• Post hier dingen waar je blij van wordt.

    Dit kan van alles zijn; een youtube filmpje, of een foto/quote/tekening/liedje/iets. Ik begin wel:

    Ik word blij van Pim, mijn kat, dus een foto van hem:



    En ik word blij van Ben&Jerry's (wat ik nu helaas niet heb, maar toch):


    26 - 02 - '16

    Wieneke schreef:
    Ik word blij als ik mijn hond weer zie na een uitputtende dag school. Ze is dan echt heel enthousiast en gaat hele rare geluidjes maken haha


    En ik word blij van muziek, want muziek is gewoon tof.

    Dit. Maar dan met de hond van mijn grootouders :')


    I don't think you quite understand, honey

    Ik ben blij want over 2 weken is de Iron Maiden dag in de W2 gaat ee iemand ook :D


    tiptoe through the tulips...



    Ik vind het wel leuk dat Pim bijna 100 likes heeft. Kennelijk vinden mensen de foto's mooi en daar word ik blij van c;


    26 - 02 - '16

    CreepyPastaElz schreef:
    Ik ben blij want over 2 weken is de Iron Maiden dag in de W2 gaat ee iemand ook :D

    Omg, in 2008 was ik echt Iron Maiden obsessed. Wat houdt die dag precies in? (':

    -

    Ik word ook heel erg blij van Youtube gamers. :3


    Caution first, always.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:



    Ik vind het wel leuk dat Pim bijna 100 likes heeft. Kennelijk vinden mensen de foto's mooi en daar word ik blij van c;

    Hahaha, die foto is ook heel leuk! ;D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Homura schreef:
    (...)
    Hahaha, die foto is ook heel leuk! ;D


    Thank you c;


    26 - 02 - '16



    Deze vond ik ook wel grappig c;
    Die heb ik pas gemaakt. Toen heb ik een serie met foto's bij de laptop gemaakt.


    26 - 02 - '16

    Pitch lerfect. En dan stukken van Fat amy opnemen voor n vrie din die haar helemaal gdweldig vind


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat ik morgen een date heb met iemand die mij echt geweldig lijkt. c:


    Take me to wonderland

    Dat ik in mijn korte broek buiten zit terwijl ik met mijn familie facetime die in een dikke trui zitten.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat ik eindelijk weer meer dan 300 woorden kan schrijven en Einaudi's heerlijke muziek, hoewel ik niet eens zo'n fan ben van klassiek ^^


    For those I love, I will sacrifice

    Ik word blij van alle dingen waar jullie blij van worden, gheheh. Mijn eerste stagedag op een nieuwe plek ging erg goed! Daar ben ik ook heel blij om.


    26 - 02 - '16



    Let niet op de typo, maar omfggjfjdvndmvndjvdn!!!


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik word er vrolijk van dat mijn hulp en inzet eindelijk eens opgemerkt en gewaardeerd wordt. Dat motiveert toch wel extra om gewoon mijn best te blijven doen mensen te helpen en blij te maken. Vooral omdat ik net even in een dipje zat ^^


    Happy Birthday my Potter!