• Ladies and gentlemen, let the music play!



    Londen. Iedereen kent het wel als de hoofdstad van Groot Brittannië, als de stad waar de Big Ben en de Londen Eye staan, de plaats waar het museum met de wassen beelden van bekende mensen staan. Maar in deze stad zijn er ook veel scholen en academies. In deze rpg zoemen we in op een iets meer speciale school dan de meeste, namelijk de Miss Bedfordshire Music Academy, gelegen in Chelsea. De naam klinkt erg streng, maar in feite is het de meest losse, en vrije muziek academie in heel Engeland. De leerlingen daar zijn erg creatief en leven voor muziek, net zoals hun leerkrachten.

    In deze rpg volgen we het drukke leven een groepje leerlingen op de academie. Naast hun gewone lessen-want ja, ook zij hebben Wiskunde, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Biologie, etc.- hebben ze ook zang- en instrument les. Elke leerling bespeelt een instrument, het maakt niet uit welk, je kan van de klassieke gitaar naar een drumstel of zelfs de accordeon is een optie. Dan heb je ook nog de zang, het is niet verplicht om te kunnen zingen-niet iedereen heeft een geweldige stem gekregen- maar de meeste leerlingen volgen wel de zanglessen om het wat te verbeteren of zelfs te perfectioneren. Dit alles is om hen klaar te stomen voor de grote artiesten wereld. Want wie een goede opleiding heeft gehad, heeft vaker meer kans om bekend te worden dan dag een simpele straatartiest heeft.

    Maar ook hebben ze op het einde van het schooljaar een groot optreden waar iedereen zijn of haar talenten kan laten zien. Bij dit optreden worden er naast familie en vrienden, ook scouts uitgenodigd. Zo worden er elk jaar weer nieuwe talenten ontdekt en krijgen ze een plaatsje in de wereld van de muziek. Natuurlijk wilt elke leerling graag één van die talenten zijn en doen ze er alles voor om dat de bereiken. Dit kan dan ook zorgen voor vijandigheid, ruzies en zelfs sabotage.


    Lessenrooster

    Lesuren:
    1:8.25- 9.15
    2:9.15- 10.05
    Pauze:10.05- 10.20
    3: 10.20- 11.10
    4:11.10- 12.00
    Middag:12.00-12.55
    5:12.55- 13.45
    6:13.45- 14.35
    Pauze :14.35- 15. 25
    7:15.25-15.55
    Maandag:
    2 u. Geschiedenis. Mr. Jacobs
    2u. Wiskunde Mrs. Hendricks
    Middag
    Zangles
    Instrument

    Dinsdag:
    Biologie. Mrs. Lenoir
    Chemie Mr. Brown
    Fysica Mr. Johnson
    Engels Mrs. Mitchell
    Middag
    2u. Lichamelijke Opvoeding Mr. Daniels
    1u. Instrument

    Woensdag:
    2u. Wiskunde Mrs. Hendricks
    Aardrijkskunde Mrs. Grace
    Godsdienst of zedenleer Mr. Allyward

    Donderdag:
    2u. Zang
    Godsdienst of zedenleer Mr. Allyward
    Wiskunde Mrs. Hendricks
    Middag
    Chemie Mr. Brown
    2u. Frans Mr. Coquelin

    Vrijdag:
    Instrument
    2u. Plastische Opvoeding Mrs. Thompson
    Zang.
    Middag
    Instrument
    Wiskunde Mrs. Hendricks
    Frans Mr Coquelin


    Rollen
    Meisjes:
    Charlotte Rémy|16|Piano en zang|Gaudere. P. 1
    Penelope Magdalena Rochester|17|Gitaar en zang|Kaiho p. 1
    Rebecca Ann Ravens|16|Yisha|viool p. 2
    Lauren Jenna Griffin|17|Cicatrix |zang en piano p. 3
    Jenna Freya Liv Forests|17|Iaetitia |zang en gitaar
    Hexagon
    Ashley 'Ash' Hanna Fireflies|18|zang|Laetitia
    Abigail 'Abby' Russo|18|gitaar en zang|Firefly
    Celeste DesRosiers|Percussie drum en gitaar/Olympiodoros

    Jongens
    Isaac Russel Parks|18|GusWaters|cello p. 4
    Seth Ivan Griffin|17|zang|Penoza p. 4
    Stephen Shamans|16|Itsuki|dwarsfluit en piano/vleugel p. 4
    Tyler Anton Williams|17|Hexagon|ukulele en zang p. 4
    Alexander Daniel Sam Forests|17|piano|Iaetitia
    William Andrew Fitzgerald |18|gitaar|Cicatrix
    Thomas Chamberlain |18|Basgitaar|Gaudere

