• Naar aanleiding van dit topic kreeg ik het idee om een verhaal te schrijven over Q’ers op Zweinstein.
    Leah/Laleah zal daaraan meewerken, maar we hebben jullie hulp ook heel hard nodig!

    Het idee is dat wij met twee fictieve personages gaan schrijven en dat de rollen van de andere studenten of docenten door jullie worden ingevuld. Gezien het hoge aantal dames hier op Quizlet, hopen we dat sommigen even een mannelijke versie van zichzelf willen opgeven :P.

    Wil je mee met deze reis naar Zweinstein, vul dan onderstaand lijstje in en wie weet ontvang jij binnenkort je eerste brief van Zweinstein in je inbox. Het zou het leukst zijn als jullie onderstaand lijstje een beetje naar waarheid proberen in te vullen, maar voel je daartoe niet verplicht. Je mag ook een fictieve naam opgeven, evenals een foto die niet van jou is, maar waar je jezelf op vindt lijken.

    Basis
    Volledige aam:
    Leeftijd:
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent?
    Karakterbeschrijving:
    Graag in minstens honderd woorden.
    Hobby’s:

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie?
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je?
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.

    Tot slot vergt dit idee veel tijd om helemaal uit te werken. Nu de zomervakantie voorbij is, hebben Laleah en ik het allebei erg druk, waardoor we waarschijnlijk pas op zijn vroegst op één oktober zullen gaan schrijven, hewel het proloogje misschien wel eerder zal verschijnen. We hopen dat jullie dat begrijpen. (:


    Leerlingen

    Griffoendor
    Livia Lucie (Hexagon)
    Fanny Simmons (Aire)
    Sanne Cadwell (Coliver)
    Nichelle Elwyn (Fukari)
    (Monteriggioni)
    Erieka (Perdition )
    Xander Donnell (Flash)
    Anna Waterford (Alohamora)
    Nathaniel "Nate" Finn Silverstone (Chantilly)
    Ava Tara Annicka (Mikko)
    Luna Solain Lynne Mei (lunapotter)
    Severide Wolfswater (Aserah)
    Elisa Bladerlich. (Elis)
    Lotte van den Bos (Remo)

    Zwadderich
    Jip Irene (Wiarda)
    Eva van der Sterren (CreepyPastaElz)
    Lisanne Imani Misyakova (Polovina)
    Jente Anna Jones (Sonorous)
    Jarne Debbaut (Debbaut)
    Nickita Kimberly Sykes (Kauwgomjunky)
    Nicole Maria Wiseflaw (Bastaard)
    Roald Felix (Caracalla)
    Ashallayne Darkmyr (Ashallynn)
    Evi Marthali (Blaeu)
    Kelly Mentzij (Penoza)
    Davon Calbaith (Aeacus)

    Huffelpuf
    Eva Emerald (glitterdonut)
    Nina Louwe (Callidora)
    Amellica Morsche (Wieneke)
    Auster Dina Augusta Bluijs (Legolas_)
    Nicola Rood (animelover96)
    Elisa Sharay Palmer (Bastaard)
    Ryan Navarro (Enara)
    Demy Smit (BonnieFazbear)
    Levi Caelan Stone (Altaria)

    Ravenklauw
    Ingrid Gustafson (Ymir)
    Felix Couldron (Anzu)
    Thomas Filion (_Harry_Potter_)
    Evelien Upland (Margherita)
    Elske Stout (Elsketjee)
    Faeryn "Fae" Esquire (Lathgertha)
    Amber Navins (Mayakovski)
    Rowena Madson (Voldemortx)
    Alea Amy Faux (IrisElizabeth)
    Liam Condro ()Asil98
    Menora (Nora) Caithlyn Evans (xGinnyWemel)
    ? (Plottwist)
    Annemarije (Disgust)
    Marlies Reid (Spotgaai)
    Isabella Rosalynn Delaney (Yaviera)
    Goitske Zeillemaker (TheSmartIdiot)
    Marit McAdams (MaritMalik)

    Docenten
    Vanity Young (Antichrist), Ravenklauw (Leer Der Oude Runen)
    Daniël la Loutre (SecondStar), Ravenklauw (Kruidenkunde)
    Alex Ferne (Rikiah), Zwaddericht (Verweer tegen de Zwarte Kunsten))
    Linda Ivanov (Voiles, Huffelpuf (Verzorging van Fabeldieren)
    Manon (Patholoog), Zwadderich (Toverdranken)
    Lucca (Nebthet), Zwadderich (Transfiguratie)
    Michael (Pinkett), Zwaddericht (Bezweringen)
    Sarah Claesner (Hooverphonic), Huffelpuf (Dreuzelkunde)


    BELANGRIJK!
    Op dit moment zijn de inschrijvingen gesloten! We kunnen niet op voorhand zeggen of ze nog eens open zullen gaan, maar als dat wel zo is, zullen we het laten weten!

    [ bericht aangepast op 5 dec 2015 - 12:50 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Storiefan schreef:
    (...)

    Wat versta jij onder een normale naam? en ik weet niet hoe ik een foto op fora moet plaatsen, hoe moet ik dan iets passends verzinnen? Is een beschrijving ook goed, of wil je me helpen een foto te plaatsen?


    Een naam die niet uit de Lord of the Rings komt :'D
    Jullie zijn gewoon Quizletmensen met oerhollandse namen. :'P

    Als je een foto op internet opzoekt, moet je er met rechts op klikken. Dan staat er 'linkadres' kopiëren en die plak je vervolgens in het forum. Dan selecteer je de link en druk je op het URL tekentje, links naast de spoilerknop in de knopjes boven je typvak ;)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Basis

    Volledige aam: Sam Michael O'Brien
    Leeftijd: De leeftijd die jullie het beste klinkt
    Karakterbeschrijving:Sam is een lieve en zorgzame jongen, hij is erg gericht op zijn familie en heeft een hele rare maar leuke vorm van humor, hij houd van grappen maken, alleen niet zo erg als de Weasley twins, hij is er altijd voor zijn vrienden en is een heel sociaal iemand, als iemand wat van hem vraagt en volgens hem zou hij het kunnen doen staat hij er voor open om die persoon te helpen. Als je Sam boos maakt probeert hij het eerst op een normale manier op te lossen door te praten, Sam durft veel en is erg sportief.
    Hobby’s: Sam heeft heel veel interesse in sporten zoals Quidditch maar ook simpele sporten zoals hardrennen, Sam is ook vaak in de bibliotheek te vinden omdat hij een fascinatie heeft in dingen zoals de mensen het noemen genaamd films.

    Sociaal:

    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken: Ik sta open voor vriendschappen met iedereen
    Heb jij een relatie? Nee, maar heeft een oogje op Demy Smit
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?: Vrouwen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt: Sam is meer een close persoon, als hij met een groep vrienden is dan is hij wel wat losser, maar 1 op 1 is hij ontzettend lief met degene die hij leuk vind.

    Zweinstein

    In welke afdeling word jij ingedeeld: Griffoendoor
    Welk huisdier heb je: Een Barn Uil Genaamd Marty Marty is een eigenwijze uil dat van aandacht houd, als je maar iets probeert te pikken of even in zijn gezichtsveld komt en hij staat je niet aan, dan kijkt hij je eng aan of geeft hij je een mep met zijn vleugels.
    Welk vak lijkt jou leuk? Verzorging van fabeldieren of Verweer tegen de zwarte spreuken
    Welk vak lijkt jou niet leuk: Kruidenkunde.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden: Sam wil zijn kennis verreiken en vooral een goede tijd hebben met zijn vrienden, iets om niet te vergeten.

    Plaats hier een foto van jezelf: FC: Michael Sam Fox



    Extra: Sam is best lang, hij is ongeveer 1,87 lang en zijn bril is een kenmerk, Sam kent Demy al omdat zijn vader samen met Demy's vader voor de Daily Prophet werkt, en daarom kennen ze elkaar al eigenlijk lang, de twee hebben al een oogje op elkaar maar durven er niet voor uit te komen omdat ze bang zijn hun vriendschap te verpesten. Sam is door zijn uiterlijk door vele meiden die ouder zijn gewild hij lijkt ook ouder dan hij eigenlijk is wat af en toe voor problemen kan zorgen..

    Storiefan schreef:
    (...)

    Wat versta jij onder een normale naam? en ik weet niet hoe ik een foto op fora moet plaatsen, hoe moet ik dan iets passends verzinnen? Is een beschrijving ook goed, of wil je me helpen een foto te plaatsen?


    Zoek een foto op internet, rechtsklik de foto en kies 'Afbeeldings-URL kopiëren' daarna plak je het hier tussen [ url ] [ /url ] of [ img] [ /img] (zonder de spaties die ik heb gedaan, anders zag je het niet).

    Je kan inderdaad ook op de de kleine ketting-knop klikken of het kleine fototoestel boven het tekstvak. Hoop dat het je lukt!

    Basis
    volledige naam: Sarah Davita Clarke (andere achternaam dus...)
    Leeftijd: 15, student
    Karakterbeschrijving: Als ik zou schrijven vanuit een ander persoon dan zou ik zeggen dat ik sociaal, vriendelijk, intelligent, moedig en ook ongelofelijk onhandig ben. Ik kan bij wijze van spreken iets super intelligents zeggen en dan tegen een boom op lopen, vallen en er enorm om gaan lachen. Ik weet niet of jullie weten van mbti maar daar ben ik ENFP, net zoals Ron Weasley, het betekent extravert, intuitief, gevoelig, ontvangend persoon. Ik zal in een comfortabele omgeving (als hogwarts dan dus ik heb altijd gedroomd erheen te gaan) enrom gek zijn en altijd mezelf, ik zal met iedereen willen praten en super super enthousiast zijn. Ook heb ik een stille kant want ik let altijd goed op in de klas tenzij het me niet interesseerd (zoals Herbology) dan teken ik wat ofzo... Ik vloek niet echt, heb de gewoonte om mijn vrienden uit de brand te helpen, en ook geweldig goed, bescheiden komt niet in mijn woordenboek voor, zoals je merkt. Ik haat het als iemand fake is. Mensen zouden me arrogant kunnen noemen, ik geef ze geen ongelijk maar dat is gewoon wie ik ben en daar moet je maar mee kunnen leven. Mijjn code is: doe wat gedaan moet worden.

    Hobby’s: Ik hou van muziek (saxofoon niveau A) , lezen, schrijven, geschiedenis (ja geschiedenis) en scrapbooking! En koken... maar goed dat verberg ik misschien wle een beetje.

    Sociaal: Ik wil wel met kauwgomjunky vrienden zijjn lolz, lijkt me grappig een slyth met een gryff die vrienden zijn. Ik heb geen relatie op het moment maar wel aan het daten, ik val op mannen. Als ik iemand leuk vind (wat best vaak gebeurt) dan probeer ik zo subtiel mogelijk overal op te duiken waar diegene is ;) helaas, als degene dan met me wil praten dan word ik rood en ga ik enorm giechelen.


    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gryffindor, forever
    Welk huisdier heb je? Coda (bobtail kat das met zon knobbelstaartje)
    Welk vak lijkt jou leuk? Transfiguration en defence against the dark arts
    Welk vak lijkt jou niet leuk? herbology, en dat reken gedoe
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? dan ga ik echt enorm fangirlen over alles!

    hier is me foto:




    Je moet wel van me weten dat als ik iemand niet mag, dan is dat ook echt bigtime, dus dat word ehm... ben er niet trots op maar ja dan vertoon ik pestgedrag en kan ik de meest wrede persoon op de wereld zijn. vergelijk het maar met de verhouding James -> Severus.

    Als mijn personage dood moet dan zij het zo, zorg wel dat het een eervolle dood is ablief.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 20:29 ]


    I transcended "normal"

    Basis
    Volledige naam: Anneleen Ann Casteels (de eerste en tweede naam kloppen maar de achternaam niet, de initialen kloppen wel)
    Leeftijd: 15
    Karakterbeschrijving: Ik ben heel koppig en kan moeilijk mijn ongelijk toegeven Ook ben ik een beetje lui en slordig, voor school doe ik altijd juist genoeg om door latijn te raken. Maar ik ben wel eerlijk en extreem goed in geheimen bewaren en ik ben een enorme dagdromer. Op school ben ik braaf maar thuis veel minder en ik ben ook goed in niet op te vallen bij veel mensen en ben meestal wanneer je mij leert kennen wat stilletjes maar kruip pas wat later uit mijn schelp. (dat hangt echt af van persoon tot persoon, bij de meesten doe ik er dagen over en bij niet veel een uur tot een minuut)
    Hobby’s: Via Ferata, muurklimmen (indoor), tekenen, lezen, schrijven, scouts en ik speel hoorn(beginner)

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?: zo op het eerste zicht niet maar waarschijnlijk ben ik niet helemaal mee met de usernames.

    Heb jij een relatie?: nee, er zijn wel mensen die dat denken dat ik met mijn beste vriend ben maar nee.
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?: voorlopig weet ik dat nog niet maar ik denk mannen.
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?: zoals ik met anderen omga.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Ik sla meteen dicht en word knalrood.

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    -De test zei griffoendor en veel andere testen zeiden hetzelfde
    Welk huisdier heb je?
    een ros getijgerde kat die gewoon ik poes noem
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Verweer tegen zwarte kunsten! (en vliegen)
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    Dreuzelkunde lijkt mij saai.
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    geen idee, ik denk een spreuk zoeken om de stemmen van mijn broers weg te nemen.
    foto:


    Extra:
    Ik heb twee lawaaierige broers en ik hou van lichte tinten blauw

    [ bericht aangepast op 1 nov 2015 - 21:37 ]


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Ik gebruik mijzelf als inspi maar pas wat kleine dingetjes aan.

    Basis
    Volledige naam: Rebella Miller
    Leeftijd: (24) gemaakt: 16
    Indien jij achttien jaar of ouder bent: ben je liever een student of een docent? Student, zie leeftijd
    Karakterbeschrijving: Rebella is ontzettend Eigenwijs, die eigenwijsheid brengt haar soms in de problemen, maar ook red ze zichzelf ermee. Ze trekt zich weinig aan wat anderen van haar vinden. Ze is open voor nieuwe dingen, naar mensen toe, in religies, kleding e.d. Rebella is een vrolijke meid al kan ze ook haar sentimentele momenten hebben, haar vrolijkheid is duidelijk te merken, Als het moet kan ze behoorlijk bedachtzaam zijn en merkt ze dingen op die de meesten ontgaan, Rebella kan niet tegen onrecht, pesterijen en is van nature erg sociaal, ook trekt ze zich weinig aan van wat anderen over haar denken, ze is bereid te luisteren en er eventueel iets mee te doen als het ergens op slaat, haar gedrag, denkwijze en kledingstijl zijn excentriek en orgineel, Sinds docenten op haar basisschool haar zeiden dat de limiet de sociale werkplaats zou zijn heeft ze zich daar tegen verzet en een enorme leergierigheid ontwikkeld. Rebella is echt geen betweter, haar kleren, muziek, fandoms, favorieten en alles zijn behoorlijk veelzijdig en ze is dus niet een doosje te stoppen.

    Hobby’s: Lezen, zwerkbal, schrijven, streken uithalen, alles met oude dingen, filosoferen, leren, discussies voeren, muziek luisteren, dansen en films...

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? Meruul en 1Lisa (unicorn heet ze nu geloof ik) verder ken ik er geen, enige: zolang ze zichzelf zijn is het oké.
    Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
    Heb jij een relatie? Nee
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? Beiden
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? Niet heel anders dan bij anderen, al neig ik er naar meer naar ze toe te trekken, meer met ze te lachen, te praten en complimentjes maken.
    Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? Ertussen in

    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld? Huffelpuff
    Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
    Welk huisdier heb je? Poes -Momo
    Houd je aan de huisdieren uit HP
    Welk vak lijkt jou leuk? Charms en Transfiguration
    Welk vak lijkt jou niet leuk? Potions en Divination
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? Zweinstein ontdekken en vliegen

    Plaats hier een foto van jezelf.
    Dit hoeft natuurlijk geen echte foto van jou te zijn. Je kunt ook iemand zoeken die op je lijkt of die dezelfde uitstraling heeft als jij.
    Not me, but a little how I am, though the hair is similair

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Ik ben vegetariër en ben verslaafd aan chocolademelk en boeken

    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig? Ik vind het oké, Rebella is een vechter en erg goed in vervloekingen.
    Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren.


    In the end everything will be okay. If it's not okay, it's not the end.

    Meghan_Potter schreef:
    Basis
    volledige naam: Sarah Davita Clarke (andere achternaam dus...)
    Leeftijd: 15, student
    Karakterbeschrijving: Als ik zou schrijven vanuit een ander persoon dan zou ik zeggen dat ik sociaal, vriendelijk, intelligent, moedig en ook ongelofelijk onhandig ben. Ik kan bij wijze van spreken iets super intelligents zeggen en dan tegen een boom op lopen, vallen en er enorm om gaan lachen. Ik weet niet of jullie weten van mbti maar daar ben ik ENFP, net zoals Ron Weasley, het betekent extravert, intuitief, gevoelig, ontvangend persoon. Ik zal in een comfortabele omgeving (als hogwarts dan dus ik heb altijd gedroomd erheen te gaan) enrom gek zijn en altijd mezelf, ik zal met iedereen willen praten en super super enthousiast zijn. Ook heb ik een stille kant want ik let altijd goed op in de klas tenzij het me niet interesseerd (zoals Herbology) dan teken ik wat ofzo... Ik vloek niet echt, heb de gewoonte om mijn vrienden uit de brand te helpen, en ook geweldig goed, bescheiden komt niet in mijn woordenboek voor, zoals je merkt. Ik haat het als iemand fake is. Mensen zouden me arrogant kunnen noemen, ik geef ze geen ongelijk maar dat is gewoon wie ik ben en daar moet je maar mee kunnen leven. Mijjn code is: doe wat gedaan moet worden.

    Hobby’s: Ik hou van muziek (saxofoon niveau A) , lezen, schrijven, geschiedenis (ja geschiedenis) en scrapbooking! En koken... maar goed dat verberg ik misschien wle een beetje.

    Sociaal: Ik wil wel met kauwgomjunky vrienden zijjn lolz, lijkt me grappig een slyth met een gryff die vrienden zijn. Ik heb geen relatie op het moment maar wel aan het daten, ik val op mannen. Als ik iemand leuk vind (wat best vaak gebeurt) dan probeer ik zo subtiel mogelijk overal op te duiken waar diegene is ;) helaas, als degene dan met me wil praten dan word ik rood en ga ik enorm giechelen.


    Zweinstein
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Gryffindor, forever
    Welk huisdier heb je? Coda (bobtail kat das met zon knobbelstaartje)
    Welk vak lijkt jou leuk? Transfiguration en defence against the dark arts
    Welk vak lijkt jou niet leuk? herbology, en dat reken gedoe
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? dan ga ik echt enorm fangirlen over alles!

    hier is me foto:




    Je moet wel van me weten dat als ik iemand niet mag, dan is dat ook echt bigtime, dus dat word ehm... ben er niet trots op maar ja dan vertoon ik pestgedrag en kan ik de meest wrede persoon op de wereld zijn. vergelijk het maar met de verhouding James -> Severus.

    Als mijn personage dood moet dan zij het zo, zorg wel dat het een eervolle dood is ablief.


    haha grappig mag van mij wel hoor gezellig :P ;-) xD
    is wel apart ja wand die 2 afdelingen gaan niet samen maar leuk met mij wil doen ^^


    You can't touch music but music touch you


    Basis
    Volledige Naam:
    Sanne Visscher
    Leeftijd:
    16 Jaar
    Karakterbeschrijving:
    Mijn ouders zeggen wel eens dat ik een kind met temperament ben, zo kan ik over sommige dingen behoorlijk fel uit de hoek komen. Zelf ben ik best zelfverzekerd en mijn mening is vaak wel duidelijk, alhoewel ik niet altijd mijn mening uit.
    Over het algemeen ben ik sociaal, vriendelijk en humoristisch en voor vrienden & familie sta ik altijd klaar om te helpen. Ik ben iemand die je kan vertrouwen, want geheimen vertel ik niet door. Als ik je niet ken, zal ik in het begin overkomen als een stil persoon, terwijl ik eigenlijk aan het observeren ben of jouw houding mij ook aanstaat. Als ik je niet mag, mag ik je ook echt niet en zal je het ook merken. Ook kan ik er bijzonder slecht tegen wanneer mensen zo koppig zijn dat ze geen andere opties willen overwegen of als ze als een stel schapen de kudde volgen.

    Hobby’s:
    Ik houd ervan om paard te rijden, lezen en te zwemmen. Ook ben ik regelmatig wat creatiefs aan het doen zoals schilderen of tekenen. Verder vind ik het leuk om te reizen en te wandelen.

    Sociaal:
    Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
    Ik sta open voor vriendschappen met iedereen.
    Heb jij een relatie?
    Geen relatie
    Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
    Mannen
    Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
    Ik ben geen enorme flirt en zelf zal ik waarschijnlijk niet het gesprek beginnen. Zodra we een tijdje aan het praten zijn, zal ik wel wat grappen maken en wat (terug)flirten.

    Zweinstein.
    In welke afdeling word jij ingedeeld?
    Slytherin
    Welk huisdier heb je?
    Spooky, een witte kat.
    Welk vak lijkt jou leuk?
    Potions and DADA
    Welk vak lijkt jou niet leuk?
    History of Magic
    Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
    Naar het forbidden forest en verschillende soorten snoep willen proberen :3

    Extra:
    Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
    Nee.
    En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
    Nee, ik vind het niet erg.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 13:55 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

Basis
Volledige naam: Alexa Paris Moonlight

Leeftijd: 17
Karakterbeschrijving: ik ben sluw als een vos en slim als een uil je moet niet met mij spoten want dan heb je een probleem
ik ben een mooi populair meisje met een sterke wil en een open mening toch heb ik een zachte kant een soft spot die ik voor ieddereen verberg.
ik ben dol op dieren
Hobby’s: lezen met dieren spelen lezen shoppen kletsen

Sociaal:
Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken? zwadderaars :)
Dit kun je later natuurlijk aanpassen als je ziet wie er meegaan.
Heb jij een relatie? nope
Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden? mannen
Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt? verlegen (o nee nu weten jullie mijn soft spot )
Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht? dicht ....

Zweinstein
In welke afdeling word jij ingedeeld? zwadderich
Gebruik daarvoor bijvoorbeeld deze test.
Welk huisdier heb je? eeeeum nogal te veel om op te noumen :) twee uilen drie katten en een pad
Houd je aan de huisdieren uit HP
Welk vak lijkt jou leuk? toverdranken verzorging van fabeldieren
Welk vak lijkt jou niet leuk? transfomagie
Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden? alles :)



Extra:
Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
ik ben geadopteerd door dreuzels maar ben een volbloed ik heb geen idee wie men ouders zijn

En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
Dit gaat allicht niet na drie hoofdstukken gebeuren
oke maar moet het wel een coole dood zijn :)

Tot slot vergt dit idee veel tijd om helemaal uit te werken. Nu de zomervakantie voorbij is, hebben Laleah en ik het allebei erg druk, waardoor we waarschijnlijk pas op zijn vroegst op één oktober zullen gaan schrijven, hewel het proloogje misschien wel eerder zal verschijnen. We hopen dat jullie dat begrijpen. (:$:$:$
natuurlijk begrijp ik dat :)

Altaria -> Vaisey


It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

Oh, leuk! Ik vul wel een mannelijke Astronomie docent in! Als dat nog kan.

[ bericht aangepast op 11 nov 2015 - 23:01 ]


Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Dat kan nog wel. (:


Every villain is a hero in his own mind.

Rol voor docent Astronomie

Basis
Volledige naam:
Elias McBride
Leeftijd:
41
Karakterbeschrijving:
Ik ben een einzelgänger, maar niet verlegen. Ik heb geen angst om gesprekken aan te gaan of om op iemand af te stappen, maar ik hou mezelf wel graag op de achtergrond als er teveel mensen zijn. Is er maar een klein groepje, kan ik vrij uitbundig zijn. Ik ben ook een avondmens, waardoor ik 's ochtends écht alles behalve gezellig ben. Naar mezelf ben ik heel erg streng, maar naar anderen juist erg soft, waardoor het te makkelijk is om zo over me heen te lopen. Meestal weet ik het wel als dit gebeurd, maar laat ik het gewoon gaan. Ik heb de neiging om alles wat iemand fout doet (of ik het nou ben of een ander) goed te praten om het zo minder erg te laten lijken. Ik mag graag voor anderen zorgen, maar kan hierdoor een beetje in doorschieten. Loslaten is iets wat ik niet ken, in wat dan ook. Mijn passies worden al gauw obsessies. Ik ben vrij grofgebekt, maar nooit naar anderen en zal ook nooit een ander fysiek pijn doen. Niet omdat ik het niet zou willen, maar omdat ik het niet zou durven. Ik ben namelijk een behoorlijke lafaard in dat oogpunt en wil graag iedereen te vriend houden. Ik ga graag discussies aan met mensen over dingen die ik interessant vind en mag graag filosoferen. Verder ben ik behoorlijk een feitjesgek, bied ik altijd een luisterend oor en houd ik van plezier maken. Dat is op het werk net zo belangrijk als thuis.

Hobby’s:
Ik heb niet echt specifieke hobbies. Feitjes opzoeken over onzinnige dingen, misschien. En lezen, natuurlijk.

Sociaal:
Zijn er andere Q’ers met wie je erg zou optrekken?
Niet specifiek, nee. Hoewel ik zeker denk dat ik/hij een band zou kunnen opbouwen met mijn/zijn collega's die ook wat rustiger zijn.

Heb jij een relatie?
Nope.
Val jij op mannen of vrouwen? Of (geen van) beiden?
Geen van beiden.
Hoe ga jij met mensen om op wie je een oogje hebt?
N.v.t
Ben je één grote flirt of sla je bij de geringste aandacht dicht?
't Is gek 't is heus 't is raar maar waar, maar ik hou wel van een beetje flirten. Zolang het maar blijft bij een beetje speels geinen is het helemaal leuk.

Zweinstein
In welke afdeling word jij ingedeeld?
Huffelpuf
Welk huisdier heb je?
Geen
Welk vak lijkt jou leuk?
Naast Astronomie is dat Verzorging van Fabeldieren
Welk vak lijkt jou niet leuk?
Kruidenkunde
Wat wil je in ieder geval doen zodra je de magische wereld hebt betreden?
Lekker struinen over de Wegisweg

Foto:

Extra:
Zijn er nog dingen die van belang zijn om te weten?
Nope.
En nog een laatste, misschien wat vreemde vraag. Ik kan niet garanderen dat er niemand doodgaat in dit verhaal. Zou jouw personage hiervoor openstaan of vind je dit om welke reden dan ook onprettig?
Vind ik niet erg, 't is jullie verhaal, hè (:

Nou, dit is 'm dan! Elias is afgeleid van Elisa, mijn tweede naam. Achternaam is anders. De rest is allemaal zoals ik ben. Of zoals ik mezelf zie en wat ik van anderen gehoord heb dan ;') En holy fuck wat heb ik een standaard uiterlijk eigenlijk, hahaha

[ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 14:13 ]


Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Oeps, totaal vergeten om mijn rol af te maken! O.o Zal kijken of ik hem ergens kan vinden zodat ik hem kan posten.


Credendo Vides

Dit is even een korte mededeling voor iedereen die nog niet in het archief staat of wil dat er nog iets aan zijn personage veranderd moet worden. Ik ga hier morgen mee aan de slag, maar er is ontzettend weinig overzicht voor mij en alles is een enorme chaos geworden. Dus mocht jij iets hebben, waarvan jij zegt dat wil ik aangepast hebben, plaats in je eigen archief ( klik) een reactie met wat je aangepast wil hebben. Zo kan ik het bijhouden en veel makkelijker terug vinden. Wanneer ik het heb aangepast, stuur ik je een pb'tje en verwijder ik die reactie.

Dus als iedereen nu (en voor de missende personages: morgen) even hun eigen personage wil checken, graag. Mist er informatie die je zelf niet heb doorgegeven, dan zet ik je niet in de archieven. Ik ga niet iedereen blijven waarschuwen. Als de rol is afgemaakt, plaats je hier een berichtje, met alle informatie van je eerdere, onafgemaakt inschrijving.

MORGEN IS TEVENS DE LAATSTE DAG DAT JE JE PERSONAGE KAN AFMAKEN OF AANMAKEN!!

[ bericht aangepast op 14 nov 2015 - 9:45 ]


Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.