• Hé, in dit forum kun je je liefdes proem kwijt of je Jan vertellen op welk type je valt misschien kan je er dan ook een foto bij zetten! Ik val voornamelijk op Indo's (50% Indonesisch 50% Nederlands) wrm omdat ze zo'n mooi baar hebben en een mooie huidkleur!! <3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 22:46 ]

    Ben jij verliefd?

    54.5% (18 stemmen)
     
    Ja

    45.5% (15 stemmen)
     
    Nee


    Treat People With Kindness

    It's complicated.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik val op mijn vriend. :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik val op mijn personages. Hoezo verliefd worden op een mens?


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Geen ja en geen nee... Ik ken hem niet persoonlijk dus nee, want ik vind dat je pas verliefd kan zijn op iemand wanneer je hem/ haar kent. Maar zijn uiterlijk is wel echt super aantrekkelijk dus dat is dan wel weer een ja.

    Moeilijk...


    Don't trust anyone . . .

    Ik val op de grond. (cat)
    Sorry, flauw. Ik weet niet op wat ik val.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Op wat ik val?
    Jongens/mannen. En raar genoeg vind ik sommige oudere mannen ( denk aan 20-25 ) vaak ook wel aantrekkelijk, het ligt aan de persoon.
    Het uiterlijk (sorry!!!) en het innerlijk moeten beiden wel een beetje leuk en aantrekkelijk zijn.


    Don't trust anyone . . .

    Lol, ik ben op het moment helemaal gek op een halve pinda (Indo) :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlphaBetaOmega schreef:

    Het uiterlijk (sorry!!!) en het innerlijk moeten beiden wel een beetje leuk en aantrekkelijk zijn.


    ja ik ben ook verliefd en hij is zoo knap en zo grappig!! De laatste dag dat ik hem zag wat echt al een tijd geleden is.. Moest ik letterlijk huilen van het lachen!! Ik mis hem zo...


    Treat People With Kindness

    Needles schreef:
    Ik val op mijn vriend. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Innerlijk.

    Ja.

    Er zijn zoveel knappere jongens dan mijn crush (o.a. alle onbereikbare beroemdheden), maar hij is knap van binnen (en dat is ook waarom ik een crush op hem heb)

    Innerlijk gaat voor uiterlijk. Tenminste, bij mij dan. okay, probably gelooft niemand het haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Innerlijk.

    Ja.

    Er zijn zoveel knappere jongens dan mijn crush (o.a. alle onbereikbare beroemdheden), maar hij is knap van binnen (en dat is ook waarom ik een crush op hem heb)

    Innerlijk gaat voor uiterlijk. Tenminste, bij mij dan. okay, probably gelooft niemand het haha

    Dit, bij mij ook. En als die persoon toevallig ook knap is, ja win-win :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tbh degene waardoor ik nu op ja heb gedrukt, is grotendeels om zijn innerlij. Dus ik kan me zeker vinden in wat hierboven wordt gezegd.
    hiernaast staan fictional characters, maar dat is onmogelijk en ik vind dat ik iemand moet kennen voor ik diegene echt leuk kan vinden.

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 23:23 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Morrow schreef:
    Ik val op de grond. (cat)
    Sorry, flauw. Ik weet niet op wat ik val.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Needles schreef:
    Ik val op mijn vriend. :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik val op fictieve personages :')
    En op die ene gast die gewoon te ver weg woont :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."