    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd(tussen de 16 en 19):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Instrument:
    Extra:

    Regels
    -Geen ruzie!
    -Minimaal 150 woorden per post, eens wat minder Is niet meteen een drama maar zorg ervoor dat het zo weinig mogelijk gebeurd.
    -Reserveringen blijven vier dagen staan(tenzij je om uitstel vraagt)
    -Het zou fijn zijn als je zeker 1 keer per week reageert, maar ik snap het wel als dat eens niet lukt
    -Naamveranderingen aangeven graag
    -Geen perfecte personages
    -Dubbelrol mag

    Topics
    Speeltopic 1
    Praattopic 1

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 11:29 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik denk dat Abby zo wel af is (:
    Iemand enige vorm van relatie?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Mhuh ik twijfel om er nog een jongen bij te nemen.


    Vampire + Servant = Servamp

    FirefIy schreef:
    Ik denk dat Abby zo wel af is (:
    Iemand enige vorm van relatie?


    Misschien iets met één van mijn personages?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Is dit al begonnen? Kan ik een meisje reserveren?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Is dit al begonnen? Kan ik een meisje reserveren?


    Het is al begonnen ja, maar als je, je rol snel uitwerkt kan je nog wel meedoen.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Gaudere schreef:
    (...)

    Misschien iets met één van mijn personages?


    Ik denk dat Thomas en Abby wel vrienden zouden kunnen zijn, if that's okay with you?


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    FirefIy schreef:
    (...)

    Ik denk dat Thomas en Abby wel vrienden zouden kunnen zijn, if that's okay with you?


    That's fine!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Iemand nog een of andere relatie met Charlotte(p.1) of Thomas(p.9)?

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 20:52 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Naam:
    Kelly Marshall
    Leeftijd:
    18
    Karakter:
    Kelly is een vrolijk meisje. Ze houdt van gezelligheid met haar vriendinnen, en kan dan helemaal los gaan, maar ze is rustig en onzeker bij vreemden. Ze houdt van lezen en luistert vele soorten muziek in haar vrijetijd. Ze is een gigantische dromer.
    Zelf is ze nooit verliefd geweest en ze heeft nog nooit een relatie gehad. Ze vindt flirtende mensen of stelletjes dom. In haar ogen is een relatie tijdsverspilling. Ze is er heilig van overtuigd dat mensen met een laag IQ heel snel met elkaar de lakens delen. Soms kan ze wel stiekem jaloers zijn op het geflirt.
    Uiterlijk:
    Faceclaim: Evanna Lynch
    Geschiedenis:
    Kelly komt uit een gelukkig gezin. Haar vader is wiskundig professor en haar moeder is hoofdverpleegkundige. Op haar 5de nam haar vader haar mee naar het English Chamber Orches. Daar zag ze een harpiste spelen en besloot dat ze dat later wilde worden. Sinds die dag oefent ze zoveel ze kan om haar doel te bereiken.
    Instrument:
    Pedaalharp en elektrische harp, viool lerende.
    Extra:
    x


    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 8:12 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik vind het altijd zo ongemakkelijk wanneer ik mijn naam voorbij zie komen in RPG's :W

    Maar eh, waar komt ze vandaan? Ze klinkt echt heel Nederlands ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hexagon went Livton.


    I don't think you quite understand, honey

    Penoza schreef:
    Ik vind het altijd zo ongemakkelijk wanneer ik mijn naam voorbij zie komen in RPG's :W

    Maar eh, waar komt ze vandaan? Ze klinkt echt heel Nederlands ;')


    Je hebt gelijk,, achternaam is nogal Nederlands. Ik ga even wat dingetjes aanpassen...Wil je dat ik de voornaam ook verander (Kelly is een Engelstalige naam.)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk,, achternaam is nogal Nederlands. Ik ga even wat dingetjes aanpassen...Wil je dat ik de voornaam ook verander (Kelly is een Engelstalige naam.)

    Nee hoor, het is een gave naam, vooral omdat het Iers is, dus ik ben blij hem te mogen dragen haha. Ga je gang en noem haar maar zo c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk,, achternaam is nogal Nederlands. Ik ga even wat dingetjes aanpassen...Wil je dat ik de voornaam ook verander (Kelly is een Engelstalige naam.)


    Je FC naam klopt niet. De gene op de foto's is Evanna Lynch


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    volgens mij klopt het nu..


    The thing you do mean something to people -Ncis