• Heel simpel, stel een vraag en een ander beantwoordt hem en stelt een nieuwe vraag. Het mag over van alles gaan. (:

    Wat wilde je worden toen je klein was?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eentje van Pentatonix! (of dan misschien ook in combinatie met nog meer van mijn favo artiesten, haha)

    Als jij je leven alleen nog maar mocht leven met één bepaalde kleur om je heen (je huis en al je bezittingen zijn dan dus die kleur), welke kleur zou dat zijn?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Groen.
    Voor wie zou jij je leven willen geven?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 16:53 ]

    Ik denk toch mijn ouders.

    Als je maar één voorwerp mee kon nemen naar een onbewoond eiland, wat zal dat dan zijn?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 17:05 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Mijn bril, zodat ik toch kan zien waar het fruit hangt.


    Wat is je geheime talent?


    What would Emma do?

    Volgens mensen kan ik goed zingen, maar ik doe dat alleen voor mezelf vaak.

    Hoe zie jij je toekomst voor je?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Acteren.
    Gelukkig, met een geweldige, liefdevolle man en lieve kinderen.
    Wat is je favoriete deel van de dag?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 17:16 ]

    Avond!
    Als jij op een onbewoond eiland zou leven en je krijgt de keuze om 1 iemand in je gezelschap te hebben. Wie zou dat dan zijn?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn vriend

    Als jij nog een week te leven had, wat zou je dan doen?


    26 - 02 - '16

    Naar Afrika reizen en alle wilde dieren gaan bekijken.


    Wat is je favoriete plek?


    What would Emma do?

    Weeki Wachi - Florida (hier in Nederland toch wel mijn eigen kamer.) (:

    Waar zou je echt niet zonder kunnen leven?


    The truth is out there.

    De eettafel/bank/stoel, daar lees ik meestal en zit ik vaak op de laptop
    Boeken, Familie, Vrienden, Telefoon/Laptop en Paardrijden/Atletiek (A)

    Doe je aan sport? Zo ja, welke en hoe lang/hoe actief?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 17:35 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik heb vanaf mijn achtste tot achttiende intensief paardgereden, sinds het afgelopen jaar doe ik het slechts nog heel af en toe en recreatief (denk aan vakanties, buitenritten etc.), dus verdient het niet echt meer het etiketje sport, vermoed ik. Verder ga ik soms naar de fitness en doe ik aan amateuristisch pilatus.

    Wat zou je doen als je oma een ninja bleek te zijn, en jij haar uitverkoren opvolger bent?


    She's imperfect but she tries

    Ik training gaan bij m'n oma.

    Wat zou jij doen als je ineens verlamt raakt aan je benen?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vallen en proberen op te staan, maar dat lukt niet. Daarna zou ik gaan schreeuwen, proberen mijn mobiel te pakken en mijn ouders te gaan bellen. Als ik mijn mobiel niet heb zou ik schreeuwen of iemand mijn moeder of vader wil bellen.

    Wat zou je doen als je in een boek word gezogen, niet meer terug kan en blijkt dat je moet vechten tegen een roedel weerwolven om een volk van de ondergang te redden?

    [ bericht aangepast op 18 sep 2015 - 19:58 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Proberen terug te komen, ookal weet ik dat het niet lukt

    Hoe kom je aan je username?


    take me back to the basics and the simple life