• Om even met de deur in huis te vallen, ik had dus vannacht een bizarre droom; mijn vader was mijn haar knalroze aan het verven :') Toen had ik het met mijn stiefmoeder hierover had en ik vertelde dat het me zo grappig lijkt maar dat ik het niet zou durven, glimlachte ze. 'Waarom neem je niet gewoon een tijdelijk kleurtje, je weet wel, van die haarverf die je er langzaam uit wast.' Eigenlijk vond ik dat dus best wel een goed idee! Ik ga in de herfstvakantie gewoon eens een keertje mijn haar verven :')
    Maar nou ben ik het type dat geen keuzes kan maken, dus ik heb jullie hulp nodig. Welke kleur past er nou bij mij en mijn haar? Roze zat in mijn droom als nieuwe kleur en blauw is mijn fav, oh en rood is me eens aangeraden. Maar... Ik heb echt totaal geen ervaring hiermee en ik weet het gewoon echt niet ^^
    Zie hieronder voor foto's.

    Ik kan blijkbaar de foto niet afknippen (cat) Maar goed, ik ben dus de middelste. Het is een foto van twee jaar geleden, maar mijn haar is nauwelijks veranderd dus dat maakt niet uit.


    Misschien kan je het bij deze beter zien.




    En vervolgens is de vraag, wat is jullie ervaring hiermee? Hoelang bleef de kleur zitten en wat vonden jullie er van? (:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 13:34 ]

    Welke kleur vinden jullie het beste passen?

    Directions schijnt een echt goed merk te zijn. Ik zou voor roze gaan, dat staat hartstikke leuk met jouw krullen.


    Your make-up is terrible

    Ey, doe blauw.
    Oh Jezus, wat een behulpzaam commentaar. Ik heb echt bijna geen energie om te typen. :") Maar als je het tot november laat zitten matchen we.


    Caution first, always.

    Oh en Directions is great.
    Edit: Als je het voor een weekje laat zitten moet je dat niet gebruiken denk ik. Dat spul is semi-permanent, dat wast er echt niet uit. Het verbleekt dan wel (naar roze als je het rood doet), maar het blijft een 'vreemde' kleur. Dan moet je het dus wel zeker weten. :')

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 18:00 ]


    Caution first, always.

    Aim ik ga niet met blauw haar naar school :') Daarom wil ik het in de vakantie. Anders spreken we gewoon id vakantie af dan zie je het. ALS ik het al ga doen ^^

    Jorah schreef:
    Aim ik ga niet met blauw haar naar school :') Daarom wil ik het in de vakantie. Anders spreken we gewoon id vakantie af dan zie je het. ALS ik het al ga doen ^^

    Weet je dan wel zeker dat je het er binnen een week helemaal uit krijgt? :')


    Caution first, always.

    Dat hoop ik dan maar... miss toch maar in de kerstvakantie doen? (:

    Dat zou ik eerder doen. :') Ik weet niet, maar misschien dat je het dan weer bleken voor je terug kan naar je oude kleur? Zo vaak bleken en verven in zo'n korte tijd is enorm kut voor je haar. :")


    Caution first, always.

    Roze!

    Een vriendin van mij heeft het blauw geverfd en dat heeft niet overal gepakt, + na een lange tijd wordt het groenig. Zij heeft nu een blauw/groenige mix in haar haar zitten met af en toe wat oranjige/bruinige plukken er in. Dus blauw is af te raden.

    Roze is wel heel gaaf tho.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lastig. Blauw is toch een wat koelere kleur, ik zou zelf eerder gaan voor roze.
    Maar je hebt echt prachtig haar! Waarom laat je het niet zoals het nu is?


    The truth is out there.

    Ik zou het persoonlijk echt zonde vinden als jij je haar verft, aangezien je een mooie kleur van jezelf hebt, en verven de kleur enigszins aanpast. Plus, -dit is mijn mening, ik val je niet aan-, vind ik dat het je niet zou staan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tenzij je je haar elke dag wast, ga je de kleur er niet binnen een week uit krijgen, tenzij je waardeloze verf koopt.
    Mijn haar is semi-permanent geverfd geweest in zowel turquoise als roze, en met het turquoise liep ik minstens 4 weken rond met de kleur totdat het weer 'normaal' blond was, en met het roze nog langer.
    Als je voor een roze tint gaat ga je je haar eerst moeten bleken, dat gaat namelijk niet pakken op je haarkleur. Daarvoor moet het écht eerst bijna wit zijn, voor bijna alle kleuren trouwens, maar des te roder/rozer/paarser, des te licht je haar moet zijn.
    Met andere woorden: je kunt je haar niet 'zomaar eventjes' in een vreemde kleur verven. Daar is je haar te donker voor, en bleken is géén pretje voor je haar. Dus, hoe graag je het ook wilt, ik zou het overslaan als je het maar een weekje of twee wilt. Na het bleken moet je namelijk je haar al een aantal dagen tot een week rust geven als je niet wilt dat het uit je hoofd valt, en het dan nog verven.
    Je kunt het natuurlijk ook gewoon niet bleken, maar dan heb je de kans dat het helemaal niet pakt en dat bijvoorbeeld een blauwe kleur een viezige kleur groen lijkt.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    Tenzij je je haar elke dag wast, ga je de kleur er niet binnen een week uit krijgen, tenzij je waardeloze verf koopt.
    Mijn haar is semi-permanent geverfd geweest in zowel turquoise als roze, en met het turquoise liep ik minstens 4 weken rond met de kleur totdat het weer 'normaal' blond was, en met het roze nog langer.
    Als je voor een roze tint gaat ga je je haar eerst moeten bleken, dat gaat namelijk niet pakken op je haarkleur. Daarvoor moet het écht eerst bijna wit zijn, voor bijna alle kleuren trouwens, maar des te roder/rozer/paarser, des te licht je haar moet zijn.
    Met andere woorden: je kunt je haar niet 'zomaar eventjes' in een vreemde kleur verven. Daar is je haar te donker voor, en bleken is géén pretje voor je haar. Dus, hoe graag je het ook wilt, ik zou het overslaan als je het maar een weekje of twee wilt. Na het bleken moet je namelijk je haar al een aantal dagen tot een week rust geven als je niet wilt dat het uit je hoofd valt, en het dan nog verven.
    Je kunt het natuurlijk ook gewoon niet bleken, maar dan heb je de kans dat het helemaal niet pakt en dat bijvoorbeeld een blauwe kleur een viezige kleur groen lijkt.


    En betreft paarsblauw? Dat word niet groen (:

    Jorah schreef:
    (...)

    En betreft paarsblauw? Dat word niet groen (:


    Zelfde verhaal. Als het al pakt, en die kans is klein omdat paars heel slecht pakt op niet-wit haar (als je het niet wilt bleken), ga je het er niet binnen anderhalve week uit krijgen tenzij je je haar elke dag wast met anti-roos shampoo, wat dan weer echt een aanslag is op je haar in combinatie met de verf.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Je kan ook haarkrijtjes proberen, trouwens ;3

    Wat Gunnulfsen zegt klopt trouwens ook niet helemaal, het ligt er gewoon echt aan welk merk je gebruikt en in welke staat je haar is. Hoe minder beschadigd, hoe minder goed het pakt of hoe sneller het er weer uit gaat. Ik heb vaak genoeg kleurtjes in mijn haar gehad en mijn haar is heel licht, maar toch bleef het er echt niet weken in zitten :'D Het roze was er echt binnen een paar wasbeurten gewoon uit. Manic Panic blijft meestal niet zo heel lang zitten.

    Op donkerder haar kan het trouwens ook wel pakken, het wordt gewoon meestal een andere kleur en je ziet het minder goed.


    Your make-up is terrible

    Blauw zou echt tof en gedurfd zijn, Lieke! Het staat je vast geweldig. (bloos)

    En het groeit er hoe dan ook wel weer uit. Haha ik ben nogal makkelijk met haar verven. 8D

    [ bericht aangepast op 11 sep 2015 - 22:28 ]


    Every villain is a hero in his own mind.