• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Zwarte pieten discussie in de stilte coupé nice


    i put the fun in funeral

    Misfire schreef:
    Zwarte pieten discussie in de stilte coupé nice


    Een hele makkelijke manier om van het zwarte pieten discussie af te komen
    Zwarte piet = drop piet

    Alleen hadden ze dat wel ff ergens anders kunnen doen hihi


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Hartstikke leuk en aardig allemaal maar ik ben mijn rekenmachine vergeten en ik heb zo een economie toets!! Alles loopt weer lekker hoor. . .

    Oké, Nederlands was prima te doen. Ik schat het op een zeven ofzo. Nu proberen gauw scheikunde er in te stampen, misschien haal ik dan niet zo'n hele dikke onvoldoende...
    Wat als ik het nou wil doen? Ongelofelijk. Ik haat mezelf.

    Ik heb ineens zin om mezelf flink te bezatten, MAAR ik ben wel een keer voor mezelf opgekomen. Yas.


    Caution first, always.

    Nou, ik ben benieuwd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben zo opgelucht dat we stof hebben gevonden waar ik blij mee ben. I really want to cosplay her.


    kindness is never a burden.

    Mens! Kun je een keer op houden met zeuren. Het is logisch dat je 'dik' word als je zwanger bent. Je valt er echt niet vanaf hoor!


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Ik heb een halve les gehad, dat ging niet. Dus ik heb het toch geprobeerd, en nu voel ik me alsnog schuldig omdat ik de les niet uitgezeten heb? Moet ik letterlijk doodgaan voordat ik ziek genoeg ben volgens mezelf?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    Ik heb een halve les gehad, dat ging niet. Dus ik heb het toch geprobeerd, en nu voel ik me alsnog schuldig omdat ik de les niet uitgezeten heb? Moet ik letterlijk doodgaan voordat ik ziek genoeg ben volgens mezelf?


    Ik vind het knap van je dat je het toch geprobeerd hebt! (:


    OTOFT: uuuugh, haat aan mijn lichaam. Eten doorslikken doet zelfs zeer, maar ik heb trek. D:
    Als ik nou aan die jas blijf denken, denk ik tenminste aan iets positiefs. Pfsh


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Korea why did you fuck me up.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Keates schreef:
    (...)

    Ik vind het knap van je dat je het toch geprobeerd hebt! (:


    OTOFT: uuuugh, haat aan mijn lichaam. Eten doorslikken doet zelfs zeer, maar ik heb trek. D:
    Als ik nou aan die jas blijf denken, denk ik tenminste aan iets positiefs. Pfsh


    Aw, thanks. Blijkbaar zijn we allebei ziek vandaag.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Volgens de zwerver op het perron ben ik een joodse Rotterdammer met een handgranaat.


    i put the fun in funeral

    Wat heb ik mijn verhaal aangedaan? Ik ga de relatie van mijn personages nooit meer goed krijgen, hahaha. Misschien moeten ze dan beide maar een andere relatie krijgen. Maar ik weet geen leuke alternatieve bandmembers meer..

    Dan praat je niet. Ik ben toch niet belangrijk ofzo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.