• Ladies and gentlemen, let the music play!


    Londen. Iedereen kent het wel als de hoofdstad van Groot Brittannië, als de stad waar de Big Ben en de Londen Eye staan, de plaats waar het museum met de wassen beelden van bekende mensen staan. Maar in deze stad zijn er ook veel scholen en academies.
    In deze rpg zoemen we in op een iets meer speciale school dan de meeste, namelijk de Miss Bedfordshire Music Academy, gelegen in Chelsea. De naam klinkt erg streng, maar in feite is het de meest losse, en vrije muziek academie in heel Engeland. De leerlingen daar zijn erg creatief en leven voor muziek, net zoals hun leerkrachten.

    In deze rpg volgen we het drukke leven een groepje leerlingen op de academie. Naast hun gewone lessen-want ja, ook zij hebben Wiskunde, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Biologie, etc.- hebben ze ook zang- en instrument les.
    Elke leerling bespeelt een instrument, het maakt niet uit welk, je kan van de klassieke gitaar naar een drumstel of zelfs de accordeon is een optie.
    Dan heb je ook nog de zang, het is niet verplicht om te kunnen zingen-niet iedereen heeft een geweldige stem gekregen- maar de meeste leerlingen volgen wel de zanglessen om het wat te verbeteren of zelfs te perfectioneren. Dit alles is om hen klaar te stomen voor de grote artiesten wereld. Want wie een goede opleiding heeft gehad, heeft vaker meer kans om bekend te worden dan dag een simpele straatartiest heeft.

    Maar ook hebben ze op het einde van het schooljaar een groot optreden waar iedereen zijn of haar talenten kan laten zien. Bij dit optreden worden er naast familie en vrienden, ook scouts uitgenodigd. Zo worden er elk jaar weer nieuwe talenten ontdekt en krijgen ze een plaatsje in de wereld van de muziek. Natuurlijk wilt elke leerling graag één van die talenten zijn en doen ze er alles voor om dat de bereiken. Dit kan dan ook zorgen voor vijandigheid, ruzies en zelfs sabotage.


    Lessenrooster

    Maandag:
    2 u. Geschiedenis.
    2u. Wiskunde
    Middag
    Zangles
    Instrument

    Dinsdag:
    Biologie.
    Chemie
    Fysica
    Engels
    Middag
    2u. Lichamelijke Opvoeding
    1u. Instrument

    Woensdag:
    2u. Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Godsdienst of zedenleer

    Donderdag:
    2u. Zang
    Godsdienst of zedenleer
    Wiskunde
    Middag
    Chemie
    2u. Frans

    Vrijdag:
    Instrument
    2u. Plastische Opvoeding
    Zang.
    Middag
    Instrument
    Wiskunde
    Frans


    Rollen
    Meisjes:
    Charlotte Rémy |16 | Gaudere | Piano en zang P. 1
    Penelope Magdalena Rochester | 17 | Kaiho | Gitaar en zang | p. 1
    Rebecca Ann Ravens | 16 | Yisha | Viool p. 2
    Lauren Jenna Griffin | 17 | Cicatrix | Zang en piano p. 3
    Jenna Freya Liv Forests | 17 | PaperTownsMargo | Zang en gitaar

    Jongens:
    Isaac Russel Parks | 18 | GusWaters | Cello p. 4
    Seth Ivan Griffin | 17 | Penoza | Zang | p. 4
    PaperTownsMargo | Zang en piano
    Stephen Shamans | 16 | Itsuki | Dwarsfluit en piano/vleugel p. 4
    Tyler Anton Williams | 17 | Hexagon | Ukulele en zang p. 4

    Regels
    -Geen ruzie!
    -Minimaal 150 woorden per post, eens wat minder Is niet meteen een drama maar zorg ervoor dat het zo weinig mogelijk gebeurd.
    -Reserveringen blijven vier dagen staan(tenzij je om uitstel vraagt)
    -Het zou fijn zijn als je zeker 1 keer per week reageert, maar ik snap het wel als dat eens niet lukt
    -Naamveranderingen aangeven graag
    -Geen perfecte personages
    -Dubbelrol mag

    Topics
    Rollentopic 1



    Begin:
    Het is de eerste dag na de vakantie en iedereen ziet elkaar weer terug. Het is bijna tijd voor de eerste les.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [MT]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tyler Anton Williams




    Vaag hoor ik muziek - nee, een stem. Een prachtige stem. De stem van Seth. Ik kom traag overeind en wrijf versuft in mijn ogen.
    Ik kijk door de kamer. Moe kijk ik door de kamer, tot mijn blik op de zingende Seth valt.
    "Goedemorgen...", zucht ik zachtjes, terwijl ik hem aankijk. Hij is zo mooi...
    Schattig - maar durf dat nooit tegen hem te zeggen - en stoer tegelijk. Het was in het begin niet gemakkelijk om hem leuk te vinden, maar eens ik door zijn 'schild' heen was, was het geweldig. Ik glimlachte. Seth was geweldig.
    We waren nog maar twee maanden samen, maar deze twee maanden waren al geweldig geweest. Ik zuchtte nog eens diep en wilde weer gaan liggen, tot het tot me doordrong dat het de eerste schooldag was. Zin had ik niet, alleen in de ukelelelessen. Ik hield van mijn ukelele. Niemand nam het serieus, maar je kon er echt wel mooie muziek mee maken...
    Ik kuchte, en herhaalde nog eens naar míjn Seth: "Goedemorgen, schat."


    I don't think you quite understand, honey


    Seth Ivan Griffin

    "Goedemorgen... " zuchtte Tyler zachtjes, terwijl hij me aankeek. Wat zou er in zijn gedachten omgaan? Hij sprak zijn gedachten niet veel uit en ik was daar echt nieuwsgierig naar.
    Ik glimlachte en stopte met zingen, waardoor het geluid nog wel door ging, maar er niets meer bij was om naar te luisteren. Ik stond op en liep naar de cd-speler, welke ik uitzette. Ik draaide me terug naar Tyler en pakte zijn kleding van de stoel af.
    "Goedemorgen, schat." Ik voelde mijn wangen even gloeien toen hij dit zei en gooide toen zijn kleding naar zijn hoofd.
    "Trek aan, klojo." Ik moest even grijnzen en liep toen naar hem toe. Voor hem boog ik naar voor en drukte ik een kus op zijn lippen. Na de kus duwde ik hem achterover het bed op en liep ik naar de deur. "Tot zo bij het ontbijt," zei ik en knipoogde een keer. Ik liep de deur door de gang op met een grote glimlach. Ik vond het leuk om hem zo te plagen. Hij weet natuurlijk wel dat ik van hem hou.
    Beneden aangekomen loop ik naar de kantine waar het ontbijt wordt geregeld. Ik pak een appel van de schaal en kijk rond. Wanneer ik Lauren zie zitten loop ik naar het groepje toe en prop ik mezelf tussen haar en Alex in. Isaac die achter haar stond, kreeg een wat hatelijke blik van me.
    "Hallo zussie. Hallo iedereen." zeg ik met een grijns en ik neem een hap van mijn appel. "Beetje zin in het nieuwe jaar?" Vraag ik met volle mond.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2015 - 21:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tyler Anton Williams




    Hij bloosde even, wat ongelooflijk schattig was. Hij pakte mijn kleren en gooide ze naar me toe.
    "Trek aan, klojo."
    De drang om mijn tong uit te steken onderdrukte in.
    Hij liep naar me toe en kuste me. Ik schrok even, maar kust hem terug. Toen hij stopte duwde hij me achterover op het bed en liet me na de woorden "Tot zo bij het ontbijt", en een knipoog achter.
    Ik knipperde even met mijn ogen en stond toen op. Ik was nog doodmoe en had nergens zin in, maar er zat niets anders op.
    Ik friste me in de badkamer op en trok mij kleren aan. Ik was best zenuwachtig. Waarom wist ik niet, en zou ik vermoedelijk ook nooit weten. Ik zuchtte even en liep naar mijn gsm, die aan het opladen was. Ik stuurde snel iets naar mijn moeder en trok hem uit de stekker, waarna ik me naar de eetzaal begaf. Ik keek nu al tegen het schooljaar op.


