• Ladies and gentlemen, let the music play!


    Londen. Iedereen kent het wel als de hoofdstad van Groot Brittannië, als de stad waar de Big Ben en de Londen Eye staan, de plaats waar het museum met de wassen beelden van bekende mensen staan. Maar in deze stad zijn er ook veel scholen en academies.
    In deze rpg zoemen we in op een iets meer speciale school dan de meeste, namelijk de Miss Bedfordshire Music Academy, gelegen in Chelsea. De naam klinkt erg streng, maar in feite is het de meest losse, en vrije muziek academie in heel Engeland. De leerlingen daar zijn erg creatief en leven voor muziek, net zoals hun leerkrachten.

    In deze rpg volgen we het drukke leven een groepje leerlingen op de academie. Naast hun gewone lessen-want ja, ook zij hebben Wiskunde, Geschiedenis, Aardrijkskunde, Biologie, etc.- hebben ze ook zang- en instrument les.
    Elke leerling bespeelt een instrument, het maakt niet uit welk, je kan van de klassieke gitaar naar een drumstel of zelfs de accordeon is een optie.
    Dan heb je ook nog de zang, het is niet verplicht om te kunnen zingen-niet iedereen heeft een geweldige stem gekregen- maar de meeste leerlingen volgen wel de zanglessen om het wat te verbeteren of zelfs te perfectioneren. Dit alles is om hen klaar te stomen voor de grote artiesten wereld. Want wie een goede opleiding heeft gehad, heeft vaker meer kans om bekend te worden dan dag een simpele straatartiest heeft.

    Maar ook hebben ze op het einde van het schooljaar een groot optreden waar iedereen zijn of haar talenten kan laten zien. Bij dit optreden worden er naast familie en vrienden, ook scouts uitgenodigd. Zo worden er elk jaar weer nieuwe talenten ontdekt en krijgen ze een plaatsje in de wereld van de muziek. Natuurlijk wilt elke leerling graag één van die talenten zijn en doen ze er alles voor om dat de bereiken. Dit kan dan ook zorgen voor vijandigheid, ruzies en zelfs sabotage.


    Lessenrooster

    Maandag:
    2 u. Geschiedenis.
    2u. Wiskunde
    Middag
    Zangles
    Instrument

    Dinsdag:
    Biologie.
    Chemie
    Fysica
    Engels
    Middag
    2u. Lichamelijke Opvoeding
    1u. Instrument

    Woensdag:
    2u. Wiskunde
    Aardrijkskunde
    Godsdienst of zedenleer

    Donderdag:
    2u. Zang
    Godsdienst of zedenleer
    Wiskunde
    Middag
    Chemie
    2u. Frans

    Vrijdag:
    Instrument
    2u. Plastische Opvoeding
    Zang.
    Middag
    Instrument
    Wiskunde
    Frans


    Rollen
    Meisjes:
    Charlotte Rémy |16 | Gaudere | Piano en zang P. 1
    Penelope Magdalena Rochester | 17 | Kaiho | Gitaar en zang | p. 1
    Rebecca Ann Ravens | 16 | Yisha | Viool p. 2
    Lauren Jenna Griffin | 17 | Cicatrix | Zang en piano p. 3
    Jenna Freya Liv Forests | 17 | PaperTownsMargo | Zang en gitaar

    Jongens:
    Isaac Russel Parks | 18 | GusWaters | Cello p. 4
    Seth Ivan Griffin | 17 | Penoza | Zang | p. 4
    PaperTownsMargo | Zang en piano
    Stephen Shamans | 16 | Itsuki | Dwarsfluit en piano/vleugel p. 4
    Tyler Anton Williams | 17 | Hexagon | Ukulele en zang p. 4

    Regels
    -Geen ruzie!
    -Minimaal 150 woorden per post, eens wat minder Is niet meteen een drama maar zorg ervoor dat het zo weinig mogelijk gebeurd.
    -Reserveringen blijven vier dagen staan(tenzij je om uitstel vraagt)
    -Het zou fijn zijn als je zeker 1 keer per week reageert, maar ik snap het wel als dat eens niet lukt
    -Naamveranderingen aangeven graag
    -Geen perfecte personages
    -Dubbelrol mag

    Topics
    Rollentopic 1



    Begin:
    Het is de eerste dag na de vakantie en iedereen ziet elkaar weer terug. Het is bijna tijd voor de eerste les.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2015 - 20:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bo Marshall
    Ik keek verbaasd op toen Kelly vrijwillig haar oortjes uit deed om haar gesprek met mij voort te zetten. Ze keek me bezorgd aan en voor een moment besefte ik me dat mijn gezicht weer eens boekdelen sprak. Ik kende haar niet goed genoeg om mijn hart te luchten merkte ik, maar had ook geen in om te liegen. "Ik baal dat het schooljaar weer begint. Ik vind het heerlijk om weer te kunnen klungelen op de viool, elke dag bezig zijn met muziek, maar ik mis thuis, mijn vriendinnen" het was niet gelogen. Hoewel ik altijd al een buitenbeentje was geweest, had ik thuis 2 goede vriendinnen gemaakt. "En ik ben gewoon moe." Twijfelend speelde ik met een haarlok. Dit was het meeste wat ik ooit aan een van mijn klasgenoten had verteld. Ik hoopte maar dat ze het begreep, en dat ik niet een dezer dagen te horen kreeg van een random iemand dat ik een mama's kindje was.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 19:58 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Penoza > Jonty


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte Rémy


    Every champion was once a contender that refused to give up.
    Ik keek naar Kelly toen ze begon te vertellen en luisterde aandachtig. "Ik snap het, ik heb ook van die momenten waarop ik mijn thuis mis, maar hé, hier heb je toch ook mensen waar je bij terecht kunt, zoals bij mij bijvoorbeeld," zei ik en glimlachte klein naar haar. Ik snapte hoe vervelend het was om op school aan te komen en iedereen naar hun vrienden te zien gaan terwijl je zelf niet wist naar wie je moest gaan. Maar dat zei ik nooit tegen iemand, ik hield het allemaal maar voor mezelf. Misschien was dat niet goed maarja, het was makkelijker dan mijn gevoelens te vertellen, de enige keren dat ik mijn gevoelens uitte was bij iemand waar ik me op mijn gemak bij voelde of in een lied.

    [ bericht aangepast op 29 okt 2015 - 20:46 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Ashley "Ash" Hanna Fireflies
    "You may think I'm perfect, but also I've got problems!"



          "Ook hallo Ashley," zegt Alexander gelijk. Hij trekt me tussen Rebecca en hem in. "Hoe is het met mijn blauwe aliën?" vraagt hij dan.
          "Blauwe aliën is net afgesnauwd door sarcastisch persoontje zijn zus. Verder is het goed hoor. Ik heb zin om weer te beginnen met de lessen, maar geschiedenis, dat is gewoon niet mijn sterkste kant," glimlach ik. Dat weet hij inmiddels toch wel? Ik pak mijn telefoon en oortjes. Vervolgens zet ik Perfect van P!nk op. Ik neurie mee, maar houd me in met zingen. Ik eet mijn muffin op en drink mijn koffie op. Hierna omhels ik Alex en wandel ik weg.
          Ik steek mijn sleutel in m'n kamerdeur en maak deze open. Mijn tas ligt al klaar. Ik sjor de tas op mijn schouder en doe mijn kamer weer op slot. Op naar het geschiedenislokaal.
          Eenmaal aangekomen bij het geschiedenislokaal gooi ik de deur gewoon open, zonder me iets aan te trekken van de gesprekken die ik stoor. "Goedemorgen allemaal!" roep ik uit. Ik doe de deur met een knal dicht en ga bij het raam, ergens voorin, zitten. Ik herken Charlotte en... Kelly volgens mij en Stephen toch? "Hoe was jullie vakantie?" vraag ik, terwijl ik mijn oortjes uit doe en de rest vragend aankijk.


