• Ladies and gentlemen, let the music play!



    Londen. Iedereen kent het wel als de hoofdstad van Groot Brittannië, als de stad waar de Big Ben en de Londen Eye staan, de plaats waar het museum met de wassen beelden van bekende mensen staan. Maar in deze stad zijn er ook veel scholen en academies. In deze rpg zoemen we in op een iets meer speciale school dan de meeste, namelijk de Miss Bedfordshire Music Academy, gelegen in Chelsea. De naam klinkt erg streng, maar in feite is het de meest losse, en vrije muziek academie in heel Engeland. De leerlingen daar zijn erg creatief en leven voor muziek, net zoals hun leerkrachten.

    In deze rpg volgen we het drukke leven een groepje leerlingen op de academie. Naast hun gewone lessen-want ja, ook zij hebben Wiskunde, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Biologie, etc.- hebben ze ook zang- en instrument les. Elke leerling bespeelt een instrument, het maakt niet uit welk, je kan van de klassieke gitaar naar een drumstel of zelfs de accordeon is een optie. Dan heb je ook nog de zang, het is niet verplicht om te kunnen zingen-niet iedereen heeft een geweldige stem gekregen- maar de meeste leerlingen volgen wel de zanglessen om het wat te verbeteren of zelfs te perfectioneren. Dit alles is om hen klaar te stomen voor de grote artiesten wereld. Want wie een goede opleiding heeft gehad, heeft vaker meer kans om bekend te worden dan dag een simpele straatartiest heeft.

    Maar ook hebben ze op het einde van het schooljaar een groot optreden waar iedereen zijn of haar talenten kan laten zien. Bij dit optreden worden er naast familie en vrienden, ook scouts uitgenodigd. Zo worden er elk jaar weer nieuwe talenten ontdekt en krijgen ze een plaatsje in de wereld van de muziek. Natuurlijk wilt elke leerling graag één van die talenten zijn en doen ze er alles voor om dat de bereiken. Dit kan dan ook zorgen voor vijandigheid, ruzies en zelfs sabotage.


    Lessenrooster

    Lesuren:
    1:8.25- 9.15
    2:9.15- 10.05
    Pauze:10.05- 10.20
    3: 10.20- 11.10
    4:11.10- 12.00
    Middag:12.00-12.55
    5:12.55- 13.45
    6:13.45- 14.35
    Pauze :14.35- 15. 25
    7:15.25-15.55
    Maandag:
    2 u. Geschiedenis. Mr. Jacobs
    2u. Wiskunde Mrs. Hendricks
    Middag
    Zangles
    Instrument

    Dinsdag:
    Biologie. Mrs. Lenoir
    Chemie Mr. Brown
    Fysica Mr. Johnson
    Engels Mrs. Mitchell
    Middag
    2u. Lichamelijke Opvoeding Mr. Daniels
    1u. Instrument

    Woensdag:
    2u. Wiskunde Mrs. Hendricks
    Aardrijkskunde Mrs. Grace
    Godsdienst of zedenleer Mr. Allyward

    Donderdag:
    2u. Zang
    Godsdienst of zedenleer Mr. Allyward
    Wiskunde Mrs. Hendricks
    Middag
    Chemie Mr. Brown
    2u. Frans Mr. Coquelin

    Vrijdag:
    Instrument
    2u. Plastische Opvoeding Mrs. Thompson
    Zang.
    Middag
    Instrument
    Wiskunde Mrs. Hendricks
    Frans Mr Coquelin


    Rollen
    Meisjes:
    Charlotte Rémy|16|Piano en zang|Gaudere. P. 1
    Penelope Magdalena Rochester|17|Gitaar en zang|Kaiho p. 1
    Rebecca Ann Ravens|16|Yisha|viool p. 2
    Lauren Jenna Griffin|17|Cicatrix |zang en piano p. 3
    Jenna Freya Liv Forests|17|Iaetitia |zang en gitaar
    Hexagon
    Ashley 'Ash' Hanna Fireflies|18|zang|Laetitia
    Abigail 'Abby' Russo|18|gitaar en zang|Firefly
    Celeste DesRosiers|Percussie drum en gitaar/Olympiodoros

    Jongens
    Isaac Russel Parks|18|GusWaters|cello p. 4
    Seth Ivan Griffin|17|zang|Penoza p. 4
    Stephen Shamans|16|Itsuki|dwarsfluit en piano/vleugel p. 4
    Tyler Anton Williams|17|Hexagon|ukulele en zang p. 4
    Alexander Daniel Sam Forests|17|piano|Iaetitia
    William Andrew Fitzgerald |18|gitaar|Cicatrix
    Thomas Chamberlain |18|Basgitaar|Gaudere

    Invullijst
    Naam:
    Leeftijd(tussen de 16 en 19):
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Instrument:
    Extra:

    Regels
    -Geen ruzie!
    -Minimaal 150 woorden per post, eens wat minder Is niet meteen een drama maar zorg ervoor dat het zo weinig mogelijk gebeurd.
    -Reserveringen blijven vier dagen staan(tenzij je om uitstel vraagt)
    -Het zou fijn zijn als je zeker 1 keer per week reageert, maar ik snap het wel als dat eens niet lukt
    -Naamveranderingen aangeven graag
    -Geen perfecte personages
    -Dubbelrol mag

    Topics
    Speeltopic 1
    Praattopic 1

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 11:29 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    PaperTownsMargo went Iaetitia met hoofdletter i [blijheid]


    all because i liked a girl

    Gaudere schreef:
    (...)

    Ik denk dat Charlotte het wel goed met Stephen zou kunnen vinden. Misschien een vriendschap? Tenzij jij andere ideeën hebt?


    Ik stem voor vriendschap.


    Vampire + Servant = Servamp

    Itsuki schreef:
    (...)

    Ik stem voor vriendschap.


    Okay(:


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ik schrijf morgen een stukje.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik wil nog een jongen ;3 FC: Gregg Sulkin


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    Ik wil nog een jongen ;3 FC: Gregg Sulkin


    Okay(:


    I promise you I will learn from my mistakes.

    W I L L I AM       A N D R E W       F I T Z G E R A L D
    ''In the end we only regret the chances we didn't take.''










    • Naam
    William × Engels × Resolute beschermer ×Will • Lium
    Andrew × Grieks × Mannelijkheid × Ann• droew
    Fitzgerald × Engels × Familie naam × Fits • Djerald

    De jongen wordt vaak aangesproken met de naam Liam en sommigen zullen hem Drew noemen, maar aan de naam William heeft hij een groot hekel.


    • Leeftijd
    Hij is achttien jaar oud - 8 augustus 1997


    • Instrument
    William bespeelt de gitaar, hij vindt het een pracht van een instrument en draagt altijd wel een van zijn gitaren bij zich.


    ''Just keep moving forward and don't give a shit about what anybody else thinks. Do what you have to do for you.''

    • Uiterlijk
    [FC: Gregg Sulkin]


    • Innerlijk
    × Een beetje een player
    × Energieke jongeman
    × Ongeduldig
    × Snel boos
    × Je kunt lol met hem trappen
    × Zelfstandig
    × Redelijk slim
    × Je wilt geen ruzie met hem
    × Als hij van een meisje houdt, kan hij best romantisch zijn.
    × Luisterend oor


    ''Oh, you think I like this? Well, I don't! Why the hell would I like the fact that I am locked up here, with you...''

    • Geschiedenis
    William is geboren als enigskind en is dit tot heden ook gebleven. Hij is geboren en getogen in London bij rijke ouders die veel weg waren. Oftewel; hij is opgevoed door nanny's eerst en vanaf zijn twaalfde was hij lange tijden allen, soms wel twee weken achter elkaar. Hier begon hij met gitaar spelen en is uiteindelijk erg goed geworden erin. Doordat hij al vroeg voor zichzelf leerde zorgen is hij altijd wel zelfstandig geweest en hierdoor woont hij nu ook al zelf in een appartement in hartje London.
    Hij kreeg altijd thuis les en toen hij bij de leeftijd zestien zat ging hij steeds vaker 's avonds uit, waardoor hij niet op tijd kwam voor zijn lessen thuis. Hierdoor was de docente er snel klaar me, nam ontslag en na een maand of twee zonder onderwijs te hebben gezeten, kreeg hij een brief van Miss Bedfordshire Music Academy en toen is hij hier naartoe gegaan. Hij heeft erg veel plezier op deze school en is ook blij dat hij hier op zit. Verder heeft hij altijd al aan kickboksen gedaan en doet dit nog steeds.


    • Kamer


    Dit is de kamer van William, hij heeft natuurlijk nog een bureau tegen de wand aan die je niet op de foto ziet en hier doet hij al zijn huis en leerwerk. Zoals je ziet staat er ook 1 gitaar, dit is zijn favoriet. De sterrenkijker staat er gewoon random, sinds zijn opa die hem had nagelaten. Verder is er niet veel speciaals aan zijn kamer. Je ziet wel aan zijn muur welke band zijn voorbeeld is: The Beatles.


    • Relaties
    Who wants?


    • Extra
    William is 100% hetero.


    Ik doe het even zo, het uiterlijk komt nog wel.
    Iemand die enige vorm van relatie wilt met hem, geef maar een gil.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 12:59 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik ga er ook nog een jongen bijnemen, dus als iemand een meisje wilt zeg het maar aangezien de verhouding nu 5/7 is.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 13:09 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Gaudere schreef:
    Ik ga er ook nog een jongen bijnemen, dus als iemand een meisje wilt zeg het maar aangezien de verhouding nu 5/7 is.

    Ik wil nog een meisje! (:


    I don't think you quite understand, honey

    Thomas Chamberlain
    "If you haven't already noticed, I happen to be a twin."



    Leeftijd
    18 jaar. 7 mei 1997.



    Instrument
    Basgitaar en zang.

    Innerlijk
    Thomas is een erg vrolijke jongen die veel te enthousiast is over eigenlijk wel alles wat er hier op de wereld is. Verder is hij niet de slimste maar wel erg lief. Hij doet alles voor iedereen, tenzij het hem echt niet aanstaat. Op zo'n momenten kan hij erg koppig zijn en zal hij niet snel toegeven, hoewel hij nooit boos wordt op mensen kan hij ze soms weleens negeren wanneer hij niet goed weet hoe te reageren. Ook Is Thomas heel trouw aan zijn vrienden, hij zal ze geen kwaad doen en bewaart hun geheimen goed. Zelfs wanneer hij boos Is op een bepaalde persoon zal hij nooit een geheim van hen verklappen, dat doen alleen maar slechte mensen volgens hem.
    Ook Is Thomas erg romantisch en heeft hij vaak van die cheesy pick-up lines.

    Uiterlijk[Fc:Jack Harries]
    Thomas heeft bruine haren, die een normale lengte hebben. Meestal doet hij er niks speciaals mee maar wanneer het echt slecht zit en hij te lui Is om het goed te leggen doet hij gewoon een beanie op. Zijn ogen hebben bijna dezelfde kleur als zijn haar, ietsje lichter maar. Thomas is niet erg lang maar ook zeker niet klein, hij is 1m.85 lang en voor hem moet het ook niet langer. Qua lichaamsbouw Is hij zeker niet erg struis gebouwd, maar echt mager is hij ook weer niet.

    Geschiedenis
    Thomas is, en dat hoor je ook wel aan zijn accent, in Londen geboren. Technisch gezien is hij de middelste van het gezin, ookal is zijn broer, Lucas, maar twee minuten ouder dan hem. Thomas groeide samen met Lucas en hun jongere zusje, Maia, op in een huis aan de rechterkant van de Thames. Het was een best groot huis, aangezien zijn ouders best rijk waren, met een mooie, ruime tuin die uitkeek op de rivier. Wanneer Thomas aan het raam van de zolderkamer stond zag hij de Miss Bedfordshire Music Academy van ver. "Ooit zal ik daar ook les volgen en beroemd worden, "zei hij toen vaak tegen zijn broeder die dan naast hem stond. Wel, één ding ervan us al uitgekomen.

    KamerLet niet op de deur naar de tuin, die Is er in zijn kamer dus niet.



    Extra
    Thomas is heteroseksueel.

    Thomas zit in een band, 'Guns' n Desrosiers', samen met Celeste Desrosies, aan wie de band zijn naam te danken heeft, en met Abigail, de leadsinger.

    Relaties

    Abigail-Band mates, friends
    Celeste-Band mates, good friends & sexual tension.
    Charlotte- Friends

    [ bericht aangepast op 31 okt 2015 - 16:31 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Hexagon schreef:
    (...)
    Ik wil nog een meisje! (:


    Je staat erbij. (:


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Misschien kunnen William en Isaac vrienden zijn aangezien hij nu nog geen mannelijke vrienden heeft haha

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 14:09 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Misschien kunnen William en Isaac vrienden zijn aangezien hij nu nog geen mannelijke vrienden haha


    Sounds good :Y)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gaudere schreef:
    Ik ga er ook nog een jongen bijnemen, dus als iemand een meisje wilt zeg het maar aangezien de verhouding nu 5/7 is.


    Ik wil er best nog een meisje bijnemen! (:


    all because i liked a girl

    BTW zijn er nog mensen in voor een relatie met Alexander?
    Volgens mij zijn Alex en Lauren vrienden?


    all because i liked a girl