• Hey mensjes,

    Ik had vandaag een date met een hele leuke jongen en dat klikte zo goed dat we meteen hebben afgesproken om er nog eentje te doen. De date die ik vandaag had heeft hij gepland en die van donderdag wordt een rustige avond met een film, maar op zich regelt hij deze ook omdat ik bij hem thuis kom. En aangezien ik hoop dat er nog wel eentje komt na donderdag (en hij lijkt dit ook te hopen), wil ik graag die date eens regelen. Het enige probleem is, ik heb geen idee wat te doen. Daarom wil ik even beroep doen op jullie creatieve breinen.
    Omdat we beiden meer houden van actievere activiteiten (vandaag waren we gaan zwemmen bijvoorbeeld, wat perfect ging aangezien het een gewone schooldag was en er geen kat viel te bespeuren) wil ik ook iets "speciaals" doen. Dus dingen zoals naar de film of dineren (dat kan ik nog altijd combineren) zoek ik niet echt. Ik dacht persoonlijk om te gaan muurklimmen, maar andere ideeën zijn altijd welkom. c:


    Take me to wonderland

    Lasergamen, paintballen, airsoften, bowlen, mini golf (glow in the dark)? Je kunt met Hema kaartjes ook paragliden voor €25 per persoon. Wel op bepaalde locaties.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Lasergamen, paintballen, airsoften, bowlen, mini golf (glow in the dark)? Je kunt met Hema kaartjes ook paragliden voor €25 per persoon. Wel op bepaalde locaties.

    Bowlen en glow in the dark minigolf houd ik al in mijn achterhoofd. De rest moet je in team doen, dus voor een date met twee gaat dat moeilijker. Paragliden lijkt me wel tof, maar hij heeft hoogtevrees, dus ik weet niet of hij dat zo leuk gaat vinden, haha. ^^

    Ik bedenk me trouwens net dat muurklimmen dan ook niet zo'n goed idee is, fail.

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 0:11 ]


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Bowlen en glow in the dark minigolf houd ik al in mijn achterhoofd. De rest moet je in team doen, dus voor een date met twee gaat dat moeilijker. Paragliden lijkt me wel tof, maar hij heeft hoogtevrees, dus ik weet niet of hij dat zo leuk gaat vinden, haha. ^^

    Ik bedenk me trouwens net dat muurklimmen dan ook niet zo'n goed idee is, fail.


    Hahaha, loool. :Y)

    Qua ideeën, misschien kunnen jullie gaan karten? Dat is altijd wel leuk. ^^

    [ bericht aangepast op 15 sep 2015 - 0:20 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Squashen? Al moet je het zweten er dan wel bijnemen. :')
    IJsschaatsen, als er ergens een schaatsbaan in je buurt al open is. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Escape room? Dat is echt leuk, samen opdrachten doen


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Ledecky schreef:
    Squashen? Al moet je het zweten er dan wel bijnemen. :')
    IJsschaatsen, als er ergens een schaatsbaan in je buurt al open is. :3

    Ik denk dat ik ijsschaatsen ga nemen, aangezien ik een schaatsbaan heb gevonden die 's avonds open is op vrijdag en dan met lichtjes is verlicht. :')

    Alle ideeën die in dit topic zijn geplaatst lijken me trouwens wel leuk, dus die hou ik in mijn achterhoofd als we nog wat willen gaan doen. Bedankt allemaal! ^^


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik ijsschaatsen ga nemen, aangezien ik een schaatsbaan heb gevonden die 's avonds open is op vrijdag en dan met lichtjes is verlicht. :')

    Alle ideeën die in dit topic zijn geplaatst lijken me trouwens wel leuk, dus die hou ik in mijn achterhoofd als we nog wat willen gaan doen. Bedankt allemaal! ^^


    Aah, leuk! Have fun. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Schaatsen is altijd wel leuk. Veel plezier! ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Beiden bedankt! :'D


    Take me to wonderland

    Have fuuuuuun, ook met de film ^^


    Life is really simple, but we insist on making it complicated

    Karten!


    It's high noon.

    Talisa schreef:
    Schaatsen is altijd wel leuk. Veel plezier! ^^


    Inderdaad! Schaatsen is super tof.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Inderdaad! Schaatsen is super tof.


    Tenzij je het evenwicht van een stoeptegel hebt en continu valt


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Tenzij je het evenwicht van een stoeptegel hebt en continu valt


    Een reden om je aan je date vast te klampen *wenkbrauwwiebel*. Nee oke, je hebt gelijk, lol.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Een reden om je aan je date vast te klampen *wenkbrauwwiebel*. Nee oke, je hebt gelijk, lol.


    Touche!


    Sarah = ongewoon sexy