• Hé, in dit forum kun je je liefdes proem kwijt of je Jan vertellen op welk type je valt misschien kan je er dan ook een foto bij zetten! Ik val voornamelijk op Indo's (50% Indonesisch 50% Nederlands) wrm omdat ze zo'n mooi baar hebben en een mooie huidkleur!! <3

    [ bericht aangepast op 26 okt 2015 - 22:46 ]

    Ben jij verliefd?

    54.5% (18 stemmen)
     
    Ja

    45.5% (15 stemmen)
     
    Nee


    Treat People With Kindness

    Ik word bijna nooit verliefd. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer met voor mij de laatste keer was dat ik een crush had op iemand.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2015 - 19:41 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Oeh, het loopt zowat gelijk hehe.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja ik vind iemand leuk, maar zoals altijd vindt diegene mij niet leuk. But whatever. De ware komt heus wel een keer.
    Ik ga maar lekker verliefd worden op acteurs en gamecharacters. Ik kan ermee leven. (bloos)





    Kijk mijn babiessss. (bloos)

    [ bericht aangepast op 28 okt 2015 - 11:49 ]

    Onbereikbare personen. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik val niet op mensen, I only date mythical creatures :Y)
    I dunno, ik ben nog nooit écht verliefd geweest en ik heb dan ook niet echt een type. Ik wil gewoon iemand die ik leuk vind die mij ook leuk vindt, denk ik. :X Hoewel ik het stiekem wel heel leuk vind als iemand muzikaal is ^^


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik heb eigenlijk helemaal geen vast 'type' waar ik op val. De meesten waar ik verliefd op ben geweest zijn ook allemaal echt heel anders. Ik denk waar ik het meeste op val is innerlijk en kijk op de wereld. En dat hoeft dan niet eens hetzelfde te zijn als mij, maar ik vind een sterk karakter met een sterke mening gebasseerd op goede redenen altijd erg leuk. Beetje vaag maar dus geen specifiek type. Innerlijk wint altijd. (;


    The truth is out there.