• Verwijderd wegens cringe attacks.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 17:10 ]


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Net alles gelezen, ook het stuk van Zoetbloed. Mijn nieuwsgierigheid is soms echt niet goed voor mij.

    Ik snap de twee kanten aan het verhaal. Tenminste, zoals het is vertelt en hoe ik het heb begrepen.

    @Zoetbloed

    De reacties die worden gegeven doen je pijn, maar als je af gaat op wat La Dispute heeft vertelt, vind ik het niet gek dat ze zo hebben gereageerd.
    Knuffelen kan door iedereen anders opgevat worden, wat volgens mij ook deels afhankelijk is van hoe vaak je het doet en wat de twee mensen die knuffelen voor elkaar voelen. Dus waarschijnlijk was het knuffelen voor La Dispute meer van betekenis dan van jou.

    Daarnaast vind ik het ook niet slim om het met iemand waarvan je weet dat ze verliefd is op je het te hebben over het misschien uitmaken met je vriendin. Wat de reden dan ook is, misschien schep je dan hoop bij diegene dat je het ook daadwerkelijk gaat uit maken en dat die persoon een kans bij jou heeft.

    Ook vind ik het stuk(je) over dat dankzij jou input het contact is verbroken en dat La Dispute anders weer was gaan flirten, naar mijn gevoel gemeen over komen. Het lijkt voor mij namelijk alsof je zegt dat ze dan toch in je relatie had willen stoken.

    @La Dispute

    Ik weet niet wat de waarheid is, misschien ligt het in het midden, misschien vertel jij de waarheid of Zoetbloed. Maar waar twee vechten, hebben meestal twee schuld.

    Sterkte want ik denk dat het ontzettend kut voor je is en dat het goed is dat jullie geen contact meer met elkaar hebben via whattsapp.


    Physics is awesome

    Lieve E,
    Laat me alsjeblieft even met rust. Ik heb tijd nodig.
    x


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    zoetbloed schreef:
    DIT WORDT HELLA LANG
    Hoi allemaalos. Heb speciaal een account op deze site aangemaakt. Weet mijn god niet wat het is maar dat doet er niet toe.
    Maar oke, hoi dus. Ik ben E.

    La Dispute (LD) was afgelopen avond heel gefrustreerd en alles kwam eruit, nogal plotseling. Ze stuurde me een link hier naartoe om het te lezen, and I did. Ik begrijp dat ze erg gevangen zat met haar gevoel en daarom hulp zocht hier. De reden waarom ik reageer is om dit voor eens en altijd achter me te laten, net zoals de heerlijke pijn die ik met jullie reacties heb mogen ervaren (vreemdgaan is voor mij echt #1 no go, mensen om mij heen weten dit ook).
    LD heeft het verhaal niet volledig correct verteld. Daarom vul ik haar nu aan.

    LD wist al vóor we begonnen met praten dat ik al lang een relatie had. Dat zíj begon met flirten is dus ook een ding. Dat ik daar in meeging ook. Na een tijdje geflirt realiseerde ik mezelf ook dat dit hella fout was en ik heb me er ook geen moment prettig/op mijn gemak bij gevoeld, het lijkt alsof mensen hier denken dat het me koud laat (wat het dus totaal niet zo is). Ik heb LD toen na het er met haar over te hebben gehad geblokkeerd op Whatsapp zodat we even een duidelijke break konden hebben en daarna verder konden gaan als vrienden, want ik gaf nogsteeds veel om haar. (Even ter verduidelijking, ik heb nóoit. Maar dan ook nóoit tegen LD gezegd dat ik verliefd op haar was. Het is alleen bij vage crush ideeën gebleven van mijn kant.) Knuffelen is voor mij, sorry LD, een ding dat ik vaak, veel & snel doe met mensen dus dat hoef je niet als 'ding' te zien. Dat met handen vasthouden was per ongeluk. We liepen dicht tegen elkaar en het gebeurde gewoon. Ik weet ook niet precies wat dat was. Na de 'break' (duurde maar twee dagen, want LD 'kon het gemis allemaal niet aan' en ik voelde me schuldig dus begonnen we weer met praten. Het is toen een tijdje goed gegaan. En toen ging het weer mis. Maar vanaf dat moment heb ik niet meer op het flirten gereageerd. Het was voor mij ook vervelend om steeds te reageren met een droge kutsmiley als ik weer een liefdes ode binnen kreeg (sorry). Ik ben niet heel gauw close met mensen, en het komt voor jou, LD, misschien niet zo fijn over nu als ik zeg dat het vanuit mijn perspectief minder intens was, mensen mis ik ook niet heel erg snel. Dat ik je 'heel erg miste' na de meeting viel ook wel weer mee.

    Ik wil even duidelijk maken dat ik dit allemaal aan mijn vriendin verteld heb (zodra ik wist dat LD mij leuk vond heb ik dit ook tegen haar gezegd), en we zijn aan het overleggen en praten op dit moment en ze is heel respecterend en begrijpend. Omdat zij een beter beeld op de situatie heeft. Mensen hier op quizlet hebben geen flauw idee van hoe de situatie is en whatshowever. Ik en mijn vriendin hebben een hartstikke goede relatie en ik hou ongelooflijk beduidend veel van haar. Ik heb nooit gezegd dat het extreem slecht tussen ons ging, ik heb het een keer gehad over 'wellicht uitmaken ivm dat ze het te druk zou hebben voor mij (??)'. Daar had ik het ookal met mijn vriendin over gehad. Er zijn geen geheimen (meer) voor haar.

    Ik en LD hebben elkaar geblokkeerd op Whatsapp nu, niet uit woedde, maar simpelweg omdat het niet meer langer kan zo, en dat weten we allebei. Toch is het verbreken van contact vanuit mijn input gekomen en als het niet aan mij gelegen had, was LD weer vrolijk verder gegaan met flirten en weet ik het wat.

    Maar goed,
    ik heb geen idee of er überhaupt iemand is die dit leest, maar. Bedankt voor het lezen en ik wens je het beste.

    Ik haat je niet LD, maar ik kon niets anders dan reageren nadat je me de link hiervan had gestuurd. Sorry.

    Ps: Ja, mijn profielfoto is een duif.


    Wat grof... Kijk, ik snap dat je je aangevallen voelt door mij en door nog enkele andere mensen hier, maar zoals je inderdaad zegt, wij zijn onbekenden, die op een forum reageren op mensen die vragen om perspectief en vastzitten met een bepaalde situatie. En als ik even eerlijk mag zijn in mijn mening, vind je dat nu niet eigenlijk lomp van jezelf? 'LD was weer vrolijk verder gegaan met flirten en weet ik het wat.' De break duurde maar 2 dagen, want LD kon het gemis allemaal niet aan.' Dat ik je heel erg miste na de meeting viel ook wel mee.' 'En 'weer een liefdesode binnenkreeg? Wel ik zak haast door de grond van schaamte in je plaats. Zoiets zeg je toch niet? Ik snap dat je je wilt verdedigen, maar haar hart is net gebroken. Ze is gebroken door je afwijzing. Dit was gewoon een super gemeen bericht tegenover haar. Ik denk dat het beter is, dat je haar momenteel even met rust laten, en niet meer in dit topic reageert. Je hoeft je niet te verdediging tegenover ons, wij kennen jullie niet eens. Het is niet dat we er wakker van zullen liggen vannacht. Maar geef haar alsjeblieft een beetje ruimte. Dit was erg kwetsend ten aanzien van La Dispute, je had mij beter aangevallen, of al de rest hier. Ze opende gewoon een topic, en wij reageerden op haar kant van het verhaal. Als je ook maar echt één iets om haar geeft; geef haar een beetje ruimte, en doe haar niet nog meer pijn door verder hierover te gaan vechten in dit topic.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2015 - 20:12 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.