daniël la Loutre (SecondStar), Ravenklauw (Kruidenkunde)
    Alex Ferne (Rikiah), Zwaddericht (Verweer tegen de Zwarte Kunsten))
    Linda Ivanov (Voiles, Huffelpuf (Verzorging van Fabeldieren)
    Manon (Patholoog), Zwadderich (Toverdranken)
    Lucca (Nebthet), Zwadderich (Transfiguratie)
    Michael (Pinkett), Zwaddericht (Bezweringen)
    Sarah Claesner (Hooverphonic), Huffelpuf (Dreuzelkunde)


    BELANGRIJK!
    Op dit moment zijn de inschrijvingen gesloten! We kunnen niet op voorhand zeggen of ze nog eens open zullen gaan, maar als dat wel zo is, zullen we het laten weten!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 12:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maar, maar. Het foto'tje van Goofy zit in het hoofdstuk met mijn beschrijving :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Maar, maar. Het foto'tje van Goofy zit in het hoofdstuk met mijn beschrijving :W


    Oh dat kan gebeurd zijn omdat sommige geen foto hebben geplaatst, het was nogal ongeregeld hier. Hoe heet jou en haar personage? en hebben jullie beide wel een foto ingestuurd?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik heb bij mijn personage even mannen naar vrouwen veranderd, nu ik het niet vergeet (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh dat kan gebeurd zijn omdat sommige geen foto hebben geplaatst, het was nogal ongeregeld hier. Hoe heet jou en haar personage? en hebben jullie beide wel een foto ingestuurd?


    Zit niet, lol. Ik vergaat niet er in te zetten :W
    Ik heb een kat en dat is Goofy en ik had daar een foto'tje van gebruikt in mijn rol. Bij iedereen die een foto neer heeft gezet van zijn/haar dier, is de foto wel gebruikt, hahah.

    Trouwens, waarom worden de leeftijden niet gebruikt ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Zit niet, lol. Ik vergaat niet er in te zetten :W
    Ik heb een kat en dat is Goofy en ik had daar een foto'tje van gebruikt in mijn rol. Bij iedereen die een foto neer heeft gezet van zijn/haar dier, is de foto wel gebruikt, hahah.

    Trouwens, waarom worden de leeftijden niet gebruikt ^^


    Oh, oke, dan zal ik dat even veranderen. Kun je even zeggen op welke bladzijde jou profiel staat op dit topic?
    We hebben ervoor gekozen die weg te laten, omdat het eigenlijk overbodife informatie is xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh, oke, dan zal ik dat even veranderen. Kun je even zeggen op welke bladzijde jou profiel staat op dit topic?
    We hebben ervoor gekozen die weg te laten, omdat het eigenlijk overbodife informatie is xD


    Pagina 11 c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    (...)

    Pagina 11 c:


    Opgelost!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Penoza schreef:
    (...)

    Zit niet, lol. Ik vergaat niet er in te zetten :W
    Ik heb een kat en dat is Goofy en ik had daar een foto'tje van gebruikt in mijn rol. Bij iedereen die een foto neer heeft gezet van zijn/haar dier, is de foto wel gebruikt, hahah.

    Trouwens, waarom worden de leeftijden niet gebruikt ^^


    We hadden besloten om alle personages even oud te maken als zesde of zevendejaars (behalve de leerkrachten), omdat ze anders waarschijnlijk maar weinig in contact komen met de hoofdpersonages :p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)

    We hadden besloten om alle personages even oud te maken als zesde of zevendejaars (behalve de leerkrachten), omdat ze anders waarschijnlijk maar weinig in contact komen met de hoofdpersonages :p


    Oké, hahah. Slim (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    foutje

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 22:42 ]

    BonnieFazbear schreef:
    Hoop dat ik er nog bij kan heb al ingevoerd ik sta denk ik op pagina 11, but ik heb er nu al zin in


    Volgens mij heb ik je er al ingezet toch?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    foutje

    [ bericht aangepast op 4 nov 2016 - 22:42 ]

    Vikings schreef:
    (...)

    We hadden besloten om alle personages even oud te maken als zesde of zevendejaars (behalve de leerkrachten), omdat ze anders waarschijnlijk maar weinig in contact komen met de hoofdpersonages :p


    Dan verander ik m'n foto even, want ik kan hoogstens als 14jarige doorgaan.


    obsessive rage

    Naam:Luna solain lynne mei potter ( mijn oc je kan de story lezen als je wil)
    Leeftijd:13 (derde jaar)
    Karakter omschrijving: ik ben jong en daar door erg hyper :)) maar toch kan ik ook heel rustig zijn als ik rustig ben is er meestal wat aan de hand
    ook ben ik iemand die zij gevoelens altijd opkropt om er anderen er niet mee lastig te vallen
    ik ben erg nieuwschierig en bemoei me overal mee
    vroeger ben ik erg gepest waar door ik erg oplettend ben en heel veel durf niemand kan me meer pijn doen zeg ik altijd
    hoewel ik heel behulpzaam en sociaal ben kan ik ook heel bot en kattig doen
    Ik ben eerlijk en vertrouwelijk en zal nooit geheimen verklappen
    hobbys: muziek luisteren,trompetten, zingen,schrijven,dichten en lezen
    met welke q'ers ga je veel om: niet veel :))
    Flirter of verlegen: mengeling van bijde
    hoe ga je om met mensen van het andere geslacht: heeel makkelijk
    Singel of bezet?:singel
    mannen of vrouwen: mannen (hetro)
    Afdeling:altijd griffoendor :))
    Huisdier: heimwig een sneeuwuil die altijd mee leest
    Vakken die je leuk lijken:verweer tegen de zwarte kunsten & toverdranken
    vakken die je het minst leuk lijken: waarzegerij en oude runnen.
    wag wil je ZO WIE ZO doen in de tovernaars wereld: dingen ontdekken dingen leren en boven al nieuwe vrienden maken!
    foto doe ik later
    Greats me




    .

    Las dat personages even oud zijn dus jullie mogen de leeftijd veranderen