• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    mijn haar is supervet maar mijn levenslust is net niet groot genoeg om mezelf onder de douche te zetten


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    mijn haar is supervet maar mijn levenslust is net niet groot genoeg om mezelf onder de douche te zetten


    Ik dacht even dat je erg trots op je haar was, maar toen las ik het tweede deel van je zin.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wanneer een jongen veel beter is in make-up en jij het filmpje kijkt en denkt 'goh, kon ik maar zo goed overweg met make-up'.

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Open een goed doel genaamd:
    "Help Trees de winter door"
    Dan heb je vast wel geld genoeg ^^


    Ware het niet dat het allemaal tanktops zijn - totaal geen winterkleding.
    Oh ik weet al een logo! Een groepje bomen met kleding aan :Y)

    Ik denk dat ik nummer 1 de mooiste vind... But nowww, black or white? O:

    [ bericht aangepast op 6 okt 2015 - 20:10 ]

    Ik weet nu al dat het de verkeerde keuze was, maar ik kan zo moeilijk 'nee' zeggen. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ugh, ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nog kan doen aan ons pws....
    Ja, ik kan een poging gaan doen tot enigma beter gaan uitleggen, maar ik denk niet dat dat zo'n goed idee is om half 9 's avonds, een tijdstip waarop ik eigenlijk niet zo goed meer functioneer.... En enigma is nou niet bepaald makkelijk ofzo ;')


    Stenenlikker

    Jacksepticeye, thanks for existing.


    Caution first, always.

    Trees schreef:
    (...)

    Ware het niet dat het allemaal tanktops zijn - totaal geen winterkleding.
    Oh ik weet al een logo! Een groepje bomen met kleding aan :Y)

    Ik denk dat ik nummer 1 de mooiste vind... But nowww, black or white? O:


    Blaack


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hoe kunnen mensen ooit leeslijsten bijhouden. Like, als ik alle boeken moet opschrijven die ik gelezen heb ben ik echt dagen bezig met alles bij elkaar zoeken :')


    Tijd voor koffie.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik dacht even dat je erg trots op je haar was, maar toen las ik het tweede deel van je zin.

    nou eigenlijk is het wel iets om trots op te zijn als je je bedenkt dat ik een maand geleden gerust mijn haar vijf dagen niet hoefde te wassen en alles zou prima zijn maar nu is het binnen twee dagen al zo vet dat ik me afvraag of ze werkelijk naar olie aan het boren zijn op mijn hoofdhuid


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    nou eigenlijk is het wel iets om trots op te zijn als je je bedenkt dat ik een maand geleden gerust mijn haar vijf dagen niet hoefde te wassen en alles zou prima zijn maar nu is het binnen twee dagen al zo vet dat ik me afvraag of ze werkelijk naar olie aan het boren zijn op mijn hoofdhuid


    Daar kun je dan flink rijk mee worden! Ik had trouwens hetzelfde probleem. Heel makkelijk op te lossen door gewoon vijf dagen je haar niet te wassen. Niet dat ik dat gedaan heb ofzo... hehehe.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Monteriggioni schreef:
    (...)

    Blaack


    Like our heavy dirty souls (duivel)

    Ik heb nog nooit zo'n goede film gezien

    Trees schreef:
    Ik haat keuze's maken. Halp ): Wat vinden jullie?







    vijf vijf vijf vijf

    Stop, met, uitstellen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Tijd voor koffie.