• Het is 2150 en de aarde word steeds minder leefbaar, door onder andere luchtvervuiling en overbevolking. Dus als wetenschappers een manier ontdekken om terug in de tijd te reizen, word er aan de mensen voor gesteld om terug te reizen. Iedereen die wil mag terug reizen, mits zij aan een paar voorwaarden voldoen. Leven in 2150 wordt steeds moeilijker en aangezien er mooie verhalen worden verteld over Terra Nova, besluit weer een groep mensen om terug in de tijd te reizen.

    Maar eenmaal terug in de tijd, staan hen wel een paar verassingen op te wachten. Namelijk dinosaurussen die niet bepaald vriendelijk zijn en een rebellengroep die het niet zo heeft op de mensen die in Terra Nova wonen.


    Wat mensen van 2150 over Terra Nova weten

    Het is algemeen bekend dat Terra Nova een plaats is in Amerika, maar dan in het Amerika van 85 miljoen jaar geleden. Er gaan geruchten dat er een echt dorp of stad al is opgebouwd en dat er verschillende faciliteiten zijn. Ook is bekend dat de mensen van Terra Nova te maken hebben met dinosauriërs aangezien die toen leefden.


    Voorwaarden om naar Terra Nova te reizen

    1. Je moet 18 jaar of ouder zijn
    2. Je moet niet veroordeeld zijn
    3. Van aanklachten moet je zijn vrij gesproken
    4. Als je minderjarig bent moet je samen met je ouder(s)/verzorger(s) mee verhuizen, indien zij besluiten om in Terra Nova te gaan wonen
    5. Je moet jezelf kunnen redden in en rondom Terra Nova

    Faciliteiten in Terra Nova



    Beroepen in Terra Nova

    Hoofdarts {2}
    Arts
    Coassistent
    Anesthesist
    Verpleegkundige
    Baas van de bewakers {2}
    Bewaker
    Baas van het gemeenschapshuis
    Gemeenschapshuis medewerkers
    Baas van de bouwvakkers
    Bouwvakkers
    Baas van de boeren/boerinnen
    Boer/Boerin
    Baas van het wapenmagazijn
    Wapenmagazijnmedewerker {4}
    Baas van het voertuigen depot
    Voertuigen depot medewerker {4}
    Baas van de garage
    Voertuigenmonteur
    Baas van de kledingmakerij
    Kledingmakers/Kledingmaaksters
    Baas van de begraafplaats
    Begraafplaatsmedewerker

    Als er achter een beroep {met een cijfer} staat dan betekent dit dat het beroep door maximaal dat aantal mensen beoefent kan worden.


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd: {Minimaal 18 jaar of je moet ouders/verzorgers hebben waarmee je gaat of bent gegaan)
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beroep: {Zie beroepen in Terra Nova en mocht je meer informatie willen dan kan je op de link klikken}
    Geschiedenis:
    Wapens: {Indien je buiten Terra Nova gaat, is het toe gestaan om een wapen te dragen. Binnen Terra Nova mogen alleen de baas van de bewakers en de bewakers een wapen dragen}
    Relaties: {Familie en andere mensen die terug reizen, indien dit van toepassing is}
    Reden om naar Terra Nova te reizen:
    Reden om een Rebel te zijn: {Alleen invullen als je personage een rebel is}
    Extra:

    Sites met faceclaims
    FC- Help
    FC - Directory
    Face claim Database
    {Deze sites heb ik van Ultimate Face Claim Topic }

    Needles heeft een handig topic [RPG] Hoe maak ik een realistische rol?


    RPG Regels

    ~ 250 woorden per post
    ~ Schrijf in Standaardnederlands (ABN)
    ~ Bestuur enkel je eigen personage, tenzij je toestemming hebt
    ~ Geen Mary Sue of Gary Stu
    ~ Geen personages die je al in een andere RPG gebruikt(Ik controleer dit)
    ~ Geen eendagsvliegen a.u.b
    ~ 16+ is toegestaan, meld het wel even in het praattopic
    ~ OOC in het praattopic
    ~ Naamsveranderingen graag doorgeven
    ~ Alleen Quokka of HalfBloodPrince maken nieuwe topics
    ~ Reservaties blijven 3 dagen staan
    ~ Hou mannen, vrouwen, jongens en meisjes gelijk
    ~ Wees realistisch
    ~ Sluit niemand buiten
    ~ De Quizlet Huisregels gelden
    ~ De belangrijkste, veel plezier!

    Gestelde vragen


    Terra Novanen

    Vrouwen

    - Hayley Estrada ~ 23 ~ Verpleegkundige ~ Pagina 4 ~ Rhysre
    -

    Mannen

    - Gabriel Lecca ~ 30 ~ Bewaker ~ Pagina 3 ~ Needles
    - Erasyl Lane ~ 24 ~ Bewaker ~ Pagina 3 ~ Penoza
    - Nathaniel Taylor ~ 58 ~ Commandant en leider van Terra Nova ~ Pagina 4 ~ {NPC}

    Meisjes

    -
    -

    Jongens

    -
    -

    Mensen die naar Terra Nova reizen

    Vrouwen

    - Lacey Jessa Reyme ~ 21 ~ Pagina 4 ~ Quokka
    - Lucinde
    - Khronos {5/10}

    Mannen

    - Raphael Maurice Ovesen ~ 24 ~ Pagina 5 ~Dawnguard
    -

    Meisjes

    - milou_ {5/10}
    -

    Jongens

    -
    -

    Rebellen

    Vrouwen

    -
    -

    Mannen

    -
    -

    Meisjes

    -
    -

    Jongens

    -
    -




    Voor deze RPG heb ik een story aangemaakt waar informatie over de faciliteiten en beroepen in staan. Linkjes staan onder de kop faciliteiten, want aan de beroepen ben ik nog niet toe gekomen.

    Vragen stellen mag altijd!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 15:27 ]


    Physics is awesome

    Is er nog een plekje vrij? Voor een vrouwelijke rol (19 jaar ) die terugreist naar Terra Nova?


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

    Lucinde schreef:
    Is er nog een plekje vrij? Voor een vrouwelijke rol (19 jaar ) die terugreist naar Terra Nova?


    Sure
    ( wordt door Quokka bijgewerkt)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    NPC






    Dr. Grant Charles Ross



    Leeftijd: 53 jaar

    Innerlijk:

    Dr. Grant is een van de grootste eikels die je kunt tegenkomen in Terra Nova. Ondanks dat je verwacht dat een dokter aardig en meelevend is, ben je bij de verkeerde persoon. Grant gaat er sowieso van uit dat iedereen liegt en probeert, als het maar even kan, de patiënt te vermijden en probeert van een afstand een diagnose te stellen. Zodra hij bij een patiënt moet komen, wilt hij alles weten van zijn patiënt, dit houdt ook het privéleven in. Dit geldt niet alleen voor zijn patiënten maar ook voor al zijn collega's. Dr. Grant houdt er ook van om puzzels te maken. Je zult hem ook vaker door het ziekenhuis zien lopen met een sudoku of woordpuzzels in zijn hand. Deze puzzels houden zijn gedachten scherp maar je moet er ook niet raar van opkijken als hij zijn puzzels mixt met medische problemen. Tevens houdt Dr. Grant ervan om met sarcasme te gooien die gevoelens kwetsen van andere maar dat boeit hem niet, althans dat laat hij niet blijken.

    Beroep: Hoofdarts

    Geschiedenis:

    Wapens: Sarcasme

    Relaties:

    Extra:



    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 0:07 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."







    Naam:
    Erasyl (eh-rah-siel) Lane
    Leeftijd:
    24
    Innerlijk:
    Erasyl is een persoon die niet al te serieus is, hoewel hij tijdens dienst een stuk oplettender en serieuzer te werk gaat. Hij vindt een dolletje op z'n tijd wel leuk en zal ook vaak wel mee doen. Hij kan soms best sarcastisch overkomen met dingen die hij zegt, maar vaak meent hij het ook niet en zal hij ook wel zeggen wat hij echt denkt. Eerst sarcasme, dan het gemeende, dat is hoe hij vaak te werk gaat.
    Erasyl is vriendelijk en oprecht, maar wanneer mensen de wet overtreden is hij een hard persoon en kan hij een enorme eikel zijn. Hij vindt dat mensen respect moeten hebben voor de regels en als ze zich daar niet aan houden, moeten ze hun straf onder ogen zien. Hij vindt respect een belangrijk ding in de maatschappij.
    Erasyl heeft in het verleden een agressie probleem gehad waar hij een tijd lang een training voor heeft gevolgd. Hij kan zich goed beheersen, maar wanneer mensen het echt te bond maken kan hij zijn temperament verliezen. Hij probeert alles op alles te zetten die persoon dan geen hoek te geven en loopt weg, om zijn agressie dan te uiten op een voorwerp. Het is wel eens voorgekomen dat hij met een stoel ging gooien tijdens een discussie in een vergadering of dergelijke.
    Uiterlijk:
    Erasyl is heeft ten opzichte van de rest van zijn lichaam brede schouders welke ook aardig gespierd zijn. Hij heeft donkerbruine krullen die warrig op zijn hoofd liggen. Hij hoeft er in de morgen niet veel aan te doen, alleen zijn hand er even doorheen. Zijn ogen zijn donkerbruin van kleur en hij heeft redelijk grote irissen, waardoor het soms lijkt of hij puppy ogen heeft.
    Beroep:
    Erasyl is al 5 jaar bewaker binnen Terra Nova.
    Geschiedenis:
    Erasyl is opgegroeid in Terra Nova en heeft eigenlijk altijd al als droom gehad mensen te beschermen. Echter was hij best wel een rot jochie en kwam hij vaak in de problemen met de bewaking. Echter, toen hij een keer een nacht had doorgebracht in de cellen is hij tot de conclusie gekomen dat hij toch liever iets goeds met zijn leven wilde bereiken en toen hij 16 was is hij een scholing gaan volgen in beveiliging. Hij kwam er goed mee vooruit en was ook een van de jongste van zijn klas. Toen hij op zijn negentiende solliciteerde voor bewaker van Terra Nova, werd hij eigenlijk al snel aangenomen. Ongeveer een half jaar in dienst heeft hij een jonge dame uit de handen van een paar mannen hun handen gered en was het eigenlijk liefde op het eerste gezicht. Niet veel later kregen ze een relatie samen en een jaar later werd Dylan geboren. Echter heeft zijn geboorte ook wel een verdrietige kant, omdat zijn moeder en Erasyls vriendin was overleden toen ze het kind baarde. Het heeft hem best veel pijn gedaan en hij denkt hier bij het zien van Dylan af en toe nog aan, maar hij zal zijn zoontje nooit de schuld geven. Hij wil er het beste van maken.
    Wapens:
    Een AK-74 en een SigSauer P226 Allround
    Relaties:
    -
    Extra:
    Hij heeft een zoontje van drie met de naam Dylan. Omdat Erasyl niet heel vaak thuis is en de moeder van Dylan is gestorven bij zijn geboorte zorgt de moeder van Erasyl voor hem. Wanneer Erasyl bij Dylan kan zijn, spendeert hij ook al zijn tijd aan zijn zoontje.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 0:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop dat Erasyl zo goed is ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Ik hoop dat Erasyl zo goed is ^^


    Er kan nog wat bij geschiedenis en relaties/ familie. Maar verder is hij prima


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @Penoza

    Misschien kan je met Needles in het praattopic bespreken wat de relatie is tussen Gabriël en Erasyl?


    Physics is awesome

    @Lucinde

    Als ik achter de laptop zit dan zet ik je erbij.

    @Dawnguard

    Ik zie dat ik jouw personage er nog niet bij hebt gezet, sorry. Hem zal ik er ook bij zeggen zodra ik kan.


    Physics is awesome

    Mijn personage staat er al wel bij, toch?


    Stenenlikker

    Dawnguard schreef:
    Mijn personage staat er al wel bij, toch?



    Je staat in het topic


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @Dawnguard

    Er staat nu in de lijst dat je personage een man is en naar Terra Nova reist. Zijn naam etc. heb ik er nog niet in gezet, dat bedoelde ik. Sorry dat ik niet duidelijk was.

    Nu zie ik dat je personage al wel in de lijst staat. Blijkbaar was ik vorige keer al half in slaap.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 18:21 ]


    Physics is awesome

    @Lucinde

    Je staat erbij op de lijst!


    Physics is awesome

    Thanks ik zal haar proberen zsm af te maken!


    I only want sympathy in the form of you, crawling into bed with me

    @Lucinde

    Dan hoop ik haar snel te zien verschijnen.


    Physics is awesome

    Penoza > Jonty


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.