• Youtube. Wie kent deze bekende website niet? Waar er miljoenen filmpjes opstaan die echt overal over kunnen gaan. Van pranks tot beautytutorials tot gamevideos en nog veel meer. Toch wordt deze website door verschillende beroemde of minder beroemde mensen heel serieus genomen en dit is ook hun werk geworden. Deze mensen zijn bekend onder de term Youtubers.

    Een groep Youtubers gaat met elkaar op vakantie naar Kroatië voor een beetje relaxen, tijd met elkaar en mooie en leuke vlogs. Toch zit er een addertje onder het gras want wat doe je nou als je elkaar in het echt helemaal niet mag en voor de camera alleen maar doet alsof? De Youtubers moeten een maand met elkaar overweg kunnen en als je het wilt of niet, je moet elkaar accepteren. Of je elkaar mag, of niet. Zal dit uitlopen tot een zalige vakantie of een rampzalige reis die de Youtubers niet zomaar zullen vergeten?

    Rollen

    Jongens:
    - Connor Franta aka. ConnorFranta || Hemmingss
    - Troye Sivan aka. Troye Sivan || TalkMeDown
    - Tyler Oakley aka. Tyler Oakley || Philip
    [R] - Joe Sugg aka. ThatcherJoe || Wastelander
    - Dan Howell aka. Danisnotonfire || Inclination
    -
    -
    -
    -
    -

    Meiden:.
    - Aline Hayes aka. AlineGamezz || Iaetitia
    - Gereserveerd door LanieH
    [R] - Leda Muir aka. HaiLedaBear || Belmont
    [R] - Zoe Sugg aka. Zoella || Belmont
    - Ash Parker aka. Ash Parker || Bishou
    -
    -
    -
    -

    Invullijst

    Naam:
    Youtube naam:
    Stijl: (Bijvoorbeeld. Vlogger, Pranker, Beauty enz.)
    Subscribers:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels


    - Een zelfbedachte Youtuber maken is toegestaan.
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - Alleen ik of Cicatrix maken nieuwe topics aan.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    - 16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet ontstaan in 1 dag en niet iedereen vindt elkaar meteen aardig.
    - Geen perfecte personages!
    - Reserveringen blijven vier dagen staan, tenzij je uitstel krijgt. Je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag drie personages, hier moet tenminste één personage een bekende Youtuber zijn.
    - Houd de jongens en meisjes gelijk!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - De allerbelangrijkste regel is natuurlijk: Have fun.


    Met dank aan Noa (Cicatrix). En credit aan Inclination aangezien ik haar Youtuber RPG als inspiratie heb gebruikt

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 18:53 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''



    "Quote"


    'Quote'




    Naam: Caspar Richard George Lee
    Youtube naam: Caspar
    Stijl: Vlogger, pranks, challanges
    Subscribers: 5.162.378 subscribers
    Leeftijd: 21, 24 april 1994
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 16:24 ]

    Oh oh oh, mag ik Joe Sugg?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Wastelander schreef:
    Oh oh oh, mag ik Joe Sugg?


    Yep :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Praattopic!


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Mag ik Leda Muir? c:

    Oh en Zoe Sugg? c:

    [ bericht aangepast op 28 sep 2015 - 23:28 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Belmont schreef:
    Mag ik Leda Muir? c:


    Is helemaal goed :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Is Aline goed? Page 1


    all because i liked a girl

    PaperTownsMargo schreef:
    Is Aline goed? Page 1


    Prima! Ik zal haar er vandaag nog bij zetten.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Tyler Oakley

    ''You might be the princess but I'm a Queen bitch. ''









    Naam: Tyler ll Engelse naam ll Tegelmaker
    Oakley ll Engelse achternaam ll van de eik - boom vlakte
    Bijnamen: Ty, Tilly, Queen, Oakley

    [face=times]Youtube naam: Tyler Oakley, Extra Tyler
    Stijl: Lifestyle, Challanges, Vlogging
    Subscribers: 7.620.186
    Started youtube: 18 sep. 2007
    Leeftijd: 26. 22 maart 1989

    ''Being gay is like glitter, it never goes away..''
    Uiterlijk: Als er een ding opvalt aan Tyler is het wel zijn haar. Zijn haar veranderd hij iedere keer van grijs naar paars tot blauw. Toch blijft hij momenteel in zijn natuurlijke blonde haren steken wat perfect bij zijn blauw-groenige ogen past. Tyler draagt al vanaf kinds af aan een zwarte bril. Dit is omdat hij er zonder niet mee kan zien. Iets wat Tylers favoriete activiteit is.
    Als Tyler lacht, lacht zijn hele gezicht. In zijn ogen verschijnen dan pretlichtjes wat gepaard gaan met schattige kleine kuiltjes in zijn wangen. Meestal slaat hij dan ook met zijn hand op zijn been, of laat hij ze tegen elkaar klappen. Zijn lach is dan ook enorm aanstekelijk waardoor het voor menig mens moeilijk is om zichzelf in te houden met zijn immens rood aangelopen gezicht. Hoewel het een voordeel is dat Tylers gezicht boekdelen spreekt, is het ook meteen een nadeel. Als hij je niet mag, of iets niet leuk vind, is dat ook duidelijk van zijn gezicht af te lezen. Dit kan menig mens afschrikken en zelfs zijn vrienden.
    Tyler is niet bepaald sportief gebouwd. Met zijn één meter vijfenzestig is hij niet lang voor een jongen. Tyler draagt graag shirts met bloesjes en een lange broek. Vaak matcht hij het met zijn TUMBLR-pet waar hij verslaaft aan is. Sinds kort heeft Tyler een tatoeage op zijn onderarm, die hij samen met zijn moeder, Queen Jackie heeft laten zetten. De afbeelding die hij heeft laten tatoeëren is een uil. Hij is hier heel trots op.

    ''If you don't like my words, don't listen. If you don't like my appereance, don't look. If you don't like my actions, turn your head. Simple.''
    Innerlijk:
    Tyler is enorm eerlijk, wat soms niet bepaald handig is voor gevoelige oren. Voor niks neemt hij een blad voor de mond en als hij ergens niet mee eens is, laat hij zijn mening ongezouten weten en kan soms doordraven daarin dat het totaal niet meer leuk is, doordat hij de grens niet weet te vinden. Toch is deze jongen wel gevoelig. Waarschijnlijk zou het op het eerste gezicht niet lijken. Dat komt vooral omdat hij altijd lacht over gemene opmerkingen en ze dan met rust laat. Toch blijft het wel degelijk diep in het hart bij hem. Het moment dat het tot uitbarsting komt is meestal alleen of bij zijn moeder, zodat hij zijn status niet verliest. Misschien is dit een van de redenen waarom hij zo meeleeft met zijn kijkers. Zijn 'Dare to be You' video heeft onwijs veel kijkers behaald en kinderen van tieners tot aan volwassenen geholpen. Hij is hier enorm trots over en moet zo nu en dan daardoor een traantje wegpinken. Iets wat meteen een ander karakter eigenschap van Tyler kenbaar maakt, namelijk zijn gevoel voor drama. Als er een iemand in de youtube community een dramaqueen is, is het Tyler wel. Iets wat niet opvalt omdat Tyler nooit huil video's maakt waar hij zijn diepste gevoelens kenbaar maakt zoals bijvoorbeeld, Shane Dawson.
    Tyler is meer het jongen die zijn problemen weg drinkt onder het plezier met zijn mede youtube- vrienden. Vooral met Sawyer Hartman met the drinking Challanges. Wanneer Tyler dronken is gaat zijn stem automatisch een octaaf lager. Althans dat beweerde Troye Sivan wat bevestigd werd door Tyler Oakley zelf die lachend rood aanliep en 'Shut up' antwoorden.

    ''Those who don't know history are destined to repeat it.''
    Geschiedenis: Tylers ouders waren gescheiden toen Tyler een kleuter was, waardoor Tyler altijd twee families had. Hierdoor heeft Tyler twáálf neefjes en nichtjes. Dat was ook het moment dat Tylers rare verslaving begon om altijd de beste te zijn; of het meeste items van een verzameling te hebben.
    Tyler heeft een enorm eating-disorder gehad. Hij heeft een periode heel veel gegeten, terwijl hij daar iedere keer ongelukkig van werd. Op een gegeven moment heeft hij de touwtjes in eigen handen genomen. In plaats van af te vallen naar een normale streefgewicht, ging hij door waardoor hij bijna anorexia had. Hij weigerde namelijk om te eten en was verslaafd aan sporten. Gelukkig vond hij de lerares van het muziek team. Ze heeft hem erover heen geholpen en kon altijd bij haar terecht.
    Tyler kwam uit de kast toen hij 14 was, op highschool. Degene die er niet blij mee waren heeft hij volledig uit zijn leven verbannen. Op zijn diplomering van high school heeft Tyler een speech gehouden over 'All the world's a stage.' waar hij duidelijk maakt dat hij zijn eigen 'stage' nog probeert te zoeken.
    Toen hij op University kwam, ging hij zijn vrienden Rachel, Eric en Dolan missen doordat hun naar een andere university gingen. Op een of andere manier kwam hij hierdoor terecht op Youtube. Eerst was het alleen voor zijn vrienden, tot hij merkte dat hij meer publiek kreeg en nu de Queen is van the Youtube community.

    Extra:
    • Momenteel zit Tyler Oakley in een 'geheime' relatie met Troye Sivan <3
    • Likes: Coffee, Youtube, Tumblr, Fanfiction, Troye Sivan, Alcohol, Food, Partying, Silly faces, Sarcasm, icecream.
    • Dislikes: Jealouse bitches, Angry nyan cats, Hatefull comments, Phony's, Sour candy, Spoilers.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 10:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jongens, ik lees dit topic door en het enige wat ik kan doen is fangirlen oops.
    Mag ik een vrouwelijke YouTuber reserveren? Het liefst zelfbedacht, ik weet niet of daar nog een stop op zit. Vergeef me als het in het topic staat en ik het niet goed heb doorgelezen (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Psst... Aline staat er nog niet tussen


    all because i liked a girl

    Bishou schreef:
    Jongens, ik lees dit topic door en het enige wat ik kan doen is fangirlen oops.
    Mag ik een vrouwelijke YouTuber reserveren? Het liefst zelfbedacht, ik weet niet of daar nog een stop op zit. Vergeef me als het in het topic staat en ik het niet goed heb doorgelezen (:


    Je staat erbij (:



    Dan nu een stop op meiden!


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 16:20 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Mijn personage is bijna af! Ik moet alleen nog een paar foto's invoegen en dan zal ik haar posten (:


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa



    Ash Parker
    “Your sassqueen on your screen!”




    Naam: Ashton Valida Parker
    Ashton is een plaats in Iowa, waar haar oma is geboren. Valida is afgeleid van het Latijnse Validus, wat sterk betekent. Ze wordt liever Ash genoemd dan Ashton, omdat ze dat stoerder en vrouwelijker vindt.
    Youtube naam: Eerst wilde ze haar YouTube-kanaal een sprankelende naam geven, zoals Ashie, Ashsass, of iets anders wat haar vijftien jaar oude zelf toen “cool” vond. Uiteindelijk heeft ze ervoor gekozen om het kanaal Ash Parker te noemen, want iets beter kon ze niet verzinnen.
    Stijl: Lifestyle, challenges, tags en af en toe vlogs. Ook is ze een tijdje geleden begonnen met het plaatsen van covers.
    Subscribers: 1.313.258
    Leeftijd: Ash is negentien jaar oud en geboren op een lenteachtige 14 april.

    “Normal people scare me. I don’t think they’re real, because they’re not unique.”

    Innerlijk: Ash’ bijnaam is “de sassqueen” en dat is niet voor niets. Ze is niet bang om voor zichzelf op te komen en kan ook erg bitchy zijn. Het is niet zo dat ze het grote kreng van het gezelschap is, maar zodra het nodig is kan ze erg hard zijn. Ze is brutaal en ondernemend, dus ze zou snel opstaan en iets van zichzelf laten horen, wat verkeerde gevolgen kan hebben. Ook wordt Ash als een van de gekste van de YouTube-community gezien. Ze is een waaghals en zou het niet moeilijk vinden om te bunjee-jumpen van een wolkenkrabber. Ook dit kan soms voor problemen zorgen. Het heeft een tijdje geduurd, maar het boeit Ash niet meer wat mensen over haar denken. Natuurlijk vindt ze het verschrikkelijk als iemand zegt dat ze moet stoppen met YouTube, omdat haar kanaal een enorme flop zou zijn, maar ze weet nu dat die personen meestal gewoon jaloers zijn. Ze houdt van haar fans met heel haar hart en vindt het ook geweldig om te zien hoe ze reageren op haar video’s. Ook probeert ze veel interactie met ze te hebben. Hoewel ze het niet laat zien, is Ash diep van binnen onzeker, wat ook een beetje met haar verleden te maken heeft. Ook is ze een doordenker, wat betekent dat ze als van kleins af aan dagelijks tot half twee ’s nachts nadacht over het leven en alles wat ze had gedaan. Ash kan een enorme dramaqueen zijn. Ze weet dingen altijd goed te overdrijven en ze kan redelijk goed acteren en liegen. Ze is een sociaal persoon en weet snel vrienden te maken, maar veel beste vrienden heeft ze niet. Ze doet alles voor haar familie en friends, ze zou iemand vermoorden als het moest. Ook weet ze dingen altijd precies te verdraaien zoals zij het wilt en is ze een beetje manipulatief. En hoewel ze niet zo wilt overkomen, is Ash best gevoelig. Ze houdt er niet van als mensen boos op haar zijn en laat ik maar niet beginnen over zielige films.

    “Don’t care what people say. If they gossip about you, it means you slay their life.”

    Uiterlijk: [FC: Carrington Durham] Ashton is geen lang meisje. Haar lengte is 1.66 en haar gewicht 68 kilo. Ze heeft een lichte huidskleur en twee grote blauwe ogen, waarmee ze alles voor elkaar krijgt. Haar natuurlijke haarkleur is donkerblond, maar ze verft het vaak in allerlei kleuren, waar ze verschillende reacties over krijgt. Ash komt wat sneller aan en lette vroeger niet veel op wat ze at, waardoor ze vroeger overgewicht had. Dat heeft ze eraf gewerkt door te gaan sporten en meer op haar eten te letten. Nu heeft ze een goede balans gevonden tussen het eten en bewegen. Ash’ kledingstijl varieert nogal. De ene dag heeft ze zin in een rokje en flowercrowns en de andere dag draagt ze een flannel en een paar Vans. Hoewel ze deze stijlen en nog veel meer leuk vindt, draagt ze het liefst wat stoerdere kleding. Snapbacks vindt ze geweldig, maar ze draagt ze haast nooit omdat haar krullende haar dat onmogelijk maakt.

    “I use Twitter and Instagram to stalk people, and I love Tumblr. Oh gosh, I sound like a fangirl.”



    Geschiedenis:
    Familie:
    • Moeder: Morgan Jeanette Parker-West
    • Vader: Everett Finnegan Parker
    • Tweelingbroer: Jason “Jai” George Parker
    • Zusje: River Bella Parker
    Verhaal: Ashton is geboren op 14 april en van kleins af aan wisten haar ouders al dat ze een enorme waaghals is. Ze klom vaak in bomen en gleed van de “engste” glijbanen af. Haar ouders vonden dit nogal apart, aangezien haar jongere zusje veel meisjesachtiger was en Ash het beter met haar oudere broer kon vinden dan met haar. Veel vriendinnetjes had ze niet; die speelden allemaal met barbies en vonden het raar dat Ash daar geen behoefte aan had. Misschien kan ze daarom beter met jongens opschieten dan met meisjes. Toen ze acht jaar oud was had ze één goede vriend, Kai, maar hij verhuisde naar Thailand en vanaf toen is de vriendschap verwaterd. Ook bleek dat Ash een goede actrice te zijn. Het was duidelijk dat het vak drama haar het beste lag en ze vertelde ook dat ze er later wat mee wilde doen. Haar ouders zette haar op een toneelclubje, waar ze drie middagen per week doorbracht. Toen ze naar de middelbare school ging werd alles beter. Ze vond meer vrienden en kon zichzelf meer zijn. In de tweede klas heeft ze het kanaal Ash Parker gemaakt, waarop ze vertelde over haar leven, maar na een half jaar liet ze het een beetje vallen. Ze had drie goede vriendinnen en meerdere goede vrienden. Ash werd een beetje als een tomboy gezien, terwijl ze dat niet is. Ook leerde ze niet te geven om wat anderen over haar zeggen. “Graag of niet” werd haar motto. In de derde klas kreeg Ash haar eerste serieuze vriendje, Giovanni. Ze zaten elf maanden in een relatie toen Giovanni het uitmaakte. Het meisje was gebroken, maar knapte al snel op. Toen ze vijftien was herontdekte Ash YouTube en besloot ze opnieuw te beginnen met haar kanaal, dit keer wat meer uitgebreid. Een half jaar later had ze 50.000 abonnees. Toen ze klaar was met school, is Ash begonnen met een toneelopleiding. Hier stopte ze echter na een jaar al mee, aangezien ze YouTube veel leuker vond en er inmiddels van kon leven.
    Extra: Ash heeft een grote liefde voor koffie en pinguïns. Ze is op het moment vrijgezel en heeft claustrofobie (angst voor kleine ruimtes).

    [ bericht aangepast op 4 okt 2015 - 14:55 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa