• Youtube. Wie kent deze bekende website niet? Waar er miljoenen filmpjes opstaan die echt overal over kunnen gaan. Van pranks tot beautytutorials tot gamevideos en nog veel meer. Toch wordt deze website door verschillende beroemde of minder beroemde mensen heel serieus genomen en dit is ook hun werk geworden. Deze mensen zijn bekend onder de term Youtubers.

    Een groep Youtubers gaat met elkaar op vakantie naar Kroatië voor een beetje relaxen, tijd met elkaar en mooie en leuke vlogs. Toch zit er een addertje onder het gras want wat doe je nou als je elkaar in het echt helemaal niet mag en voor de camera alleen maar doet alsof? De Youtubers moeten een maand met elkaar overweg kunnen en als je het wilt of niet, je moet elkaar accepteren. Of je elkaar mag, of niet. Zal dit uitlopen tot een zalige vakantie of een rampzalige reis die de Youtubers niet zomaar zullen vergeten?

    Rollen

    Jongens:
    - Connor Franta aka. ConnorFranta || Hemmingss
    - Troye Sivan aka. Troye Sivan || TalkMeDown
    - Tyler Oakley aka. Tyler Oakley || Philip
    [R] - Joe Sugg aka. ThatcherJoe || Wastelander
    - Dan Howell aka. Danisnotonfire || Inclination
    -
    -
    -
    -
    -

    Meiden:.
    - Aline Hayes aka. AlineGamezz || Iaetitia
    - Gereserveerd door LanieH
    [R] - Leda Muir aka. HaiLedaBear || Belmont
    [R] - Zoe Sugg aka. Zoella || Belmont
    - Ash Parker aka. Ash Parker || Bishou
    -
    -
    -
    -

    Invullijst

    Naam:
    Youtube naam:
    Stijl: (Bijvoorbeeld. Vlogger, Pranker, Beauty enz.)
    Subscribers:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels


    - Een zelfbedachte Youtuber maken is toegestaan.
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - Alleen ik of Cicatrix maken nieuwe topics aan.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    - 16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet ontstaan in 1 dag en niet iedereen vindt elkaar meteen aardig.
    - Geen perfecte personages!
    - Reserveringen blijven vier dagen staan, tenzij je uitstel krijgt. Je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag drie personages, hier moet tenminste één personage een bekende Youtuber zijn.
    - Houd de jongens en meisjes gelijk!
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - De allerbelangrijkste regel is natuurlijk: Have fun.


    Met dank aan Noa (Cicatrix). En credit aan Inclination aangezien ik haar Youtuber RPG als inspiratie heb gebruikt

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 18:53 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Drukke week, ik maak vanavond/straks m'n bpersonages!


    Spinning around, I'm weightless.

    Naam: Leda C Muir
    Youtube naam: HaiLedaBear
    Stijl: Vlogger
    Subscribers: 133.736
    Leeftijd: 21 - 28 Juli 1994
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik schrijf me uit, sorry. Ik heb het net iets te druk om ook nog aan deze RPG mee te doen. (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Het spijt me dat ik een week niet online ben geweest maar ik had het ontzettend druk met van alles en nog wat. Ik probeer het topic wel steeds in de gaten te houden en bij te werken :')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Fukari schreef:
    Ik schrijf me uit, sorry. Ik heb het net iets te druk om ook nog aan deze RPG mee te doen. (:

    Hiii!
    Really missed Q. Ik ben hier echt al veel te lang niet meer geweest (probs een maand, maar als nog xd). Let's stop the small talk and get to my point.

    Mag ik een rol reserveren, als dat nog mogelijk is? (:
    Ik ga weer eens voor een van mijn all time favorites (zoals altijd), Danisnotonfire (;

    PS. Ik ben nooit goed geweest in het bijhouden van RPG's, dus leuk dat je het van me hebt 'overgenomen' (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Gaan we hier nog wat mee doen?


    all because i liked a girl

    Het spijt me echt ontzettend! Ik ben deze RPG straalvergeten en omdat ik nu herfstvakantie heb dacht ik er weer aan. Ik heb net het rollentopic doorgelezen en heb gemerkt dat sommige rollen nog niet af zijn dus die mensen zal ik een berichtje in hun gastenboek sturen aangezien deze RPG wel gewoon doorgaat. De mensen die mee willen doen zijn van harte welkom en ik zal die mensen meteen erbij zetten! (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Kan ik Jack Harries reserveren? En nog een meisje?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Daniel "Dan" James Howell
    “Sometimes if you intensely dislike someone due to something, You just have to take comfort in the fact that, one day, they will be dead.”


