• Rijke kinderen die de baas spelen over de armen, leerkrachten die sadistisch zijn en die zich laten omkopen.
    Cijfers die te koop zijn net als voorrechten. Dit is Avalon, de tuchtschool waar probleemjongeren heen gestuurd worden of jongeren gedumpt kunnen worden door de staat.

    Geld bepaald je leven hier. Als je rijk bent krijg je alles, cijfers op een presenteerblad, drank,... zelf je eigen slaafjes.
    Als je arm bent dan ga je een helse tijd tegemoet. De regels van de wet gelden hier niet.


    Regels:
    - Geen oneliners: probeer toch zeker aan 150 woorden te geraken zonder iemands tekst te kopiëren.
    - Zo weinig moeilijk OOC
    - Ik maak de topics aan tenzij er anders besproken wordt.
    - geen Mary Sue's/ Gary Stu's
    - om iedereen gelijke kansen te geven: probeer niet op voorhand koppels te vormen ;)
    (ten zij ze bv al samen zijn voor het RPG start met andere woorden vanaf post 1)


    Rollen:
    Rijk:
    -Gwendolyn Theresa Redmond-Smith-Moodkiller
    -Jasmin Ann Braiden-Eavan
    -Hayley Jane Tonkin - S_Stilinski
    -Ashton "Ash" Rawn-Wander
    -Lucas Watson-Tuck
    -Joshua Adam Asch-MissBurton

    Arm:
    -Camille 'Cami' Pipes -S_Stilinski
    -Gereserveerd-Veilliers
    -Sunset Ella Sky-Wander[/
    -Christian Raphael Baker - [q]Moodkiller

    -Christian "Chris" Mortimer-penoza
    -Thomas "Tommy" Hurst-MissBurton

    In te vullen rol:
    - Naam:
    - Leeftijd [16-23]:
    - Uiterlijk:
    - Karakter:
    - Reden: [waarom zitten ze er?]
    - Sociale status: [arm/rijk]
    - Geschiedenis: [niet verplicht]
    - Extra: [niet verplicht]

    [ bericht aangepast op 12 nov 2015 - 12:38 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik schrijf me hiervoor uit, ik heb gewoon geen inspiratie.


    Vampire + Servant = Servamp

    Jammer


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Camille 'Cami' Pipes
    "Just because I talk a lot, it doesn't mean I always know what I am actually talking about."





    "So you're saying that I'm basically an insecure,
    neurotic control freak on crack?"


    "I'm not going to tell you, I told you so.
    But I did tell you."


    "Just because I tell you things doesn't mean you're allowed to know them..."


    - Naam: Camille “Cami” Pipes

    - Leeftijd [16-23]: Camille is 17 jaren oud en geboren op 22 Mei.

    - Uiterlijk: Camille is een jonge vrouw, of eigenlijk nog een meisje van 17. Haar lengte van 1.67 maakt haar niet de langste, het maakt haar zelfs bijna klein. Haar gezicht bevat groene ogen met een zweempje blauw die afwachtend maar nieuwsgierig de wereld in kijken en gesierd zijn met, van nature donkere, lange wimpers.
    Ze heeft lange, blonde haren die tot halverwege haar rug rijken en een natuurlijke slag bevatten. Meestal draagt ze dit los, maar je hoeft ook niet verbaasd te kijken als ze het in een staart naar achteren heeft gebonden.
    Camille draagt qua kleding veel basis kleuren, bij voorkeur een simpel shirtje met een spijkerbroek en laarsjes. Daarbij draagt ze vaak een jasje. Haar kleuren bestaan veel uit zwart, bruin, grijs en wit.
    Ze draagt weinig tot bijna geen make-up.
    - Karakter: Camille is een meisje met een vrolijk, enthousiast en opgewekt karakter.
    Het is een trouw persoon en zal haar vrienden niet snel laten zitten. Het is iemand die je dan ook graag helpt. Verder is ze erg beschermend tegenover haar vrienden en de mensen waar ze om geeft en zal ook niet twijfelen om het voor ze op te nemen en een steuntje in de rug te geven.
    Ondanks dat alles schuilt er een onzeker en neurotisch meisje van binnen dat zichzelf stiekem altijd in de schaduw ziet staan van een ander.
    Wel heeft ze het gevoel dat iedereen ergens een kans verdiend wat je status of je verleden ook is. Dit komt ergens omdat ze er zelf een gloeiende hekel aan heeft dat ze zo vaak is beoordeeld over haar status als een arm meisje met een broer die zelfmoord pleegde.
    Dat is misschien ook wel de reden dat ze graag mensen helpt, in de hoop dat ze die de hulp kan bieden die ze haar broer toen niet kon bieden.

    - Reden: [waarom zitten ze er?] Camille is naar het instituut gebracht omdat ze klaar was met de manier waarop ze opgevoed en behandeld werd. Ze had het gevoel dat ze wel meer kon bereiken dan dat ondanks dat ze een arme status had. Haar ouders hebben haar hier heen gestuurd om duidelijk te maken dat, dat niet zo is en dat ze gewoon te dealen heeft met de manier waarop ze leeft.

    - Sociale status: [arm/rijk] arm

    - Geschiedenis: [niet verplicht] komt nog zodra ik er inspiratie genoeg voor heb ^^

    - Extra: [niet verplicht] hier het zelfde verhaal



    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ik moet me hier helaas voor uitschrijven.


    Is het nog nuttig als we hier mee verder doen? Meer en meer mensen schrijven zich uit lijkt me


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik wil nog wel verder, vind het een erg leuk idee


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Wander schreef:
    Ik wil nog wel verder, vind het een erg leuk idee


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Wander schreef:
    Ik wil nog wel verder, vind het een erg leuk idee

    Ik zal anders mijn arm meisje veranderen in een arme jongen zodat alles terug klopt


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Foutj

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 17:00 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nu klopt het toch?
    dus als nu alles wordt ingevuld zijn we klaar toch?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ja ik ga zo meteen mijn 2 rollen volledig uitwerken dus ik zou vragen of Wander en Aveyard dit ook zouden willen doen :)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    wooohooo


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Naam: Joshua Ramses Asch
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk:


    Karakter: Joshua is verwaand en arrogant. Zijn ware-zelf gaat vaak schuil achter een masker dat ontstaan is tijdens zijn dagen als loverboy waardoor sommigen een verkeerde indruk over hem kunnen krijgen. Hij zal zich altijd lief en medelevend voordoen voor een meisje terwijl zijn enige bedoeling is om geld met haar te verdienen. Ondanks dit alles en zijn weinige respect voor vrouwen, houd hij zielsveel van zijn zusje. Hij wil in alles de beste zijn, kan niet tegen zijn verlies en wil altijd dat het op zijn manier gebeurd.
    Reden: Verleden gehad als loverboy
    Sociale status: Rijk
    Geschiedenis: Joshua had zich verloofd op zijn 18de, hij was smoorverliefd op zijn buurmeisje. Noodlot dacht er anders over en zijn verloofde sliep met zijn beste vriend en kreeg vervolgens een autoongeluk waar ze niet levend uitkwam. Sinds dat moment heeft hij gezworen om nooit meer verliefd te worden en enkel vrouwen te zien op de enige manier ze bruikbaar zijn: als voetveeg van de man .
    Naam: Thomas "Tommy" Hurst
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:


    Karakter: Thomas is heel stil en verlegen door de trauma's van het verlegen. Hij schaamt zich als hij iets gepikt heeft maar hoewel het een ziekte is en hij er niets aan kan doen, haat hij zichzelf erdoor. Als je hem beter kent merk je wel dat hij heel lichtgeraakt is maar als je hem als een vriend hebt, dan heb je een vriend voor het leven erbij. Hij is naïef op vlak van liefde en hij heeft nog maar 1 meisje gekust.
    Reden: Kleptomanie
    Sociale status: Arm
    Geschiedenis: Thomas is al van zijn 12de een weeskind. Zijn ouders zijn verongelukt toen hij 7 was en hij heeft toen nog 5 jaar bij zijn nonkel gewoond. Deze is op zijn 12de opgepakt voor kindermisbruik en mishandeling.
    Extra: Veel nachtmerries waardoor hij schreeuwend wakker word.

    Sorry allemaal voor de korte rollen, maar heb migraine en wilde dit af hebben :D zal ze nog uitbreiden x

    [ bericht aangepast op 5 nov 2015 - 20:11 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    NOOO DYLAN. I CLAIMED HIS FACE NOOOO.

    Nou ja, ik pak wel iemand anders voor mn jongen XD


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep