• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Trees schreef:
    (...)

    Pas maar op, straks ziet hij het radicale uitspraken topic O: Of hij gaat colums schrijven, of stellingen van de week posten. Omg, Q will never be the same!


    Ik ben oprecht bang nu. Vooral met het radicale uitspraken topic. Ohoh..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    I don't want to bother anyone and uugh.


    Your make-up is terrible

    Sinds wanneer laat ik dit weer toe?


    Caution first, always.

    Bijna mijn verhaal af. I'm proud c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Needles schreef:
    I don't want to bother anyone and uugh.


    Want somebody to talk to?


    OTOFT: dude. Beter ben je geslaagd. Because we want snickers. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Er blijft zo geen geld meer voor mezelf over...

    Trees schreef:
    (...)

    Pas maar op, straks ziet hij het radicale uitspraken topic O: Of hij gaat colums schrijven, of stellingen van de week posten. Omg, Q will never be the same!

    Dat lijkt me echt hilarisch XD

    Oops, ik wilde niet op de verstuur knop drukken, maar op kopiëren.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 20:17 ]

    Is het raar als iemand na +/- drie uur nog geen antwoord heeft gegeven, terwijl ze wel gewoon online komt? Ik vind van wel, in ieder geval :/ and it hurts :/ Ga dan maar gezellig met je andere vriendjes kloten als je mij toch niet belangrijk vind, maar wees er dan wel eerlijk in.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hihi. Van iedereen die je mee kon vragen om het vuil weg te brengen, koos je mij. We hebben wel lol gehad, hihihi. En we gingen op ons bek, omdat jij ineens stopte en ik daardoor over de prullenbak viel en dat ding jou omver duwde :'D
    Lagen we dan lachend xd

    [ bericht aangepast op 13 okt 2015 - 20:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Monteriggioni schreef:
    Is het raar als iemand na +/- drie uur nog geen antwoord heeft gegeven, terwijl ze wel gewoon online komt? Ik vind van wel, in ieder geval :/ and it hurts :/ Ga dan maar gezellig met je andere vriendjes kloten als je mij toch niet belangrijk vind, maar wees er dan wel eerlijk in.


    Ik heb die gewoonte ook op whatsapp en mensen haten me erom, maar in mijn geval is het nooit om een persoonlijke reden, dus het hoeft niet per se te zijn zoals je nu denkt :Y).


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    (...)

    Ik heb die gewoonte ook op whatsapp en mensen haten me erom, maar in mijn geval is het nooit om een persoonlijke reden, dus het hoeft niet per se te zijn zoals je nu denkt :Y).


    Nouja, als je weet waar het precies om gaat.. Als ze genoeg om me had gegeven, had ze toch wel even een minuutje genomen om te antwoorden? Naja, het zegt voor mij op zich al genoeg dat als ik überhaupt niets zeg, zij ook geen gesprek zal beginnen e.d. Muh..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb al zo'n baaldag en dan blijkt mijn telefoon ook nog automatisch over te springen op 3G terwijl ik geen internetbundel heb..

    Dag zakgeld van deze maand ;/


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    I miss you so :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Herakles schreef:
    I miss you so :c


    kindness is never a burden.

    Wauw nerd hier.
    Hoogste cijfer van de horeca-afdeling (geloof 80 man) voor de Nederlands toets. Had een 7.5 en voor de rest had niemand hoger dan een 5. Wauw...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.