• Zoals sommigen van jullie wel weten, ga ik elk jaar met mijn familie naar Elfia. We gaan graag verkleed en het liefst als groep met iets dat bij elkaar past. Zo zijn we als de Addams Family geweest, Griekse Goden en als de Borg van Star Trek. Nu zoeken we een nieuw concept om als te gaan, iets waarvan je gelijk ziet wat het is en dat je bij elkaar hoort. Mijn moeder is behoorlijk goed in zelf dingen maken, dus dat zal het probleem niet zijn. ;3

    Wij hebben alleen een beetje weinig ideeën, haha. Dus ik zoek nieuwe ideeën omdat mijn moeder graag binnenkort aan de slag wilt gaan.

    Een paar foto's van voorgaande edities:





    Your make-up is terrible

    Ga allemaal als personages van de film 'Inside Out'?


    everything, in time

    Star Wars! Misschien is het ook leuk is, TWD?


    The truth is out there.

    Doctor who? Orange is the new Black?
    -Die kostuums zien er echt goed uit!-


    Seasons will change, but I shall remain

    Hobbits! Ik dacht eerlijk gezegd dat Elfia al voorbij was?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Hobbits! Ik dacht eerlijk gezegd dat Elfia al voorbij was?


    Het is in september en in april op verschillende locaties. ;3

    Maar Hobbits gaat niet echt werken sinds Mitchell 1,95 is en mijn zusje zo'n 1,75, haha. Ze zijn allemaal enorm.


    Your make-up is terrible

    Of neem allemaal een andere clone van 'Orphan Black', de mannen passen zich maar aan, ghehe.


    everything, in time

    Ik heb niet echt ideeën, sorry. Maar ik wilde even zeggen hoe gaaf ik die kostuums vindt!


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Furiosa schreef:
    (...)

    Het is in september en in april op verschillende locaties. ;3

    Maar Hobbits gaat niet echt werken sinds Mitchell 1,95 is en mijn zusje zo'n 1,75, haha. Ze zijn allemaal enorm.


    It will work for you tough.=P


    You were born original, don't die as a copy.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Het is in september en in april op verschillende locaties. ;3

    Maar Hobbits gaat niet echt werken sinds Mitchell 1,95 is en mijn zusje zo'n 1,75, haha. Ze zijn allemaal enorm.



    Ironische hobbits? Maar dat wist ik niet! Ik zag dit weekend al allemaal foto's op mijn facebook van mensen die waren gegaan. Het zag er leuk uit.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    American Horror Story misschien? Game of Thrones?


    Alis volat propriis.

    Avatar, The Walking Dead of Game of Thrones?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Oh wauw, good outfits! Die van The Addams Family is echt nice C: Hmm, misschien The Nightmare Before Christmas of Steampunk? Dan heb je genoeg ideeën en outfits om uit te werken. Of Disney-related of Alice in Wonderland?

    [ bericht aangepast op 21 sep 2015 - 23:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh wauw, die van de Adams Family zijn zoooo cool.
    Ik weet nog even niets haha, maar ik zal er eens over nadenken. Het is echt heel tof dat je dat gewoon met het hele gezin doet. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    omg dit is geweldig.
    Maar ik dacht gelijk aan Big Hero 6, superheroooes of Mulan hahah. Corpse Bride is also a good theme I guess.

    And I like The Walking Dead too.

    Nice, in een groep gaan is zo leuk hè. Ik was afgelopen weekend met een groep als Sucker Punch en komende Elfia gaan we als een soort eigen ontworpen winx warriors (jeugd sentiment) :p

    Anyways, als je van Marvel houdt, kan je als Guardians of the Galaxy of The Avengers gaan (die staan sws nog op mijn lijstje van dingen die ik ooit wil doen <3 ). Als je met z'n drieën gaat zoals op de eerste foto kan je als Legolas, Aragorn en Gimli. Avatar wat hierboven al genoemd was, is idd ook een leuk idee. Ik zag dit weekend een waterbender en een firebender lopen en miste heel erg de airbender en de earthbender, dus dat is wel echt heel vet in een groep, omdat het nu zo niet compleet was. Je kan ook nog als Tron gaan. Of als death eaters en Voldemort of als The Incredibles.


    Happy Birthday my Potter!