• Waar kijken jullie series op? (Gratis) En hebben jullie aanraders?
    Ik hou van heel erg uiteenlopende series. Van Pll, Awkward, Vikings, How to get away with murder, Under the dome, The 100. etc..
    Dus, als jullie aanraders hebben? En me ook kunnen vertellen waar jullie ze gratis kijken. c:
    (The Walking Death moet ik nog kijken haha. Had ik er per ongeluk al tussen gezet. )

    [ bericht aangepast op 7 okt 2015 - 16:24 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    WeasIey schreef:
    Ik kijk meestal op primewire :') (primewire.ag). Die is fijn omdat je allemaal verschillende linken hebt naar die episodes en films, dus je blijft gewoon klikken tot je een mooie kwaliteit hebt :') het is natuurlijk gratis en de nieuwe afleveringen staan er echt bijna meteen op.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Couchtuner is fantastisch. En ik raad Game of Thrones en Sherlock aan:)


    Our brains are sick, but that's okay.

    - Game of Thrones
    - Sherlock
    - The Walking Dead
    - Misfits
    - How I Met Your Mother

    Waar ik vroeger altijd keek was Popcorntime, maar die heeft het bij mij nu ook opgegeven (alleen films doen het nog goed). Toen was ik overgestapt op sites die je overal op internet vindt. Vaak typte ik gewoon de serie met de aflevering in Google, dan krijg je vaak de beste resultaten (bijv. Game of Thrones s05e06). Nu gebruik ik het Netflix-account van mijn vriend :')

    Andere series die misschien een beetje te dramatisch/romantisch zijn of gewoon heel kort en niet echt uiteenlopend zijn:

    - Downton Abbey
    - Mr Selfridge
    - Gravity Falls
    - Adventure Time


    how dare you speak of grace

    Ik gebruik primewire.ag en Scream Queens is een echte aanrader!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik kijk altijd op watchtvseries of anders cokeandpopcorn.
    En qua series raad ik Supernatural (Seizoen 11 is net gestart), Teen Wolf (ze filmen nu seizoen 5B), From Dusk Till Dawn (geweldige serie en nu pas halverwege het tweede seizoen), Empire (Seizoen twee is zo'n 2-3 weken geleden begonnen) aan (:


    El Diablo.

    Watchseries.to en projectfreetv.so. Zelf heb ik ook wel popcorntime. maar daar pas ik mee op de laatste tijd omdat het zo in het nieuws is.
    Die twee sites zijn wel zonder ondertiteling.

    Als je ook nog meer series zoekt, ik heb ook nog een gehele waslijst aan series die ik voor je op kan sommen. (;


    Credendo Vides

    Netflix en Amerikaanse netflix ( Dan moet je hola installeren voor chrome) En Popcorntime en twee sites waar ik Anime op kijk. Animehaven.org en Chrunchyroll
    :)

    Oh ja Netflix moest je voor betalen sorry. Dan zou ik popcorntime aanraden die is heel goed!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Needles schreef:
    Volg je Fear the walking dead al? ;3

    Shit! Is dat al begonnen!???

    danmmm


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Shireen schreef:
    - Game of Thrones
    - Sherlock
    - The Walking Dead
    - Misfits
    - How I Met Your Mother

    Waar ik vroeger altijd keek was Popcorntime, maar die heeft het bij mij nu ook opgegeven (alleen films doen het nog goed). Toen was ik overgestapt op sites die je overal op internet vindt. Vaak typte ik gewoon de serie met de aflevering in Google, dan krijg je vaak de beste resultaten (bijv. Game of Thrones s05e06). Nu gebruik ik het Netflix-account van mijn vriend :')

    Andere series die misschien een beetje te dramatisch/romantisch zijn of gewoon heel kort en niet echt uiteenlopend zijn:

    - Downton Abbey
    - Mr Selfridge
    - Gravity Falls
    - Adventure Time



    Eindelijk iemand die Misfits heeft gekeken!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Bastaard schreef:
    (...)
    Shit! Is dat al begonnen!???

    danmmm

    Jaa, de seizoensfinale is zelfs al geweest of moet zeer binnenkort komen (: Ik persoonlijk moet er enorm inkomen, though, ben pas op de helft van episode 1.


    ars moriendi

    Showbox is een app voor android

    TEEN WOLF


    eigenlijk zit ik alleen op Quizlet.nl om mijn verhalen ongeactiveerd op te zetten.

    Oeh ik ben maandag en dinsdag vrij. Dan ga ik eens een mooi lijstje met series samenstellen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Penoza schreef:
    (...)

    Een virus van popcorntime? Dat is echt raar en vrijwel onmogelijk. Wat doe jij waardoor dat komt. Lol.

    Ik heb het zelf niet gedaan, mijn vriendinnen en ik spraken een keer bij mij af om een film te kijken en dwongen me om het te downloaden. Ik wist niet hoe, en zij wel, dus ik liet het hen doen. Een moment later kreeg ik allerlei pop-ups en daarna wilde mijn laptop niet meer opstarten.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2015 - 10:43 ]


    In the end, we only regret the chances we didn't take.

    Volgens mij kijk ik wat niet op Netflix staat steeds op een ander site. :') Naast Vikings en the 100, zijn Terra Nova, The Last Ship en Beauty and the Beast mijn favorieten. c;


    Every villain is a hero in his own mind.