• Om even met de deur in huis te vallen, ik had dus vannacht een bizarre droom; mijn vader was mijn haar knalroze aan het verven :') Toen had ik het met mijn stiefmoeder hierover had en ik vertelde dat het me zo grappig lijkt maar dat ik het niet zou durven, glimlachte ze. 'Waarom neem je niet gewoon een tijdelijk kleurtje, je weet wel, van die haarverf die je er langzaam uit wast.' Eigenlijk vond ik dat dus best wel een goed idee! Ik ga in de herfstvakantie gewoon eens een keertje mijn haar verven :')
    Maar nou ben ik het type dat geen keuzes kan maken, dus ik heb jullie hulp nodig. Welke kleur past er nou bij mij en mijn haar? Roze zat in mijn droom als nieuwe kleur en blauw is mijn fav, oh en rood is me eens aangeraden. Maar... Ik heb echt totaal geen ervaring hiermee en ik weet het gewoon echt niet ^^
    Zie hieronder voor foto's.

    Ik kan blijkbaar de foto niet afknippen (cat) Maar goed, ik ben dus de middelste. Het is een foto van twee jaar geleden, maar mijn haar is nauwelijks veranderd dus dat maakt niet uit.


    Misschien kan je het bij deze beter zien.




    En vervolgens is de vraag, wat is jullie ervaring hiermee? Hoelang bleef de kleur zitten en wat vonden jullie er van? (:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 13:34 ]

    Welke kleur vinden jullie het beste passen?

    Furiosa schreef:
    Je kan ook haarkrijtjes proberen, trouwens :3


    En hoe werkt dat? ^^

    Jotunheim schreef:
    Blauw zou echt tof en gedurfd zijn, Lieke! Het staat je vast geweldig. (bloos)

    En het groeit er hoe dan ook wel weer uit. Haha ik ben nogal makkelijk met haar verven. 8D


    Ik weet het niet, but thanks though.



    Het is redelijk wat werk als je je hele haar wilt doen, haha, maar het blijft tenminste niet echt zitten. Je wast het er zo weer uit en het is niet echt schadelijk voor je haar, behalve dan dat het er droog van kan worden. Eigenlijk moet je gewoon je haar natmaken, het volkrijten, droog maken met een föhn en er vervolgens met een stijltang overheen gaan zodat het er goed inzit.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:



    Het is redelijk wat werk als je je hele haar wilt doen, haha, maar het blijft tenminste niet echt zitten. Je wast het er zo weer uit en het is niet echt schadelijk voor je haar, behalve dan dat het er droog van kan worden. Eigenlijk moet je gewoon je haar natmaken, het volkrijten, droog maken met een föhn en er vervolgens met een stijltang overheen gaan zodat het er goed inzit.

    Oh wauw dat is best tof. c;
    Dat ga ik onthouden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Furiosa schreef:



    Het is redelijk wat werk als je je hele haar wilt doen, haha, maar het blijft tenminste niet echt zitten. Je wast het er zo weer uit en het is niet echt schadelijk voor je haar, behalve dan dat het er droog van kan worden. Eigenlijk moet je gewoon je haar natmaken, het volkrijten, droog maken met een föhn en er vervolgens met een stijltang overheen gaan zodat het er goed inzit.


    Één probleem... mijn haar is niet te stijlen :3 Kan het ook uit zichzelf drogen zegmaar, gaat dat goed?

    Jorah schreef:
    (...)

    Één probleem... mijn haar is niet te stijlen :3 Kan het ook uit zichzelf drogen zegmaar, gaat dat goed?


    Je moet het echt vast sealen, zeg maar. Het kan ook met een krultang, maar het lijkt me niet dat je die hebt met jouw haar, haha. Misschien is alleen een warme föhn ook wel goed, idk. Ik heb het nog nooit gedaan.


    Your make-up is terrible

    Jotunheim schreef:
    (...)
    Oh wauw dat is best tof. c;
    Dat ga ik onthouden.


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    (...)

    Je moet het echt vast sealen, zeg maar. Het kan ook met een krultang, maar het lijkt me niet dat je die hebt met jouw haar, haha. Misschien is alleen een warme föhn ook wel goed, idk. Ik heb het nog nooit gedaan.


    Ik ga het eens uitproberen denk ik, bedankt!

    Ik vind blauw persoonlijk niet echt mooi, maar het is jouw haar. :D
    Ik zou het persoonlijk niet volledig kleuren als je voor roze of blauw gaat. Blond is met die kleuren wel mooi als het blond er ook nog doorkomt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    OPETH schreef:
    Ik zou het persoonlijk echt zonde vinden als jij je haar verft, aangezien je een mooie kleur van jezelf hebt, en verven de kleur enigszins aanpast. Plus, -dit is mijn mening, ik val je niet aan-, vind ik dat het je niet zou staan.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jorah schreef:
    Blijft er sowieso veel kleur zitten na een tijdje? Na hoe lang is het echt weg?

    Ik had manic panic en dat was er na ongeveer een maand uit. Maar ik heb ietwat donkerder haar en op lichter haar is het langer zichtbaar. Het was overigens een roze kleur, dus voor roze haar hoef je niet per se te bleken als je al blond bent. Je kunt ook bij de winkel vragen welke kleuren goed zichtbaar zijn op jouw haar.
    Dit was mijn kleur, was voor mij de eerste keer dus had hem alleen onderin gedaan.


    Maar als blauw jou leuk lijkt kun je die kleur misschien het best proberen. Have fun!


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Blauw lijkt me echt gaaf, maar het is jouw haar :-) Je hebt wel al geluk dat je blond bent want dan komen de kleuren vaak mooier uit dan bruin.
    Je lijkt trouwens heel erg op iemand die ik weleens op mijn school heb zien rondlopen xd


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    -

    [ bericht aangepast op 22 sep 2015 - 16:54 ]

    Ik verf regelmatig mijn haar in aparte kleuren. Het verschild heel erg van kleur en het weer, hoe lang het blijft zitten.
    Roze, blauw, lila zijn de kleuren die snel vervagen. Helemaal als je in de zon loopt. Zo was ik lila toen in naar een festival ging vorig jaar en kwam ik 3 dagen laten zilver terug, Omdat ik alleen maar in de zon had gelopen en niet eens gedoucht heb in die 3 dagen. Met bewolking blijft het gewoon wat langer zitten en je haar niet elke dag wassen. Maar de meeste gekke kleuren blijven niet langer dan 2 weken zitten. Bij mij dan.

    Rood is een hel kleur om uit je haar te krijgen. Zelfs de uitwasbaren rood, laat altijd kleur achter in je haar.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hmm, ik denk dat ik voor jou blauw of roze kiezen. C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.