• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Waarom ben ik de laatste tijd toch zo onzeker over mezelf? En dat terwijl ik juist een enorme zelfvertrouwen boost heb de laatste weken... My feelings are one big mess .

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 0:00 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Fuck it, nu ben ik morgen weer moe.


    Tijd voor koffie.

    Ik wilde anderhalf uur geleden al gaan slapen. Oeps ;D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhysre schreef:
    Ik wilde anderhalf uur geleden al gaan slapen. Oeps ;D

    You and me both. Nu ben ik weer moe, maar Quizlet is te aantrekkelijkkkk.


    Hou op mijn woorden te veranderen, computer. Als ik 'aantrekkelijk' met vier k's wil spellen is dat wie ik ben.
    Wat heb ik toch ook vervelende, doch flauwe humor.

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 0:12 ]


    Tijd voor koffie.

    ga je leuk speeddaten op een schoolfeest omdat je graag met ongemakkelijke derdeklassertjes wilt praten en dan zit er opeens een oprecht leuke jongen tussen die begint met wat leuke grapjes en je daarna overspoelt met complimenten?? niet eens over 'je ogen zijn blauw als papierkliko's' maar over 'ik vind het zo knap dat je je zo snel binnen de klas hebt gesetteld en ik bewonder hoe goed je bent tijdens de toneellessen en je zangstem is heel erg mooi en je hebt een fijne, zelfverzekerde energie' en ik stierf van hoe diep ik geraakt was door die totaal onaangekondigde openhartigheid

    als in
    morsdood

    ajuu


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I'm all ready fat, and most of the time ugly.
    And some times i don't give a fuck what people are thinking about me because they are always wrong about why I'm fat. It's not always the food guys remeber that!


    En dat na een nare droom.
    Mijn engels zal nu ook wel slecht zijn. Achja ik ben net wakker half slapend en nu ga ik verder slapen


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    It's too early.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom ben ik nou ALWEER verkouden :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Noh, slaap nou gewoon uit tot half negen en laat me in mijn eentje beneden rondzoeven. Daar word ik zo vroeg 's ochtends een heel stuk vrolijker van, geloof me. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb al 5 dagen geen sigaretten meer en al twee dagen niks meer gerookt (en dat alleen omdat ik er eentje heb opgestoken toen ik tegen een auto ben aangereden). :Y)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2015 - 9:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    Ik heb al 5 dagen geen sigaretten meer en al twee dagen niks meer gerookt (en dat alleen omdat ik er eentje heb opgestoken toen ik tegen een auto ben aangereden). :Y)


    Nice!
    Waarom reed je tegen een auto aan? :')

    Het is maar goed dat ik vandaag niks hoef te doen op school. Wat is de opleiding toch makkelijk als je model mag liggen.

    Wiarda schreef:
    ga je leuk speeddaten op een schoolfeest omdat je graag met ongemakkelijke derdeklassertjes wilt praten en dan zit er opeens een oprecht leuke jongen tussen die begint met wat leuke grapjes en je daarna overspoelt met complimenten?? niet eens over 'je ogen zijn blauw als papierkliko's' maar over 'ik vind het zo knap dat je je zo snel binnen de klas hebt gesetteld en ik bewonder hoe goed je bent tijdens de toneellessen en je zangstem is heel erg mooi en je hebt een fijne, zelfverzekerde energie' en ik stierf van hoe diep ik geraakt was door die totaal onaangekondigde openhartigheid

    als in
    morsdood

    ajuu


    Omg te cute. Te cute


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Jorah schreef:
    (...)

    Nice!
    Waarom reed je tegen een auto aan? :')
    Ik kwam tegen iemand anders auto aan toen ik aan het uitdraaien was. Whoops.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    De geur van wiet maakt me altijd instant misselijk. Bedankt persoon op het station. Alle rook waait mijn richting op bij de bushalte iets verderop.