• Hallo iedereen!

    Ik heb een tijdje de naam Looney gehad als shipnaam met Tunes (Mehri), maar ik had eigenlijk wel eens weer zin in een kinderfilm gerelateerde naam. Dus heb ik gekozen voor Disgust uit de film Inside Out. Deze film is overigens een echte aanrader. Ik heb gelachen, zelfs nog een traantje weg moeten pinken maar bovenal genoten. De omschrijving die ik heb overgenomen van Digust vind je hier:

    Disgust is a character in Inside Out. She is one of the five emotions inside the mind of Riley, along with Joy, Fear, Anger and Sadness.

    Mindy Kaling describes her as follows: "Disgust is very protective of Riley. She has high expectations for everyone around her and isn’t very patient. Disgust is also very put-together because appearances matter to her."

    "Disgust is highly opinionated, extremely honest and prevents Riley from getting poisoned — both physically and socially. She keeps a careful eye on the people, places and things that Riley comes into contact with — whether that’s broccoli or last year’s fashion trend. Disgust always has the best of intentions and refuses to lower her standards."




    Hebben jullie wel eens een username gehad die gerelateerd was aan een kinderfilm?

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 12:23 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Slagroomsoesje schreef:
    Haha. Nu kan ik zeggen dat je DisgustING bent c:

    Haha, stomme Julia. >;[ Grapje.

    Fukari schreef:
    Leuk hoor! Zelf heb ik Inside Out nog nooit gezien, maar daar gaat snel verandering in komen. (krul)

    Dormiveglia en ik hadden samen een username uit The Smurfs 2. Zij had als username Hackus en ik Vexy, hihi (:

    Ah, wat gaaf zeg!

    Apocalyptic schreef:
    Ik heb Sarabi en Clopin als namen gehad. Sarabi is de moeder van Simba uit the Lion King en Clopin is de nar uit mijn favoriete Disneyfilm the Hunchback of Notre Dame. (: Verder heb ik ook Ramses gehad, naar aanleiding van de prachtige underrated animatiefilm the Prince of Egypt.





    Dus.. ja. :Y) Oh man, door dit topic krijg ik de neiging om een van deze bovenstaande films gewoon te gaan kijken vanavond. :x

    Die underrated animatiefilm ken ik ook niet. Die moet ik binnenkort maar eens gaan kijken dan!


    Pretty is just a pretty word.

    Disgust schreef:
    (...)
    Die underrated animatiefilm ken ik ook niet. Die moet ik binnenkort maar eens gaan kijken dan!

    Zeker doen! Het is het een adaptie van het verhaal van de Exodus (het verhaal van Mozes die zijn volk naar het beloofde land wil leiden terwijl de Farao er alles aan doet om dat tegen te houden), maar dan in animatievorm gegoten. Zit echt indrukwekkende muziek in, sterke voiceacting, goed uitgewerkte personages en awesome animatie. (:

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 13:49 ]


    ars moriendi

    Aah jealous.
    Was Zelf ook aan het nadenken over een inside out naam. Dus vind het Zeker erg gaaf (;
    Van frozen heb ik in elk geval een naam gehad en high school musical ook (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Rikiah schreef:
    Aah jealous.
    Was Zelf ook aan het nadenken over een inside out naam. Dus vind het Zeker erg gaaf (;
    Van frozen heb ik in elk geval een naam gehad en high school musical ook (:

    Dan ben ik je gelukkig voor geweest. Er zijn niet zoveel Inside Out namen, namelijk. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Disgust schreef:
    (...)
    Dan ben ik je gelukkig voor geweest. Er zijn niet zoveel Inside Out namen, namelijk. :Y)

    Erg gelukkig Ja..(voor jou wel) haha. (cat)
    Maar disgust was niet meteen in mijn hoofd op gekomen, dus dat maakt niet echt uit^


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik had vroeger de username ''Woodie''. (':

    Die film moet ik echt nog eens een keer zien :3 Ik heb sowieso een MLP-naam gehad (MrCarrotCake), voor de grap, en ColouredWind wat is afgeleid van Colo(u)rs of the Wind van Pocahontas.
    Leuke naam though (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Nice!

    Ik begin me nu af te vragen waarom ik nooit een een aan The Lion King gerelateerde username heb genomen, haha. Waarschijnlijk omdat ze bezet waren... Maar ik heb niet eerder dat soort usernames gehad dus.

    Die film heb ik trouwens nog niet gezien.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2015 - 23:13 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Keates schreef:
    Geweldige naam! :3

    + En ja! Malafide.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nice! :D
    Ik had ooit de username 'Frollo' hehe (cat)

    Naar mijn held en childhood icoon, WInnie The Pooh <3

    Morrow schreef:
    Ik ken het niet. :x


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Geweldige username :Y)

    Fukari en ik hadden samen Hackus & Vexy uit The Smurfs 2.
    Verder had ik ook nog een Tantor & Tuk uit Tarzan met iemand & Kanga & Roe uit Winnie The Pooh.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Bedankt nog! (:


    Pretty is just a pretty word.

    He wat leuk! Well... Deze is semi-gerelateerd aan een kindermanga :Y) (Beyblade)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque