• Weeral eentje?
    Ja ja, toch wel!


    WELKOM!

    Zie ze schijnen, zie ze schitteren, daar op de rode loper! Al onze FFP's - Favoriete Fictieve Personages - zijn deze avond afgezakt naar dit glorieuze evenement. De rode loper zal overstelpt worden met de meest belangrijke voeten in het Fandom koninkrijk van Quizlet, maar tot wie behoren deze bekoorde voeten? Daar komt u bij deze Award show achter!

    Welkom bij de TCA:
    The Character Awards!!




    Wat:
    De TCA is een verkiezing op Quizlet waarbij het allemaal om de personages draait. Welke FFP heeft jouw hart gestolen? Welke Antagonist laat jou sidderen van angst? Welk koppeltje laat jouw vlinders in je buik fladderen? Geef ze hier op!
    Ik heb niet meteen een prijs, op de eer en de titel na, maar wie weet, komt dat nog.

    Wie:
    Elk zelfverzonnen personage mag meedoen. Het maakt niet uit of deze uit een OP of een fanfictie komt, zolang het personage volledig door de auteur zelf is verzonnen. Dit personage moet dus een eigen gezicht, een eigen naam, een eigen karakter en een eigen achtergrond hebben.
    OOK ROLLEN UIT RPG OF MSV ZIJN TOEGESTAAN
    Voorbeelden:
    Wat mag niet: Harry Potter, Legolas, Shaun het schaap, Zayn Malik...
    Wat mag wel: De niet-in-het-oorspronkelijke-verhaal-bestaande broer van Harry Potter, De niet-in-het-oorspronkelijke-verhaal-bestaande zakdoek van Legolas, De niet-in-de-echte-wereld-bestaande love-interest van Zayn Malik...
    Je snapt wel wat ik bedoel.

    Hoe:
    Je geeft je personage op door dit lijstje in te vullen:
    Auteur: Wie heeft het personage bedacht?
    Verhaal/Rollentopic: Uit welk verhaal komt het personage + Link
    Personage(s) Wie is het personage? Naam + Leeftijd + (eventueel) Ras/Wezen/wat het ook mag zijn
    Categorie(ën) How could I forget this?
    (Reden: Dit is niet verplicht, maar het is altijd leuk om te weten waarom je zo veel van dit personage houdt.)

    Vergeet niet om de regels na te kijken!

    Verloop:
    Je kan je personages opgeven tot en met 7 oktober 23u59
    Ik heb er dus een week bijgevoegd.

    Regels:
    • ALLE ZELFVERZONNEN PERSONAGES MOGEN MEEDOEN
    • Ze mogen dus uit elk verhaal gepubliceerd op Quizlet komen.
    • Het maakt dus niet uit hoeveel hoofdstukken dit verhaal heeft.
    • De taal maakt evenmin uit.
    • Genres hebben ook geen invloed.
    • Do you get my point?
    • Je mag geen eigen personages opgeven.
    • Maximum 3 personages per categorie per persoon.
    • Je mag meerdere personages uit 1 verhaal opgeven.
    • Een personage mag aan maximum 3 categorieën meedoen.

    Opgegeven:

    ~ Wesley Westenberg (3 cat.)
    ~ Nigel Sebastian O'Shay (3 cat.)
    ~ Brillie (2 cat.)
    ~ Belle (3 cat.)
    ~ Kyros Raith (3 cat.)
    ~ Ezequiel Leandro Caetano Veríssimo (3 cat.)
    ~ Eros Zenildo Caetano Veríssimo (2 cat.)
    ~ Daisy Adams (2 cat.)
    ~ Jenah Graye (1 cat.)
    ~ Tyler Harris (2 cat.)
    ~ Alyssea (3 cat.)
    ~ Fauve D'Aubey (3 cat.)
    ~ Lillith Kingston (2 cat.)
    ~ Jemima Raina Nyström (2 cat.)
    ~ Jason Peeters (3 cat.)
    ~ Luna Huizinga (2 cat.)
    ~ Cecil (2 cat.)
    ~ Kris (1 cat.)
    ~ Amberlyn (3 cat.)
    ~ Tony McSteppin (1 cat.)

    • Beste Personage:
    Auteur: Square
    Verhaal: Heart of Gold • Percy Weasley/Oliver Wood
    Personage: Wesley Westenberg, 21/22 (nooit specifiek aangegeven in het verhaal, maar ik geloof dat hij zo oud zou moeten zijn?)
    Reden: Omdat hij heeft bewezen dat de comic relief sidekick ook hun eigen verhalen kunnen hebben en hun eigen persoon kunnen zijn. En omdat hij gewoon grappig is, punt. :')

    Auteur: Firestorm
    Verhaal: Colliding Energy • Marvel
    Personage: Nigel Sebastian O'Shay, 25 (eigenlijk 93)
    Reden: Hij is gewoon super cool en badass en ik hou van zijn sarcasme en zijn gevatte antwoorden. Daarbij is hij ook de tweede helft van mijn enige fanfiction ship, BuckyxNigel. En hij heeft een awesome backstory. Gewoon alles eigenlijk. He's bae

    Auteur;
    Frodo

    Story; Zomerhitte
    Personage; Belle - het hoofdpersonage, want zo onorigineel ben ik wel.
    Reden; Omdat Belle even hard rockt als haar geestelijke moeder. Daarom.

    Auteur: Lisa aka BIack
    Verhaal/Rollentopic: High School
    Personage: Kyros Raith, een jongen van 18, hoopt in de toekomst muzikant te zijn, superlief
    Reden: Kyros is gewoon superlief voor zijn vrienden en een qtie met zijn bf. Hij is heel goed uitgewerkt en ondanks dat hij zo lief is, nog steeds heel erg realistisch. Ik zou hem graag als vriend of broer willen. Ook zijn achtergrond is zeer goed uitgewerkt. De problemen in zijn familie vanwege het geloof maken zijn puberjaren nog net een stukje lastiger.

    Auteur: Firestorm aka Xanthe
    Verhaal/Rollentopic: Beacon Hills
    Personage: Eros Zenildo Caetano Veríssimo, weerwolf, 19 jaar oud
    Reden: Als Xanthe en ik samen deelnemen aan een RPG of MSV, is er 90% kans dat we een tweeling maken. Pretty much because we adore our twins. Eros is dan ook zeker mijn meest favoriete tweelingpersonage die Xanthe ooit heeft gecreëerd. Eros + Ezequiel = best team ever.

    Auteur: Wie heeft het personage bedacht? FOxlove
    Verhaal + Link: Distance
    Wie is het personage: Tyler Harris, leraar Engels, ik gok een jaar of 19, en het is gewoon een doodnormaal mens, zoals jij en ik (A)
    Reden: In het begin van het verhaal mocht ik Tyler niet zo. Hij had een verloofde en kreeg ondertussen stiekem gevoelens voor een van zijn leerlingen. En ik ben nogal een persoon die niet zo goed tegen vreemdgaande mensen kan. Dus ik was even boos op hem en vond een ander personage leuker (die dus een eikel bleek te zijn). Later begon ik Tyler toch steeds leuker te vinden omdat hij zijn vriendin op wilde geven voor zijn leerling. En oké, dat is wat oneerlijk maar ik kreeg langzaamaan toch gevoelens voor Tyler met zijn leerling, genaamd Diana. Later verzon ik zelfs de shipnaam Tyana voor ze. En zo ben ik steeds meer van Tyler gaan houden. En nu heb ik een soort van Tyler obsessie en dwing ik Foxlove soms om stukjes met 'Tyana' erin te schrijven.^^ (Op een lieve manier hoor (;)
    Dus zo is het een beetje gekomen...

    Auteur: Porunn
    Verhaal/Rollentopic: Courage
    Personage(s) Alyssae/elf (ik ken haar leeftijd niet)

    Auteur: GusWaters
    Verhaal/Rollentopic: Puntkomma
    Personage(s) Fauve D'Aubey, leeftijd weet ik niet exact, maar zal het even vragen
    Reden: Ook al is Fauve tot nu toe nog niet echt aan het woord geweest in het verhaal (wel via de briefjes natuurlijk), vind ik haar al fantastisch. Ik vind het leuk hoe ik al zo veel over haar weet, zonder haar al "echt" te kennen. Echt ik zou heel graag in Fauve's hoofd wonen.

    Auteur: Sonder
    Verhaal/Rollentopic: Heroes & Villains
    Personage: Lillith Kingston • 16
    Reden: Because she's awesome bruh. Lillith heeft een aanstekelijk karakter dat heel realistisch is neergezet en in scherp contrast staat met de meeste andere vrouwelijke personages die ik tegenkom. Ze is goed geschreven en ik identificeer me ook wel wat met haar awkwardness en onhandigheid. ^^

    Auteur: Greedling
    Verhaal/Rollentopic: House of Cards
    Personage: Jemima Raina Nyström • 23
    Reden: Does this even need a reason? Jemma is fierce.


    • Beste Man:
    Auteur: Firestorm
    Verhaal: Colliding Energy • Marvel
    Personage: Nigel Sebastian O'Shay, 25 (eigenlijk 93)
    Reden: Hij is gewoon super cool en badass en ik hou van zijn sarcasme en zijn gevatte antwoorden. Daarbij is hij ook de tweede helft van mijn enige fanfiction ship, BuckyxNigel. En hij heeft een awesome backstory. Gewoon alles eigenlijk. He's bae

    Auteur: Lisa aka BIack
    Verhaal/Rollentopic: High School
    Personage: Kyros Raith, een jongen van 18, hoopt in de toekomst muzikant te zijn, superlief
    Reden: Kyros is gewoon superlief voor zijn vrienden en een qtie met zijn bf. Hij is heel goed uitgewerkt en ondanks dat hij zo lief is, nog steeds heel erg realistisch. Ik zou hem graag als vriend of broer willen. Ook zijn achtergrond is zeer goed uitgewerkt. De problemen in zijn familie vanwege het geloof maken zijn puberjaren nog net een stukje lastiger.

    Auteur: Wie heeft het personage bedacht? FOxlove
    Verhaal + Link: Distance
    Wie is het personage: Tyler Harris, leraar Engels, ik gok een jaar of 19, en het is gewoon een doodnormaal mens, zoals jij en ik (A)
    Reden: In het begin van het verhaal mocht ik Tyler niet zo. Hij had een verloofde en kreeg ondertussen stiekem gevoelens voor een van zijn leerlingen. En ik ben nogal een persoon die niet zo goed tegen vreemdgaande mensen kan. Dus ik was even boos op hem en vond een ander personage leuker (die dus een eikel bleek te zijn). Later begon ik Tyler toch steeds leuker te vinden omdat hij zijn vriendin op wilde geven voor zijn leerling. En oké, dat is wat oneerlijk maar ik kreeg langzaamaan toch gevoelens voor Tyler met zijn leerling, genaamd Diana. Later verzon ik zelfs de shipnaam Tyana voor ze. En zo ben ik steeds meer van Tyler gaan houden. En nu heb ik een soort van Tyler obsessie en dwing ik Foxlove soms om stukjes met 'Tyana' erin te schrijven.^^ (Op een lieve manier hoor (;)
    Dus zo is het een beetje gekomen...

    Auteur: Riza
    Verhaal/Rollentopic: MSV - Kostschool Het Hunderen
    Personage: Tony McSteppin is een leerling op Kostschool het Hunderen.
    Reden: Ik ben niet zo heel snel weg van een mannelijk personage, maar Tony is gewoon heel interessant personage door kleine dingetjes, zonder een aangrijpend levensverhaal van drie kantjes, wat ik op Q best een hele prestatie vindt. Hij is nuchter, eerlijk, imperfect en niet zo'n type dat alleen met meisjes bezig is. Als ik met een personage zou willen daten zou hij het zijn. :'D


    • Beste Vrouw:
    Auteur;
    Frodo

    Story; Zomerhitte
    Personage; Belle - het hoofdpersonage, want zo onorigineel ben ik wel.
    Reden; Omdat Belle even hard rockt als haar geestelijke moeder. Daarom.

    Auteur: Horlinson
    Verhaal/Rollentopic: Men in Black
    Personage(s): Jenah Graye, en damnit ik ben slecht met leeftijden maar ik denk niet dat het ergens vermeld is?
    Reden: Het verhaal is misschien dan nog niet heel erg lang bezig, maar ik ben nu al zo geïntrigeerd door Jenah, vooral door haar zelfvertrouwen en hoe ze door blijft zetten :3.

    Auteur: Porunn
    Verhaal/Rollentopic: Courage
    Personage(s) Alyssae/elf (ik ken haar leeftijd niet)

    Auteur: GusWaters
    Verhaal/Rollentopic: Puntkomma
    Personage(s) Fauve D'Aubey, leeftijd weet ik niet exact, maar zal het even vragen
    Reden: Ook al is Fauve tot nu toe nog niet echt aan het woord geweest in het verhaal (wel via de briefjes natuurlijk), vind ik haar al fantastisch. Ik vind het leuk hoe ik al zo veel over haar weet, zonder haar al "echt" te kennen. Echt ik zou heel graag in Fauve's hoofd wonen.

    Auteur: Sonder
    Verhaal/Rollentopic: Heroes & Villains
    Personage: Lillith Kingston • 16
    Reden: Because she's awesome bruh. Lillith heeft een aanstekelijk karakter dat heel realistisch is neergezet en in scherp contrast staat met de meeste andere vrouwelijke personages die ik tegenkom. Ze is goed geschreven en ik identificeer me ook wel wat met haar awkwardness en onhandigheid. ^^

    Auteur: Greedling
    Verhaal/Rollentopic: House of Cards
    Personage: Jemima Raina Nyström • 23
    Reden: Does this even need a reason? Jemma is fierce.

    Auteur: Mu
    Verhaal/Rollentopic: Herinneringseiland
    Personages: Kris
    Categorie(ën): Beste vrouw
    Reden: Kris is gewoon, ja, Kris en mega awesome :'D

    Auteur: xClaudiaaa
    Verhaal/Rollentopic: Penjara
    Personage(s) Amberlyn - geen leeftijd - mens
    Reden: Ik ben nu al verliefd op Amberlyn haar denkwijze.


    • Beste Niet-mens:
    Auteur: Gibbs
    Verhaal: Glarry
    Personage(s) Brillie (Bril)
    Reden: Het is een bril. Met gevoelens.

    Auteur:
    Anakin aka the fantastic Naomi
    Verhaal/Rollentopic:
    Beacon Hills
    Personage(s)
    Ezequiel Leandro Caetano Veríssimo, 19, weerwolf.
    Reden:
    Cuz twins and Ezequiel, that's why. <3

    Auteur: Firestorm aka Xanthe
    Verhaal/Rollentopic: Beacon Hills
    Personage: Eros Zenildo Caetano Veríssimo, weerwolf, 19 jaar oud
    Reden: Als Xanthe en ik samen deelnemen aan een RPG of MSV, is er 90% kans dat we een tweeling maken. Pretty much because we adore our twins. Eros is dan ook zeker mijn meest favoriete tweelingpersonage die Xanthe ooit heeft gecreëerd. Eros + Ezequiel = best team ever.

    Auteur: Mu
    Verhaal/Rollentopic: Herinneringseiland
    Personages: Cecil
    Reden: Cecil is veranderd in een Ander (één of ander raar wezen) tussen het eerste en het tweede verhaal sterft hij en dat kwam eh, heel onverwacht o.O


    • Beste Koppeltje/liefdesverhouding: (Beide personages moeten zelfverzonnen zijn!!)
    Auteur: Sonder en lovelyreads
    Verhaal: Geschonden
    Personages: Jason Peeters (23/25) en Luna Huizinga (17)
    Categorie(ën): Beste liefdesverhouding
    Reden: Doorheen het verhaal verandert Luna enorm door onder andere de liefdesverhouding tussen Jason en Luna.


    • Beste Achtergrondverhaal/geschiedenis:
    Auteur: Square
    Verhaal: Heart of Gold • Percy Weasley/Oliver Wood
    Personage: Wesley Westenberg, 21/22 (nooit specifiek aangegeven in het verhaal, maar ik geloof dat hij zo oud zou moeten zijn?)
    Reden: Omdat hij heeft bewezen dat de comic relief sidekick ook hun eigen verhalen kunnen hebben en hun eigen persoon kunnen zijn. En omdat hij gewoon grappig is, punt. :')

    Auteur: Firestorm
    Verhaal: Colliding Energy • Marvel
    Personage: Nigel Sebastian O'Shay, 25 (eigenlijk 93)
    Reden: Hij is gewoon super cool en badass en ik hou van zijn sarcasme en zijn gevatte antwoorden. Daarbij is hij ook de tweede helft van mijn enige fanfiction ship, BuckyxNigel. En hij heeft een awesome backstory. Gewoon alles eigenlijk. He's bae

    Auteur: Gibbs
    Verhaal: Glarry
    Personage(s) Brillie (Bril)
    Reden: Het is een bril. Met gevoelens.

    Auteur: Annick aka Hemmingz
    Verhaal/Rollentopic: Flowers Of Despair
    Personage(s): Daisy Adams, eh, de leeftijd weet ik zo even niet hahaha
    Reden: Ik vind Daisy een enorm realistisch personage, en ik heb echt soms tranen in mijn ogen gehad. Ook is haar karakter er zo op vooruit gegaan in het verhaal :3.

    Auteur: Lisa aka BIack
    Verhaal/Rollentopic: High School
    Personage: Kyros Raith, een jongen van 18, hoopt in de toekomst muzikant te zijn, superlief
    Reden: Kyros is gewoon superlief voor zijn vrienden en een qtie met zijn bf. Hij is heel goed uitgewerkt en ondanks dat hij zo lief is, nog steeds heel erg realistisch. Ik zou hem graag als vriend of broer willen. Ook zijn achtergrond is zeer goed uitgewerkt. De problemen in zijn familie vanwege het geloof maken zijn puberjaren nog net een stukje lastiger.

    Auteur:
    Anakin aka the fantastic Naomi
    Verhaal/Rollentopic:
    Beacon Hills
    Personage(s)
    Ezequiel Leandro Caetano Veríssimo, 19, weerwolf.
    Reden:
    Cuz twins and Ezequiel, that's why. <3


    • Beste Antagonist:
    Auteur: Sonder
    Verhaal: Geschonden
    Personages: Jason Peeters – 23 (25)
    Reden: Omdat zijn jouw humor geweldig is :') en hij badass is c:



    • Beste Nevenpersonage:
    • Beste Protagonist:
    Auteur;
    Frodo

    Story; Zomerhitte
    Personage; Belle - het hoofdpersonage, want zo onorigineel ben ik wel.
    Reden; Omdat Belle even hard rockt als haar geestelijke moeder. Daarom.


