• Om even met de deur in huis te vallen, ik had dus vannacht een bizarre droom; mijn vader was mijn haar knalroze aan het verven :') Toen had ik het met mijn stiefmoeder hierover had en ik vertelde dat het me zo grappig lijkt maar dat ik het niet zou durven, glimlachte ze. 'Waarom neem je niet gewoon een tijdelijk kleurtje, je weet wel, van die haarverf die je er langzaam uit wast.' Eigenlijk vond ik dat dus best wel een goed idee! Ik ga in de herfstvakantie gewoon eens een keertje mijn haar verven :')
    Maar nou ben ik het type dat geen keuzes kan maken, dus ik heb jullie hulp nodig. Welke kleur past er nou bij mij en mijn haar? Roze zat in mijn droom als nieuwe kleur en blauw is mijn fav, oh en rood is me eens aangeraden. Maar... Ik heb echt totaal geen ervaring hiermee en ik weet het gewoon echt niet ^^
    Zie hieronder voor foto's.

    Ik kan blijkbaar de foto niet afknippen (cat) Maar goed, ik ben dus de middelste. Het is een foto van twee jaar geleden, maar mijn haar is nauwelijks veranderd dus dat maakt niet uit.


    Misschien kan je het bij deze beter zien.




    En vervolgens is de vraag, wat is jullie ervaring hiermee? Hoelang bleef de kleur zitten en wat vonden jullie er van? (:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 13:34 ]

    Welke kleur vinden jullie het beste passen?

    Rood zou ik niet kiezen, want daar blijft altijd wel een gloed van inzitten.


    26 - 02 - '16

    Blijft er sowieso veel kleur zitten na een tijdje? Na hoe lang is het echt weg?

    Jorah schreef:
    Blijft er sowieso veel kleur zitten na een tijdje? Na hoe lang is het echt weg?


    Geen idee. Rood is sowieso een lastige kleur om eruit te krijgen.


    26 - 02 - '16

    Ik ben een beetje bang voor kleurspoelingen. Ik heb een keer een plukje in mijn haar geverfd met kleurspoeling en dat heeft er uit eindelijk uit moeten groeien. Anderhalf jaar later was ik er vanaf.