    all because i liked a girl

    Kelly Marshall
    Ik keek Charlotte dankbaar aan. Ze was lief en na het wegvluchten van Stephen kon ik dat echt waarderen. Ik wilde haar juist bedanken toen de deur openvloog en een blauwharig meisje nogal luid naar binnen kwam. Ze brak daarmee automatisch onze conversatie af, waar ik stiekem wel een beetje van baalde. Ze zocht vooraan in de klas een plek en vroeg hoe onze vakantie was. Ik nam een slok van mijn flesje water en dacht na over mijn antwoord. Ik hoefde er niet diep op in te gaan, ze stelde namelijk een gesloten vraag. "Ik heb een prima vakantie gehad, en jij? Heb je iets leuks gedaan deze vakantie?" Ik plukte een pluisje van mijn etui en hoopte dat de leerkracht geschiedenis elk moment kon binnenkomen. Gesprekken voeren waren nou eenmaal niet mijn sterkste kant en mensen maakte me nogal zenuwachtig. Ik hoopte maar dat Charlotte haar kende, of dat zij goed was in gespreksvoering.

    Stephen is niet in het klaslokaal. Hij is onderweg naar zijn kamer.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 13:10 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    ( Ik wil niet gek doen, maar waarom heet je personage ineens Bo? Ze heette toch Kelly, of ben ik in de war. )


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    ( Ik wil niet gek doen, maar waarom heet je personage ineens Bo? Ze heette toch Kelly, of ben ik in de war. )


    Sorry, haalde ff 2 personen door elkaar


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Charlotte Rémy
    "Every champion was once a contender that refused to give up. "

    Ik glimlachte even naar Kelly en net op het moment dat ze wat wou zeggen, vloog de deur open. Het eerste wat me in het oog sprong was een flinke bos blauw haar. Ik had het eerder gezien en vond het erg mooi, maar ik zou er niet mee staan, die kleur was iets te koud voor mij. Het meisje haar naam was ik even kwijt. "Hey.... Ashley," herinnerde ik me net op tijd haar naam weer. Ze was voor zover ik wist wel een aardig meisje, wat extravert maar wel lief, dacht ik. Al meteen vroeg ze naar onze vakantie, een typisch gespreksonderwerp voor de eerste schooldag. Mijn vakantie was niet zo speciaal geweest, veel tijd met mijn familie doorgebracht, maar ik had ook veel tijd doorgebracht in het oude muziekwinkeltje in de straat naast de mijne waar een prachtige vleugel stond. Als ik genoeg geld had gespaard zou ik die kopen, maar dat zou nog wel een tijdje duren vreesde ik. Ik keek naar Kelly, die ietwat zenuwachtig leek wanneer ze haar antwoord gaf. "Ik heb een fijne vakantie gehad, en jij? Heb je iets leuks gedaan deze vakantie?" vroeg ze. Ik keek naar Ashley wachtend op haar antwoord terwijl ik met mijn pastel paarse haar speelde.

    [ bericht aangepast op 30 okt 2015 - 20:55 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Abigail "Abby" Russo

    Van verscheidene kanten werd ik begroet, waarop ik even in de richting van het geluid zwaaide. Zo'n beetje iedereen voerde wel een conversatie met iemand anders, waardoor ik er een beetje ongemakkelijk bij zat. Ik keek een beetje om me heen en zag Thomas de kantine binnen lopen. Ik gebaarde hem hier heen te komen, maar hij leek dit niet te zien en liep de kantine weer uit. Gelukkig duurde het niet erg lang voor Thomas de kantine weer binnen kwam lopen en nadat hij iets te drinken had gepakt, liep hij naar mij toe en ging hij naast me zitten. "Goedemorgen, Abby", zei hij vrolijk, waarna hij ook de rest van de mensen begroette. Gezien ik net een hap had genomen van het brood dat op mijn bord lag, was mijn 'heya Tommy' niet erg goed te verstaan. Ik slikte het eten door en begroette hem dan nogmaals, maar nu was het wel duidelijk te verstaan. Daarna vuurde ik meteen een aantal vragen op hem af. "Leuke vakantie gehad? Zin in het schooljaar? Zin in geschiedenis?" Toen de vragen mijn mond verlaten hadden verlaten pakte ik mijn thee, waar ik eennpaar slokken van nam, terwijl ik naar zijn antwoord luisterde.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Thomas Chamberlain


    There are so many beautiful reasons to be happy.

    Ik keek naar Abby die me terug begroette, of ik vermoedde toch dat het een begroeting was aangezien het niet zo goed te verstaan was door de hap brood waar ze op kauwde. Toen die weg was herhaalde ze haar begroeting weer. "Heya Tommy," zei ze waardoor ik even moest grijnzen. Ze noemde me vaak Tommy, niet dat ik het echt erg vond. Van mijn bandgenoot kon ik het wel verdragen. "Mijn vakantie was leuk ja, afgezien van mijn broer dan. En ja, ik heb best wel zin in het schooljaar, alleen totaal niet in geschiedenis. Serieus wie zet dat vak nu op maandagochtend en dan nog wel twee uur achter elkaar?" beantwoordde ik haar vragen waarna ik een slok van mijn thee nam. "En hoe gaat het met jou, Abby?" vroeg ik en keek haar even aan waarna ik de kantine weer even rond keek. Celeste had ik nog steeds niet gezien, maarja, ze was weleens vaker wat later en ze zou op de eerste schooldag heus wel komen opdagen, tenzij er iets was gebeurd. Ik keek weer terug naar Abby terwijl ze mijn vraag beantwoordde.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2015 - 10:07 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Abigail "Abby" Russo

    Toen Thomas zei dat hij geen zin had in geschiedenis keek ik hem even schuin aan. Ik wist opzich wel dat er veel mensen waren die geschiedenis niet leuk vonden hier, maar ik kon er geen genoeg van krijgen. Ik vond het gewoon heel interessant en kon dan ook uren doorlullen over allerlei dingen die ooit waren gebeurd. Ik besloot niet op zijn eerste, retorische vraag te antwoorden, maar op de vraag hoe het met mij ging antwoorde ik wel. "Met mij gaat het wel goed. In tegenstelling tot andere personen heb ik wel zin in geschiedenis", zei ik. Meteen daarna stak ik kinderachtig mijn tong uit. Pas toen bedacht ik me dat we voor geschiedenis boeken nodig zouden hebben. "Cazzo", zei ik, eerder tegen mezelf dan naar anderen. "We zullen onze boeken nodig hebben he?", vroeg ik maar aan Tommy, niet echt een serieus antwoord verwachtend.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2015 - 10:56 ]


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Tyler Anton Williams




    Het was fijn om Lynn eens te spreken. Ik had haar echt graag, maar de laatste tijd kwam het er niet meer van, wat ik echt wel jammer vond.
    Seth liep naar me toe en sloeg zijn armen om mijn nek.
    'Hai, zullen we hier weg gaan?' vroeg hij.
    Hij glimlachte eventjes.
    'Die mensen irriteren me, vooral omdat er veel zijn die ik niet echt mag.'
    Hij knikte naar wie hij bedoelde en ik grijnsde. Typisch Seth.
    'Is prima, ik neem wel eerst nog een banaan', zei ik, 'en mijn schoolspullen liggen in mijn kamer.'
    Zachtjes trok ik hem in de richting van de buffettafel en nam een banaan. Ik had het niet doorgehad, maar had echt veel honger gehad. Ik knipoogde even naar Seth en begon van de banaan te eten.


    I don't think you quite understand, honey

    Thomas Chamberlain


    There are so many beautiful reasons to be happy.

