• Waar kijken jullie series op? (Gratis) En hebben jullie aanraders?
    Ik hou van heel erg uiteenlopende series. Van Pll, Awkward, Vikings, How to get away with murder, Under the dome, The 100. etc..
    Dus, als jullie aanraders hebben? En me ook kunnen vertellen waar jullie ze gratis kijken. c:
    (The Walking Death moet ik nog kijken haha. Had ik er per ongeluk al tussen gezet. )

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 16:24 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Eigenlijk altijd op YouTube, haha. Ik ben te lui het ergens anders te doen ._.
    Behalve bij animes, dan kijk ik het op kissanime.com
    Maar daar zijn echt alleen maar animes.

    Ik vind Robin Hood returns van BBC echt geweldig, ik ken eigenlijk niemand die hem stom vond. Dat vind ik dus wel een aanrader

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 17:24 ]


    obsessive rage

    The Walking Dead, Breaking Bad, Better Call Saul en Orange Is The New Black. Die moet je gewoon gezien hebben. (cat) En American Horror Story Freakshow is ook erg tof.

    Ik torrent series of zoek ze op op Putlocker. Dat doe je door de naam van de serie op Google in te typen met "Putlocker" erachter. Vaak kun je series en films HQ streamen op deze site. Zeker een aanrader dus.


    ars moriendi

    Ik kijk mijn series op Netflix, couchtuner of solarmovie (laatste twee werken met links en dan kies ik meestal vodlocker of thevid)
    Aanraders zijn: Teen Wolf, Once Upon a Time, Reign, The Fosters, Orphan Black, Arrow, The Flash, Game of Thrones, Finding Carter (:


    Only the gentle are ever truly strong - Hufflepuff

    putlocker & project free tv
    pretty little liars
    teen wolf
    orange is the new black
    vampire diaries
    ravenswood (je zou dan beter eerst zeker tot seizoen 5 kijken van pretty little liars)

    aub :)


    Lang Leve Pizza

    FOxlove schreef:
    http://thewatchseries.to/

    Hele hoop advertenties, maar dan heb je ook wat! Goede kwaliteit!
    Van wat voor soort series houd je? ik heb er namelijk GENOEG haha


    Is dat gratis?


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."

    megashare en putlocker vind ik heel fijn, je moet dan wel de putlocker voor series. ik zou niet op popcorntime gaan want dat is hier nu illegaal en er zijn al heel wat mensen (nog niet in Nederland) die een boete hebben gekregen voor het kijken daarop. Ik kijk zelf PLL, The Vampire Diaries en Beauty And the Beast (die laatste raad ik ook zeker aan!)

    Alluc is trouwens ook heel fijn! En megashare ligt er momenteel even uit btw

    Www.watchseries.lt
    Kleine L. En Popcorntime ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Watchseries, want van Popcorntime kreeg ik een virus en mijn ouders en ik zijn te skeer voor Netflix, haha.
    Het is iets minder goede kwaliteit en er is geen ondertiteling, maar voor mij maakt dat niet uit.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 18:17 ]


    In the end, we only regret the chances we didn't take.

    Wieneke schreef:
    Watchseries, want van Popcorntime kreeg ik een virus en mijn ouders en ik zijn te skeer voor Netflix, haha.
    Het is iets minder goede kwaliteit en er is geen ondertiteling, maar voor mij maakt dat niet uit.


    Een virus van popcorntime? Dat is echt raar en vrijwel onmogelijk. Wat doe jij waardoor dat komt. Lol.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    OMG PLL (H)

    Gewoon (als je het gratis wil illegaal) downloaden. Super chill, want het hoeft nooit te laden en je hebt geen internet nodig. Je zet het gewoon op je computer of laptop of waar je het op wil kijken en klaar. Maar als je geen illegale dingen wil doen dan is dit geen goed idee (en popcorntime ook niet, want dat gaat via de zelfde site vgm)

    Suc6


    You can only love someone... If you first love yourself.

    Ik zat eigenlijk al een lange tijd te twijfelen of ik Netflix zou gaan kopen. (Niemand heeft het hier thuis) ik heb nu mijn 'gratis' maand gestart en ga kijken of het nou echt zo geweldig is. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik kijk meestal op primewire :') (primewire.ag). Die is fijn omdat je allemaal verschillende linken hebt naar die episodes en films, dus je blijft gewoon klikken tot je een mooie kwaliteit hebt :') het is natuurlijk gratis en de nieuwe afleveringen staan er echt bijna meteen op.


    “A queen will always turn pain into power.”

    WeasIey schreef:
    Ik kijk meestal op primewire :') (primewire.ag). Die is fijn omdat je allemaal verschillende linken hebt naar die episodes en films, dus je blijft gewoon klikken tot je een mooie kwaliteit hebt :') het is natuurlijk gratis en de nieuwe afleveringen staan er echt bijna meteen op.


    Ik was echt heel verbaasd dat ik nog niemand over mijn geliefde primewire had horen beginnen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik weet niet of je al een site hebt gevonden, maar ik zelf kijk altijd via http://www.primewire.ag/?tv.
    Links boven in de serie in vullen aan klikken etc. Als je eenmaal op een aflevering hebt geklikt krijg je allemaal linkjes te zien en dit zijn de gene welke ik welke keer kies: gorillavid.in, movshare.net en vodlocker.com.

    Een hele fijne site qua series, gisteren was bijvoorbeeld de nieuwe aflevering van the arrow te zien in amerika en vandaag kon ik hem al via primewire kijken. Dus eigenlijk altijd de volgende dag is hij via die site te zien.


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!