• Post hier dingen waar je blij van wordt.

    Dit kan van alles zijn; een youtube filmpje, of een foto/quote/tekening/liedje/iets. Ik begin wel:

    Ik word blij van Pim, mijn kat, dus een foto van hem:



    En ik word blij van Ben&Jerry's (wat ik nu helaas niet heb, maar toch):


    26 - 02 - '16

    Ik word blij als ik de oplossing van een moeilijke wiskundeoefening gevonden heb. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik word blij als ik de oplossing van een moeilijke wiskundeoefening gevonden heb. c:


    Retweet!

    Ik word blij als de irritante oelewappers in mijn klas eindelijk hun snaters houden!

    Ik word ook erg blij van Marianas Thrench. een band die ik vorige week herontdekt heb.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Als toetsen geannuleerd worden. Hurrayyy!


    I don't think you quite understand, honey

    Als dat RPG/MSV topic opeens weer oranje is.. NIEUWE REACTIE ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Als er bij een voetbalwedstrijd (KNVB beker) Feyenoord-Ajax er in de laatste minuut van extra tijd gescoord wordt door Feyenoord (1-0) waardoor we winnen. Anders was er een verlening (kwartier - korte pauze, ong 5 minuten - kwartier) en misschien zelfs daarna penalty's.


    You can't start the next chapter of your life if you keep re-reading the last one.

    Aaaaaaaah, ik ga dadelijk mijn ouders na vier maanden weer zien, MITS ik het goede hotel kan vinden :') want er zijn er blijkbaar twee met ongeveer dezelfde naam en het is allemaal heel verwarrend. Maar YAY finally <3

    Dat mijn dag niet meer draait om mijn hypochondrie. Ik realiseerde me net dat ik vandaag, tot 20:00, niet één keer heb gedacht dat ik mezelf moest controleren.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dit maakt me blij!
    Mijn beste vrienden op quizlet die me steunen en zelfs een story voor mij maakten!
    Toen ik dit gisteren zag toen ik na een tijdje weer online kwam zag ik het en voelde ik me gewoon oprecht gelukkig omdat ik zo'n fantastiche vrienden heb!http://www.quizlet.nl/stories/153694/sofie/

    Dit kanaal vol leuke filmpjes:
    https://www.youtube.com/user/mtadqt/videos






    En natuurlijk: Warrior Cats!


    You are my piece of paradise.

    Ik ben nu (nahja nu ben ik op Quizlet) maar ik was lekker goed bezig met mijn opdrachten :Y)