• Jup, binnenkort is het eerste echte concert (dus op een paar vage kleine (festival)dingetjes na) dat ik bij zal wonen. Aankomende dinsdagavond ga ik met mijn zus naar Amsterdam voor het concert van MIKA!
    Mijn moeder zat eerst te twijfelen of ze me wel zou laten gaan, maar haar vriendinnen hebben haar via de WatsApp verteld dat dat niet nodig was en ze gewoon toestemming moest geven, so she did. c:

    Het voorprogramma is Citizens! Een band die ik nog niet kende, en waarvan ik de muziek nog niet gek leuk vind, maar ondertussen probeer ik er even snel wat meer van te gaan houden, hahaha.

    Nog meer mensen die gaan? En wat was/wordt jullie eerste concert?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat leuk! ;D
    Mijn eerste concert was Iron Maiden (2008). :Y)


    Caution first, always.

    Leuk! Mijn eerste concert was van k3. Ik denk dat ik toen een jaar of drie was, haha.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Omfg, dat is zo awesome! Ik ben al fan van Mika sinds zijn 8ste ofzo :')
    Mijn eerste word in november, yay!

    Jorah schreef:
    Omfg, dat is zo awesome! Ik ben al fan van Mika sinds zijn 8ste ofzo :')
    Mijn eerste word in november, yay!

    Welk concert is dat dan? ;3

    En bedoel je niet mijn achtste, in plaats van zijn? Hahaha (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat leuk! Veel plezier alvast. ;3

    Mijn eerste concert was denk ik die van Tokio Hotel, haha. Dat is al een eeuwigheid geleden.


    Your make-up is terrible

    Homura schreef:
    (...)
    Welk concert is dat dan? ;3

    En bedoel je niet mijn achtste, in plaats van zijn? Hahaha (;


    Ugh, ik haat typen op mijn mobiel, fail :')
    Twenty One Pilots!

    Oeh, zo leuk! Veel plezier!
    Mijn eerste concert was denk ik Jan Smit ofzo, hahaha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Super leuk! Heel veel plezier in ieder geval!
    Hmm, mijn eerste concert.. ik weet het niet helemaal zeker maar volgens mij was dat Justin Bieber. Ik was geen fan maar een klasgenootje van de basisschool wilde daar zo graag heen o.i.d :').


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    mijn 1e concert was tokio hotel, toen was een vriend van mn ouders mee.
    Mijn 1e concert echt alleen was One Direction zonder ouders,

    Have fun!


    26 - 02 - '16

    Wat leuk dat de vriendinnen van je moeder haar hebben overgehaald, hehe. Ik vind het leuk dat Mika altijd zo happy is. :3 Veel plezier!


    Ik wil een tuin vol egels

    Veel plezier! ^^ Ik doe voorlopig niet echt aan concerts, tenzij je dingen zoals K3 en Spring meetelt. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wat leuk! Heel veel plezier!


    16 - 09 - '17

    Wat gaaf! Heel veel plezier. Ik denk dat een aantal van mijn eerste concerten iets van Al Jarreau en Tokio Hotel zijn. De laatste tijd vrij weinig gezien, de artiesten die ik echt leuk vinden komen vrij weinig naar Nederland.


    The truth is out there.

    Nvm. (:

    Het cocert was echt g-e-w-e-l-d-i-g!!!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2015 - 0:31 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…