• Waar kijken jullie series op? (Gratis) En hebben jullie aanraders?
    Ik hou van heel erg uiteenlopende series. Van Pll, Awkward, Vikings, How to get away with murder, Under the dome, The 100. etc..
    Dus, als jullie aanraders hebben? En me ook kunnen vertellen waar jullie ze gratis kijken. c:
    (The Walking Death moet ik nog kijken haha. Had ik er per ongeluk al tussen gezet. )

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 16:24 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Putlocker vind ik zelf erg fijn :) en ken je doctor who of once upon a time? (nerd)(typing)

    hdmovie14, genvideos en Netflix


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Scribe schreef:
    (...)

    Van heel uiteenlopende. Eigenlijk van alles wel, als het maar niet te romantisch is. (:
    Hoe werkt je site precies? Moet je op die links klikken? Ik snap het niet helemaal en wil niet overal op klikken...


    Uhm ik geef je even een voorbeeld:
    Boven in de balk voer je een serie in ; bvb Faking it
    Dan klik je op search, en dan krijg je de zoekresultaten; dan klik je op de blauwe link die zegt 'Faking It (2014)'
    en dan krijg je een lijst met alle afleveringen
    en dan is het even kijken welke link het doet , maar ik doe vaak Gorillavid of Movpod sinds die het minst (bij mij dan) gezeik geven haha

    En voor suggesties:
    Dit zijn mijn favo series op het moment.
    Gotham - interessante villains, elke episode opnieuw!
    Game Of Thrones
    The Walking Dead
    American Horror Story
    Reign (Net aan begonnen, maar het is heel goed) (zelfs als je niet van series houdt die zich in de geschiedenis afspelen want ik heb dat ook haha)
    Shameless (let op; veel gescheld en nog al wat nudity op vrouwelijk gebied, en nog al triggering sinds er nog al veel problemen worden gerepresenteerd, zoals verkrachting, homofobie, bipolaire stoornis, drugs etc)
    Faking It
    How To Get Away With Murder(erg goed als je van drama, plottwists en mysterie houdt)
    Banshee(zelf ben ik hier net mee begonnen, ds ik kan je er net teveel over vertellen maar ik ben heel makkelijk met series haha)
    Daredevil, The Flash, Arrow: superhelden. Moet je van houden
    Fear The Walking Dead(soort prequel van The Walking Dead)
    Prison Break
    Hemlock Grove, From Dusk 'Till Dawn (deze weet ik niet of ze er op staan, sinds dit beiden netflix series zijn. (Hemlock Grove tenminste wel)(dit is meer horror)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Irokuro schreef:
    Putlocker vind ik zelf erg fijn :) en ken je doctor who of once upon a time? (nerd)(typing)

    Ik in ieder geval wel! (ik kijk nu de DW seizoensfinale van seizoen 4)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Showbox op mijn telefoon. Moet je via google installeren, aangezien het niet in de playstore en dergelijke staat.
    En qua series, uuuh, Parks and Recreation is geweldig.

    Scribe schreef:
    (...)
    Nee. Waar kijk je ze op? Ik snap niet precies hoe de sites werken waar de linkjes hier staan.


    Ik kijk al mijn series op http://www.thedaretube.com/tv/ (wel even adblock downloaden, als je dat nog niet had. Anders stikt het van de advertenties) Oke, je klikt op "search" rechts boven in en daarna zoek je de film/serie in die je wilt kijken. Ik neem even Falling Skies als voorbeeld: http://www.thedaretube.com/tv/falling-skies, daarna scroll je naar beneden waar de seizoenen staan en zoek de episode die je wilt kijken. Als je dat hebt gedaan dan kom je op een nieuwe pagina terecht en als het goed is zie je dan een balk met: Episode info, -> Episode links <- , Similar en ExtraLinks. Klik op Episode Links, kies een link uit en de rest spreekt voor zich! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik keek vroeger altijd op curcica. Dat is een site waar alle series op staan en het werkt harstikke goed. Gewoon op een serie klikken en dan heb je links en dan maak het niet uit op welke link je drukt. Bij elke link kan je gewoon kijken. :)


    One Who Travels A Higher Path.

    FOxlove schreef:
    (...)

    Uhm ik geef je even een voorbeeld:
    Boven in de balk voer je een serie in ; bvb Faking it
    Dan klik je op search, en dan krijg je de zoekresultaten; dan klik je op de blauwe link die zegt 'Faking It (2014)'
    en dan krijg je een lijst met alle afleveringen
    en dan is het even kijken welke link het doet , maar ik doe vaak Gorillavid of Movpod sinds die het minst (bij mij dan) gezeik geven haha

    En voor suggesties:
    Dit zijn mijn favo series op het moment.
    Gotham - interessante villains, elke episode opnieuw!
    Game Of Thrones
    The Walking Dead
    American Horror Story
    Reign (Net aan begonnen, maar het is heel goed) (zelfs als je niet van series houdt die zich in de geschiedenis afspelen want ik heb dat ook haha)
    Shameless (let op; veel gescheld en nog al wat nudity op vrouwelijk gebied, en nog al triggering sinds er nog al veel problemen worden gerepresenteerd, zoals verkrachting, homofobie, bipolaire stoornis, drugs etc)
    Faking It
    How To Get Away With Murder(erg goed als je van drama, plottwists en mysterie houdt)
    Banshee(zelf ben ik hier net mee begonnen, ds ik kan je er net teveel over vertellen maar ik ben heel makkelijk met series haha)
    Daredevil, The Flash, Arrow: superhelden. Moet je van houden
    Fear The Walking Dead(soort prequel van The Walking Dead)
    Prison Break
    Hemlock Grove, From Dusk 'Till Dawn (deze weet ik niet of ze er op staan, sinds dit beiden netflix series zijn. (Hemlock Grove tenminste wel)(dit is meer horror)

    Oeh daar zitten wel een paar die me leuk lijken. De site zegt steeds dat ik me moet registreren, maar dat wil ik niet.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik kijk vaak op popcorn time. De serie Reign is echt een aanrader!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Scribe schreef:
    (...)
    Oeh daar zitten wel een paar die me leuk lijken. De site zegt steeds dat ik me moet registreren, maar dat wil ik niet.


    Oh echt?En als je adblock installeert? Dat heb ik namelijk en dan vraagt ie er volgens mij niet naar, bij mij tenminste niet?
    Ik zal even kijken of ik een andere site voor je kan vinden, maar dit is een van de sites waar ik het best mee overweg kan


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kijk PLL ofwel op cucirca ofwel op uflix. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    *knip*

    [ bericht aangepast op 10 maart 2019 - 13:32 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik kijk Doctor Who (bijna) altijd op Couchtuner.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    MT aangezien ik het zelf ook nooit weet. :'D

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 17:13 ]


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Ik kijk veel te veel series, waarna mijn grootste aanraders op het moment Empire, once upon a time en supernatural. Ik kijk meestal op showbox of Genesis :3


    We've lived in the shadows for far too long.