• Ik had een tijdje nagellak op, maar bij mij blijft het dus altijd heel lang zitten op mijn middel en ringvinger en pink. De rest was er allemaal al af en laatst haalde ik het van mijn ene middelvinger onder de douche af (het splinterde eraf). Mijn nagel eronder was beschadigd, maar ik dacht dat het gewoon toeval was. Nu haalde ik de rest eraf met nagellak remover en ook deze nagels zijn nu helemaal kapot eronder. Maar dan alleen op het stuk waar vlees onder zit, het lange niet. Nu vraag ik me af of iemand weet of het door die nagellak komt omdat het te lang erop gezeten heeft of zo, omdat de nagels waar het korter op zat, niet beschadigd geraakt zijn. Ik laat wel vaker nagellak erg lang zitten en nooit gebeurd dit.

    Onder de spoiler foto's.



    Your make-up is terrible

    Wat voor nagellak was het, wat voor soort, merk etc?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vrataski schreef:
    Wat voor nagellak was het, wat voor soort, merk etc?




    De groene. :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik doe zelden nagellak op, maar dit heb ik nog nooit gezien of gehoord. Vreemd.


    16 - 09 - '17

    What? Wat raar.. Zelf heb ik zoiets niet gehad, voor zover ik weet; ik bedoel maar, mijn geheugen is niet al te fantastisch. Maar wat ik wel weet is dat ik meestal een basecoat en een topcoat; voor eentje ervoor en erna. Dat is wel belangrijk voor het niet beschadigen van je nagels, maar ik weet niet of het daaraan kan liggen (weet niet of je dit doet)? Misschien ligt het gewoon aan het merk van de nagellak of wat erin zit. Als je het niet eerder gehad hebt, dan lijkt het me wel namelijk.
    Ik heb nog wat gegoogled voor je en ik kwam hieruit. Misschien vindt je het zelf handig, but idunno. Take a look tho. Misschien heb je hier ook wel wat aan?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik draag best vaak nagellak maar ik heb dit nog nooit gehad. Ik gebruik meestal hema nagellak... Misschien ligt het aan het merk? Of je nagellakremover misschien? :/


    Happy Birthday my Potter!

    Starlord schreef:
    Ik draag best vaak nagellak maar ik heb dit nog nooit gehad. Ik gebruik meestal hema nagellak... Misschien ligt het aan het merk? Of je nagellakremover misschien? :/


    Ik heb dit merk wel eens eerder gebruikt met een andere kleur, maar volgens mij had ik dat er maar kort op laten zitten. En van de nagel die ik zonder remover eraf had gehaald, was hetzelfde eronder, helaas. ;c


    Your make-up is terrible

    Herakles schreef:
    What? Wat raar.. Zelf heb ik zoiets niet gehad, voor zover ik weet; ik bedoel maar, mijn geheugen is niet al te fantastisch. Maar wat ik wel weet is dat ik meestal een basecoat en een topcoat; voor eentje ervoor en erna. Dat is wel belangrijk voor het niet beschadigen van je nagels, maar ik weet niet of het daaraan kan liggen (weet niet of je dit doet)? Misschien ligt het gewoon aan het merk van de nagellak of wat erin zit. Als je het niet eerder gehad hebt, dan lijkt het me wel namelijk.
    Ik heb nog wat gegoogled voor je en ik kwam hieruit. Misschien vindt je het zelf handig, but idunno. Take a look tho. Misschien heb je hier ook wel wat aan?


    Ooh, ik heb nog wel wat van dat Trind spul liggen, alleen geen repair, haha. Ik ga dat sowieso eens gebruiken. Thanks!
    Ik lak mijn nagels trouwens niet zo heel vaak, echt hooguit eens per maand. Daarom gebruik ik ook geen basecoat, daarvoor gebruik ik het toch niet vaak genoeg.


    Your make-up is terrible

    Ja, zoiets heb ik denk ik ook wel eens gehad... Het enige wat ik kon doen is gewoon wachten tot mijn nagel zo ver gegroeid was tot je het niet meer zag.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Nikki, die pinknagel is niet gezond lang :W

    Uhm, ik had het toen ik eens zwart op heb gehad. Toen was het helemaal bruin eronder en zo. Toen ben ik een beschermende coat gaan gebruiken en binnen een maand was mijn nagel weer geheeld. Dus ik zou er nu topcoat of basecoat op doen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb dat wel eens als ik de nagellak eraf krab.=')
    Het komt in feite denk ik doordat de nagellak gehecht is aan je nagel en als je dat eraf krabt blijven er krasjes achter op de nagel of de bovenkant van de nagel geeft een beetje mee met de lak.^^

    [ bericht aangepast op 9 okt 2015 - 18:14 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Penoza schreef:
    Nikki, die pinknagel is niet gezond lang :W

    Uhm, ik had het toen ik eens zwart op heb gehad. Toen was het helemaal bruin eronder en zo. Toen ben ik een beschermende coat gaan gebruiken en binnen een maand was mijn nagel weer geheeld. Dus ik zou er nu topcoat of basecoat op doen ^^


    I knooow. Mijn nagels zijn gewoon gezond en heel sterk normaal, haha. Ze breken ook niet zomaar. Daarom had ik dit niet verwacht D:

    SPECS schreef:
    Ik heb dat wel eens als ik de nagellak eraf krab.=')


    Echt? Ik krab het er bijna altijd af en het is me nog nooit gebeurd.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    (...)

    Echt? Ik krab het er bijna altijd af en het is me nog nooit gebeurd.


    Ja echt, anders heb ik het nooit dus ik denk dat het daar aan ligt?='d Not sure tough.


    You were born original, don't die as a copy.

    Needles schreef:
    (...)

    Ooh, ik heb nog wel wat van dat Trind spul liggen, alleen geen repair, haha. Ik ga dat sowieso eens gebruiken. Thanks!
    Ik lak mijn nagels trouwens niet zo heel vaak, echt hooguit eens per maand. Daarom gebruik ik ook geen basecoat, daarvoor gebruik ik het toch niet vaak genoeg.

    Ja, ik ook niet; een heel stuk minder dan eerst eigenlijk. Ik lakte mijn nagels eerst echt in allerlei kleuren. Haha oké, glad I could help ya tho ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet dat je nagel uit verschillende lagen bestaat, waardoor je - denk ik - met het eraf halen van je nagellak wat van je bovenste laag er mee afgehaald hebt op sommige plekken.
    Weet niet in hoeverre het beschadigd is? Anders zou je het met een zachte vijl weer mooi glad kunnen vijlen waardoor je er niks meer van ziet.

    Zoiezo gebruik ik altijd eerst een basecoat voordat ik de kleur nagellak erop doe, maar ik heb Acryl nagels en daarvan is bekend dat sommige kleuren in de acryl kunnen trekken waardoor je het er niet meer uit krijgt.
    Verder zou ik zo even ook niet weten wat het kan zijn, als alleen je de tip meegeven eerst basecoat te gebruiken.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Herakles schreef:
    (...)
    Ja, ik ook niet; een heel stuk minder dan eerst eigenlijk. Ik lakte mijn nagels eerst echt in allerlei kleuren. Haha oké, glad I could help ya tho ;3


    Ik heb echt heel veel nagellak, maar ik heb het geduld nooit om te wachten tot het droog is en ik heb nooit zin om het eraf te halen als het lelijk wordt.
    Maar nu ik die blauwe van Trind erop gesmeerd heb zien mijn nagels er wel echt beter uit. ;3 Ik ga morgen nog even naar de drogist om zo'n speciale vijl te halen.


    Your make-up is terrible