    "You are an independent mind in this universe
    That can do everything you have ever dreamed of"



    "I'm about as intimidating as a pink butterfly...
    Which is stuck in a marshmallow."



    "I'm fine with internet communication
    It's just the real life I have problems with."



    "Turns out my life is just...
    a series of events where I made myself look stupid."



    "You are a human with one life...
    & it's up to you to make it the best life you can."



    "I'm a emotional sponge made of biscuits
    That gets all soggy from peoples emotions
    And crumbles apart."



    "Can you like something so much
    That it actually destroys your life?"



    • N A A M •
    Daniel ~ Ruler Of The World, Handsome
    James ~ Supplanter
    Howell ~ High, Exalted
    Ook al is deze jongen geboren met de naam Daniel, hij stelt zich al vanaf kleins af aan vrijwel aan iedereen voor als Dan, om de voornamelijkste reden dat hij zijn volledige naam gewoon ouderwets vindt. Sommige mensen vinden het leuk om hem bij zijn volledige naam te noemen om hem te plagen of irriteren, en dit is zeker iets wat daarmee lukt.


    • Y O U T U B E N A A M •
    Vanaf zijn 12e gebruikt hij de naam "danisnotonfire" al voor al zijn sociale media accounts. En omdat hij vond dat deze naam ondertussen bij hem was gaan horen, besloot hij maar om deze te houden en hiermee zijn YouTube-channel te starten. Stiekem was het omdat hij er te lui voor was en niet wist hoe hij zijn al bestaande naam moest veranderen, maar dit verhaal vertelt hij niemand.

    • S T I J L •
    Zoals Dan wel vaker zegt; hij is niet zo van het mensen in hokjes stoppen. Dit betekent dan ook dat hij zijn video's niet met 1 stijl kan beschrijven, buiten het feit dat hij altijd praat over dingen die hem werkelijk interesseren, met meestal een comedische ondertoon. Dit is dan ook het doel van zijn video's; mensen laten lachen en ze beter laten voelen over hun eigen leven. Vaak doet hij dit door zichzelf voor gek te zetten in zijn filmpjes en hij meest beschamende momenten te delen met het internet. Op zijn tijd valt er ook wel een challenge video op zijn kanaal te vinden en eens per jaar een Q&A video samen met zijn roommate Phil.
    Daarnaast heeft Dan een side-channel met de naam "danisnotinteresting", waarop hij echter al bijna een jaar niet meer heeft gepost. Hier komen alle video's te staan die hij zelf niet goed genoeg vindt voor zijn main-channel.


    • S U B S C R I B E R S •
    Onlangs heeft Dan een subscriber-mijlpaal gehaald van 5 miljoen subscribers. Op dit moment zit hij net onder de 5.2 miljoen. Zijn side-channel heeft ongeveer 1.2 miljoen subs en zijn gaming-channel die hij samen met Phil heeft, heeft er inmiddels 1.6 miljoen.

    • L E E F T I J D •
    Dan is op het moment 24 jaar jong en geboren op 11 juni 1991. Dit betekent dat hij het sterrenbeeld Tweeling heeft.

    • U I T E R L I J K •
    Dan is een jongen die je van mijlen ver aan zal zien komen, en niet omdat zijn uiterlijk zo opvallend is, maar om het feit dat hij ontiegelijk lang is. Met zijn een meter en eenennegentig centimeter is hij dertien centimeter langer dan de gemiddelde Britse man. En hoewel Dan niet kan sporten zonder dat er geklaag en scheldwoorden over zijn lippen komen, hij valt zeker niet dik te noemen. Door zijn lengte is hij eerder slungelig dan mollig, hoewel hij daar eigenlijk mooi tussenin valt.
    Iets wat daarnaast kenmerkend is aan deze jongen, zijn zijn donkerbruine ogen, die vanaf een afstand bijna zwart zullen lijken. Vanaf dichtbij zul je echter zien dat ze eigenlijk best wel licht zijn. Als je Dan goed kent, zul je wel degelijk makkelijk aan hem kunnen merken of hij de waarheid spreekt of niet. Zodra hij liegt gaan zijn ogen een stuk doffer staan dan normaal, vandaar ook dat hij tijdens deze momenten dan ook vaak oogcontact vermijdt.
    Daarnaast heeft hij ook donkerbruin haar wat in zijn kenmerkende fringe over zijn voorhoofd heen hangt. Van naturen krult zijn haar echter, dit is iets waar hij maar een hekel aan heeft -hij zegt regelmatig dat hij het Hobbit-haar vindt- en haalt er dan ook bijna dagelijks een stijltang doorheen om hier korte metten mee te maken.
    Qua kleding kun je wat betreft Dan kort zijn: Zwart. Een zwarte broek met een zwart shirt en soms een zwart (leren) jack behoren dan ook tot zijn standaard outfit. Zodra hij geen zwarte kleding aan heeft, zal dit meestal de kleur wit, grijs of een donkere tint van een kleur zijn. Zelden hebben zijn kledingstukken echte kleuren, met uitzondering op feestdagen.
    Tattoos of echte piercings heeft Dan niet. Het enige wat onnatuurlijk is aan zijn uiterlijk zijn de (hoe kan het ook anders) meestal zwarte knopjes in zijn oren.


    • I N N E R L I J K •
    Dan laat in zijn video's veel eigenschappen naar boven komen die je in het dagelijks leven ook echt aan hem kan koppelen. Een van deze eigenschappen is zijn sociale awkwardness. Dan is niet iemand die gemakkelijk woorden over zijn lippen laat komen wanneer hij met andere is, hij is dan ook veel liever in zijn eentje dan met een grote groep mensen. Zelf zou hij daardoor ook niet snel een gesprek met iemand aan gaan, vooral niet als hij deze mensen niet kent. Hoewel hij in nieuwe groepen meestal zijn mond zoveel mogelijk dichthoudt, is hij een op een vaak spraakzamer. Als je hem beter kent komt hij echter op ten duur langzaam uit zijn schulp en zal zijn enthousiaste kant naar voren komen. Als Dan iets leuk vindt, kan hij hier uren vol passie over praten en daardoor ook redelijk snel blij te krijgen.
    Zijn humor is dan ook zeker iets wat zijn karakter siert. Sarcasme en ironie zijn bij hem zeker niet vreemd en daarnaast zou je ook kunnen stellen dat hij goed overweg kan met wat zelfspot. Humor is naast een manier om mensen aan het lachen te maken, ook nog uitgegroeid tot een andere manier om hem beter te laten voelen. Vaak gebruikt hij het om van gespreksstof te veranderen als er onderwerpen naar boven komen waar hij liever niet over praat, om om te gaan met haat en eigenlijk gewoon simpel weg om zijn problemen weg te lachen, en geloof me als ik zeg dat hij dit vaak gebruikt, misschien wel te vaak. Want zo zeker van zichzelf als Dan lijkt voor de camera, zo onzeker is hij in het dagelijks leven, hoewel hij dit natuurlijk verbergt onder een masker van flauwe grappen en glimlachen. Het constante vergelijken wat hij doet tussen hemzelf en andere, zorgt er daarnaast ook voor dat hij zichzelf geregeld nog verder de grond in boord, wat vaak leidt tot zijn zo geheten veel voorkomende "existential crisis". Vaak neemt hij opmerkingen te persoonlijk op, wat hem ook niet zekerder van zichzelf maakt. Door van dit alles niets te zeggen, kun je wel stellen dat hij een kei is geworden in het opkroppen van emoties.
    Ondanks zijn soms wat botte sarcastische opmerkingen die er ook op verkeerde momenten uit flappen, zou hij nooit iemand opzettelijk pijn doen, zowel geestelijk als mentaal. Dan is daardoor ook erg zorgzaam aangelegd en doet er werkelijk alles aan om andere mensen het naar hun zin te maken. Uit zijn andere eigenschappen blijkt al wel dat hij het geluk van andere hoger op zijn prioriteitenlijst heeft staan dan zijn eigen geluk. Zoals hij wel eens vaker zegt, hij wordt blij van het opvrolijken van andere.
    Dan boos maken is en lijkt ook een onmogelijke taak. Hij is goed in zijn zelfbeheersing houden als hij rond andere mensen is, maar zoals iedereen heeft Dan ook zijn momenten waarop hij knapt. Zoals gezegd zal hij nooit gemeen tegen iemand doen, maar als je hem boos hebt gekregen, is hij niet de beroertste om dit te laten merken, net zoals hij je het zeker indirect zal laten weten als hij je niet mag.
    Naast dit alles is Dan ook zeer intelligent. Ook al heeft hij zijn universitaire studie niet afgemaakt, dat was niet vanwege te lage cijfers. Ondanks dat hij het zeker wel bezit, laat hij zijn intelligentie meestal achterwegen. In sommige opmerkingen kun je echter wel goed merken dat hij de hoognodige kennis bezit.


    • G E S C H I E D E N I S •
    Dan is geboren in een stadje genaamd Wokingham in Engeland. Hij was het eerste kind in het gezin waarna na hem nog een jongen werd geboren, die de naam Adrian kreeg. Dan was altijd een kind die er van hield om mensen blij te maken en te entertainen (zijn voorbeeld was dan ook niet voor niets Winnie de Poeh). Dit alles veranderde echter op slag toen hij naar de basisschool ging. Hij is nooit een persoon geweest die echt bij de groep hoorde waardoor hij daar buiten de boot viel. Dit liep nog verder uit de hand toen hij over ging naar de middelbare school. Dan werd hier het slachtoffer van dagelijkse pesterijen om de voornamelijkste reden dat hij nooit iets terug deed of zei. Zoals al eerder gezegd zou Dan nooit, maar dan ook nooit, mensen opzettelijk beledigen of gemeen tegen ze doen, hoe slecht ze hem dan ook behandelen. Dit werd hier echter tegen hem gebruikt.
    Na de middelbare school had Dan nog geen idee wat hij wou gaan studeren. Dát hij wou gaan studeren was een feit, maar in wat was de grote vraag. Hij had altijd al een passie voor acteren gehad maar zag zelf al wel in dat daarin geen studie voor hem in weggelegd was, dus besloot hij te kiezen voor een studie Rechten in Manchester. Deze keuze pakte goed uit. Direct had hij een klik met een aantal mensen uit zijn klas en vond de vrienden die hij miste op de middelbare school. Als kers op de taart ontmoette hij ook nog Phil Lester, een jongen wiens YouTube channel Dan al een tijd volgde en hij stiekem best wel fan van was. Phil stelde hem voor aan zijn fans en haalde Dan daarna al snel over om zijn eigen YouTube channel te beginnen, iets waar hij hem zeer dankbaar voor is. Aangezien ze beide op dezelfde universiteit studeerde, besloten ze al snel samen een appartement te huren. Dan had eindelijk de beste vriend gevonden die hij hiervoor nooit had gehad.
    Hoewel alles een hele tijd rozengeuren en maneschijn leek, sloeg alles in een klap om toen Dan besefte dat het studeren van rechten totaal niet zijn ding was. Hij stopte met zijn studie en wist eigenlijk niet langer wat hij moest doen met zijn leven. Het was echter op dit moment dat zijn YouTube channel grote sprongen begon te maken, en binnen de kortste keren werden Dan en Phil gevraagd voor een eenmalige kerstshow op BBC Radio 1, waar ze volmondig "ja" op antwoordden. Dit bevielen de mensen die daar officieel werkten echter zo dat ze hun eigen wekelijkse radioshow kregen.
    Om deze reden verhuisden ze dan ook beide naar Londen, de plaats waar de radioshow wordt opgenomen. Nog steeds wonen ze daar samen in een appartement en Dan is gelukkiger dan ooit te voren. Maar het is nog steeds wel duidelijk dat zijn verleden wonden heeft achter gelaten waar de littekens nog goed zichtbaar van zijn, ook al zal hij dit tegenover al zijn fans nooit en te nimmer laten zien.


    • E X T R A •
    ~ Dan is bisexueel, maar zeker niet openlijk, letterlijk niemand weet hiervan. Niemand, behalve Phil; zijn beste vriend sinds 2009, zijn huisgenoot en tevens ook zijn vriendje. Nog een geheim waar niemand iets over weet. Om eerlijk te zijn is Dan bang om dit alles met de buitenwereld te delen. Hij weet onderhand hoe vertekend en veroordelend de buitenwereld kan zijn en ziet het dus nog totaal niet zitten om te vertellen. Dan snapt eigenlijk nog steeds niet helemaal waarom hij met deze reis zonder Phil heeft ingestemd, maar afzeggen is nu onbeschoft.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 13:54 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Gaudere schreef:
    Kan ik Jack Harries reserveren? En nog een meisje?


    Is helemaal goed! Ik zal je erbij zetten (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Jack Harries
    "If you haven't already noticed, I happen to be a twin. "

    Naam Jack Harries
    Youtubenaam Jacksgap
    Stijl

    "Can you imagine I need to live with that?!

    Leeftijd
    Innerlijk

    "Mental illness are a thing. They're real and they're very present. And we need to talk about them. "

    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra


    De rest komt nog.


    I promise you I will learn from my mistakes.


    Connor Joel Franta

    ''What's up you guys, it's Connor.''

















    Naam •
    Connor - Amerikaans - Met sterke wil, wijs
    Joel - Latijn - God is goed
    Franta - Amerikaans - Familienaam

    Connor wordt negen van de tien keer aangesproken met zijn gewone naam maar zijn vrienden noemen hem weleens plagend 'Con'. Hier maakt hij zich helemaal niet druk om en vindt het eigenlijk best hilarisch dat ze hem zo noemen. Zijn eerste naam en achternaam zijn puur Amerikaans, net zoals zijn afkomst maar zijn tweede naam is Latijn. De ouders van Connor vonden Latijn een mooie taal en wilden tenminste één naam die geïnspireerd is door deze taal aan hun zoon geven. Connor wordt door kennissen weleens 'Franta' genoemd aangezien hij soms ook weleens aangesproken wil worden met zijn achternaam. Toch wil hij als liefst gewoon aangesproken worden met Connor.


    Youtube naam •
    De naam van zijn channel is zo origineel als hij was, ConnorFranta. Naast dit heeft hij ook een Youtube account voor vlogs, belangrijke aankondigingen en ook specifieke vlogs over tripjes die hij maakt. Dit extra account heet More Connor.


    Stijl •
    Connor houdt zich het meest bezig met de dagelijkse struggles in het leven wat ook wel onder het kopje 'lifestyle' kan worden gevat en filmt dan ook meestal hoe je deze problemen kan oplossen. Toch is Connor ook wel van de challenges en het pranken van zijn vrienden. Om de tijd doet Connor een Q&A met de hashtag #AskConnor en beantwoord de verschillende vragen die zijn fans aan hem vragen.


    Subscribers •
    Op zijn 'main' channel heeft Connor 4.973.064 abonnees en op More Connor zijn het er 927.813 in totaal.



    "There's a big difference between having an opinion and being an asshole."


    Leeftijd •
    Connor is drieëntwintig jaren oud en geboren op 12 september.


    Uiterlijk •
    Connor heeft een niet opvallend uiterlijk door zijn bruine haren en groenige ogen. De jongen heeft een vrij aantrekkelijk uiterlijk en dit vinden zowel jongens als meisjes. Connor heeft heel wat spieren wat half komt door zijn vroegere tijd in een zwemteam maar omdat hij momenteel ook aan hardlopen in zijn vrije tijd doet. Hierdoor heeft hij gespierdere armen, benen, en ook een sixpack gekregen. Op zijn gezicht zijn een paar lichte moedervlekjes te zien, net zoals op de rest van zijn lichaam. Zijn bruine haren heeft Connor meestal in een scheve kuif staan, plat op zijn hoofd liggen of warrig op zijn hoofd liggen. Als de jongen lacht verschijnen er kuiltjes in zijn wangen wat hem nog schattiger maakt dan hij al is. De jongen zijn lengte is toevallig hetzelfde als Tyler Oakley namelijk 1.67 lang. Connor heeft geen tatoeages of piercings wat hem eruit laat zien als een kwetsbaar kereltje maar dat is hij niet. De kledingstijl van Connor is niet erg wisselend en hij draagt negen van de tien keer een shirt met een jasje eroverheen, een lange broek met weleens gaten in de knieën en zijn all-stars gympen eronder. Om beide polsen heeft Connor verschillende armbandjes zoals de meeste jongens tegenwoordig hebben. Je zou het niet van hem denken maar Connor heeft een hele plank in zijn kledingskast met alleen maar beanies en een paar bandana's. Als Connor er zin in heeft doet hij namelijk een beanie op zijn hoofd of een bandana die net niet in zijn haar zit. Wanneer de jongen zich schaamt kan je dit heel goed aan hem merken want dan wordt hij knalrood en zijn ogen zullen een schuldige blik erin hebben. Echter als hij liegt begint hij helemaal te stotteren, iets wat Connor anders nooit doet. Samengevat is Connor een normale jongen met niets vreemds.


    Innerlijk •
    — Enthousiast •
    De jongeman is over het algemeen ontzettend enthousiast over bijvoorbeeld resultaten en dingen waar hij naar uit kan kijken. Connor weet dat dit soms niet van pas kan komen bij situaties die heel serieus genomen worden. Toch kan Connor zich meteen aanpassen aan de situatie en als het ware kan voelen hoe de sfeer hangt waardoor hij enthousiast kan zijn of juist helemaal niet. Samen met het feit dat hij druk is, maakt dit Connor een energievolle stuiterbal wat sommigen erg storend vinden maar dat maakt de jongen helemaal niets uit.
    — Rustig •
    Connor is op de meeste momenten rustig en is niet meteen het drukke type. Ook tegen de camera praat hij op zijn gemak met een kalme ondertoon en kalm is ook een van de dingen die hem goed beschrijven. Als er bijvoorbeeld iemand in paniek raakt en Connor is daarbij, dan zal de jongen met zijn rustige houding diegene kalmeren aangezien hij zo is. Natuurlijk kan de jongen druk zijn en dat is hij ook wel maar dit houdt hij verborgen als mensen dit niet leuk vinden. Tijdens het filmen van video's is Connor rustig maar druk tegelijk. Zo is hij tegen de camera aangezien hij weet dat hij zichzelf kan zijn tegen subscribers en dit zal hij ook blijven.
    — Trouw •
    De bruinharige jongeman is ontzettend trouw aan zijn vrienden en zal ze al helemaal niet verraden. Hij zou nog liever zelf op zijn donder krijgen dan zijn vriend of vriendin en zal voor degenen van wie houdt de klappen opvangen. Hij zal zelfs voor het vuur gaan als ze dat in veiligheid zal brengen. Connor is niet zo'n iemand die zijn vrienden zal kwetsen of zorgen dat ze straf krijgen. Een ontrouw iemand zijn past helemaal niet bij Connor en de jongen zal altijd voor zijn vrienden of familie klaar staan. Ook al is het midden in de nacht, hij zal je te hulp schieten. Connor is serieus zo trouw als een hond en zal ook niet snel iets doen wat zijn anderen niet van hem willen.
    — Goede vriend •
    Als deze jongen je in zijn hart heeft gesloten zal je zien en merken dat hij een geweldige en zorgzame vriend voor je is. Hij zal klaar staan wanneer je zijn hulp nodig heeft en doen wat je van hem vraagt. Als je ergens mee zit zal de jongen je heel snel een luisterend oor geven met advies erbij. Hij beoordeelt je niet zomaar op je daden of op je karakter en zal het geduld voor je hebben, hoe overstuur of verdrietig je ook zal zijn. Hij is een fantastische luisteraar waardoor je heel makkelijk je eigen verhaal of situatie kan uitleggen bij hem. Je kan zelfs je hart uitstorten en bij hem uithuilen want dan zal Connor je goed advies en een heleboel troost geven.
    — Beschermend •
    Connor staat het meest bekend als een heel beschermend iemand, helemaal als je iemand bent van wie houdt zoals bijvoorbeeld familie of goede vrienden. Hij zal alles voor zijn dierbaren doen om ze veilig te houden, de jongen zou zich voor zijn dierbaren opofferen als dat ervoor zorgt dat ze veilig zijn. Connor is onder andere vooral heel beschermend over zijn broers en zusje, hij zou gerust iemands botten breken of degene zijn hersenen inslaan als die zijn broers en zusje zouden pijn doen. De jongeman heeft genoeg zelfvertrouwen en lef om iemand pijn te doen als ze zijn familie of vrienden zouden pijnigen.
    — Goudeerlijk •
    Connor kan ten eerste totaal niet liegen en dit kan meer dienen als een vloek dan een zegen. Hij kan zichzelf of anderen hiermee in de problemen brengen maar dat doet hij dan ook helemaal niet expres. Elke keer dat hij iets achter houdt of een geheim moet bewaren is de jongen zo'n flapuit dat het elke keer per ongeluk eruit komt. Liegen is iets wat Connor niet graag wil doen maar als het om zijn eigen bestwil gaat moet hij wel liegen. De jongen kan soms wel een leugentje wel geheim houden maar negen van de tien keer zal hij dit toch eerlijk toegeven. Connor heeft hier echter een gloeiende hekel aan en zal het altijd blijven haatten dat hij niet iets kan geheim houden. Toch kan je bij Connor makkelijk checken of hij liegt. Als hij begint te stotteren, bloost en om het onderwerp heen probeert te draaien liegt hij, als je dit echter niet ziet dan is hij eerlijk en heeft geen leugens om te vertellen.
    — Vertrouwen •
    Connor kan zijn vrienden goed vertrouwen en zal geen minuut aan ze twijfelen als het erom gaat. Echter met nieuwe mensen in vertrouwen nemen heeft hij het moeilijk omdat hij bang is dat zijn zelfvertrouwen weer geschand worden zoals een incident in zijn vroegere kindertijd waar een kind hem uitschold voor 'lelijke dikzak' aangezien Connor vroeger overgewicht had. Daardoor is Connor erg voorzichtig met nieuwe mensen ontmoeten en zal eerst inschatten wat voor type ze zijn en of ze hem niet gaan pijn doen. Als je bijvoorbeeld aankomt met een nieuwe vriend en Connor kent diegene niet, dan zal de jongen heel afstandelijk zijn en ook ontzettend op zijn hoede.
    — Jaloezie •
    Dit zal je niet van Connor denken maar hij is toch een jaloers type. Als je komt pronken met je relatie of iets anders zal de jongen snel jaloers worden en hier moet hij dus ook niets van hebben. Doordat hij jaloers is komt ook half van de jongen zijn onzekerheid maar alsnog. Wanneer je je in zijn vriendenkring bevindt en je trekt vaker op met iemand anders, is Connor in staat om ontzettend jaloers te zijn. Dit is meestal het geval met vrienden en relaties.
    — Vrolijk •
    Ondanks dat de jongeman rustig is wil nog niet zeggen dat hij niet vrolijk is. Want dat is hij namelijk wel. Met zijn aanstekelijke blijheid vrolijkt Connor anderen hun dagen op en je zal meestal een glimlach op zijn gezicht vinden. Connor is bijna altijd vrolijk en dit laat hij ook aan anderen merken.
    — Vriendelijk •
    Deze jongen is ontzettend vriendelijk tegen iedereen behalve mensen die hij niet mag. Als je bijvoorbeeld tegen hem aanbotst en je valt, dan biedt Connor altijd de helpende hand aan en zal je altijd overeind helpen. Hierdoor is de jongen ook aardig tegen voorbijgangers en vreemden en zelfs als ze dit niet van hem willen zal hij proberen positief te blijven.
    — Mislukking •
    De jongeman is regelrechte mislukking in bijna alles. Onhandig is hij zeker en zal altijd wel iets laten vallen of per ongeluk kapot maken. Vorig jaar heeft hij weleens per ongeluk een raam ingegooid en tijdens het filmen van een video de camera niet goed op de standaard had gezet waardoor de camera met standaard en al op Connor viel, puur omdat hij te onhandig is om iets te volbrengen. Dit geldt natuurlijk niet voor alles maar met kleine dingetjes zal je zien dat Connor behoorlijk roekeloos is. Zelf vindt de jongeman dit niet zo erg en merkt er niet zoveel van maar hij zou wel meteen zijn excuses aanbieden als hij per ongeluk iets kapot gemaakt heeft of laten vallen.
    — Flirt •
    Connor is eerlijk gezegd cheeky oftewel een flirt tegen zowel zijn subscribers via de camera als zowel tegen jongens die hij kent. Gewoon een jongen kort versieren of knipogen kan de bruinharige jongen al van genieten, dit tot ergernis van sommigen. Het flirten met een jongen past eigenlijk totaal niet bij hem maar omdat Lorcan weet dat sommige jongens het nodig hebben doet hij het ook. Om bijvoorbeeld hun zelfvertrouwen omhoog te halen. Een paar complimentjes op zijn tijd herhaalt hij steeds iedere dag en dit vindt hij ook best fijn als de jongen eerlijk moet zijn. Sommigen vinden dit raar omdat je vaker een jongen naar een meisje ziet flirten dan een jongen naar een jongen. Maar Connor geeft niet om de mening van mensen die dit fout vinden en zal ze ook negeren.
    — Doorzettingsvermogen •
    Als Connor iets voor elkaar wil krijgen doet hij dat ook. Om bijvoorbeeld een video goed te editen of om zijn best te doen op inspiratie voor zijn video's, hij zal de volle honderd procent blijven geven. Hij is niet iemand die snel opgeeft en daardoor gaat Connor altijd tot het uiterste. 'Even doorbijten' noemt hij dit en hij zal ook niet snel opgeven. De jongeman wil kostten wat het kost het uiterste doel bereiken en is pas tevreden als hij dat heeft gehaald. Hierdoor legt Connor de lat extra hoog voor zichzelf en is niet snel tevreden met zichzelf, alleen met het beste kan Connor genoegen mee nemen.


    "Let your smile change the world but don't let the world change your smile."


    Geschiedenis •
    Peter Franta • Vader
    Cheryl Franta • Moeder
    Dustin Franta • Broer
    Brandon Franta • Broer
    Nicola Franta • Zusje


    Connor is geboren in het Amerikaanse Winconsin en is de zoon van een dokter en huisvrouw. Hij heeft twee oudere broers en een zus wie twee jaartjes jonger is dan Connor. Vlak nadat hij geboren was is de jongen met zijn ouders, broers en zusje verhuisd naar La Cresent wat zich in Minnesota bevindt. Hij zat als kind op de katholieke school in Hokah, Minnesota wat St. Peter's Catholic School heet. Als kind was Connor wat steviger dan normaal en had hierdoor overgewicht, zijn moeder vond het op een dag genoeg en heeft Connor toen op een YMCA-zwemteam gedaan. Dit wierp zijn vruchten af en het zwemmen was voor Connor iets wat hij geweldig vond. In 2011 is de jongeman afgestudeerd aan La Cresent High School, iets waar Connor trots op was en nog steeds is. Daarna heeft Connor de zakelijke opleiding gedaan aan Saint John's University. Aangezien de jongen al heel lang iets heeft met creativiteit deed hij in het tweede jaar zijn enige bijvak kunst. Connor werd geïnspireerd door andere Youtubers zoals Shane Dawson en Mitchell Davis, hierdoor kreeg hij het idee om ook een eigen Youtubekanaal te maken. Zo is het account ConnorFranta geboren. Ergens in augustus 2010 heeft Connor doodnerveus zijn eerste filmpje geüpload wat hem succes leverde. Zijn kanaal is meer dan 200 miljoen keer bekeken en de jongen heeft nu rond de 4,5 miljoen subscribers. In 2012 heeft Connor zich gevoegd bij het Youtubekanaal Our2ndLife om wat meer bekend te worden. Maar uiteindelijk heeft hij in juli 2014 bekend gemaakt dat hij ging stoppen met het kanaal aangezien de jongen struggles had met zijn privéleven. Ook in 2014 werd Connor genomineerd voor een Teen Choice Aaward in de catergorie Web Star Male maar de jongen had verloren van Tyler Oakley. Momenteel is Connor bezig met zijn boek genaamd 'Work in Progress' en zijn kledinglijn genaamd Common Culture maar hij probeert wel wekelijks een filmpje te uploaden. Sinds begin 2015 woont Connor in Los Angeles, California waar hij een eigen stekje heeft.


    Extra •
    • Connor is openlijk gay. In het begin vond hij het moeilijk om ermee te leven en worstelde er ontzettend mee maar nu voelt hij zich veel meer tevreden met zichzelf.
    • De jongeman dol op fotograferen en dit is zijn tweede hobby naast zijn Youtubeleven.
    • Connor had toen hij bij zijn ouders, broers en zusje woonde een kat die nog steeds daar leeft. Hierdoor overweegt de jongen om zelf ook een kat te nemen maar hij is nog niet helemaal zeker over zijn beslissing.
    • De jongen heeft alles over voor zijn fans en wilt ook dit jaar zich meer onder zijn fans mengen. Als hij op het tripje naar Kroatië fans tegenkomt zal Connor de uiterste tijd voor ze hebben en zal zich niet gaan haasten.
    • Likes: Snapbacks, cats, listening to music, books, being happy, Tumblr, being with friends, having fun, colours, family, swimming, boys, art, Youtube, camera's, photography, coffee, kittens, working out, candles.
    • Dislikes: Jealousy, angry people, haters, being alone, not knowing what to do, being guilty for something, boring things, being pushed to do something, the dark, clowns, haunted houses, slow walking people.


    Connor is helemaal af! (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik ben trouwens morgen de hele dag offline aangezien ik naar de Primark ga dus morgen kan ik niets aanpassen of zoiets. Even dat jullie het weten (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    I think I've finished Dan! Maar ik ga hem straks nog even doorlezen om te kijken of er nog wat veranderend moet worden, maar dit blijft hem in grote lijnen!

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 2:50 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell