• Rijke kinderen die de baas spelen over de armen, leerkrachten die sadistisch zijn en die zich laten omkopen.
    Cijfers die te koop zijn net als voorrechten. Dit is Avalon, de tuchtschool waar probleemjongeren heen gestuurd worden of jongeren gedumpt kunnen worden door de staat.

    Geld bepaald je leven hier. Als je rijk bent krijg je alles, cijfers op een presenteerblad, drank,... zelf je eigen slaafjes.
    Als je arm bent dan ga je een helse tijd tegemoet. De regels van de wet gelden hier niet.


    Regels:
    - Geen oneliners: probeer toch zeker aan 150 woorden te geraken zonder iemands tekst te kopiëren.
    - Zo weinig moeilijk OOC
    - Ik maak de topics aan tenzij er anders besproken wordt.
    - geen Mary Sue's/ Gary Stu's
    - om iedereen gelijke kansen te geven: probeer niet op voorhand koppels te vormen ;)
    (ten zij ze bv al samen zijn voor het RPG start met andere woorden vanaf post 1)


    Rollen:
    Rijk:
    -Gwendolyn Theresa Redmond-Smith-Moodkiller
    -Jasmin Ann Braiden-Eavan
    -Hayley Jane Tonkin - S_Stilinski
    -Ashton "Ash" Rawn-Wander
    -Lucas Watson-Tuck
    -Joshua Adam Asch-MissBurton

    Arm:
    -Camille 'Cami' Pipes -S_Stilinski
    -Gereserveerd-Veilliers
    -Sunset Ella Sky-Wander[/
    -Christian Raphael Baker - [q]Moodkiller

    -Christian "Chris" Mortimer-penoza
    -Thomas "Tommy" Hurst-MissBurton

    In te vullen rol:
    - Naam:
    - Leeftijd [16-23]:
    - Uiterlijk:
    - Karakter:
    - Reden: [waarom zitten ze er?]
    - Sociale status: [arm/rijk]
    - Geschiedenis: [niet verplicht]
    - Extra: [niet verplicht]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 12:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Wander schreef:
    Mag ik een arm meisje en een rijke jongen? Ik fc Dylan o'brien en Kaya scodelario


    zou je het erg vinden als ik je tot nu toe enkel de jongen geef? wil even wachten tot de jongen-meisje verhoudingen terug ongeveer hetzelfde zijn. Maar dan krijg je eerste keus voor het arme meisje!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Is goed, ik wil dan wel ook dat meisje erbij zodra het kan ;)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    geen probleem!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik zou eventueel wel een meisje willen, maar gezien die al vrij vol zitten - kun je me een seintje geven mocht er alsnog plek zijn?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ja ok, Wander op eerste plaats en jij daarna :D


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MissBurton schreef:
    Ja ok, Wander op eerste plaats en jij daarna :D


    Super (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mag ik er misschien ook nog een arme jongen bij, als tweede char?


    Ik hoop maar dat er roze koeken zijn.

    ofcourse!


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Als er geen nieuwe jongens meer komen — mogen degene die een meisje willen dan alsnog een rol?
    Meer zielen. Meer vreugd. (:



    Christian Raphael Baker
    13-01-1998, 17 jaar oud.
    FC: Luke Hemmings


    Uiterlijk


    Christian is redelijk lang, niet overdreven voor iemand van zijn leeftijd of geslacht, maar wel langer dan de meesten. Hij is 1.87 m en is, ondanks dat hij best wel een veelvraat is, erg slank zonder echt zichtbare spieren. Hij heeft blond haar in een kuif en lichtblauwe ogen, en draagt graag zwart. Vaak wordt hij gezien in een zwart t-shirt, vest of sweater met af en toe een flanellen houthakkersblouse. Standaard draagt hij zijn zwarte of blauwe jeans met gaten bij de knieën en daaronder vans. Hij heeft zijn lip laten piercen, maar haalt die er regelmatig uit omdat hij er gewoon geen zin in heeft.

    Innerlijk


    Christian is iemand die graag zijn eigen plan trekt. Maar omdat je het als buitenstaander zwaarder hebt dan in groepen, past hij zich met tegenzin aan aan de grote groep, ook al wordt hij dan gezien als meeloper en als een slappeling. Hij vermijdt graag de confrontatie, wat ook een reden is dat hij niet tegenwerkt aan wat de groep vindt. Individuen vallen immers meer op dan iemand in groepsverband. Christian is het sociale type, hij maakt graag vrienden en is daarbij niet kieskeurig in sociale status, ondanks dat de rijkere mensen op het instituut dikwijls op hem neerkijken. Maar hijzelf zal nooit iemand veroordelen op hoeveel geld diens ouders hebben of hoe diegene zich kleedt. Hij is enorm lui, en probeert altijd dingen op de makkelijkste manier mogelijk te doen. Hierdoor zijn de schoolresultaten van Christian ook meestal matig tot gemiddeld. Hij probeert altijd vriendelijk tegen mensen te zijn, ook al verdienen ze dat niet, maar zijn eigenwijsheid en koppigheid gooien nog weleens roet in het eten. Ondanks dat hij vriendelijk en aardig wilt zijn, vertrouwt hij mensen nooit meteen en kijkt hij eerst de kat uit de boom. Hij denkt zelf dat dit behoedzaamheid is, maar eigenlijk is Christian gewoon een beetje paranoïde. Hij houdt niet zo van negatieve, chagrijnige mensen, en is zelf een meestal vrolijk iemand die wel in is voor een grapje.

    Reden van verblijf


    Christian's ouders vonden al heel lang dat hun zoon meer uitgedaagd moest worden op school. Het instituut leek hen een goede locatie daarvoor, met schoolgeld dat ze konden betalen van hun niet al te hoge loon.

    Sociale status

    Arm.

    Geschiedenis


    De ouders van Christian zijn al jong getrouwd, meteen nadat ze allebei van de middelbare school af waren. Twee jaar na hun huwelijk werd Christian geboren, en drie jaar daarna zijn zusje. Hun gezin was niet al te rijk en had regelmatig moeite met de eindjes aan elkaar knopen, maar hun gezin was hecht en er werd zelden ruzie gemaakt. De weinige woorden die er vielen, gingen vaak over Christians niet-bestaande inzet op school. Al op de kleuterschool was hij meer geïnteresseerd in spelen en blokken bouwen dan echt werkjes maken. Dit in tegenstelling tot zijn zusje Hannah, die wel enorm haar best deed en altijd thuis kwam met negens en tienen. Hun ouders probeerden van alles om Christian beter zijn best te laten doen, totdat ze erachter kwamen dat hij het wel kon, maar gewoon geen zin in had. Meer uitdaging leek hen de beste oplossing, maar vooraanstaande scholen met een uitgebreid onderwijsaanbod waren en zijn nou eenmaal niet goedkoop en ze konden het geld niet missen. Totdat het een aantal jaar weer een stuk beter ging met de familie Baker. Hun ouders vonden allebei een betere baan en ze verhuisden naar een wat goedkoper huis. Het eerste wat ze deden van het geld, is Christian naar een betere school sturen waar hij meer uitgedaagd wordt. Hier was hij het absoluut niet mee eens, en is het nog steeds niet, maar het ging met de jaren wel beter sinds hij wat vrienden gemaakt heeft.



    Extra


    -Christian doet niet echt aan hobby's. Hij besteedt zijn tijd graag met tv-kijken, muziek luisteren, internetten of wat rondhangen op de campus.
    -Toen hij op de basisschool zijn rechterarm brak, heeft Christian zichzelf aangeleerd om te kunnen schrijven met beide kanten. Hij kan dat nu nog steeds, ook al is links een stuk slordiger dan rechts.
    -Christian rookt en drinkt niet en doet niet aan drugs. Dit omdat hij weet hoe het is om in armoede te leven, en hij zijn geld niet wilt uitgeven aan onzin als verdovende middelen terwijl hij het nog wel eens nodig kan hebben.
    - Christian heeft een hamster, hij heet Nigel.
    - Zijn favoriete muziek is pop, rock, en af en toe hardcore.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2015 - 16:14 ]


    Ik hoop maar dat er roze koeken zijn.

    Is er nog plek voor een arme jongen? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    Is er nog plek voor een arme jongen? c:


    Ja :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Mag ik een rijke jongen?

    Ja sure x


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    die l is een hoofdletter i


    all because i liked a girl