• Post hier dingen waar je blij van wordt.

    Dit kan van alles zijn; een youtube filmpje, of een foto/quote/tekening/liedje/iets. Ik begin wel:

    Ik word blij van Pim, mijn kat, dus een foto van hem:



    En ik word blij van Ben&Jerry's (wat ik nu helaas niet heb, maar toch):


    26 - 02 - '16

    Sporten maakt mij blij. En de weegschaal als hij mij vertelt dat ik afgevallen ben.

    En slapen maakt mij heel blij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik word blij van heel veel dingen. Het is simpeler om de dingen op te noemen waar ik niet blij van word. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik word blij van heel veel dingen. Het is simpeler om de dingen op te noemen waar ik niet blij van word. :')


    True, gewoon iemand die je over laat op straat, of iemand die naar je lacht (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    True, gewoon iemand die je over laat op straat, of iemand die naar je lacht (:


    Inderdaad! Of een leuk liedje op de radio, of gewoon op school zitten met vrienden. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik word blij van het feit dat ik maandag naar Marokko ga, niet alleen omdat het wrs heel leul wordt, maar ook omdat ik dan weer een continent van mijn likstje gaan halen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Mijn vriend en vrienden.
    Eten.
    Feestjes.


    I live for the applause, you will die for it.

    Cruesli met chocolade. Dat is wat ik wil.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2015 - 12:37 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Orphan Black. *.*
    Maar heel veel dingen die me blij maken, maken me ook verdrietig.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb vandaag een hele gezellige dag gehad met mijn vriend, ondanks dat het regende. Hij weet me altijd op te beuren en dat maakt me echt blij c;


    26 - 02 - '16

    Onverplicht nieuwe mensen leren kennen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kilig schreef:
    Ik heb vandaag een hele gezellige dag gehad met mijn vriend, ondanks dat het regende. Hij weet me altijd op te beuren en dat maakt me echt blij c;


    Ik zag jullie foto samen;

    cutecutecutecutecutecutecute.

    Ik moest even nadenken, maar vrolijke muziek en dan kei hard meezingen en dansen. Vooral Uptown funk, shake it off en Disney liedjes doen het goed bij mij :Y)




    Oh en lieve reacties van lezers. Die doen mij ook echt altijd goed en dan word ik altijd helemaal warm van binnen c:


    Happy Birthday my Potter!

    I join you ^

    https://m.youtube.com/watch?v=DRoqk_z2Lgg





    [ bericht aangepast op 6 sep 2015 - 10:16 ]

    Dropjes! Lekker c;

    Dit liedje maakt me blij en doet me denken aan de film Garfield.



    [ bericht aangepast op 7 sep 2015 - 11:40 ]


    26 - 02 - '16