    "Met mij gaat het wel goed. In tegenstelling tot andere personen heb ik wel zin in geschiedenis. " Antwoordde Abby waardoor ik eventjes moest lachen. Ik wist wel dat zij geschiedenis erg interessant vond, ik daarintegen vond het maar niks. Ik hield veel meer van vakken zoals Fysica of wiskunde, niet dat ik het geweldig goed kon maar het was wel interessant. "Cazzo," hoorde ik haar zeggen waardoor ik raar opkeek. Dat het Italiaans was maar wat het betekende? Daar had ik dus geen flauw benul van. "We zullen onze boeken nodig hebben hé?" vroeg ze. Even grinnikte ik. "Wel nee joh, dat hebben we toch nooit nodig bij geschiedenis, en trouwens, de leerkracht Is erg aardig, die begrijpt het vast wel." zei ik sarcastisch en lachte even naar haar. "Maar nee, nu even serieus. Ik denk wel dat je die nodig hebt ja, zal ik anders even meelopen?" zei ik serieus en keek haar vragend aan. Dan konden we meteen doorlopen naar het geschiedenislokaal zodat we al niet te laat waren.


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Abigail "Abby" Russo
    † 18 † Guitar and Voice †
    It's a good thing I'm never sarcastic.


    Ik zag Thomas en beetje raar op kijken bij mijn gescheld in het Italiaans, wat hij blijkbaar niet begreep. Hierdoor verliet een enkele grinnik mijn mond. "Wel nee joh, dat hebben we toch nooit nodig bij geschiedenis, en trouwens, de leerkracht Is erg aardig, die begrijpt het vast wel", sprak Tommy vervolgens sarcastisch als antwoord op mijn vraag. Meteen verscheen een grijns op mijn lippen "Dan laat ik die boeken maar op mijn kamer liggen", grinnikte ik. Tommy werd echter weer serieus "Maar nee, nu even serieus. Ik denk wel dat je die nodig hebt ja, zal ik anders even meelopen?" Ik deed alsof ik erg na moest denken over deze vraag. "Hhmm, zomaar een jongen mijn kamer binnen laten?", vroeg ik dan ook "Wat zullen mijn ouders daar wel niet van denken?". Mijn vader was erg beschermend tegenover mij en als ik vrienden mee naar huis nam werden ze eerst uitgebreid gekeurd voor ze überhaupt het huis binnen mochten komen. Ik vond dit volkomen idioot, maar mijn mening deed er wat dat aangaat niet toe. Ik schudde mijn hoofd even om daarna met een echt serieus antwoord te komen. "Van mij mag het, zolang je er zelf voor zorgt dat je je benen niet breekt over alle troep." Mijn kamer was vrij snel rommelig, gezien ik nooit zin had iets op te ruimen. "Zullen we dan zo gaan?" vroeg ik Tommy.


    No matter who you are, where you're from, your skin color, your gender identity, just speak yourself | kim namjoon

    Thomas Chamberlain


    ¶Kiss me if I'm wrong, but dinosaurs still exist right?¶

    Ik keek naar Abby die mijn sarcastische antwoord leek te negeren en er zelfs nog wat sarcasme leek bij te doen. Toen ze deed alsof ze zo lang moest nadenken over mijn voorstel leunde ik wat naar achteren en dronk mijn kop thee rustig leeg. "Hhmm, zomaar een jongen mijn kamer binnenlaten?" zei ze. "Wat zullen mijn ouders daar wel niet van denken?" Ik rolde even met mijn ogen en grinnikte kort. "Het was maar een voorstel hoor, je kan ook alleen je boeken gaan halen en dan blijf ik lekker rustig hier zitten," zei ik lichtjes grijnzend. Uiteindelijk werd ze toch serieus en kreeg ik een echt antwoord. "Van mij mag het, zolang je er zelf voor zorgt dat je je benen niet breekt over alle troep," zei ze waarna ik eventjes lachtte. "Zo'n troep kan het daar toch niet zijn?" vroeg ik en werd nieuwsgierig naar haar kamer. Ik was er nog nooit geweest, wie weet wat er daar allemaal was. Stel dat ze er stiekem een drugs makelij had, oké nee, even serieus blijven Thomas. "Zullen we dan zo gaan?" vroeg ze waarop ik knikte. "Let's go."


    I promise you I will learn from my mistakes.