• Heel simpel, stel een vraag en een ander beantwoordt hem en stelt een nieuwe vraag. Het mag over van alles gaan. (:

    Wat wilde je worden toen je klein was?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Twee, maar dan geen tweeling, want dat lijkt me heel erg stressend als je voor twee baby's moet zorgen. Er moet een of twee jaar tussen zitten. Als je twee kinderen hebt kunnen die twee elkaar vermaken en het belangrijkste: ze kunnen er van leren.

    Wat wil je liever: een perfect maar ontzettend saai leven of midden in Syrië zitten?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Een perfect, maar ontzettend saai leven.

    Welk verhaal op Q zou je iedereen aanraden?


    Every villain is a hero in his own mind.

    omfg ik lees niks, I wouldn't know ;o Old: Zijde en Jasmijn (geloof ik) van Djinniyeh.
    Ik wil een vette illustratie maken maar kan niet kiezen: realistische stuff of abstracte trippy shit?


    No growth of the heart is ever a waste

    Hm, lastig. Ik zou voor abstract gaan.

    In welke Disney film zou jij een personage willen zijn en waarom?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Realistisch.
    Hmm, moeilijk. Ik denk Alice in Wonderland, want ja, Wonderland:)

    Welke film heeft je het meest doen huilen?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 18:21 ]


    Our brains are sick, but that's okay.

    Moulin Rouge. Mama moest de film stopzetten omdat ik helemaal overstuur was.

    Heb je een (bij)baan en zo ja, wat doe je?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik pas op ^^ Telt vrijwilligerswerk ook? Ik geef ook leiding bij scouting aan de 5-8 jarige kinderen (:

    Favoriete hoofdstad?

    Tot nu toe Londen. Ik ben eigenlijk geen fan van drukke steden, maar die vind ik wel leuk. (:

    Zou je ooit plastische chirurgie overwegen en waar (indien ja)?


    What would Emma do?

    Ik ga maar even uit van chirurgie omdat je er zelf voor kiest. Plastische chirurgie kan ook voor bijv. moedervlek weghalen omdat ze er beter in zijn.
    Maar:
    Nee. Want ik hou van natuurlijke schoonheid (A). En ik heb het niet nodig ofcourse.


    Wat is je favoriete drankje?


    Sarah = ongewoon sexy

    Ijsthee ;3

    Welk dier zou jij voor één week willen zijn en waarom?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een olifant. Ik heb altijd al willen weten hoe intelligent die dieren exact zijn. Als zou ik me wel zorgen maken om stropers...

    Als je eender welk uitgestorven dier mocht terug brengen, wat was het dan?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 19:08 ]


    What would Emma do?

    Sowieso een dinosaurus. Ik vind de velicoraptor prachtig (in elk geval in JP), maar misschien zou ik een vredelievendere soort moeten uitzoeken.

    Wat is je favoriete ijsje?


    Every villain is a hero in his own mind.

    Stracciatella ijs.

    In welke winkel koop jij graag je kleding?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Uhm. . . volgens mij haal ik altijd mijn kleding bij C&A, maar het kan ook V&D of H&M zijn. Gééééén idee. Als ik maar kleding heb, hahah :W
    Primark

    Welke Bn'er zou jij wel eens in het echt willen ontmoeten? En wat zou je aan hem/haar vragen?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 19:50 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Carice van Houten! Ik zou haar vragen wat haar motivatie was om door te gaan met theater en vragen of ze nog advies heeft voor de volgende generatie ^^

    Liever een pedicure of manicure?

    [ bericht aangepast op 19 sep 2015 - 19:55 ]