• Ladies and gentlemen, let the music play!


    Londen. Iedereen kent het wel als de hoofdstad van Groot Brittannië, als de stad waar de Big Ben en de Londen Eye staan, de plaats waar het museum met de wassen beelden van bekende mensen staan. Maar in deze stad zijn er ook veel scholen en academies.
    In deze rpg zoemen we in op een iets meer speciale school dan de meeste, namelijk de Miss Bedfordshire Music Academy, gelegen in Chelsea. De naam klinkt erg streng, maar in feite is het de meest losse, en vrije muziek academie in heel Engeland. De leerlingen daar zijn erg creatief en leven voor muziek, net zoals hun leerkrachten.

    In deze rpg volgen we het drukke leven een groepje leerlingen op de academie. Naast hun gewone lessen-want ja, ook zij hebben Wiskunde, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Biologie, etc.- hebben ze ook zang- en instrument les.
    Elke leerling bespeelt een instrument, het maakt niet uit welk, je kan van de klassieke gitaar naar een drumstel of zelfs de accordeon is een optie.
    Dan heb je ook nog de zang, het is niet verplicht om te kunnen zingen-niet iedereen heeft een geweldige stem gekregen- maar de meeste leerlingen volgen wel de zanglessen om het wat te verbeteren of zelfs te perfectioneren. Dit alles is om hen klaar te stomen voor de grote artiesten wereld. Want wie een goede opleiding heeft gehad, heeft vaker meer kans om bekend te worden dan dag een simpele straatartiest heeft.

    Maar ook hebben ze op het einde van het schooljaar een groot optreden waar iedereen zijn of haar talenten kan laten zien. Bij dit optreden worden er naast familie en vrienden, ook scouts uitgenodigd. Zo worden er elk jaar weer nieuwe talenten ontdekt en krijgen ze een plaatsje in de wereld van de muziek. Natuurlijk wilt elke leerling graag één van die talenten zijn en doen ze er alles voor om dat de bereiken. Dit kan dan ook zorgen voor vijandigheid, ruzies en zelfs sabotage.


    Lessenrooster

    Maandag:
    2 u. Geschiedenis.
    2u. Wiskunde
    Middag
    Zangles
    Instrument

    Dinsdag:
    Biologie.
    Chemie
    Fysica
    Engels
    Middag
    2u. Lichamelijke Opvoeding
    1u. Instrument

    Woensdag:
    2u. Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Godsdienst of zedenleer

    Donderdag:
    2u. Zang
    Godsdienst of zedenleer
    Wiskunde
    Middag
    Chemie
    2u. Frans

    Vrijdag:
    Instrument
    2u. Plastische Opvoeding
    Zang.
    Middag
    Instrument
    Wiskunde
    Frans


    Rollen
    Meisjes:
    Charlotte Rémy |16 | Gaudere | Piano en zang P. 1
    Penelope Magdalena Rochester | 17 | Kaiho | Gitaar en zang | p. 1
    Rebecca Ann Ravens | 16 | Yisha | Viool p. 2
    Lauren Jenna Griffin | 17 | Cicatrix | Zang en piano p. 3
    Jenna Freya Liv Forests | 17 | PaperTownsMargo | Zang en gitaar

    Jongens:
    Isaac Russel Parks | 18 | GusWaters | Cello p. 4
    Seth Ivan Griffin | 17 | Penoza | Zang | p. 4
    PaperTownsMargo | Zang en piano
    Stephen Shamans | 16 | Itsuki | Dwarsfluit en piano/vleugel p. 4
    Tyler Anton Williams | 17 | Hexagon | Ukulele en zang p. 4

    Regels
    -Geen ruzie!
    -Minimaal 150 woorden per post, eens wat minder Is niet meteen een drama maar zorg ervoor dat het zo weinig mogelijk gebeurd.
    -Reserveringen blijven vier dagen staan(tenzij je om uitstel vraagt)
    -Het zou fijn zijn als je zeker 1 keer per week reageert, maar ik snap het wel als dat eens niet lukt
    -Naamveranderingen aangeven graag
    -Geen perfecte personages
    -Dubbelrol mag

    Topics
    Rollentopic 1



    Begin:
    Het is de eerste dag na de vakantie en iedereen ziet elkaar weer terug. Het is bijna tijd voor de eerste les.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mon Topieks!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MT


    I promise you I will learn from my mistakes.

    MT.

    Mt.


    Vampire + Servant = Servamp

    Mt ik maak Isaac straks volledig af


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Mon Topieks


    all because i liked a girl




    Lauren Jenna Griffin
    "No matter how you feel, get up, dress up, show up and never give up."
    • Singer and pianist • 17 years old • OutfitHairstyle • Glad to be back •



    Met een tevreden glimlach verliet ik mijn kamer. Ik mocht dan wel iets wat laat zijn, maar ik zou wel op tijd zijn, daarbij ontbeet ik 's ochtends nooit, maar dronk ik een kop koffie. Dat was nog net iets wat Amerikaans van me was, koffie. Vele Britten dronken thee gedurende de hele dag, maar ik had niet heel erg veel met thee. Enkel in de herfst op een grauwe, regende dag vond ik het fijn om thee te drinken met een goed boek. Ah fijn, de dag zou zo beginnen met twee uur geschiedenis, daarna twee uur wiskunde, lunch, zangles en voor mij daarna pianoles. Helaas voor mij waren geschiedenis en wiskunde beiden niet boeiend en zal ik mij dus vier uur lang moeten vervelen of ik zal gaan appen of iets gaan tekenen.
    Zodra ik in de kantine was keek ik eventjes rond en liep eerst naar het buffet (?) om een kop koffie te pakken, waar ik melk en suiker in deed en na dit nam ik plaats aan een van de lege tafels. Zachtjes neuriede ik een liedje -Fight Song van Rachel Platten- en ik begon weer rond te kijken. Ik nam een slok koffie en sloot eventjes mijn ogen vervolgens. Hopelijk zou er zo een bekende komen met wie ik gezellig kon kletsen of dergelijke, want zo alleen zitten vond ik echt helemaal niets. Het was saai, je leek zo vriendloos en je had gewoon helemaal niets om te doen. Een windvlaag vloog langs en kort rilde ik eventjes. Mijn outfit was niet de warmste, wat ook niet hoefde, het was de eerste schooldag dus nog redelijk warm. Kort verliet een zucht mijn lippen en nam ik weer een slok koffie.


    [Voel je vrij om naar Lauren te gaan]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 16:05 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Jenna "Jen, J" Freya Liv Forests
    "Got A Secret, Can You Keep It? Swear This One You'll Save."



    Ik zet langzaam mijn koffer neer en kijk om me heen. Wat is het ook een prachtschool. Naast me staat Alexander, maar hij is er totaal niet bij met zijn gedachten. Mijn gitaar hangt op mijn rug. "Kom je Alex?" vraag ik zacht. Hij heeft het niet gehoord. Logisch, als je bedenkt dat mijn stem niet zo luid is. Tijdens het zingen is mijn stem veel krachtiger. "Alex!" zeg ik, nu echt hard. Eindelijk reactie. Alexander kijkt me vragend aan. Ik pak mijn koffer weer en trek Alex mee. Van binnen is de school ook prachtig. Alex schudt mijn hand verontschuldigend af. "Jenna, ik ga naar mijn kamer om mijn spullen neer te zetten. Ik zie je tijdens de les," zegt hij. Ik knik en zoek naar mijn kamer. Waar was die van mij ook al weer? Aarzelend loop ik naar boven. Godzijdank vind ik mijn kamer gelijk. De paarse, witte en zwarte kleuren komen me tegemoet. Ik gooi mijn koffer op bed en leg mijn gitaarkoffer op het bureau. Ik haal mijn gitaar er even uit en speel de eerste noten van Secret. Langzaam maar zeker begin ik mee te zingen. Eerst heel zacht, maar bij het eerste couplet zing ik al lekker mee. Al dansend, met mijn gitaar vast, beweeg ik me door mijn kamer. Bij de gedachte dat pap en mam me nu kunnen zien begin ik helemaal te stralen. Zij vinden het geweldig dat hun twee kinderen op deze school zitten. Gelijk hebben ze. Ik leg mijn gitaar weer in de koffer en rits die dicht. Ik ben wel nog steeds aan het zingen. Zingend maak ik mijn koffer open en zoek ik geschiedenis en wiskunde. Ik pak de rugtas die ik hier al had na het inrichten en prop mijn boeken daarin. Als ik eenmaal alles klaar heb, besluit ik dat ik van Breaking Benjamin, Fireflys nog wel even kan spelen. Ik zing bij deze niet mee. Ik ken de tekst dus totaal niet. Uiteindelijk ga ik mijn kamer weer uit, besluitend dat het bijna tijd is voor de lessen.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 12:18 ]


    all because i liked a girl


    Seth Ivan Griffin
    Outfit zonder bril
    Wat een leuke jongen is het ook. Ik staar naar het gezicht van Tyler die in het bed ligt. Ik voel mijn wangen even kleuren. Ik kan een enorme eikel zijn, maar voor deze jongen kan ik mijn softe kant niet verborgen houden. Ik ga aan de rand van zijn bed zitten en kijk naar hem. Zachtjes laat ik mijn hand door zijn haar heen glijden en druk een kus op zijn wang.
    "Hé. Het is een nieuwe dag en een mooie- ugh, te soft." Mompel ik het laatste in mezelf en kijk even naar de cd-speler in de kamer. Ik loop er heen en pak een cd waar allemaal karaoke-nummers op staan. Ik had die cd hier altijd liggen, omdat ik meer bij Tyler op de kamer te vinden was dan in mijn eigen en karaoke gewoon leuk is. Ik stop hem er in en kies het nummer Everything van Michael Bublé uit. Wie wil er nou niet wakker gemaakt worden met een lied? Ik zou het heerlijk vinden.
    Wanneer de eerste woorden uit mijn mond komen begin ik een beetje mee te bewegen en ga ik weer aan de rand van zijn bed zitten, terwijl ik naar hem blijf kijken. Hij wordt zo wel wakker. Met glimmende ogen blijf ik naar hem kijken en voel ik me echt gelukkig. Twee maanden... Ik had nooit verwacht dat het zou gebeuren. Ik ben zo'n eikel geweest, maar Tyler heeft daar doorheen kunnen breken. Dat hij voor mij gekozen heeft na alles wat ik bij andere mensen heb geflikt vind ik echt heel fijn.



    [Had to do cute, sorry ;') ]

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 14:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Alexander "Alex" Daniël Sam Forests
    "If you don't like me, that's okay."


    Samen met Jenna sta ik voor Miss Bedforshire. Ik ben erg afwezig en bedenk me hoe dit schooljaar gaat worden. Ik heb dan ook niet door dat Jenna tegen me praat. Ik kijk naar de omgeving van de school. "Alex!" Verschrikt kijk ik Jenna aan. Vervolgens trek ik een vragend gezicht. Ze pakt mijn hand en trekt me mee naar binnen. Typisch Jenna, niet zeggen wat je wilt. Ik kijk haar even aan en neem dan het woord. Ook schud ik haar hand nog even los van mijn hand. "Jenna, ik ga naar mijn kamer om mijn spullen neer te zetten. Ik zie je tijdens de les," zeg ik. Ik ren de trap op en gooi mijn kamerdeur open. Ik gooi mijn spullen neer en ga even zitten. Vervolgens sta ik weer op om naar de kantine te gaan. Jenna had thuis al wel gegeten, maar ik had gezegd dat ik hier zou eten.
    Eenmaal in de kantine zie ik een meisje met blond haar zitten. Ik herken haar als Lauren, de vijand van Jenna. Ik vind haar best aardig. Ik grijp een kop koffie en een broodje en besluit om bij Lauren te gaan zitten. Ik ga naast haar zitten. "Hey Lauren," zeg ik met een grijns.


    all because i liked a girl

    [Waarom overnacht de ene persoon wel al op de school en de andere niet? Haha, ik ben in de war. Ik dacht dat ze in de vakantie ook gewoon daar woonden en zo :x]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Penoza schreef:
    [Waarom overnacht de ene persoon wel al op de school en de andere niet? Haha, ik ben in de war. Ik dacht dat ze in de vakantie ook gewoon daar woonden en zo :x]


    [misschien blijven sommigen wel op school, maar Alexander en Jenna zijn de helft van de vakantie thuis geweest, aangezien ze hun familie even wouden zien. Maar het is wel verwarrend ja]


    all because i liked a girl

    Iaetitia schreef:
    (...)

    [misschien blijven sommigen wel op school, maar Alexander en Jenna zijn de helft van de vakantie thuis geweest, aangezien ze hun familie even wouden zien. Maar het is wel verwarrend ja]

    [Okii, snap het!]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Het kan zijn dat de ene verder woont dan de ander? Of dat je het weekend voor school begint al mag aankomen daar? Idk..]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    Lauren Jenna Griffin
    "No matter how you feel, get up, dress up, show up and never give up."
    • Singer and pianist • 17 years old • OutfitHairstyle • Glad to be back •



    Mijn ogen scanden nog steeds de kantine rond en hierdoor merkte ik niet op dat er iemand bij mij kwam zitten, pas toen ik de stem hoorde naast me, merkte ik het op. Een grijnzende Alexander zat naast me en begroette me: ''Hey Lauren,'' Ik zond hem een glimlach terug. ''Hee Alex.'' zei ik en ik nam weer een slok koffie. ''Nog weg geweest?'' vroeg ik. Zelf had ik in de vakantie bijna niets gedaan, beetje buiten gezeten wanneer het kon of aan het strand -ook al was het niet weer voor bikini-, maar het was wel fijn op zich. En voor de rest nog met vrienden wat uitgegaan, niet heel erg spannend dus.
    Snel richtte ik mijn aandacht weer op Alex. Hem mocht ik wel, zijn zus daarentegen totaal niet. Jenna en ik haten elkaar gewoon, simpel als wat . Ik nam weer een slok koffie en keek snel nog rond of ik Isaac al zag, want ik had hem in de zomer moeten missen. ''Of ben je de hele vakantie gaan oefenen?'' vroeg ik. Alexander en ik deden beiden aan zang en piano spelen, we zouden eigenlijk elkaar als grote concurrenten moeten zien, maar ik zag hem totaal niet als een concurrent.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2015 - 16:21 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded