• Youtube. Wie kent deze bekende website niet? Waar er miljoenen filmpjes opstaan die echt overal over kunnen gaan. Van pranks tot beautytutorials tot gamevideos en nog veel meer. Toch wordt deze website door verschillende beroemde of minder beroemde mensen heel serieus genomen en dit is ook hun werk geworden. Deze mensen zijn bekend onder de term Youtubers.

    Een groep Youtubers gaat met elkaar op vakantie naar Kroatië voor een beetje relaxen, tijd met elkaar en mooie en leuke vlogs. Toch zit er een addertje onder het gras want wat doe je nou als je elkaar in het echt helemaal niet mag en voor de camera alleen maar doet alsof? De Youtubers moeten een maand met elkaar overweg kunnen en als je het wilt of niet, je moet elkaar accepteren. Of je elkaar mag, of niet. Zal dit uitlopen tot een zalige vakantie of een rampzalige reis die de Youtubers niet zomaar zullen vergeten?

    Rollen

    Jongens:
    - Connor Franta aka. ConnorFranta || Hemmingss
    - Troye Sivan aka. Troye Sivan || TalkMeDown
    - Tyler Oakley aka. Tyler Oakley || Philip
    [R] - Joe Sugg aka. ThatcherJoe || Wastelander
    - Dan Howell aka. Danisnotonfire || Inclination
    -
    -
    -
    -
    -

    Meiden:.
    - Aline Hayes aka. AlineGamezz || Iaetitia
    - Gereserveerd door LanieH
    [R] - Leda Muir aka. HaiLedaBear || Belmont
    [R] - Zoe Sugg aka. Zoella || Belmont
    - Ash Parker aka. Ash Parker || Bishou
    -
    -
    -
    -

    Invullijst

    Naam:
    Youtube naam:
    Stijl: (Bijvoorbeeld. Vlogger, Pranker, Beauty enz.)
    Subscribers:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels


    - Een zelfbedachte Youtuber maken is toegestaan.
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - Alleen ik of Cicatrix maken nieuwe topics aan.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    - 16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet ontstaan in 1 dag en niet iedereen vindt elkaar meteen aardig.
    - Geen perfecte personages!
    - Reserveringen blijven vier dagen staan, tenzij je uitstel krijgt. Je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag drie personages, hier moet tenminste één personage een bekende Youtuber zijn.
    - Houd de jongens en meisjes gelijk!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - De allerbelangrijkste regel is natuurlijk: Have fun.


    Met dank aan Noa (Cicatrix). En credit aan Inclination aangezien ik haar Youtuber RPG als inspiratie heb gebruikt

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 18:53 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mon topieks!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik een meisje? Zelfverzonnen


    all because i liked a girl

    PaperTownsMargo schreef:
    Mag ik een meisje? Zelfverzonnen


    Tuurlijk! Je wordt op de lijst gezet als Simone weer online is en het ziet. C:
    First person tot join, yay!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    PaperTownsMargo schreef:
    Mag ik een meisje? Zelfverzonnen


    Ofcourse! Ik zal je er meteen bij zetten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kan ik nog meedoen als een vrouwelijke rol?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Gaudere schreef:
    Kan ik nog meedoen als een vrouwelijke rol?


    Tuurlijk! Een zelfverzonnen of al een bekende YouTuber?
    En Simone zal je erbij zetten zodra ze online.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 18:54 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    @Cicatrix: Een zelfverzonnen.

    Mijn rol post ik later deze avond nog.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2015 - 20:38 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Gaudere schreef:
    @Simone: Een zelfverzonnen.

    Mijn rol post ik later deze avond nog.


    Graag pas als je op de lijst staat, dat is overzichtelijker. Dit geld voor alle aanmeldingen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Graag pas als je op de lijst staat, dat is overzichtelijker. Dit geld voor alle aanmeldingen.


    Ah, oké.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Mag ik een meisje.

    LanieH schreef:
    Mag ik een meisje.


    Zelf verzonnen of al een bekende YouTuber?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Een zelfverzonnen graag

    LanieH schreef:
    Een zelfverzonnen graag


    Gelieve te wachten met een beginnetje posten tot Simone je toevoegt op de lijst.

    Hierbij komt er een tijdelijke stop op meisjes én zelfverzonnen personages! Ik heb het liefste er ook jongens bij en wat meerdere bekende YouTubers, zoals Tyler Oakley, Dan Howell, Cameron Dallas en qua meisjes Zoe Sugg, Louise Pentland, Tanya Burr, Lilly Sing, Miranda Sings (Colleen) etc.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Morgen zal ik de beginpost verder aanpassen (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''


    Aline "Al" Samantha Hayes
    "Hello everybody! Here's Al!"

    "People are just whoever they wanna be. Trust me."

    "Look! Over there is the Big Ben and there London Eye!"

    "We're going to play, Minecraft!"

    "This was the video already! Bye!"



    Naam
    Aline Samantha Hayes, dit luidt haar volledige naam. Aline heeft liever dat mensen haar Al noemen, want haar naam vindt ze niet erg mooi. Toch is ze best trots op de naam, zij is de enige in haar familie met de naam Aline. Aangezien het in haar familie traditie is om de namen van je grootmoeders te krijgen. Voor Aline werd, om een reden die ze zelf niet weet, een uitzondering gemaakt. Samantha was de naam van haar moeder.

    Aline ~ Nobel, vogel, rivaal ~ Griekse meisjesnaam [A • lien • u]
    Samantha ~ Luistert goed ~ Engelse meisjesnaam [Za • mant • ha]
    Hayes ~ Engelse achternaam ~ Familie naam [Hee • jes]

    Youtube naam
    AlineGamezz
    Ze heeft voor deze naam gekozen, omdat ze veel games speelt. Ze heeft nog een tweede kanaal genaamd BackToAl.

    Stijl
    Gamer en Vlogger. Ze is niet zo van het beauty en dat soort shizzle.
    Op BackToAl doet ze veel achter de schermen. Ook doet ze hier haar speedpaints en muziekstukken.

    Subscribers
    Aline heeft 816.210 subscribers. Op BackToAl heeft ze rond de zestigduizend subscribers.

    Leeftijd
    Aline is 24 jaar, en geboren op 1 juni.

    Innerlijk
    Zelfverzekerd, trots, wantrouwend, positief, egoïstisch, een flirt, sociaal, leuk gezelschap, nieuwsgierig, vurig, doorzettend, beschermend.

    Uiterlijk
    [FC: Lucy Hale]
    Het eerste wat je opvalt aan Aline, is haar zwarte haar. Dit heeft ze van nature. Het is redelijk lang en krult. Aline doet het vaak in een staart of gewoon los. Ze is best blij met het zwarte haar en verzorgt het best goed.
    Ook heeft Aline grote bruine kijkers. Ze is hier niet erg trots op, want ze had veel liever groene ogen. Ze kan goed zien met haar ogen en hoeft dus geen bril.
    Aline is mooi slank. Ze is met haar 67 kilo erg licht voor haar leeftijd. Haar lengte bedraagt 1.69 meter en ook hier is ze trots op. Het maakt haar zichzelf.
    De make-up van Aline is nooit super veel. Hoogstwaarschijnlijk een beetje lipgloss en wat mascara. Desondanks doet ze wel nog eens oogschaduw op.

    Geschiedenis
    Marcus Jay Hayes • Vader • 58 jaar
    Samantha Faye Hayes [née Devereaux] • Moeder • Zou nu 53 jaar zijn • R.I.P.
    Julia Annabel Hayes [née Greys] • Stiefmoeder • 50 jaar
    Sammy Ace Hayes • Broer • 21 jaar
    Julian Dave Greys • Stiefbroer • 21 jaar
    Geraldine Denise Hayes • Zus • 20

    Aline is de oudste van het gezin Hayes. Ze vindt het ergens best irritant, aangezien zij steeds vaker de verantwoordelijkheid op zich moest nemen. Geraldine is de jongste, en volgens Aline is het de schuld van Geraldine dat haar moeder er niet meer is. Geraldine wilde altijd alles. Die ene keer dat haar moeder een van die dingen ging halen, werd ook haar laatste keer. Ze stak over, zag de auto niet aankomen en was op slag dood. Alines vader hertrouwde een aantal maanden na het ongeluk. De stiefmoeder was vreselijk. De stiefbroer was heel anders, die was behulpzaam en vriendelijk. Zijn moeder was alles behalve dat. Alines vader nam een fulltime baan, die op zaterdag en zondag ook 's nachts bezig was. Dan werden de rollen omgekeerd.
    Basisschoolperiode
    Aline was vier jaar toen ze naar de kleuters ging. Ze was altijd lief bezig en rustig. Op haar zesde ging ze naar groep 3a, maar wat alles behalve leuk was. Ze werd gepest om haar zwarte haar en bruine ogen. Niemand in die klas had een andere kleur dan blond haar en blauwe of groene ogen. Ze werd altijd buitengesloten en is steeds meer naar zichzelf toegetrokken. De Aline van groep 4b was veel naar zich toegetrokken, zelfs zoveel dat ze weigerde om met anderen te praten. Ze bleef dan steeds maar hetzelfde zeggen: 'Jullie gaan me ook weer buitensluiten.' Hier moest de schoolpsycholoog bij ingrijpen. Ze moest losser worden, niet meer diezelfde gedachte behouden. Het lukte Aline, maar vrienden maken durfde ze niet. Ze zat nog steeds met een van haar pestkoppen in de klas, waardoor ze dacht dat als ze vrienden had ze ook weer gepest zou worden. Aline zat echter verkeerd. In groep 6c kwam de pestkop naar haar toe, hij bood zijn excuses aan voor het vervelende schooljaar. Aline vond het prima dat hij zijn excuses had aangeboden, maar twijfelde wel of hij het meende. Diezelfde dag is haar moeder aangereden. Aline kwam uit school, een ambulance voor hen huis. Ze heeft er nog niet veel over gepraat, zeker niet over de begrafenis die twee dagen later plaatsvond. Daar had haar vader Julia ontmoet. Vanaf die dag zijn haar vader en Julia afspraakjes gaan maken. Vijf maanden na het ongeluk kondigde haar vader aan dat hij ging hertrouwen. Aline vond het niet oké, maar wat was zij tegen twee volwassenen? De bruiloft verliep helemaal prima, totdat Aline vertelde dat haar vriendinnen zouden komen. De drie BFFS van Aline waren druk, hyperactief. De hele bruiloft eindigde in drama. De meeste gasten waren woedend omdat Aline en haar vriendinnen zout en peper in de soep hadden gegooid. Aline kreeg wel straf, maar ze vond het prachtig dat de bruiloft niet goed was afgelopen. In groep 8b kwam haar schooladvies, gymnasium. Toch had Aline verwacht dat ze niet hoger zou halen dan havo.
    Middelbareschoolperiode
    Klas 1, GYM1C. Daar begon Aline haar middelbare school periode. Ze zat niet meer bij haar BFFS in de klas, die naar vwo zijn gegaan. Aline moest helemaal opnieuw beginnen. Ze vond dit eerst heel moeilijk, maar toen het populairste groepje aan haar vroeg of ze bij hun wilde zitten, werd Aline helemaal populair. Een heleboel mensen waren jaloers op Aline en haar vrienden. Aline kon het niet geloven, van een zero naar een ten. Aline ging steeds vaker met hakken aan naar school, korte jurkjes. Haar vader vond Aline een bitch. Haar kon het niks schelen, ze behoorde tot het populairste groepje van klas 1. Desondanks haalde ze nog steeds goede cijfers. In klas 2 zat ze ook nog steeds met hen in de klas. In klas 3 werd alles anders. Alines vrienden werden jaloers op Aline zelf. Ze dumpten haar, maar niemand keek meer op of om naar hen. Het was Aline die de Queen Bee was geworden. Ze had dit zelf niet verwacht en koos zorgvuldig haar nieuwe vriendinnen uit. Ze ontdekte ook YouTube, waar ze begonnen is als AlineGamezz. Ze werd al snel populair. Haar goede kunsten met gamen kwamen uiterst goed van pas. Nadat Aline de honderdduizend subscribers had, ging ze ook haar gezicht opnemen. Na de middelbare is Aline hier mee doorgegaan.
    Haar YouTube carrière
    Het begon met het filmpje van Minecraft. Aline deed Build Battle en hierna kwamen er al wat subscribers. Ze vond het zo leuk dat ze steeds vaker filmpjes maakte. Naarmate de honderdduizend gehaald was, werd de facecam gebruikt. Hierop werd enthousiast gereageerd. Aline begon met verschillende gameseries en op de zondag de vlog. Op zondag werd de kans dan ook groot dat ze fans tegenkwam. Meestal noemde Aline die vlog dan de FanVlog. Aline kreeg steeds meer subsribers en besloot dat het tijd was om uit huis te gaan. Ze trok in in een flat, waar ze de grootste suite kreeg. Ze kon al haar spullen kwijt in de grote suite. Na vier jaar heeft ze het subsribers aantal van nu. Ze heeft in die tijd ook BackToAl gemaakt, waar ze rond de zestigduizend subscribers heeft.

    Extra

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 6:39 ]


    all because i liked a girl