• Verwijderd wegens cringe attacks.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 17:10 ]


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Eddard schreef:
    Emotioneel vreemdgaan vind ik ook vreemdgaan. Sterker nog, een fysieke fling met iemand vind ik veel minder erg dan als mijn eventuele partner (lol single as fuck) verliefd zou worden op een ander maar toch bij me wil blijven. Wat heb je dan nog aan een relatie.

    Mee eens.


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Eddard schreef:
    Emotioneel vreemdgaan vind ik ook vreemdgaan. Sterker nog, een fysieke fling met iemand vind ik veel minder erg dan als mijn eventuele partner (lol single as fuck) verliefd zou worden op een ander maar toch bij me wil blijven. Wat heb je dan nog aan een relatie.

    Dit is dus precies hetgeen wat ik probeerde uit te leggen. Het is nog altijd vreemdgaan, maar op een andere manier. Ze hoort een keuze te maken. Dat is alleen maar eerlijk voor beide partijen, want als ze haar vriendin niet meer leuk vindt, hoort ze haar iemand te gunnen die dat wel doet. Het is gewoon geen fijne situatie en wie ze ook kiest, iemand wordt pijn gedaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik sluit me bij iedereen hier aan, emotioneel vreemdgaan is ook vreemdgaan, en zeker omdat ze er iets mee doet. Aan verliefdheid kun je inderdaad niet veel doen, maar ik persoonlijk vind het wel een beetje een rode vlag dat ze er van alles mee doet, moest ik haar zijn, en zou merken dat ik een zwak zou hebben voor iemand anders, zou ik heel hard beginnen paniekeren, het meteen trachten in de kiem te smoren, en er alles aan doen om de afstand te bewaren met die andere persoon. Ik vind het eerlijk gezegd ook vreemd dat ze daar zo gewetenloos mee omgaat. Ik zou vergaan in haar plaats en flippen denk ik, moest ik in haar schoenen staan, maar zij eet inderdaad van twee walletjes, en toont weinig respect voor jouw en voor haar vriendin. Ik ben ook eens door een jongen/crush aan het lijntje gehouden, die verborg dat hij een vriendin had, maar persoonlijk wel MIJ aan de haak heeft willen slaan, en alles begon, van alles signaleerde, intussen, omdat ik eens vriendelijk was, en hij blijkbaar aandacht nodig had. Die dag dat dat uitkwam, heb ik een moord begaan, meer nog: de moord van mijn leven, ik ben nog nooit zo kwaad geweest. Ik wil alleen meegeven, soms kun je je vergissen in mensen, die vriendelijk zijn en lief voor jou en anderen. Soms zijn ze gewoon opzoek naar aandacht/emotionele warmte, en gaat het niet echt om jou. Mensen kunnen egoïstisch zijn, en anders zijn dan ze zich op het eerste zicht voortdoen. Ik zeg dit niet om haar de grond in te boren, of je pijn te doen, maar ik vind toch dat het veel zegt over haar, en haar houding/serieusheid ten aanzien van relaties. Het ziet er niet echt naar uit dat ze veel met jou of dat andere meisje inzit. Ze trekt het zich precies niet aan.
    En ik denk dat jij je aan hetzelfde zal mogen verwachten, als je iets met haar zou krijgen, zoals in het begin van dit topic al heel mooi werd verwoord. Het is alleen om je te waarschuwen, natuurlijk ben je verliefd en kun je haar niet uit je hoofd zetten, maar - kijk uit.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2015 - 17:43 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Klinkt eerlijk gezegt alsof je aan t lijntje gehouden wordt.


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Pinkett schreef:
    I'm with Histoire.
    Although, mijn mening is dan wel weer dat dit onder vreemdgaan valt. Het is namelijk niet alleen zoenen, seks, etc. Je zei dat jullie veel praten, soms wat dingen zijn gezegd die beter niet gezegd konden worden. Dat flirten ljjkf nu misschien onschuldig, maar het kan al snel te ver gaan. Daarbij vind ik het niet kunnen dat ze over haar relatie met jou praat, aangezien ze wel een crush (zeg ik dat zo goed?) op jou heeft. Persoonlijk zou ik het zelf absoluut niet leuk vinden als mijn lief zulke dingen bespreekt met een crush.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Voor het geval jullie nog benieuwd waren: Ik heb dit topic gisteravond aan E laten lezen en ze heeft voor haar vriendin gekozen. We hebben nu een break (zodat ik over haar heen kan komen) en ik ben gebroken.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 18:35 ]


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    LaDispute schreef:
    Voor het geval jullie nog benieuwd waren: Ik heb dit topic gisteravond aan E laten lezen en ze heeft voor haar vriendin gekozen. We hebben nu een break (zodat ik over haar heen kan komen) en ik ben gebroken.


    Awh, dat vind ik heel spijtig voor jou! En ook wel wat smerig van haar eigenlijk, niet dat ze voor haar vriendin gekozen heeft, maar wel dat ze jou hier op zo'n manier betrokken heeft, en verantwoordelijk is voor het feit dat jij bent gebroken, ze had je geen valse hoop mogen geven, maar bekijk het van de positieve kant, je hebt nu tijd om te helen, en eindelijk deze lastige situatie achter je te laten! Heel veel sterkte!


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Awh, dat vind ik heel spijtig voor jou! En ook wel wat smerig van haar eigenlijk, niet dat ze voor haar vriendin gekozen heeft, maar wel dat ze jou hier op zo'n manier betrokken heeft, en verantwoordelijk is voor het feit dat jij bent gebroken, ze had je geen valse hoop mogen geven, maar bekijk het van de positieve kant, je hebt nu tijd om te helen, en eindelijk deze lastige situatie achter je te laten! Heel veel sterkte!


    Dankjewel, Histoire.


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    LaDispute schreef:
    Voor het geval jullie nog benieuwd waren: Ik heb dit topic gisteravond aan E laten lezen en ze heeft voor haar vriendin gekozen. We hebben nu een break (zodat ik over haar heen kan komen) en ik ben gebroken.


    Sterkte!


    Sarah = ongewoon sexy

    Duivelsgebroed schreef:
    (...)

    Sterkte!

    Dankjewel.


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    DIT WORDT HELLA LANG
    Hoi allemaalos. Heb speciaal een account op deze site aangemaakt. Weet mijn god niet wat het is maar dat doet er niet toe.
    Maar oke, hoi dus. Ik ben E.

    La Dispute (LD) was afgelopen avond heel gefrustreerd en alles kwam eruit, nogal plotseling. Ze stuurde me een link hier naartoe om het te lezen, and I did. Ik begrijp dat ze erg gevangen zat met haar gevoel en daarom hulp zocht hier. De reden waarom ik reageer is om dit voor eens en altijd achter me te laten, net zoals de heerlijke pijn die ik met jullie reacties heb mogen ervaren (vreemdgaan is voor mij echt #1 no go, mensen om mij heen weten dit ook).
    LD heeft het verhaal niet volledig correct verteld. Daarom vul ik haar nu aan.

    LD wist al vóor we begonnen met praten dat ik al lang een relatie had. Dat zíj begon met flirten is dus ook een ding. Dat ik daar in meeging ook. Na een tijdje geflirt realiseerde ik mezelf ook dat dit hella fout was en ik heb me er ook geen moment prettig/op mijn gemak bij gevoeld, het lijkt alsof mensen hier denken dat het me koud laat (wat het dus totaal niet zo is). Ik heb LD toen na het er met haar over te hebben gehad geblokkeerd op Whatsapp zodat we even een duidelijke break konden hebben en daarna verder konden gaan als vrienden, want ik gaf nogsteeds veel om haar. (Even ter verduidelijking, ik heb nóoit. Maar dan ook nóoit tegen LD gezegd dat ik verliefd op haar was. Het is alleen bij vage crush ideeën gebleven van mijn kant.) Knuffelen is voor mij, sorry LD, een ding dat ik vaak, veel & snel doe met mensen dus dat hoef je niet als 'ding' te zien. Dat met handen vasthouden was per ongeluk. We liepen dicht tegen elkaar en het gebeurde gewoon. Ik weet ook niet precies wat dat was. Na de 'break' (duurde maar twee dagen, want LD 'kon het gemis allemaal niet aan' en ik voelde me schuldig dus begonnen we weer met praten. Het is toen een tijdje goed gegaan. En toen ging het weer mis. Maar vanaf dat moment heb ik niet meer op het flirten gereageerd. Het was voor mij ook vervelend om steeds te reageren met een droge kutsmiley als ik weer een liefdes ode binnen kreeg (sorry). Ik ben niet heel gauw close met mensen, en het komt voor jou, LD, misschien niet zo fijn over nu als ik zeg dat het vanuit mijn perspectief minder intens was, mensen mis ik ook niet heel erg snel. Dat ik je 'heel erg miste' na de meeting viel ook wel weer mee.

    Ik wil even duidelijk maken dat ik dit allemaal aan mijn vriendin verteld heb (zodra ik wist dat LD mij leuk vond heb ik dit ook tegen haar gezegd), en we zijn aan het overleggen en praten op dit moment en ze is heel respecterend en begrijpend. Omdat zij een beter beeld op de situatie heeft. Mensen hier op quizlet hebben geen flauw idee van hoe de situatie is en whatshowever. Ik en mijn vriendin hebben een hartstikke goede relatie en ik hou ongelooflijk beduidend veel van haar. Ik heb nooit gezegd dat het extreem slecht tussen ons ging, ik heb het een keer gehad over 'wellicht uitmaken ivm dat ze het te druk zou hebben voor mij (??)'. Daar had ik het ookal met mijn vriendin over gehad. Er zijn geen geheimen (meer) voor haar.

    Ik en LD hebben elkaar geblokkeerd op Whatsapp nu, niet uit woedde, maar simpelweg omdat het niet meer langer kan zo, en dat weten we allebei. Toch is het verbreken van contact vanuit mijn input gekomen en als het niet aan mij gelegen had, was LD weer vrolijk verder gegaan met flirten en weet ik het wat.

    Maar goed,
    ik heb geen idee of er überhaupt iemand is die dit leest, maar. Bedankt voor het lezen en ik wens je het beste.

    Ik haat je niet LD, maar ik kon niets anders dan reageren nadat je me de link hiervan had gestuurd. Sorry.

    Ps: Ja, mijn profielfoto is een duif.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 22:35 ]


    B-)

    Ik snap dat je bepaalde dingen wilt rechtzetten. Maar zou het jullie beide niet veel meer rust geven als het gewoon met rust gelaten wordt nu? Als ik één ding geleerd heb hier, is dat iedereen bepaalde dingen anders verwerkt en interpreteren van situaties is gruwelijk lastig. Ze vertrouwde jou en vond je leuk. Ze loopt tegen teleurstelling aan, gaat er misschien niet helemaal goed mee om, wil het afronden en krijgt hierdoor nog even een schop na.

    Jouw verhaal geeft namelijk ook aan dat het een best grijs gebied is. Maar er is hier geen goede of slechte partij als je het mij vraagt. Ik vind het eigenlijk wat unfair dat je dit dan post, jullie hebben elkaar nu geblokkeerd en dan moet je elkaar ook met rust laten.


    Sarah = ongewoon sexy

    Mercader schreef:
    Ik snap dat je bepaalde dingen wilt rechtzetten. Maar zou het jullie beide niet veel meer rust geven als het gewoon met rust gelaten wordt nu? Als ik één ding geleerd heb hier, is dat iedereen bepaalde dingen anders verwerkt en interpreteren van situaties is gruwelijk lastig. Ze vertrouwde jou en vond je leuk. Ze loopt tegen teleurstelling aan, gaat er misschien niet helemaal goed mee om, wil het afronden en krijgt hierdoor nog even een schop na.

    Jouw verhaal geeft namelijk ook aan dat het een best grijs gebied is. Maar er is hier geen goede of slechte partij als je het mij vraagt. Ik vind het eigenlijk wat unfair dat je dit dan post, jullie hebben elkaar nu geblokkeerd en dan moet je elkaar ook met rust laten.


    Dit is ook het laatste wat ik hier over zeg of zeggen ga.


    B-)

    zoetbloed schreef:
    (...)

    Dit is ook het laatste wat ik hier over zeg of zeggen ga.


    ik vind dit niet een 'schop na' maar juist een verheldering voor iedereen op dit forum.
    Aangezien dit verhaal ook voor een groot deel over mij gaat vind ik dat ik mijn laatste woord hierover kwijt mag, en dat heb ik nu gedaan.


    B-)

    zoetbloed schreef:
    (...)

    ik vind dit niet een 'schop na' maar juist een verheldering voor iedereen op dit forum.
    Aangezien dit verhaal ook voor een groot deel over mij gaat vind ik dat ik mijn laatste woord hierover kwijt mag, en dat heb ik nu gedaan.


    Ik snap het punt. Alleen zijn de mensen die hier reageren vooral aanwezig om te helpen in een vervelende situatie, dat er twee kanten aan een verhaal zitten is logisch.
    Als een situatie dan door jullie afgehandeld is en je wilt elkaar met rust laten, en zoiets wordt gepost. Dan kan je op een reactie/discussie wachten, en in dit stadium wordt niemand daar beter van.

    Uiteindelijk zijn wij dan ook maar onbekenden die verder niets van jullie persoonlijk weten. Dus die opheldering heeft vooral tot resultaat dat je topic starter raakt.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 22:55 ]


    Sarah = ongewoon sexy