    I don't think you quite understand, honey

    Isaac Russel Parks

    If being crazy means living a life as if it matters, then I don't care if we are completely insane



    Ik moest lachen om Laurens reactie. Ik vond het leuk om haar af en toe te laten schrikken en zeker nu ze elkaar een tijdje niet gezien hadden door de vakantie. 'isaac doe dat nooit meer', zei ze waarna er een kus op mijn wang volgde. Ik lachte even naar haar. 'ik beloof dat ik het de eerst 5 minuten niet meer zal doen'
    'is dat ook goed voor mevrouw?', vroeg ik Lauren en ik lachte. Eigenlijk had ik zin om haar vol op de mond te zoenen aangezien ik haar had gemist, maar dat deed ik niet omdat er nog anderen rond ons heen stonden en misschien vonden die dat niet zo smakelijk tijdens het eten. Even later kwam Seth binnengewandeld. En natuurlijk kwam hij deze richting uit. Weg sfeer, dacht ik in mezelf maar ik zei het hardop aangezien ze de broer van Lauren was. Bovendien was school nog maar net terug begonnen en had ik geen zin om deze start al meteen met een discussie te moeten beginnen. Toch vond ik het vervelend dat seth hier was. De manier alleen al waarom hij naar me keek, sprak boekdelen. Vandaar legde ik mijn armen nog wat beter rond Lauren om haar even dicht tegen me aan te hebben en ik fluisterde in haar oor dat ik haar had gemist.
    De vraag van seth beantwoordde ik nog even niet aangezien ik er vanuit ging dat deze niet specifiek aan mij bedoeld was.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 22:13 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    (MT. Ik heb zoveel gemist. Als ik over een paar dagen terug ben van vakantie zal ik gaan posten, nu gebruik ik wifi in een restaurant en heb ik dus geen tijd.)


    She was always looking for more..

    Ashley "Ash" Hanna Fireflies
    "You may think I'm perfect, but also I've got problems!"



          Ik zit al dagen op mijn kamer en ben alleen even snel naar de kantine geweest om iets te eten. Dat klinkt misschien triest, maar met sommigen heb ik gewoon niks. Vandaag beginnen de lessen weer. Ik zal Jenna weer zien en ook Alexander zal ik weet zien. Ik pruts even met mijn blauwe haar, maar weet het toch in een staart te krijgen. Dat is een groot nadeel aan mijn haar, het wil niet mooi in een staart. Op naar de kantine.
          Zodra ik de kantine binnenloop schiet mijn blik over de mensen die er zitten. Alex, Lauren, Seth, Isaac, Rebecca en tot mijn verbazing zit Jenna ook aan een tafel. Die eet toch alleen lunch hier en het avondeten, tenminste na de vakantie. Ik loop eerst naar het koffiezetapparaat en pak er een kop koffie weg. Daarna pak ik een muffin en loop ik naar Jenna. "Goedemorgen Jenna!" Ik plof tegenover haar neer. Jenna kijkt me chagrijnig aan en eet dan weer verder. "Kunnen we geen goede morgen meer zeggen? Oh well," zeg ik dan.
          "Ashley, ik heb even geen zin in andere mensen." Lekker aardig, ik doe mijn best om een gesprek met haar aan te knopen en zij heeft er even geen zin in. Ik pak mijn eten en koffie en loop naar Alex. "Raad eens wie?" zeg ik terwijl ik mijn handen voor zijn ogen houd. Vlak daarna knapt het elastiekje. "Godverdomme," mompel ik. Natuurlijk gaat Alex gelijk weten wie het is, want mijn elastiekjes knappen binnen de kortste keren.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 7:47 ]


    all because i liked a girl

    Abigail "Abby" Russo



    Ik word wakker van het geluid van een piepende wekker ergens boven mijn hoofd. Geërgerd sla ik om me heen, maar het geluid blijft maar door gaan. Ik open voorzichtig één oog en vervolgens ook het andere. Ik duw mezelf omhoog op mijn ellebogen en draaide me om. Ja hoor, boven op de kast die voor/ over mijn bed staat, is een blauwe wekker lekker aan het piepen. Ik sla het ding uit en laat me weer op mijn kussen vallen. Na een paar minuten realiseer ik me pas wat het geluid van die wekker betekent. Schoolflitst door mijn hoofd, waardoor een zucht mijn mond verlaat. Desondanks duw ik mijn zware dekens van me af en stap ik met mijn blote voeten op het koude laminaat van mijn vloer. Slaapdronken loop ik naar de 'normale' kast die op mijn kamer staat en daar haal ik een makkelijk setje kleren uit. Ik kleed me snel om en spuit wat deo op. Na een borstel door mijn haren gehaald te hebben, pak ik nog een beanie, gezien de lange lokken niet fatsoenlijk willen blijven zitten. Rode sneakers trek ik onder mijn bed vandaan en dan ben ik klaar voor de eerste schooldag van het jaar. Vrolijk loop ik naar de eetzaal, waar al veel mensen zitten. Ik loop eerst naar het buffet en pak een beker, die ik met heet water vul. Vervolgens pak ik een theezakje, wat ik in mijn beker doe. In plaats van het er snel weer uit te halen, maak ik eerst mijn brood klaar. Pas dan haal ik het zakje uit mijn thee, die nu overigens heel donker is. Dan loop ik naar de tafel waar de meeste mensen al zitten. "Goedemorgen!", groet ik iedereen vrolijk en ik ga op een lege stoel zitten.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon




    Lauren Jenna Griffin
    "No matter how you feel, get up, dress up, show up and never give up."
    • Singer and pianist • 17 years old • OutfitHairstyle • Glad to be back •



    Mijn blik viel kort op Liam die ook bij ons was komen zitten en ons met een knikje begroette. Ik hoorde Isaac lachen wat mij een lichtelijke glimlach gaf. ''Ik beloof dat ik het de eerste 5 minuten niet meer zal doen. Is dat ook goed voor mevrouw?'' werd er mij gevraagd door hem. ''Hmm..'' mompelde ik zachtjes. ''Nou goed dan, omdat jij het bent.'' grijnsde ik richting hem. "Hallo zussie. Hallo iedereen. Beetje zin in het nieuwe jaar?" hoorde ik mijn broer Seth vragen, die zich tussen Alexander en mij had ingepropt. ''Goedemorgen broertje. Zekers heb ik zin in het nieuwe jaar, jij ook hoop ik?'' beantwoorde ik en vroeg ik hem. Ik voelde dat Isaac me dichter naar hem toe trok en hij fluisterde in mijn oor dat hij me gemist had. Mijn hoofd draaide ik weer naar hem en ik drukte een kleine kus op zijn lippen. Ondertussen was Ashley ook bij ons gekomen en Abigail ook. ''Morgen,'' begroette ik iedereen die er weer was bij gekomen.
    Langzamerhand werd het mij een beetje te druk hier en ik moest eventjes zacht zuchten. Ik legde mijn handen op die van Isaac en leunde met mijn hoofd tegen zijn borstkas aan.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 16:02 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Seth Ivan Griffin
    Outfit zonder bril

    Ik keek even rond naar de mensen die er zaten. Het was allemaal gemengd. Het was simpel: er zaten er een aantal die ik mocht, een aantal die ik niet mocht en een aantal waarvan ik niet echt wist hoe ik me daarover moest voelen. Zo steekt het voor mij eigenlijk in elkaar.
    "Goedemorgen!" begroette Abby ons met een vrolijke stem. Ik hief mijn hand even op en keek rond. Waarom was Tyler er nou nog steeds niet. Zou hij weer in slaap zijn gevallen? Nou ja, hij zal zo wel komen.
    "Goedemorgen broertje. Zekers heb ik zin in het nieuwe jaar, jij ook hoop ik?" Ik knikte wat onverschillig.
    "Het is en blijft school, maar ik kijk wel erg uit naar de zanglessen," antwoordde ik en keek naar Isaac die Lauren steviger vastpakte. Ik rolde wat geïrriteerd met mijn ogen. Wanneer Lauren haar handen op die van Isaac legt en haar hoofd tegen zijn borstkas legt, maak ik een geluid van walging. Niet erg hard, maar wel dat ze het zouden horen. Natuurlijk, ik kan net zo klef doen met Tyler, maar ik had er geen behoefte aan om dit nu te zien van andere. Ik ben al blij dat ze elkaar niet lopen af te lebberen.
    Ik zie Jenna schuin voor me zitten, ze gaf net een snauw naar Ashley, maar ik wilde er niet op reageren. Ik zwaaide voorzichtig met mijn hand voor Jenna's gezicht.
    "Jenna, lieverd. Gaat het een beetje?" vraag ik bezorgd. Ja, ik kon wel bezorgd zijn. "Wil je er over praten?" Vroeg ik daarna. Wat voor reactie ik ook zou krijgen, ik was er een beetje op voorbereid. Ik moest het niet te persoonlijk nemen als ik nu ook een uitbrander zou krijgen.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2015 - 17:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Jenna "Jen, J" Freya Liv Forests
    "Got A Secret, Can You Keep It? Swear This One You'll Save."




          Ik zit lekker van mijn cornflakes te genieten als de stem van Ashley me 'wakker' maakt. "Goedemorgen Jenna!" zegt ze opgewekt. Datgene wat ik als reactie geef, is een chagrijnige blik. Ashley rolt met haar ogen. "Kunnen we geen goedemorgen meer zeggen? Oh well," zucht Ash.
          "Ashley, ik heb even geen zin in andere mensen," snauw ik naar het meisje. Ashley staat op en loopt weg. Ik zie haar naar Alex lopen. Opnieuw rolt een zucht over mijn lippen. Ik schrik me dood wanneer de stem van Seth + zijn hand me echt laten schrikken. "Jenna, lieverd. Gaat het een beetje?" vraagt hij. "Wil je erover praten?" Ik zucht, alweer. Vele zuchten verlaten mijn lippen vandaag.
          "Het is al vijf jaar geleden, maar het zit nog steeds glashelder in mijn hoofd," mompel ik dan, zo zacht dat alleen Seth het kan verstaan. "Ik was 12, had een vriendje en dacht dat ik een fantastisch leven had. Het schoolfeest van groep 8 is echter anders verlopen dan ik wilde. Hij maakte het uit tijdens een van de laatste dansen. Een liedje later, ben ik naar huis gegaan. Daar is de ramp gebeurd en ik doe het, na een slechte dag, nog steeds," fluister ik. Tranen vullen mijn ogen. Zo, kijken of Seth daar op durft te reageren. Het is hartstikke heftig voor iemand die toen 12 was. Fingers crossed dat Seth niet wil weten wat ik heb gedaan, weinig kans maar oké.


    all because i liked a girl

    Lynn Rose Fletcher


    Outfit


    Zenuwachtig borstelde ik mijn blauwe haar. Het zal vol knopen, en ik had zo'n honger! Ik at altijd ontzettend veel 's ochtends, dus had ook veel tijd nodig. Het was nu niet dat ik zo vroeg was opgestaan, en ik had me eerst nog uitgebreid gewassen. Nu had ik daar best wel spijt van...
    Toen ik eindelijk klaar was zette ik mijn muts op en deed mijn Doctor Martens aan. Ik stopte mijn gsm in mijn achterzak en liep de gang op. Ik was nog maar net mijn deur uit, of liep al tegen iemand op en viel op de grond, met die persoon boven op me.
    "Verdomme, mooi begin van de dag", gromde ik zonder te kijken wie het was.
    Al snel hoorde ik een welbekende stem: "Goedemorgen, wat ben jij weer je vrolijke zelf!"
    Het was Tyler, die ondertussen al rechtop gekrabbeld was en zijn hand als hulp aanbood.
    Overdreven enthousiast sprong ik recht, zijn hand negerend en omhelsde ik hem. We praatten wat bij en liepen samen naar de eetzaal.
    We stapten binnen, pakten een hele hoop voedsel en liepen naar de tafel waar zijn vriendje zat. Een beetje ongemakkelijk stond ik er bij, aangezien ik niet wist of ik mocht gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 15:14 ]


    I don't think you quite understand, honey

    Mt.. Ik ga morgen bijlezen en reageren


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Thomas Chamberlain
    "Please don't judge me for my awesomeness."

    "But it was not your fault but mine..


    And it was your heart on the line.. I really
    fucked it up this time, didn't I my dear? "
    Terwijl ik mijn tanden poetste luisterde ik
    altijd naar muziek. Wel, eigenlijk luisterde
    ik altijd naar muziek. Ik hield niet van de
    stilte die er anders was. Dat was het nadeel
    aan een aparte kamer, ik was opgegroeid
    samen met mijn tweelingbroertweelingbroer,
    en altijd al hadden we een kamer gedeeld. Zijn
    gesnurk en gewoel in bed was ik gewoon
    geworden en eerlijk gezegd miste ik het nu
    zelfs een beetje. Ja, i know, dat klinkt heel raar.
    Toen ik klaar was met mijn tanden te poetsen
    haalde ik een hand door mijn haar, keek ik
    nog even in de spiegel en knikte tevreden. Helemaal klaar voor de eerste schooldag. Ik had er echt zoveel zin in. Mijn vrienden terugzien en de zang en instrument lessen waren ook geweldig. Ik pakte mijn schooltas waarna ik mijn kamer uitliep en op weg ging naar de kantine, waar volgens mij de rest zat.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2015 - 11:54 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Kelly Marchall, 18


    Een irritant gepiep dringt binnen in mijn slaap en langzaam besef ik weer waar ik ben. Gisteravond of beter gezegd gisternacht ben ik weer aangekomen op school. Het was al rond twaalven toen ik eindelijk de sleutel in de deur van mijn kamer stak. Langzaam begin ik met mijn ochtend routine waarbij ik me vooral erger op mijn lesrooster. Welke mafkees zet geschiedenis op de maandagmorgen?
    Ik werp een tevreden blik in de spiegel en loop naar de boekenkast. Achteloos veeg ik het stof van een van de planken. Elke keer als ik in de vakantie terug naar school kwam om mijn kamer op te ruimen werd ik afgeleid door leukere dingen.
    Als mijn tas ingepakt is merk ik dat mijn maag rommelt. In mijn vest vind ik nog een snicker en samen met een flesje water maakt dat een prima ontbijt. De eerste schooldagen vermijd ik de kantine het liefste. Op school heb ik weinig echte vriendinnen dus voel ik me de eerste week altijd een vreemd eend.
    Ik besluit om maar meteen door te lopen naar het geschiedenislokaal, waar ik tot mijn verbazing niet alleen ben. "Goeiemorgen!" zeg ik vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2015 - 6:16 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis