• Naar aanleiding van dit topic kreeg ik het idee om een verhaal te schrijven over Q’ers op Zweinstein.
    Leah/Laleah zal daaraan meewerken, maar we hebben jullie hulp ook heel hard nodig!

    Het idee is dat wij met twee fictieve personages gaan schrijven en dat de rollen van de andere studenten of docenten door jullie worden ingevuld. Gezien het hoge aantal dames hier op Quizlet, hopen we dat sommigen even een mannelijke versie van zichzelf willen opgeven :P.

    Wil je mee met deze reis naar Zweinstein, vul dan onderstaand lijstje in en wie weet ontvang jij binnenkort je eerste brief van Zweinstein in je inbox. Het zou het leukst zijn als jullie onderstaand lijstje een beetje naar waarheid proberen in te vullen, maar voel je daartoe niet verplicht. Je mag ook een fictieve naam opgeven, evenals een foto die niet van jou is, maar waar je jezelf op vindt lijken.

    Basis
    Volledige aam:
    Leeftijd:
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie?
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je?
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.

    Tot slot vergt dit idee veel tijd om helemaal uit te werken. Nu de zomervakantie voorbij is, hebben Laleah en ik het allebei erg druk, waardoor we waarschijnlijk pas op zijn vroegst op één oktober zullen gaan schrijven, hewel het proloogje misschien wel eerder zal verschijnen. We hopen dat jullie dat begrijpen. (:


    Leerlingen

    Griffoendor
    Livia Lucie (Hexagon)
    Fanny Simmons (Aire)
    Sanne Cadwell (Coliver)
    Nichelle Elwyn (Fukari)
    (Monteriggioni)
    Erieka (Perdition )
    Xander Donnell (Flash)
    Anna Waterford (Alohamora)
    Nathaniel "Nate" Finn Silverstone (Chantilly)
    Ava Tara Annicka (Mikko)
    Luna Solain Lynne Mei (lunapotter)
    Severide Wolfswater (Aserah)
    Elisa Bladerlich. (Elis)
    Lotte van den Bos (Remo)

    Zwadderich
    Jip Irene (Wiarda)
    Eva van der Sterren (CreepyPastaElz)
    Lisanne Imani Misyakova (Polovina)
    Jente Anna Jones (Sonorous)
    Jarne Debbaut (Debbaut)
    Nickita Kimberly Sykes (Kauwgomjunky)
    Nicole Maria Wiseflaw (Bastaard)
    Roald Felix (Caracalla)
    Ashallayne Darkmyr (Ashallynn)
    Evi Marthali (Blaeu)
    Kelly Mentzij (Penoza)
    Davon Calbaith (Aeacus)

    Huffelpuf
    Eva Emerald (glitterdonut)
    Nina Louwe (Callidora)
    Amellica Morsche (Wieneke)
    Auster Dina Augusta Bluijs (Legolas_)
    Nicola Rood (animelover96)
    Elisa Sharay Palmer (Bastaard)
    Ryan Navarro (Enara)
    Demy Smit (BonnieFazbear)
    Levi Caelan Stone (Altaria)

    Ravenklauw
    Ingrid Gustafson (Ymir)
    Felix Couldron (Anzu)
    Thomas Filion (_Harry_Potter_)
    Evelien Upland (Margherita)
    Elske Stout (Elsketjee)
    Faeryn "Fae" Esquire (Lathgertha)
    Amber Navins (Mayakovski)
    Rowena Madson (Voldemortx)
    Alea Amy Faux (IrisElizabeth)
    Liam Condro ()Asil98
    Menora (Nora) Caithlyn Evans (xGinnyWemel)
    ? (Plottwist)
    Annemarije (Disgust)
    Marlies Reid (Spotgaai)
    Isabella Rosalynn Delaney (Yaviera)
    Goitske Zeillemaker (TheSmartIdiot)
    Marit McAdams (MaritMalik)

    Docenten
    Vanity Young (Antichrist), Ravenklauw (Leer Der Oude Runen)
    Daniël la Loutre (SecondStar), Ravenklauw (Kruidenkunde)
    Alex Ferne (Rikiah), Zwaddericht (Verweer tegen de Zwarte Kunsten))
    Linda Ivanov (Voiles, Huffelpuf (Verzorging van Fabeldieren)
    Manon (Patholoog), Zwadderich (Toverdranken)
    Lucca (Nebthet), Zwadderich (Transfiguratie)
    Michael (Pinkett), Zwaddericht (Bezweringen)
    Sarah Claesner (Hooverphonic), Huffelpuf (Dreuzelkunde)


    BELANGRIJK!
    Op dit moment zijn de inschrijvingen gesloten! We kunnen niet op voorhand zeggen of ze nog eens open zullen gaan, maar als dat wel zo is, zullen we het laten weten!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 12:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Basis
    Volledige naam: Marlies Reid
    Leeftijd: 18, maar doe me maar als student.
    Karakterbeschrijving: Oh gosh, bereid je voor op onzinnige weetjes. Ik ben een boekenwurm. Godzijdank heb ik ook de gave snel te kunnen lezen, waardoor ik met gemak meerdere boeken per dag kan lezen. Ik ben een persoon die zijn mond niet kan houden. Niet dat ik geen geheimen kan houden, maar er zullen weinig ongemakkelijke stiltes vallen als mensen om mij heen zijn. Ondanks dat er soms geen einde aan mijn gepraat lijkt te komen weet ik verdomd goed wanneer ik stil moet zijn en luisteren. Ik ben ontzettend koppig/doorzettend, als ik mijn ogen op een doel heb staan laat ik het niet snel los. Ik val snel in een leiderrol, waarin ik ook bereid ben naar anderen te luisteren en desnoods de leiderrol af te staan aan iemand die het beter kan. Van nature zorgzaam, vandaar de keuze voor verpleegkunde-studie :]
    Wat mijn slechtere eigenschappen zijn is dat ik soms zo gefixeerd kan zijn op een doel, dat ik de nadelen/gevolgen niet altijd goed inzie. En mijn naïviteit is een slechte eigenschap die me nog wel eens in problemen brengt. Verder heb ik ook de neiging vaak onzinnige feitjes te vertellen, aangezien ik van mijn vader een hele database heb gekregen. Ik zing graag, al heb ik echt geen zangstem, dus meestal zing ik alleen als ik zeker weet dat ik alleen ben.
    Hobby’s: Zwemmen, schrijven, lezen, muziek luisteren wat origineel allemaal, hardlopen

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Ik ken niet bijster veel Q'ers erg goed, dus geen idee.
    Heb jij een relatie? Ja :]
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Alleen mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Ik lach veel, sta dicht bij ze, plaag ze. Vraag om hun hulp met dingen die ik eigenlijk ook zelf wel zou kunnenwerkt eigenlijk altijd holy shit
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Ik heb best wel een flirt-reputatie ;x

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Ravenclaw Heb nou al drie keer die test gedaan, beland ieder jaar in een andere afdeling :')
    Welk huisdier heb je? Uil
    Welk vak lijkt jou leuk? Bezwering, Transfiguratie, Toverdranken, Verweer tegen de zwarte Kunsten, Verzorging van Fabeldieren, Vliegles
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Geschiedenis van de Toverkunst, Kruidenkunde
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Wat niet! Ik wil de bewegende foto's zien, de verschilllende soorten snoepjes proeven, de lesstof bestuderen, leren vliegen, en natuurlijk de toverkunst leren.

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.


    Mijn bril is nu wel anders, iets dunner en wat groter, en heb geen beugel meer maar dit is de recenste die ik heb :')


    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten? Euhm, ik heb ADD? Mijn gedachten gaan sneller dan mijn mond kan verwerken dus ik praat snel en warrig. Dat heeft er ook mee te maken dat ik zoveel praat, er gaat gewoon zoveel door mijn hoofd heen.
    Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig? Ik vind het geen probleem, jouw verhaal :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Volledige naam: Davon Calbaith, jongen al ben ik een meisje.
    Leeftijd: 15
    Karakterbeschrijving: Ik ben koppig, maar weet wel toe te geven als de feiten tegenspreken. Ik hou van wat meer rust, ik ben dus geen feest persoon, ook ga ik wat meer met de rustigere mensen om. Maar als je vrienden met me bent, en dat merk je ook bij mijn vrienden, merk je dat ik helemaal niet zo rustig ben. Ik hou er wel eens van om alleen te zijn, maar niet altijd.
    Ik hou van de geur van de avond en ochtend en de geur van een nieuw boek. Ik hou van lachen en maak dan ook vaak grappen of haal een grap met iemand uit. Voor de rest kun je me wel vertrouwen en heb ik een hekel aan roddelen.
    Over het algemeen vertrouw ik mensen niet zo snel en ben dan ook wat afstandelijker. Ik kan wel sociaal zijn, maar liever niet al te veel. Ik kan nog wel eens sarcastisch overkomen.
    Ik luister en observeer meer dan dat ik mijn mening in de groep gooi, maar als ik het ergens echt niet mee eens ben, doe ik dat wel. Soms voel ik me al veel te snel schuldig over iets, maar zeg er dan niet iets van. Ik laat niet snel alle emoties blijken en gedachten die in mijn hoofd zijn.
    Ik ben ongeduldig en hou niet zo van wachten. Als ik iets snel wil doen en het lukt telkens niet, word ik chagrijnig. Ook word ik chagrijnig als ik ergens mee bezig ben, muziek aan het luisteren of lezen of zo, en ik de hele tijd gestoord word.

    Hobby’s: Turnen, lezen, muggle muziek luisteren - vooral de oudere muziek.

    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? - Nee
    Heb jij een relatie? - Nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?- Mannen, maar aangezien ik gender swap doe, meisjes.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? - Ik zou normaal om diegene heen doen.

    In welke afdeling word jij ingedeeld? - Slytherin
    Welk huisdier heb je? - Zwarte uil
    Welk vak lijkt jou leuk? - Fabeldieren en History of Magics
    Welk vak lijkt jou niet leuk? - Heeft hij niet.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? - Quidditch

    Uiterlijk
    Ik heb bruin half lang haar en groene ogen. Door het turnen zijn mijn armen iets gespierder dan andere meiden, maar dat valt niet zo op.



    Ik sta open voor de dood natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 21:51 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Ik zal even wat veranderingen doorgeven naar Laleah, maar ik kan met bepaalde dingen niet verder, dus heb ik haar een pb gestuurd.


    † Love? I want to sleep.

    Ugh, ik vind het lastig om een jongen als foto uit te kiezen, want dit gaat nu wel over mezelf en ik vind het dan ook zo stom om zo'n modeltypetje uit te kiezen.


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Basis
    Volledige naam: Isabella Rosalynn Delaney
    Leeftijd: 16
    Karakterbeschrijving:
    Ik ben ondanks mijn moeilijke jeugd, een erg vredelievend en medelevend persoon. ik heb niet graag ruzie, en als ik dan toch ruzie heb, ik probeer ik dit zo snel mogelijk op te lossen. Ik ben namelijk erg vaak alleen thuis, mijn ouders hebben weinig tijd voor mij. Waardoor ik mijzelf eenzaam voel. Ik ben erg gesteld op mijn vriendschappen, maar ik heb moeite om nieuwe vrienden te maken, omdat ik teruggetrokken ben. Echter zal niets mijn haat voor Dreuzels ooit kunnen doen verminderen, aangezien mijn moeder toen ik nog erg jong was vermoord werd door een groep Dreuzels. Ik laat mijn afgunst niet aan de buitenwereld zien. Ik ben slim en leergierig. Het liefst zou ik de hele dag aan het lezen zijn. Vooral in gesprekken en grote groepen kan ik mijzelf erg terug trekken. Echter kom ik na een tijdje 'los'. Mijn grootste angst is om de rest van mijn leven alleen te moeten doorbrengen. En spinnen natuurlijk, die zijn ook heel erg eng!
    Hobby’s: Lezen, tijd doorbrengen met Soekie, paardrijden, muziek luisteren

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? - Niet echt.
    Heb jij een relatie? - Nee, wel gehad.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? - Ik val op mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? - Ik zou eerst te vriend met hem raken, en van uit daar kleine stapjes vooruit.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? - Het laatste.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? - Ravenklauw
    Welk huisdier heb je? Een lapjes kat, genaamd Soekie. Het is een vrouwtje.
    Welk vak lijkt jou leuk? Verzorging van Fabeldieren, Toverdranken
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Kruidenkunde
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Alle magische dieren gezien hebben, aangezien ik hier erg geïnteresseerd ben.

    Extra:
    Een groot deel van mijn familie heeft in Zwadderich gezeten. Ik ben daarentegen een échte Ravenklauw. Echter doordat mijn familie vroeger slangen hield, hebben deze dieren een groot plekje in mijn hart verdiend.

    Plaats hier een foto van jezelf.





    Soekie

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 21:43 ]


    'As long was we're together, does it matter were we go?'

    Okay, ik heb mijn aanpassingen gedaan en opgestuurd naar Laleah.


    † Love? I want to sleep.

    Oeps.. verkeerde knopje x)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 21:42 ]


    'As long was we're together, does it matter were we go?'

    Ik heb weekenddienst deze week en daarna nog een week stage, Vikings is ook erg druk, dus het kan soms een paar dagen duren voordat we iedereen in het archief hebben geplaatst. Sorry for the delay ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Ik heb weekenddienst deze week en daarna nog een week stage, Vikings is ook erg druk, dus het kan soms een paar dagen duren voordat we iedereen in het archief hebben geplaatst. Sorry for the delay ^^

    Het is goed dat je het doorgeeft, dan kan iedereen er rekening mee houden.


    † Love? I want to sleep.

    Hhmm.. Voor mijn rol mezelf dan maar eventjes in een man veranderen, aangezien er al heel veel vrouwelijke rollen zijn.

    Dit is stiekem ook mijn MT


    Credendo Vides

    Basis
    Volledige naam: Goitske Neeltje Zeillemaker
    Leeftijd: 12
    Karakterbeschrijving: Vriendelijk tegenover andere mensen, kan enigszins opvliegend zijn, maar dan moet je ook wel echt ver gaan. Is slim en ambitieus, en wil af en toe gewoon alleen gelaten worden om stoom af te blazen, en te lezen maar gaat voor de rest graag met anderen om. Voor vrienden en familie zal ze heel ver gaan om te helpen, en af en toe voor "vreemden" ook wel. Is niet heel erg dapper of speciaal, maar probeert toch wel om voor zichzelf op te komen. Heeft een sterke eigen mening, die ze ook zeer zeker wel zal uiten. Kan verlegen zijn, soms.
    Hobby’s: Houdt van lezen en films kijken, is wat dat betreft best wel een geek. Houdt ook erg van paardrijden en met dieren omgaan, en andere sporten (hockey; soms voetbal) vind ze ook leuk maar is ze niet heel speciaal goed in

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Eva van der Sterren (MetalUpYoureAss)

    Heb jij een relatie? Nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Beiden
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ik zal met ze praten, maar eigenlijk nooit laten merken dat ik ze leuk vind. Ik zou met ze omgaan alsof ze vrienden waren (oeps?)

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Ravenklauw

    Welk huisdier heb je? Een kerkuil genaamd Mickey (Vrouwtje)

    Welk vak lijkt jou leuk? Gedaanteverwisseling
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Geschiedenis Van Toverkunst
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Naar zweinsveld om daar rond te kijken
    En een hippogrief zoeken, mijn patronus oefenen! (Al weet ik vrijwel zeker dat het een vos is)

    Plaats hier een foto van jezelf.




    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten? Nope

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig? Ik vind het okay, maar als het niet hoeft liever niet natuurlijk hahah

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 15:21 ]


    Just doing what I can

    Deze gegevens zijn ingevuld op basis van Severide en niet van mezelf.

    Basis
    Volledige naam: Severide Wolfswater (ik doe mee als man omdat er al super veel damensrollen zijn)
    Leeftijd: 20 jaar, maar ik ben liever student. Dus Severide is 17 jaar.
    Karakterbeschrijving:
    Severide is een man met een eigen willetje. Hij weet waar hij aan begin, al durft hij wel eens fouten te maken. Hij is zeer koppig en wijkt niet zo snel af van zijn standpunt. Maar Severide als vriend wil je vast wel hebben want op dat gebied is hij een echt vriend. Hij zal zijn vrienden steunen door dik en dun en zal een beschermend gevoel geven.
    Severide is ook een goede student, al geeft hij soms het gevoel dat het hem allemaal niet zoveel intresseert.
    In tekenen daar is hij de beste in. Zijn vader noemde het vaak een aangeboren gave die hij gekregen heeft.
    Soms kan Severide roekeloos zijn en hij wenste dat hij altijd een oudere broer had die hem wat in oog hield maar hij is jammer genoeg enigskind en dat zal in de toekomst wel blijven want zijn moeder is op 12de levensjaar overleden. Hij heeft tot nu toe nog vaak moeilijk mee.
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s: Tekenen. Hangt ook graag rond in de bibliotheek.

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Pas ik later wel aan als ik zie wie er meegaat.
    Heb jij een relatie? Neen.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Vrouwen (dit is omdat ik gender verwisseling doen. In het echt val ik op mannen)
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Severide is altijd bang om verliefd te worden omdat hij denkt dat hij ze niet genoeg kan beschermen en dat het in tijden van een strijd zijn zwakke punt zal zijn. Als hij oogje heeft op iemand, wilt hij veel bij die persoon zijn maar wilt wel genoeg ademruimte geven. Hij komt zeldzeker over maar van binnen wreet hij zichzelf op van de zenuwen.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?
    Severide durft wel eens te flirten maar gaat geen gebruik maken van meisjes. Of hij wordt echt verliefd of helemaal niet.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Gryffendoer
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test
    Welk huisdier heb je? Een sneeuwwitte kat genaamd; Zwartje. Het is een vrouwelijke kat.
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk? Onderhoud van Fabeldieren, Toverdranken, Historie (Alles een beetje)
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Moet hij nog ondervinden als hij op hogwarts zit.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Hij wil alles te weten gekomen over Hogwarts en de geschiedenis ervan. Hij wil mee doen met het bekende sport op Hogwarts en wil het verhaal van de bewegende portretten in het echt zien.

    Plaats hier een foto van jezelf:
    Klik

    Extra:
    Niet meteen.

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Ik sta ervoor open maar dan wel ten strijdig onder gaan. Al zou ik wel jammer vinden.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 10:54 ]


    Today's special moments are tomorrow's memories.

    Alles is weer aangepast in de beginpost (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    TheSmartIdiot schreef:
    Basis
    Volledige naam: Goitske Zeillemaker
    Leeftijd: 12
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    Karakterbeschrijving: Vriendelijk tegenover andere mensen, kan enigszins opvliegend zijn, maar dan moet je ook wel echt ver gaan. Is slim en ambitieus, en wil af en toe gewoon alleen gelaten worden om stoom af te blazen, en te lezen maar gaat voor de rest graag met anderen om. Voor vrienden en familie zal ze heel ver gaan om te helpen, en af en toe voor "vreemden" ook wel. Is niet heel erg dapper of speciaal, maar probeert toch wel om voor zichzelf op te komen. Heeft een sterke eigen mening, die ze ook zeer zeker wel zal uiten. Kan verlegen zijn, soms.
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s: Houdt van lezen en films kijken, is wat dat betreft best wel een geek. Houdt ook erg van paardrijden en met dieren omgaan, en andere sporten (hockey; soms voetbal) vind ze ook leuk maar is ze niet heel speciaal goed in

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Eva van der Sterren (MetalUpYoureAss)
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie? Nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?
    Ik zal met ze praten, maar eigenlijk nooit laten merken dat ik ze leuk vind. Ik zou met ze omgaan alsof ze vrienden waren

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Ravenklauw
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je? Een kerkuil genaamd Mickey (Vrouwtje)
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk? Gedaanteverwisseling
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Geschiedenis Van Toverkunst
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Naar zweinsveld om daar rond te kijken

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.
    (Hoe ???)


    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten? Nope

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig? Ik vind het okay, maar als het niet hoeft liever niet natuurlijk hahah


    Je kan een foto neerzetten door de link van het plaatje tussen deze [img--][/img] dingen te zetten, zonder -- dan.


    obsessive rage

    Sublatti -> Polovina

    Ik sta onder Zwadderich leerlingen als Lisanne Imani Misyakova


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina