• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    AO3 schreef:
    Rip Google logo. Always in my heart. Ik zal je missen.


    Ikr. It's so damn ugly ;-;


    26 - 02 - '16

    Backbiter schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd, I guess c:


    Dankje
    Het is opzich leuk alleen hebben ze al een kleine en hebben ze beide geen werk etc het zou beter zijn geweest als ze zouden wachten.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Kilig schreef:
    (...)

    Creepy pasta pagina op Facebook had dit gepost en de pagina Best of Tumblr (die ik volg) had het gedeeld ;o

    Haha, vandaar. Ik volg 't niet echt daarom :'D Wel nice tho.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dat ik in een week kei weinig slaap? Maakt niet uit. Dat vandaag mijn werker ging om 6 uur? Maakt niet uit. Dat mijn wekker morgen dan om 7 uur gaat? Maakt niet uit. Dat mijn wekker van maandag tot en met vrijdag weer om 6 uur gaat? Maakt niet uit. Dat ik vandaag in totaal 5uur getraind heb? Maakt niet uit.
    Nee. Jij wilt namelijk perse dat in motgen bij je broertjes facking hardloop wedstrijd kom kijken en als ik zeg dat ik niet kom dan ga je zielig doen en zeggen dat je als tegen je ouders hebt verteld dat ik er zou zijn? Flikker op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wanneer je zo druk bent dat je gaat liggen rollen in je bed


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    He's so tall,
    and handsome as hell.
    He's so bad,
    but does it so well.

    Ik zit hier gewoon te huilen Door jouw idiote gedrag. Waarom zou je ook de moeite nemen om je in mijn situatie te in te leven? Jij hebt er geen last van.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb echt het gevoel dat mijn schrijfstijl zo damn shitty is, of ik ben te kritisch voor mezelf, but I suspect the first one. Bluh. Klote.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    nvm

    als ik die dude nog een keer tegenkom ga ik hem persoonlijk castreren met twee bakstenen. walgelijk ventje.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2015 - 22:56 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dat moment dat je voor de lol eens al je Quizlet mobielcontacten gaat tellen en je uit komt op 162 contacten.... 38% ook nog.
    Eh.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omg, The Man from U.N.C.L.E. was amazing. :3


    Caution first, always.

    I want to cry...

    Onder hypnose gaan om zo van mijn tics af te komen. Ik vind het maar een eng idee, ondanks dat dr niet veel mis kan gaan behalve dat t niet lukt mij onder hypnose te krijgen, als ik mijn ouders geloven moet. But still...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Apostrophe schreef:
    Dat moment dat je voor de lol eens al je Quizlet mobielcontacten gaat tellen en je uit komt op 162 contacten.... 38% ook nog.
    Eh.

    Hoeveel contacten heb jij, jezus.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Apostrophe schreef:
    Dat moment dat je voor de lol eens al je Quizlet mobielcontacten gaat tellen en je uit komt op 162 contacten.... 38% ook nog.
    Eh.


    Zitten er 162 mensen op deze site


    i put the fun in funeral