• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Meh, theaterlessen in een danslokaal (cat) Zo kan ik toch niet werken!

    Needles schreef:
    My problems are invalid because they're not bad enough.


    That's bullshit. Dr zal altijd wel iemand zijn die t slechter heeft. Maakt jouw problemen nog niet minder belangrijk.
    Als je wilt praten weet je me te vinden eh? <3


    OTOFT: buh, bad hairday. :') en ik hoop zooooo dat dat jurkje nog in de winkel is in mijn maat! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Needles schreef:
    My problems are invalid because they're not bad enough.

    Vergelijk jouw problemen alsjeblieft niet met die van een ander. Mij werd het ook altijd verteld, maar dat betekend niet dat je met jouw problemen heel erg kan zitten of dat het niet telt. Als je ermee zit is het zeker wel belangrijk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OMGOMGOMGOMG, mijn Stressed Out backpack is er! I'm so haaapppyyyyyyyyy. :3


    Caution first, always.

    Herakles schreef:
    (...)
    Vergelijk jouw problemen alsjeblieft niet met die van een ander. Mij werd het ook altijd verteld, maar dat betekend niet dat je met jouw problemen heel erg kan zitten of dat het niet telt. Als je ermee zit is het zeker wel belangrijk.


    Dat zeg ik ook altijd tegen mensen, maar het is zo lastig als anderen zeggen dat ik me er gewoon niet zo druk om moet maken, of dat ze iets ergers verwacht hadden. Maar misschien maak ik me er ook gewoon wel veel te druk over.


    Your make-up is terrible

    Antwoord nu toch gewoon op die e-mail .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bedankt voor het mooie filmpje, lieverd. Je weet ook wel hoe me aan het huilen te brengen. I love you, dearie. (H)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Noh, ik wil het niet koud hebben! D:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Me zelf maar eens aan het posten zetten ookal doet mijn arm zo zeer. Ik haat pijn


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Needles schreef:
    (...)

    Dat zeg ik ook altijd tegen mensen, maar het is zo lastig als anderen zeggen dat ik me er gewoon niet zo druk om moet maken, of dat ze iets ergers verwacht hadden. Maar misschien maak ik me er ook gewoon wel veel te druk over.

    Persoonlijk heb ik daar echt een hekel aan als men dat zegt, want dat vat ik op alsof mijn problemen er dan niet toedoen (terwijl ik na een lange tijd eindelijk het aandurfde om er met iemand over te praten) en dan kap ik al snel met het gesprek. En je maakt je er niet te druk over. Als je ermee zit, doet het er zeker wel toe. Hoewel we vroeger niet goed van start gingen, moet je niet vergeten dat je me altijd een berichtje mag/kan sturen. En nee, voor de negatieve gedachtengang misschien aan loop gaat, ik word daar niet moe van en ik zeg dit niet zomaar (want ik weet hoe dit voelt/gaat). Waarom zou ik hier anders uitgebreid op antwoorden? Als ik er niks mee te maken wil hebben, had ik er ook niet op gereageerd - simple as that.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben zo ontzettend moe van alles. Ik krijg altijd te horen dat het wel goed komt, maar in hoeverre is dat nou waar? Hoe lang moet ik nog wachten tot alles goedkomt? Daar kunnen ze dan geen antwoord op geven. Soms word ik hier zo ontzettend moedeloos van. Ik wou dat het afgelopen was, dat ik gewoon rust had en niet iedere keer valse hoop hoef te hebben op iets dat toch nooit komt.


    26 - 02 - '16

    Herakles schreef:
    (...)
    Persoonlijk heb ik daar echt een hekel aan als men dat zegt, want dat vat ik op alsof mijn problemen er dan niet toedoen (terwijl ik na een lange tijd eindelijk het aandurfde om er met iemand over te praten) en dan kap ik al snel met het gesprek. En je maakt je er niet te druk over. Als je ermee zit, doet het er zeker wel toe. Hoewel we vroeger niet goed van start gingen, moet je niet vergeten dat je me altijd een berichtje mag/kan sturen. En nee, voor de negatieve gedachtengang misschien aan loop gaat, ik word daar niet moe van en ik zeg dit niet zomaar (want ik weet hoe dit voelt/gaat). Waarom zou ik hier anders uitgebreid op antwoorden? Als ik er niks mee te maken wil hebben, had ik er ook niet op gereageerd - simple as that.


    Zo is het precies, ja. En bedankt, ik kreeg echt tranen in mijn ogen toen ik dat las. Ik vind het zo ontzettend lief van je! Hetzelfde geld andersom, niet alleen omdat je het bij mij aanbied, maar omdat ik het wil.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Zo is het precies, ja. En bedankt, ik kreeg echt tranen in mijn ogen toen ik dat las. Ik vind het zo ontzettend lief van je! Hetzelfde geld andersom, niet alleen omdat je het bij mij aanbied, maar omdat ik het wil.

    Haha, please don't cry. Ik meen het wel en vind het rot dat je zo denkt/je gedachtegang zo is. Want hoewel jij misschien denkt dat jouw problemen er niet toedoen, kan een ander wel om jou geven en het rot vinden dat jij je zo voelt. Jij doet er zeker wel toe. Je problemen kunnen opstapelen (als je er niet over praat) en dat is geen prettig gevoel. Dus stuur me een berichtje (geen negatieve gedachten!) en dan zal ik je bewijzen dat je heus niet zo gek bent, haha c:
    Dankjewel, lieve Nikki. Dat waardeer ik.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Frick, dat was awkward :')
    Loop ik de trap ik de aula af op zoek naar de teamleider, zit er zo'n jongen onderaan een foto van mij te maken. Eerst dacht ik nog 'oh, die maakt een selfie', maar toen ik langskwam keek hij ineens heel schuldbewust. Dus ik keek hem aan met opgetrokken wenkbrauwen, zegt hij heel zacht 'eh, hé'. Dacht hij nou dat ik iemand anders was - je herkend toch wel iemand op zo'n korte afstand - of was hij gewoon aan het fucken en een foto van mij naar zijn vrienden aan het sturen? What the hell, mensen zijn zo raar.

    Ik krijg een foto op aluminium c;


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16