• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Er is een jongen op mijn werk en ik heb nog nooit met hem gepraat (het is een heel groot gebouw, mijn gedeelte is ongeveer een voetbalveld groot en hij staat op een andere afdeling waar ik een stuk of 10 keer per dag heel even snel langs kom) en ik weet überhaupt niet eens of hij Nederlands is (er werken meer buitenlanders dan Nederlanders) maar oh mijn god, sinds het eerste moment dat ik hem zag had ik al meteen zoiets van wauw en hij houdt ook nog eens van dezelfde muziek (lees: bandshirts).

    Als-ik-nu-minder-awkward-was dan had ik een gesprek kunnen beginnen. Nu weet ik zijn naam niet eens, lol.

    Misfire schreef:
    Ik ben een grote bal nervositeit.

    Een kitten? Zeg maar gerust twee kittens :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alcohol and chocolat.


    Your make-up is terrible

    Vertel me alsjeblieft dat deze ellende snel voorbij zal zijn. Ik heb me in geen tijden zo ongelukkig gevoeld.


    26 - 02 - '16

    Ah kut, ik moet echt met die beoordelingen opschieten.....


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Needles schreef:
    Alcohol and chocolat.

    Eet jij ook rumbonen? :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh ja hoor. Please. Ga me maar weer jaloers maken.


    26 - 02 - '16

    Herakles schreef:
    (...)
    Eet jij ook rumbonen? :Y)


    Nee, pralines, haha.


    Your make-up is terrible

    Ok wat is het ding dat je "FB officieel" moet zijn voor je volgens de samenleving een relatie hebt? Als ik me ergens niet druk om maak is het facebook, maar ik hoor het van iedereen.

    Nu voel ik me te eigenwijs om het ooit te gebruiken


    Sarah = ongewoon sexy

    Needles schreef:
    (...)

    Nee, pralines, haha.

    Haha, ik ben niet zoveel van de chocola. Maar af en toe kan dat wel lekker zijn. Mijn moeder propt me echt vol met die rumbonen. Lol :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Later zul je alleen maar spijt hebben van de dingen die je niet hebt gedaan."

    INCORRECT INCORRECT INCORRECT INCORRECT


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil schrijven maar ik ben zo mooeee ): Maar wel voldaan, vandaag was een awesome dag :Y)

    Volgens mij ben ik op dit moment echt de gelukkigste persoon op aarde, wiiii. :D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zoveel heb ik dit hele schooljaar nog niet voor school gedaan. Nu ben ik dood- en doodmoe