    • Beste Humor: (In het personage. Een verhaal kan grappig zijn, maar dan nog kan het personage een zuurpruim zijn.)
    Auteur: Square
    Verhaal: Heart of Gold • Percy Weasley/Oliver Wood
    Personage: Wesley Westenberg, 21/22 (nooit specifiek aangegeven in het verhaal, maar ik geloof dat hij zo oud zou moeten zijn?)
    Reden: Omdat hij heeft bewezen dat de comic relief sidekick ook hun eigen verhalen kunnen hebben en hun eigen persoon kunnen zijn. En omdat hij gewoon grappig is, punt. :')

    Auteur: Sonder
    Verhaal: Geschonden
    Personages: Jason Peeters – 23 (25)
    Categorie(ën): Beste antagonist | Beste humor ;D
    Reden: Omdat zijn jouw humor geweldig is :') en hij badass is c:


    • Meest Aangrijpende Dood:

    Auteur: Mu
    Verhaal/Rollentopic: Herinneringseiland
    Personages: Cecil
    Reden: Cecil is veranderd in een Ander (één of ander raar wezen) tussen het eerste en het tweede verhaal sterft hij en dat kwam eh, heel onverwacht o.O


    • Beste Karakterontwikkeling:
    Auteur: Annick aka Hemmingz
    Verhaal/Rollentopic: Flowers Of Despair
    Personage(s): Daisy Adams, eh, de leeftijd weet ik zo even niet hahaha
    Reden: Ik vind Daisy een enorm realistisch personage, en ik heb echt soms tranen in mijn ogen gehad. Ook is haar karakter er zo op vooruit gegaan in het verhaal :3.

    Auteur: lovelyreads
    Verhaal: Geschonden
    Personages: Luna Huizinga - 17
    Reden: Doorheen het verhaal verandert Luna enorm door onder andere de liefdesverhouding tussen Jason en Luna.

    Auteur: xClaudiaaa
    Verhaal/Rollentopic: Penjara
    Personage(s) Amberlyn - geen leeftijd - mens
    Reden: Ik ben nu al verliefd op Amberlyn haar denkwijze.


    • Mooiste Naam:
    Auteur:
    Anakin aka the fantastic Naomi
    Verhaal/Rollentopic:
    Beacon Hills
    Personage(s)
    Ezequiel Leandro Caetano Veríssimo, 19, weerwolf.
    Reden:
    Cuz twins and Ezequiel, that's why. <3

    Auteur: Porunn
    Verhaal/Rollentopic: Courage
    Personage(s) Alyssae/elf (ik ken haar leeftijd niet)

    Auteur: GusWaters
    Verhaal/Rollentopic: Puntkomma
    Personage(s) Fauve D'Aubey, leeftijd weet ik niet exact, maar zal het even vragen
    Reden: Ook al is Fauve tot nu toe nog niet echt aan het woord geweest in het verhaal (wel via de briefjes natuurlijk), vind ik haar al fantastisch. Ik vind het leuk hoe ik al zo veel over haar weet, zonder haar al "echt" te kennen. Echt ik zou heel graag in Fauve's hoofd wonen.

    Auteur: xClaudiaaa
    Verhaal/Rollentopic: Penjara
    Personage(s) Amberlyn - geen leeftijd - mens
    Reden: Ik ben nu al verliefd op Amberlyn haar denkwijze.


    Eventuele Vragen:

    • Mogen Bijpersonages uit fanficties van andere Q-verhalen meedoen?
    Ja, maar geef dan de oorspronkelijke auteur ook mee, want deze verdient ook wat eer!
    • Mogen achtergrondpersonages uit bestaande boeken die enkel bij naam vermeld zijn, meedoen?
    Ja, but let me Google it.
    • Mag je later nog personages bij opgeven als je er meer bedenkt?
    Ja, zolang je onder de limiet blijft. Dit doe je ook in een nieuw bericht, zodat ik er een melding van krijg.
    • Hoe worden de winnaars gekozen
    Dit zal via een stemming gebeuren. Iedereen op Q mag stemmen, zonder vals te spelen, natuurlijk.


    UPDATE: OPGEVEN KAN NU NOG EEN WEEK LANGER!!

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 19:09 ]


    Mhm?

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Oeps, sorry. Ik had haast. Het staat gelukkig nog niet in de beginpost.


    Ik ben lui (': Ik doe er liever meer ineens xd


    Mhm?

    Auteur: GusWaters
    Verhaal/Rollentopic: Puntkomma
    Personage(s) Fauve D'Aubey, leeftijd weet ik niet exact, maar zal het even vragen
    Categorie(ën) beste personage, beste vrouw, mooiste naam
    Reden: Ook al is Fauve tot nu toe nog niet echt aan het woord geweest in het verhaal (wel via de briefjes natuurlijk), vind ik haar al fantastisch. Ik vind het leuk hoe ik al zo veel over haar weet, zonder haar al "echt" te kennen. Echt ik zou heel graag in Fauve's hoofd wonen.


    Some infinities are bigger than other infinities

    Auteur: Sonder
    Verhaal/Rollentopic: Heroes & Villains
    Personage: Lillith Kingston • 16
    Categorie: Beste personage, beste vrouw.
    Reden: Because she's awesome bruh. Lillith heeft een aanstekelijk karakter dat heel realistisch is neergezet en in scherp contrast staat met de meeste andere vrouwelijke personages die ik tegenkom. Ze is goed geschreven en ik identificeer me ook wel wat met haar awkwardness en onhandigheid. ^^

    Auteur: Greedling
    Verhaal/Rollentopic: House of Cards
    Personage: Jemima Raina Nyström • 23
    Categorie: Beste personage, beste vrouw, beste ex.
    Reden: Does this even need a reason? Jemma is fierce.

    Ik wil er nog zoveel nomineren maar ik kan er niet op komen. D:


    help

    Ik lees wel niet zo heel erg veel verhalen, maar hier zijn de mijne! ^^

    Auteur: Sonder (Jason) ^^ en lovelyreads (Luna)
    Verhaal/Rollentopic: Geschonden
    Personages: Jason en Luna, en ik heb geen flauw idee wat hun achternaam en leeftijd is het is ook al zoooo lang geleden dat er nog geschreven werd *hint* :') Maar dat zal jij wel weten ;D
    Categorie(ën): (Jason) Beste antagonist | (Jason) Beste humor ;D | (Jason en Luna) Beste liefdesverhouding | (Luna) Beste karakterontwikkeling
    Reden: Omdat zijn jouw humor geweldig is :') en hij badass is c:
    Doorheen het verhaal verandert Luna enorm door onder andere de liefdesverhouding tussen Jason en Luna.


    Auteur: Mu
    Verhaal/Rollentopic: Herinneringseiland
    Personages: Cecil en Kris en ik heb echt geen idee hoe oud ze zijn D: .
    Categorie(ën): (Cecil) Meest aangrijpende dood | (Cecil) Beste niet-mens | (Kris) Beste vrouw
    Reden: Cecil is veranderd in een Ander (één of ander raar wezen) tussen het eerste en het tweede verhaal sterft hij en dat kwam eh, heel onverwacht o.O Kris is gewoon, ja, Kris en mega awesome :'D


    she believed she could & so she did

    Firestorm is now Blagden


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Auteur: xClaudiaaa
    Verhaal/Rollentopic: Penjara - http://www.quizlet.nl/stories/152901/penjara/
    Personage(s) Amberlyn - geen leeftijd - mens
    Categorie(ën) Beste vrouw, mooiste naam en beste karakterontwikkeling
    Reden: Ik ben nu al verliefd op Amberlyn haar denkwijze.

    Ik ga er later dit weekend nog meer doen, als ik het vergeet. De nominatieperiode is een beetje kort, gehe.

    Auteur: Riza
    Verhaal/Rollentopic: MSV - Kostschool Het Hunderen
    Personage: Tony is een leerling op Kostschool het Hunderen.
    Categorie: Beste Man
    Reden: Ik ben niet zo heel snel weg van een mannelijk personage, maar Tony is gewoon heel interessant personage door kleine dingetjes, zonder een aangrijpend levensverhaal van drie kantjes, wat ik op Q best een hele prestatie vindt. Hij is nuchter, eerlijk, imperfect en niet zo'n type dat alleen met meisjes bezig is. Als ik met een personage zou willen daten zou hij het zijn. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    De periode om personages op te geven wordt met een week verlengd.
    Je hebt nu tijd tot 7 oktober 23u59.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 19:25 ]


    Mhm?

    oktober I guess?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    oktober I guess?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Blagden schreef:
    oktober I guess?


    Ja (':


    Mhm?

    Auteur: Rivetra, ookwel bekend als de prachtige Marthe.
    Verhaal/Rollentopic: Klikkie
    Personage: Ara Ramsay Jaeger-Finch, zeventien. Hij is een Super/Villain (I dunno how that works, I didn't join the msv, I just read the roles) met als kracht Puppet Master.
    Categorieën: Mooiste naam (Ara betekent 'Koning', I mean...), beste man, beste personage.
    Reden: I mean, just read the role... Does it need explanation? Eerst en vooral: look at that face, tho. De faceclaim en het karakter lijken wel gemaakt te zijn voor elkaar (hoewel Lucky Blue niet zo arrogant is (': ) Als tweede heb je dan zijn karakter. Hij is arrogant maar ook onhandig. Stel je voor hoe grappig dat kan zijn (no offence, Martho) Om dan nog maar te zwijgen over de leuke extra's die Marthe aan de rol toevoegde. Het feit dat hij dyscalculie heeft, bimanueel is, een absoluut gehoor heeft en doodsbang is van spinnen, zijn dan nog de meest voor de hand liggende. Maar dan heb je ook nog het detail dat hij een obsessie heeft voor Lord of the Rings en van koken houdt, dingen die je dan niet meteen zou verwachten bij zijn karakter. Ik deed niet eens mee aan deze MSV en toch houd ik heel erg van dit personage. (Also the quotes)

    Auteur: Rivetra, she that Martho.
    Verhaal/Rollentopic: Klikkerdeklik.
    Personage: Napoleon Peregrine Mortdecai—Avgeropoulos, vierentwintig. Hij is een mens en binnenin de House of Cards heeft hij de Card Jack of Clubs.
    Categorieën: Mooiste naam, beste man, beste achtergrondverhaal/geschiedenis.
    Reden: Hetzelfde als bij Ara. Look at that face. Lees die quotes. Such fab. Marthe heeft ook de gewoonte om haar personages nogal ingewikkeld te maken. Er zit vaak meer in hun karakters dan ze op het eerste zicht laten zien. And I like that. I like that a lot. Dit is dan ook het geval bij Napoleon. Ook fucked-up geschiedenissen zijn Marthe's ding. Look at the beauty that is Napoleons geschiedenis. Look at it. (Also JemmaxNapoleon relationship is amazeballs)


    kindness is never a burden.

    Regendruppel schreef:
    Auteur: GusWaters
    Verhaal/Rollentopic: Puntkomma
    Personage(s) Fauve D'Aubey, leeftijd weet ik niet exact, maar zal het even vragen
    Categorie(ën) beste personage, beste vrouw, mooiste naam
    Reden: Ook al is Fauve tot nu toe nog niet echt aan het woord geweest in het verhaal (wel via de briefjes natuurlijk), vind ik haar al fantastisch. Ik vind het leuk hoe ik al zo veel over haar weet, zonder haar al "echt" te kennen. Echt ik zou heel graag in Fauve's hoofd wonen.


    Wow wow wow echt super hard bedankt om Fauve hiervoor te nomineren (;
    Oh en over haar leeftijd, echt een exact getal kan ik er niet op plakken, maar ik denk dat ze zo tussen de 20 en 22 jaar oud zal zijn in dit verhaal.
    (Btw: sorry voor de late reactie, ik zie dit nu pas)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Kan ik nog iemand nomineren? Ik wist niet dat het een week verlengd werd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rivetra went Aincrad.


    help