• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Stenenlikker

    Rhysre schreef:
    Ik heb zo'n tyfus hekel aan autotheorie.


    Wacht maar tot je praktijk moet doen hahaaa. Succes met leren.


    i put the fun in funeral

    Giraffe schreef:
    Aaaah, 20 euro van een laat aangekomen verjaardagskaartje van mijn oma plus 20 euro onverwachts zakgeld van mijn moeder (wauw, per week, serieus mama? Dat is echt veel te veel). Ik wil niet denken aan alle nutteloze spulletjes die ik daarmee kan kopen. :9~


    Kan ze mij adopteren? Ik wil ook wel 20 euro per week voor feitelijk niets doen :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Als je zo lang weg blijft en niet zegt wat he gaat doen, weet ik wel hoe laat het is.



    Every time I see that GIF, my heart breaks a little more.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Een probleem die me echt dwarszit, ik ben verliefd op een vriend van mij, maar ik heb tegen hem gezegt dat ik op iemand anders ben, en nu heb ik eindelijk gezegt dat dat onzin is, en heb ik 2 dagen gelden gezegt dat ik op zijn vriend ben, het probleem is dat nu 2 mensen denken dat ik op hun ben maar dat is niet zo, ik wil gewoon niet toegeven dat ik mop mijn vriend ben, wat moet ik doen?


    tiptoe through the tulips...

    Jezus wat ben je irritant. Also, ik hou van auto rijden en ik haat het. Ik haat hoe zenuwachtig ik ervan wordt en hoe erg ik mezelf op de kop geef als er ook maar iets mis gaat.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wastelander schreef:



    Every time I see that GIF, my heart breaks a little more.


    Pikachu Stucky? :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    'Als het nu ook zo is dat de filosofen die gezocht hebben naar de elementen van de zijnden op zoek naar deze beginselen waren, moeten de elementen ook elementen van het zijnde, niet in bijkomstige zin, maar als zijnde zijn.' Dankjewel Ari voor deze wijze levensles.


    i put the fun in funeral

    Appeltaart gebakken, nu maar hopen dat het net zo goed smaakt als dat het eruit ziet (A)


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Blijkbaar ben ik langs de auto van de buurman heen geschaafd, waardoor er nu een kras inzit. Lekker dan, nu durf ik al helemaal niet meer te rijden en ik moet ze straks nog ophalen...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Blijkbaar ben ik langs de auto van de buurman heen geschaafd, waardoor er nu een kras inzit. Lekker dan, nu durf ik al helemaal niet meer te rijden en ik moet ze straks nog ophalen...


    Been there. Maar dan in de parkeergarage en ben weggereden dus volgende dag politie op de stoep. :')
    Als ik jou was zou ik even aan de buren vertellen wat dr gebeurt is en toch gewoon blijven rijden. Anders blijf/wordt je bang dat dr weer iets fout gaat. Terwijl fouten maken menselijk is en het zelfs de meest ervaren rijders overkomt. Zet je er beter (snel) overheen dat je een fout hebt gemaakt. Gewoon voortaan extra opletten en in je achterhoofd houde dat fouten maken menselijk is. Je deed het immers niet expres, right? (;


    OTOFT: buh, ik heb veelste veel zin in chips. Of gewoon iets lekkers. We eten nu al veelste vaak hetzelfde en dr is niks in huis. Meh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Stop talking bullshit, please. Het is nooit goed.

    En ugh, ik voel me enorm buitengesloten door je. Waarom denk je dat je overal alleen doorheen moet en snauw je me af als ik wil helpen?


    Your make-up is terrible

    Altijd leuk als je - je slecht voelt en je uitgescholden wordt door je medespelers als je een spel doet ter afleiding.


    26 - 02 - '16

    Ik weet niet of onzin uitkramen bij mij nou moet betekenen of het prima met me gaat of juist niet...


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik zal nooit spaghetti kunnen eten als een volwassene.


    i put the fun in funeral