• Om even met de deur in huis te vallen, ik had dus vannacht een bizarre droom; mijn vader was mijn haar knalroze aan het verven :') Toen had ik het met mijn stiefmoeder hierover had en ik vertelde dat het me zo grappig lijkt maar dat ik het niet zou durven, glimlachte ze. 'Waarom neem je niet gewoon een tijdelijk kleurtje, je weet wel, van die haarverf die je er langzaam uit wast.' Eigenlijk vond ik dat dus best wel een goed idee! Ik ga in de herfstvakantie gewoon eens een keertje mijn haar verven :')
    Maar nou ben ik het type dat geen keuzes kan maken, dus ik heb jullie hulp nodig. Welke kleur past er nou bij mij en mijn haar? Roze zat in mijn droom als nieuwe kleur en blauw is mijn fav, oh en rood is me eens aangeraden. Maar... Ik heb echt totaal geen ervaring hiermee en ik weet het gewoon echt niet ^^
    Zie hieronder voor foto's.

    Ik kan blijkbaar de foto niet afknippen (cat) Maar goed, ik ben dus de middelste. Het is een foto van twee jaar geleden, maar mijn haar is nauwelijks veranderd dus dat maakt niet uit.


    Misschien kan je het bij deze beter zien.




    En vervolgens is de vraag, wat is jullie ervaring hiermee? Hoelang bleef de kleur zitten en wat vonden jullie er van? (:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 13:34 ]

    Welke kleur vinden jullie het beste passen?

    Rood zou ik niet kiezen, want daar blijft altijd wel een gloed van inzitten.


    26 - 02 - '16

    Blijft er sowieso veel kleur zitten na een tijdje? Na hoe lang is het echt weg?

    Jorah schreef:
    Blijft er sowieso veel kleur zitten na een tijdje? Na hoe lang is het echt weg?


    Geen idee. Rood is sowieso een lastige kleur om eruit te krijgen.


    26 - 02 - '16

    Ik ben een beetje bang voor kleurspoelingen. Ik heb een keer een plukje in mijn haar geverfd met kleurspoeling en dat heeft er uit eindelijk uit moeten groeien. Anderhalf jaar later was ik er vanaf.

    Nu moet ik ook wel eerlijk toegeven dat ik heel licht blond haar heb waardoor het er sneller intrekt.

    Als kleur zijnde zou ik blauw doen. Want blauw is leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zou ook voor blauw kiezen c;


    26 - 02 - '16

    Ik zou ook voor blauw gaan, hoewel ik jaloers ben op je natuurlijke haar. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Gayle schreef:
    Ik ben een beetje bang voor kleurspoelingen. Ik heb een keer een plukje in mijn haar geverfd met kleurspoeling en dat heeft er uit eindelijk uit moeten groeien. Anderhalf jaar later was ik er vanaf.

    Nu moet ik ook wel eerlijk toegeven dat ik heel licht blond haar heb waardoor het er sneller intrekt.

    Als kleur zijnde zou ik blauw doen. Want blauw is leuk.


    Kon je het niet naar je oorspronkelijke kleur verven?
    Is er iemand die een goed merk kent om zeker te weten dat dit niet gebeurd? :')


    Ledecky schreef:
    Ik zou ook voor blauw gaan, hoewel ik jaloers ben op je natuurlijke haar. :')


    Jaloers? Man, het is veeeel te dun, dat wil je niet ^^

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 13:49 ]

    Jorah schreef:
    Blijft er sowieso veel kleur zitten na een tijdje? Na hoe lang is het echt weg?

    Rood blijft het langst zitten. Roze en blauw zijn meestal de kleuren die het snelt eruit gaan. Ik zou voor blauw gaan ^^. (Je kan kijken op attitudeholland voor semi-permanenten/kleurspoeling. Daar hebben ze best veel kleuren namelijk c:)


    Seasons will change, but I shall remain

    Jorah schreef:
    (...)

    Jaloers? Man, het is veeeel te dun, dat wil je niet ^^


    En het mijne is veel te dik. :'D Ruilen? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    En het mijne is veel te dik. :'D Ruilen? ^^


    Laten we het combineren, zijn we beiden blij :Y)

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 13:52 ]

    Serenata schreef:
    (...)
    Rood blijft het langst zitten. Roze en blauw zijn meestal de kleuren die het snelt eruit gaan. Ik zou voor blauw gaan ^^. (Je kan kijken op attitudeholland voor semi-permanenten/kleurspoeling. Daar hebben ze best veel kleuren namelijk c:)


    En hoe lang duurt dat gemiddeld? (:

    Jorah schreef:
    (...)

    Laten we het combineren, zijn we beiden blij :Y)


    Dan krijgen we wel een vreemde kleur, want ik ben donkerbruin. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mijn plukje was uiteindelijk al helemaal uitgebleekt en zat ergens achter in mijn haar. Heel erg viel het niet meer op, daarnaast is mijn haar heel dun en snel dood, dus leek het mij niet handig om het nog een keer te verven.

    Ik had toen een goed merk van de kappers winkel. Misschien kan je daar een kijkje nemen en alles goed uitleggen. Die kunnen je vast wel verder helpen en zorgen dat het bij jou niet zo gaat. Denk sowieso dat het niet gebeurd want jij hebt veel donkerder haar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jorah schreef:
    (...)

    En hoe lang duurt dat gemiddeld? (:

    Verschild erg per persoon en merk. Het kan echt verschillen van een week tot meer dan een maand.


    Seasons will change, but I shall remain

    Hmmm dus dan zou ik bij de kapper het beste verder kunnen informeren? (: