• Verwijderd wegens cringe attacks.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 17:10 ]


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Ik begrijp dat het heel verwarrend moet zijn, vooral omdat gevoelens juist zo hard aankomen in een relatief korte tijd. Edoch, ik ben het met Histoire eens, dat wat E. doet niet juist is. Een relatie is een relatie en dan gaan flirten met iemand anders is - naar mijn mening fout - fout. Bovendien is het ook niet goed voor jouw mentale welgesteldheid, aangezien jij je daardoor ook schuldig kan gaan voelen tegenover haar vriendin, etc. etc. Kortom: Er zit een hele emotionele lading achter voor jullie beiden, vooral als je achter iemands rug doorgaat.
    Zoals altijd, denk ik dat communicatie hierbij echt de sleutel is. Praat duidelijk met E. en vertel dat je niet zo door wilt gaan. Dit kan allemaal heel vredig en aardig, maar het is goed om voor jezelf op te komen in zulke situaties. Succes!


    Tijd voor koffie.

    LaDispute schreef:
    (...)

    Ik vind dit een heel goed idee, alleen... Oke ja, ik ben bang dat ze dan voor haar vriendin kiest en wat dan? Ik wil niet definitief het contact verbreken (ze is ook een geweldige vriendin).


    Dat is ook niet nodig. (:
    Doe het gewoon voorlopig, zodat ze wel moét beslissen, anders ziet ze jou helemaal niet meer. Als ze dan voor haar vriendin kiest, dan kunnen jullie nog vriendinnen blijven, maar dan definitief als 'vrienden' en niet meer, en jullie daar dan ook aan houden, voor jouw eigen bestwil (zodat je gevoelens niet overhoop liggen), en daarnaast ook voor het meisje waarmee ze in een relatie zit.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2015 - 20:52 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Muchos dank :) ik denk dat ik dit binnenkort doe, nog even het goede moment vinden hehe


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    I'm with Histoire.
    Although, mijn mening is dan wel weer dat dit onder vreemdgaan valt. Het is namelijk niet alleen zoenen, seks, etc. Je zei dat jullie veel praten, soms wat dingen zijn gezegd die beter niet gezegd konden worden. Dat flirten ljjkf nu misschien onschuldig, maar het kan al snel te ver gaan. Daarbij vind ik het niet kunnen dat ze over haar relatie met jou praat, aangezien ze wel een crush (zeg ik dat zo goed?) op jou heeft. Persoonlijk zou ik het zelf absoluut niet leuk vinden als mijn lief zulke dingen bespreekt met een crush.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    I'm with Histoire.
    Although, mijn mening is dan wel weer dat dit onder vreemdgaan valt. Het is namelijk niet alleen zoenen, seks, etc. Je zei dat jullie veel praten, soms wat dingen zijn gezegd die beter niet gezegd konden worden. Dat flirten ljjkf nu misschien onschuldig, maar het kan al snel te ver gaan. Daarbij vind ik het niet kunnen dat ze over haar relatie met jou praat, aangezien ze wel een crush (zeg ik dat zo goed?) op jou heeft. Persoonlijk zou ik het zelf absoluut niet leuk vinden als mijn lief zulke dingen bespreekt met een crush.


    Dit. Pas er ook voor op dat ze je niet aan het lijntje houdt en dus nooit bij haar huidige vriendin weg gaat. Het kan ook zijn dat het gewoon goed tussen hen gaat en ze gewoon van twee walletjes wil eten. Not trying to discourage you, maar pas alsjeblieft op.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Histoire schreef:
    Ik vind het persoonlijk niet juist, tegenover dat andere meisje. E. hoort niet te knuffelen en met jou en te flirten, als ze midden in een relatie zit. Ze bedriegt dat andere meisje, die haar vertrouwt en graag ziet, terwijl achter dat kind haar rug...Dus ik denk dat E. de knoop moet doorhakken. Ze kan jullie niet allebei aan het lijntje blijven houden. Je moet niet stoken, maar je moet gewoon voor jezelf de grens zetten, of je zult emotionele schade oplopen. Zeg haar dat je het leuk zou vinden, als ze een keuze zou maken, dat is ook maar eerlijk ten aanzien van jouw gevoelens, want ze sleept je wel heel hard mee. Ze maakt je hoofd een beetje zot, terwijl ze je niets terug kan geven, en blijft niet binnen haar grens. Dus ik zou zijn van: of ze zegt dat ze in een relatie zit, en blijft haar vriendin trouw, en houdt zich daar ook aan, tegenover haar en tegenover jou. Als ze dat kiest zal jij je daarbij neer moeten leggen, en verder niets proberen. Dan zou ik het uit mijn hoofd zetten.
    Zorg vooral dat ze niet met je hart gaat spelen. En dat jij niet tussen haar en het andere meisje inkomt, als dat hun keuze is, dan moet je hun liefde respecteren. Dus ik vind van: of ze is eerlijk tegenover haar vriendin, en maakt het uit met haar, en gaat verder met jou. Of ze kiest voor het andere meisje, dan zal jij je daarbij moeten neerleggen.


    Nouja. Dit dus. Ik vind dat E een keuze moet gaan maken en jij mag best vragen om duidelijkheid.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Morticia schreef:
    I'm with Histoire.
    Although, mijn mening is dan wel weer dat dit onder vreemdgaan valt. Het is namelijk niet alleen zoenen, seks, etc. Je zei dat jullie veel praten, soms wat dingen zijn gezegd die beter niet gezegd konden worden. Dat flirten ljjkf nu misschien onschuldig, maar het kan al snel te ver gaan. Daarbij vind ik het niet kunnen dat ze over haar relatie met jou praat, aangezien ze wel een crush (zeg ik dat zo goed?) op jou heeft. Persoonlijk zou ik het zelf absoluut niet leuk vinden als mijn lief zulke dingen bespreekt met een crush.

    dankjewel voor je antwoord.
    Ik heb het even in de Van Dale opgezocht en vreemdgaan is seks met iemand anders dan je vaste partner. Al begrijp ik natuurlijk wel dat dit heel kut is voor haar vriendin.
    ze zei dat van uitmaken 1x tegen mij en dat was geheel vriendschappelijk (ze heeft het nogal moeilijk met haar vriendin). Haar vriendin reageert heel weinig op haar berichten (ze wonen een eind van elkaar vandaan) en ze wil nog maar heel weinig afspreken. Ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft :P


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Yo, je moet haar relatie kapotmaken. Je moet de concurrentie gewoon uitschakelen, dat hielp ook bij mij lol
    Maar wel een beetje sneaky, anders valt het op


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Baizen schreef:
    Yo, je moet haar relatie kapotmaken. Je moet de concurrentie gewoon uitschakelen, dat hielp ook bij mij lol
    Maar wel een beetje sneaky, anders valt het op

    Dat klinkt nogal gemeen hahah
    Heb nog steeds respect voor de relatie tussen E en haar vriendin, ondanks alles...
    Ben wel benieuwd hoe je 'de concurrentie hebt uitgeschakeld' :P


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Als ik eerlijk ben vind ik dat jullie beide fout zitten. E omdat ze zit te flirten met jou terwijl ze in een relatie zit en jij omdat je niemand anders wil dan E, terwijl ze bezet is. Sorry, mijn mening is niet de meest populaire, maar neem afstand en laat haar maar iets ondernemen of niet.


    26 - 02 - '16

    Perdition schreef:
    Als ik eerlijk ben vind ik dat jullie beide fout zitten. E omdat ze zit te flirten met jou terwijl ze in een relatie zit en jij omdat je niemand anders wil dan E, terwijl ze bezet is. Sorry, mijn mening is niet de meest populaire, maar neem afstand en laat haar maar iets ondernemen of niet.

    Nouja, je kunt er niks aan doen aan verliefdheid... Ik ga haar niet proberen 'af te pakken' van haar vriendin, maar ja, verliefd is verliefd. Idd: dat flirten is slecht. Doen we ook niet/nauwelijks meer.


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    In dit topic heb je eigelijk al alles te horen gekregen wat je moet weten. Er staan hier goede tips en het is aan jou er naar te handelen. Volg het raad op van Histoire en kap de knoop door. Er zijn maar een paar opties: ze kiest voor jou of niet, en bij het laatste kun je nog altijd vriendschap aanhouden.
    Liefdesverdriet doet trouwens ook minder pijn dan eeuwig aan het lijntje gehouden te worden. Nu zit je in twijfel, voel je je schuldig tegenover haar vriendin en wint niemand hier iets mee.
    Ik vind E ook niet echt over komen als het lieve meisje die jij verwoord. Ze houd jou een het lijntje, maakt je zenuwachtig en laat je twijfelen. Ze laat je zo ook emotioneel niet verder gaan in het leven. Al die tijd dat je op haar wacht (want ze geeft je hoop dat jullie ooit samen zullen komen) en er niets gebeurt, kun jij niet verder in het leven. Dan bedriegt ze haar vriendin (ookal zegt de dikke van Dale iets anders) voor mij is verlieft zijn op een ander namelijk erger dan eens een slippertje maken waar geen liefde in meespeelt.


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Avenir schreef:
    In dit topic heb je eigelijk al alles te horen gekregen wat je moet weten. Er staan hier goede tips en het is aan jou er naar te handelen. Volg het raad op van Histoire en kap de knoop door. Er zijn maar een paar opties: ze kiest voor jou of niet, en bij het laatste kun je nog altijd vriendschap aanhouden.
    Liefdesverdriet doet trouwens ook minder pijn dan eeuwig aan het lijntje gehouden te worden. Nu zit je in twijfel, voel je je schuldig tegenover haar vriendin en wint niemand hier iets mee.
    Ik vind E ook niet echt over komen als het lieve meisje die jij verwoord. Ze houd jou een het lijntje, maakt je zenuwachtig en laat je twijfelen. Ze laat je zo ook emotioneel niet verder gaan in het leven. Al die tijd dat je op haar wacht (want ze geeft je hoop dat jullie ooit samen zullen komen) en er niets gebeurt, kun jij niet verder in het leven. Dan bedriegt ze haar vriendin (ookal zegt de dikke van Dale iets anders) voor mij is verlieft zijn op een ander namelijk erger dan eens een slippertje maken waar geen liefde in meespeelt.

    En toch is ze superlief ;)


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Emotioneel vreemdgaan vind ik ook vreemdgaan. Sterker nog, een fysieke fling met iemand vind ik veel minder erg dan als mijn eventuele partner (lol single as fuck) verliefd zou worden op een ander maar toch bij me wil blijven. Wat heb je dan nog aan een relatie.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eddard schreef:
    Emotioneel vreemdgaan vind ik ook vreemdgaan. Sterker nog, een fysieke fling met iemand vind ik veel minder erg dan als mijn eventuele partner (lol single as fuck) verliefd zou worden op een ander maar toch bij me wil blijven. Wat heb je dan nog aan een relatie.


    26 - 02 - '16