• Post hier dingen waar je blij van wordt.

    Dit kan van alles zijn; een youtube filmpje, of een foto/quote/tekening/liedje/iets. Ik begin wel:

    Ik word blij van Pim, mijn kat, dus een foto van hem:



    En ik word blij van Ben&Jerry's (wat ik nu helaas niet heb, maar toch):


    26 - 02 - '16

    Oeh, oeh, en FANFICTION maakt me blij
    Vooral met deze gastjes:



    Just doing what I can



    Kitteh. Pim is niet de makkelijkste om op de foto te zetten. Hij laat zich graag omkopen met een stuk of wat snoepjes, maar deze keer ging het makkelijker c;


    26 - 02 - '16

    Ik zag vandaag een meisje (die ik vaag ken van school) op een bankje zitten met haar vriendje, met haar hoofd op zijn schouder en haar ogen dicht een hij had zijn arm om haar heen en keek haar glimlachend aan. Van dat soort lieve dingetjes wordt ik altijd blij c:


    “A queen will always turn pain into power.”

    WeasIey schreef:
    Ik zag vandaag een meisje (die ik vaag ken van school) op een bankje zitten met haar vriendje, met haar hoofd op zijn schouder en haar ogen dicht een hij had zijn arm om haar heen en keek haar glimlachend aan. Van dat soort lieve dingetjes wordt ik altijd blij c:


    Van dat soort dingen word ik ook altijd ontzettend blij c;


    26 - 02 - '16

    Say whaaaaat. Een af andere awesome katten pagina merkte mijn foto op en deelde die. Vervolgens heeft een willekeurige Facebooker de foto ook gedeeld. Thank you random citizen!

    Dit soort dingen zijn klein, maar maken me zo blij!!


    26 - 02 - '16

    Van het feit dat ik een ontzettend leuke reis heb gehad, een hele bijzondere avond, op her nippertje het vliegtuig hev gehaald en een hele mooie ervaring erbij heb


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Stiekem word ik er altijd wel blij van als de kat hier gezelig op schoot komt liggen slapen :3


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik word blij van ijs.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik word toch wel even blij van het feit dat deze foto maar liefst 520 keer bekeken is en dat Pim's pagina shout outs krijgt op Facebook c;


    26 - 02 - '16

    Morgen/ bijna vandaag is de Iron Maiden Day in Den Bosch, heb er zin in (cool)


    tiptoe through the tulips...

    Ik ben blij, want ik krijg onderstaande foto op aluminium. Gratis!


    26 - 02 - '16

    Ik ben superblij dat mijn Duits Idioomtoets af is en ik mijn middagen weer lezend door kan brengen in plaats van lerend ^^


    For those I love, I will sacrifice

    Super blij dat er waarschijnlijk weer wat problemen in mijn studieplanning opgelost zijn ^^ ik kan mij over dat soort dingen altijd echt veel zorgen maken.


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Super blij dat er waarschijnlijk weer wat problemen in mijn studieplanning opgelost zijn ^^ ik kan mij over dat soort dingen altijd echt veel zorgen maken.


    Yaay! Ik ben blij voor je! :3


    --
    Ik ben blij als ik weer eens een super nieuwe username heb weten te bemachtigen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik word altijd blij als ik een middag voor mezelf heb, gewoon lekker niks doen
    en met niks doen bedoel ik piano spelen, lezen en Q'en


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon